رواية حمقاء في الموساد الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم ايزيس

 رواية حمقاء في الموساد الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم ايزيس

 رواية حمقاء في الموساد الجزء الثاني البارت التاسع

 رواية حمقاء في الموساد الجزء الثاني الجزء التاسع

 رواية حمقاء في الموساد الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم ايزيس


 رواية حمقاء في الموساد الجزء الثاني الحلقة التاسعة

دخلت ملك وبدر  البيسين وكان غير توقعات ملك كانت فاكرة أنه مستوي المية قليل لكن فجأة
بدر ....ملاااااااك الحقيني ب ب بغ بغرق 
ملك....اعاااااا الحقونيييييي بن بنغرق دا غويطط ..يا اياااااااااد الح....قو ....ني ..... 
فضلت ملك تقاوم لغاية ما فقدت وعيها 
وفجأة بعد مرور وقت ملك بدأت تفتح عينيها تلاقي بدر في حضنها وإياد جمبها بيبتسم وبدر فايق 
ملك....بصدمة....إياد ...صرخت....لييييه ليه عملت كده ..ملك في نفسها (إياد عملي قبلة الحياة أنا كنت حاسة بيه ..اعمل ايه أنا دلوقتي دي خيانة أنا لازم اقول لسيف )وبدأت تعيط
إياد ....ملك اهدي ماحصلش حاجة خلاص جات سليمة
ملك...انت ايه ما عندكش احساس 
إياد ....يمكن ماعنديش احساس بالمسؤولية بس اعمل ايه دي هواية عندي 
ملك.بصدمة..هواية ...في نفسها...هواية  عنده..يبقي  فعلا زي ما سيف قال عليه بتاع ستات وكمان  هوايته قذ..رة زيه ..اعمل ايه اقول لسيف ايه 
إياد...ملك بجد شكرا لانك انقذتي بدر لما وقع في البيسين ...وشال بدر ودخل الفيلا 
ملك...بزهول ...نعم انقذت بدر هو النجم اتجنن ولا ايه ..مش هو اللي انقذنا 
&&&&&&&&&&
عند نور
أمينة....بت يا نور مالك حابسة نفسك من يومين لا بتخرجي من أوضتك ولا بتتكلمي معايا جرالك ايه يا بنتي 
نور بحزن ودموع ...مافيش يا ماما تعبانة شوية
أمينة...تكونيش مضايقة عشان سيف سافر اسكندرية يصيف مع ملك ..معلش يا حبيبتي اخوكي ما اطلعش شهر عسل عشان شغله 
نور....لا يا ماما أنا عمري ما ازعل من حاجة زي دي وانتي عارفة كويس ربنا يهنيهم 
وفجأة جرس الباب ضرب
أمينة فتحت ...
السلام عليكو يا حجة
أمينة ...وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ..عاملة ايه يا رندا يا ام لسانين 
رندا...عايشة يا حجة فين الهبلة اللي مخلفاها 
أمينة ...جيتي ف وقتك لحسن أنا مش عارفة مالها من يومين حابسة نفسها وبتعيط
رندا دخلت اوضة نور
رندا ...ايه جو الشموع السوداء اللي عايشة فيه دا يا بت في حد يبقي جوزو مز تركي ويكتئب سلفهوني يومين والنبي اتفرج فيه شوية وارجعه صاغ سليم 
نور ضحكت وف نفس الوقت نزلت دموعها
رندا ...ايدا ايدا انتي اللي عمر دياب غنالك عارفها تبقي مظلومة ومجروحة ولا تبين 
ولو نزلت دموع منها بيبقي الجرح مش هين
مالك يا موكوسة فيكي ايه احنا ف إجازة ياما افرحي 
نور..بدموع ...عدنان بيخوني يا رندا
رندا....😳😳😳😳
&&&&&&&&&&&
عند عدنان 
إليان...آران لقد وافق ابي ولكني لم اخبره اننا سنسافر مصر قلت له باريس هههههه أنني ذكية جدا
عدنان...ولما كذبتي ..وماذا سيفعل إذا علم
إليان...لن نقول له شيئا أعلم أنه عنيد وسيرفض لذا لا تقلق سنذهب لاني اود رؤية الاهرامات 
عدنان....انتي حقا ذكية ايتها الطف..اقصد الآنسة الكبيرة هههههه‍ههه..اليوم سنسافر اتفقنا 
إليان ...بفرحة...اتفقنا
&&&&&&&&&&
عند نور
رندا ...لما يجي عدنان اللي ما وريته ..بت انتي لازم تخرجي من جو الكآبة دا ايه رأيك نطلع بكرة  ع الأهرامات احنا كل إجازة بنروح نتكلم مع الاجانب هناك اهو نستفاد في دراستنا للانجلش ومن ناحية تانية نتفسح ونفك عن نفسنا شوية ها قلتي ايه 
نور ...سيبنيي افكر يا رندا 
رندا ....طيب سيبتك ...عدت دقيقة ...فكرتي صح يلا موافقة ..أنا ماشية بقا
نور ...يا ران..ي بنتي استن ...يوووه امري لله ..مجنونة والله رندا 
&&&&&&&&&&&
عند سيف 
الجرس ضرب وسيف فتح لقي ملك منهارة في البكا
ملك....سيف أنا خنتك يا سيف 
سيف بصدمة ...ايه ..انتي بتقولي ايه 
ملك.بدموع وهيستريا ...كنت هاغرق ف حمام السباحة واياد انقذني وعملي قبلة الحياة 
سيف ابتسم بس مثل العصبية ...دي كارثة مصيبة أنا مراتي يتعمل فيها كده ..انتي مجرمة أنا مش مسامحك
ملك....هبطت ع الأرض وفضلت تعيط لدرجة أنه سيف حس انها هيغمي عليها من العياط  قعد جمبها في الأرض وحضنها 
سيف...اششش اهدي خلاص ما حدش يقدر يعمل حاجة لمرات سيف صادق العميد 
أنا اللي خرجتك من البيسين يا هبلة مش إياد وخرجت الولد ولما سمعت صوت عربية إياد جريت استخبيت لغاية ما دخلتوا الفيلا وبعدين مشيت 
ملك.....بفرحة...يعني ايه ..يعني انت اللي عملتلي قبلة الحياة ..الحمد لله يا ربي أنا كنت هاتجنن وكنت مضايقة من نفسي اوي 
سيف..ابتسم ...حبيبتي طول مانا جمبك هافضل احميكي ما تخافيش من حاجة
ملك افتكرت كدبه وتمثيله وفضلت تضرب فيه وهو ضحك وحضنها ..ربنا ما يحرمني منك ولا من برأتك دي ابدا ..
&&&&&&&&&&
تاني يوم في فيلا إياد 
كان عنده تصوير الصبح بدري صحي الساعة ستة  وراح يطمن علي بدر بس مالقهوش ف أوضته 
طلع علي أوضة ملك بس اتفاجئ لما لقي ملك وبدر علي سجادة الصلاة  بيصلوا  ..إياد ابتسم وحس احساس غريب تجاه ملك اتمني لو انها تكون بجد ام بدر خرج وهو مش قادر يخرج الفكرة من دماغه ..
&&&&&&&&&
عند الأهرامات 
وقت العصر
نور سرحانة ومش بتتكلم ورندا وباقي البنات نزلين هزار وضحك 
راندا ...همست ...اومال جيتي ليه لو هتقعدي ساكتة كده يبقي مالهاش لزوم جيتنا  نمشي بقي احسن 
نور ...أنا بجد تعبانة يا راندا بصي أنا هاقوم اتمشي ...عشان ما انكدش عليكو
راندا ربتت علي كتف نور...ربنا يهون عليكي ..
&&&&&&&&&&&
عند إياد 
رجع من شغله دخل يطمن علي بدر في أوضته لقي ملك نايمة وحاضنة بدر وحاطة أيدها علي بطنها كأنها بتحمي البيبي بتاعها ابتسم وفضل واقف يبص لملك وبيفكر في حاجات كتير بتدور ف دماغه ..وبعدها قفل الباب وخرج 
&&&&&&&&&&
عند نور 
أثناء ما بتتمشي عند الاهرامات شافت حاجة خلتها اتصنمت من  الصدمة دموعها نزلت 
نور....لا مستحيل مستحيل .....
يتبع..
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية حمقاء في الموساد
google-playkhamsatmostaqltradent