رواية رهف الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم ندى رأفت

رواية رهف الجزء الثاني البارت التاسع 

رواية رهف الجزء الثاني الجزء التاسع 

رواية رهف الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم ندى رأفت


رواية رهف الجزء الثاني الحلقة التاسعة

#رهف_2
البارت التاسع 
الكاتبه :  Miyano Shiho (ندى رأفت ) 
في منزل والده رهف....
والده رهف : رهف ....رهف اصحي يا حبيبتي ..مش كفايه نوم...كدا ..هي بارده كدا ليه ...رهف .....رهف ..مالك يا حبيتي ..رهف ردي عليا ..رهف ..
في اسكندريه ..وقف ياسين العربيه ..قدام الشركه الي فيها المؤتمر ..راح طلع بسرعه ...
يوسف جوا ...
يوسف : احنا يا جماعه لازم نناقش الموضوع دا مع بعض كويس ..ركزوا معايا  ...فجأه سمع يوسف صوت زعيق برا ..
يوسف : في إيه فجأه راح فتح ياسين باب الاوضه ...
يوسف بصدمه : ياسين ..
فجأه راح مسك ياسين يوسف  من  القميص  ..راح ضربه بالبوكس في وشه ..وفضل يضرب فيه ..
يوسف بيحاول يقاوم  : في إيه يا ياسين ..
ياسين: دي اخر حاجه كنت اتوقعها منك ..أنا كنت بعتبرك زي اخويا ..وفضل يضرب فيه ..
يوسف اتعصب ..راح بعد ياسين عنه وقال وهو بينهج ووشه مليان دم : في إيه.. يا ياسين ..انت..بتعمل...معايا كدا ليه ..
ياسين : تروح تقابل مراتي من ورايا وتقولي بتعمل فيا كدا ...دا انت تستاهل اكتر من كداا ..هتشوف ..وكان هيروح ..راح مسكه رجال الأمن وقالوا : لو سمحت اطلع برا يا استاذ مينفعش كداا ..
ياسين : سيبوني ..بقول سيبوني ...
والا مش هيحصل كويس ...
في المستشفى ..  خرجت الدكتوره ..
والده رهف: ها يا دكتوره أخبار بنتي إيه.....
الدكتوره: هبوط ..جامد .. بس انا أديتها إبره ولازم راحه تامه ..
والده رهف : طب الجنين إيه اخباره ..
الدكتوره : بصي مش هقدر اكدب عليكي الحاله مش مستقره ...ومعلش عايزه  اسأل حضرتك سؤال ..
والده رهف بقلق : اتفضلي ...
الدكتوره : بنت حضرتك كانت بتاخد اي حبوب ..لمنع الحمل ..
والده رهف بشك  : لا .. ليه ..
الدكتوره بشك :غريبه ...خلاص ماشي ...إن شاء الله لو الام أتحسنت الجنين يتحسن ..
والده رهف : أن شاء الله .. ومشيت الدكتوره ..
والده رهف : انا كان قلبي حاسس بحاجه زي كدا ... انا لازم اروح الفلا..اكلم ياسين واقوله..وافهم إيه الي بيحصل ...وليه بنتي جت منهاره كدا امبارح...
في اسكندريه ...
ياسين : بقول سيبوني ...راح بعد  ياسين الرجاله عنه بعصبيه ..راح طلع مسدس ووجهه على يوسف  وقال : نهايتك على إيدي إنهارده ..يا يوسف .. فجأه انصدم كل الموجودين ....
يوسف بصدمه : ياسين ... 
راح جهز ياسين المسدس ..وكان هيضرب ..راح ضربه حد من رجال الأمن على راسه من ورا ..بعصايا..
راح داخ ياسين ..راح ضربه تاني ..فنزل ياسين على ركبته ..راح وقع المسدس ..
واحد من رجاله الأمن..: خدوا منه المسدس بسرعه واطلبو البوليس ..
يوسف : لا ..بوليس.. لا ..
راجل الأمن: ازاي يا استاذ يوسف ..دا كان عايز يقتلك ..
ياسين كان بينهج ..راح قال بصوت واطي: اصلك ...مينفعش.. تعيش بعد الي عملته ...
راح استجمع ياسين قوته راح مسك المسدس بسرعه ووجهه على يوسف وقال بصوت عالي : اصلك مينفعش تعيش بعد الي عملته ...راح ضرب يوسف بالرصاص
يوسف بصدمه : ليه .....عملت .....ك...د..ا يا ....ياسي..ن اااااه ...راح وقع على الأرض..
...راح قعد رجاله الأمن يضربوا ياسين بالعصايا ..لغايه ما فقد وعيه تماما ....
الكاتبه :Miyano shiho (ندى رأفت ) 
في الفلا ...
والده رهف جايه تدخل....
منعها حراس الفلا ..  وقالوا : لا ياحاجه مش هينفع تدخلي ..
والده رهف : ومنفعش ادخل ليه  ... عايزه اكلم جوز بنتي ...
حراس الفلا : معلش ..بس دي أوامر الهانم ...
والده رهف : بقا كدا ...راحت نادت على والده ياسين بصوت عالي ..
والده ياسين راحت ليها وقالت : في إيه ..
والده رهف: منعني ادخل ليه ...
والده ياسين : اصل احنا ولاد ناس ومينفعش..ندخل إنسانه معرفتش تربي بنتها زيك ..
والده رهف : انا بنتي متربيه غصبن عنك ..ولو اتكلمتي ....عنها ولو نص كلمه تاني هتشوفي الي هيحصلك .....
والده ياسين : ايوه بنتك مش متربيه ..لأنها تروح تقابل واحد غير جوزها .. وكمان حامل منه ...
والده رهف اتعصبت جدا .. راحت دخلت بين الحراس ومسكت والده ياسين وقالت : انتي بتقولي إيه ...
والده ياسين : زي ما سمعتي ..
فجأه راحت جت أنجي وقالت : في إيه يا عمتوا ..
والده رهف لما شافتها قالت : اه فهمت ..دي لعبه بقا ...
وكانت هتروح لأنجي ..تضربها ...
راحت والده ياسين زقتها زقه جامده برا الفلا ..وقالت: ما تمشي بقا ...
راح اختل توزان والده رهف راحت وقعت على السلم بتاع مدخل الفلا .. وادحرجت على السلم كله ووقعت ساكته ومتحركتش .......يتبع 

google-playkhamsatmostaqltradent