رواية بداية جديدة الفصل الثامن 8 بقلم دعاء الاودن

 رواية بداية جديدة الفصل الثامن 8 بقلم دعاء الاودن

رواية بداية جديدة البارت الثامن

رواية بداية جديدة الجزء الثامن

رواية بداية جديدة الفصل الثامن 8 بقلم دعاء الاودن

رواية بداية جديدة الحلقة الثامنة

سليم : جماعة الحقوا مصيبة 

عمر : الله اكبر اشجيني مهي اما بتخرب بتخرب مرة واحدة 

آسر : يارب خير 

مينا : استر يارب 

ابراهيم : مصيبة اي يا سليم 

سليم : السواق الغبي قال لماما ان نرمين اتخطفت واغم عليها وهي حاليا في المستشفي 

عمر بفزع : طب هي كويس دلوقت ولا اي 

سليم : معرفش معرفش 

اسر : اهدوا بس يا جماعة ورحوا اطمنوا عليها واحنا هنحاول ندور عليهم ومتقلقوش عليها 

عمر : سليم روح انت لماما وعايزك تطمني عليها وتقولها عمر مش هيغمض ليه جفن غير لما يرجع نرمين في اسرع وقت ممكن 

اسر : خلاص روح معاه يا ابراهيم متسيبوش 

سليم : لا انا هروح لوحدي مش محتاج حد خلوه معاكم 

مينا : لا هو هيروح معاك مش هيسيبك لوحدك واحنا التلاته ان شاء الله نرجع البنات 

سليم :  تمام عمر اتواصل معايا اول بأول بالله عليك نرمين لازم ترجع بخير تمام ...

عمر : ان شاء الله هرجعها بألف خير لو طلولت ألف الارض كلها ع رجلي هعملها 

سليم : وانا هطمن علي ماما واتواصل معاكم 

عمر :ماشي روح انت لماما ومتسيبهاش 

اتحرك سليم وابراهيم تجاة عربيه سليم وابراهيم ركب سليم لسه هيركب شاف حاجة في الفون 

سليم بصوت عالي فية أمل وفرحة : عمر مينا اسر غرفت فين مكانهم 

عمر واسر ومينا بلهفة : انت بتتكلم جد 

سليم : بتكلم جد جداااااااا 

#إلا_رسول_الله 

في المكان اللي البنات مخطوفه فية 

احد الحرس وهو بيفتح باب العربية : حمد الله علي سلامتك يا باشا نورت 

صلاح : الأمانة موجوده 

الحارس : اه يا باشا مرزوعين جوه بس ده التلاتة معندهومش دم ومبيخفوش يا باشا خالص 

صلاح باستغراب : تلاتة... !! مش هما اتنين بس ...؟

الحارس : مهو يا باشا كان في وحدة صاحبتهم هتعمل لينا قلق فقولنا زيادة الخير خيرين بقا يا باشا هههههه

صلاح بشر :  قصدك زيادة الخيرين تلاتة ده هتلعب اوي

الحارس : بس قلبهم ميت اوي يا باشا دول مخفوش ولا حتي عيطوا دول كانوا عاملين يضحكوا وكمان اتخانقوا معانا ده انا خفت منهم والله يا باشا 

صلاح  :  الله الله بيخربشوا يعني ده انا شكلي هستمتع اوي  ... وديني عندهم يابني 

الحارس : اتفضل يا باشا اتفضل هما التلاته في الأوضة دي

صلاح : ماشي يلا 

ودخلوا الأوضة اتفاجي ان لقاهم عملين يتكلموا ويضحكوا 

صلاح : الله الله ده اي الحلاوة والطعامة دي ... ده ولا كانكم في رحلة ولا في فندق 7 نجوم 

نيرمين بقرف : لا وانتش صادق ده فعلا فندق سفن استار 

يارا : ولا حصل ربع نجمة حتي ناس معندهاش زوق ولا فن في اختيار الأماكن .

مارينا : منهم لله بقا هنقول اي .

صلاح : الله الله ده اي الهنا ده لا وكمان لمضين والله انا بحب الاماضه أوييي بتغنوا وتردوا ع بعض لا وكمان حلوين اويييي اوييييي فعلا انتوا اللي زيكم ميقعدش غير في أماكن نضيفة تليق بالجمال ده مش الخرابة دي 

نرمين : قولوا لنفسكم بقا ناس مهزءه ومبتفهموش

صلاح : الله الله مين الحلو تبع طاحون ولا العربي 

نرمين : لي هتفرق 

صلاح : مش هتفرق كتير الاتنين حسابهم تقيل معايا وخاصة العربي لانوا اتدخل في اللي ملوش فية 

يارا : اسموا بيشمهندس اسر العربي تتكلم عليه باحترام عشان متندمش وهو اتدخل عشان راجل مش ها لا مواخذة زيكم 

صلاح بشر : قصدك اي يابت انتي 

نرمين ببرود : قصدها اللي فهمتوا يكبير انك متفرقش حاجة عن الستات غير انك منحرف ومش مداري شعرك ☺️

صلاح : ده انتوا لسانكم طويل وعايزين تربية برضوا وانا اللي كنت بقول حلاوتكم هتشفع ليكم يمكن تعجبوني بس ...

نرمين : اي ده انت عندك ولاد ع وش جواز 

صلاح بصدمة وعدم فهم : ازاي يعني مش فاهم 

نرمين : ياربي ع الغباء ... قصدي عندك ولد كبير عايز تجوزوا بتدورلوا ع عروسة يعني 🙄

صلاح بتوهان : لا بس لي 🌚

نرمين : أصلك بتقول يمكن تعجبوني قولت يمكن جايب لينا عريس ولا حاجة اهو نطلع من وشك النحس ده بحاجة .

يارا : بالله عليكي يابنتي دي اشكال يطلع من وراها حاجة برضوا 

مارينا : معرفش انتوا منتظرين اي من مين 

صلاح : لا انا قصدي ليا انا 

يارا : ياعم اقعد ده انت قد جدي 

نرمين : ياغمييييييييي ليك انت مين بكرشك دة ياعم ده انا اطول منك لم نفسك حس ع سنك يا عجوز 

مارينا : لا حول ولا قوة الا بالله هو في اي يا جماعة 

نرمين : شايف اديك هتخلي البت المسيحية تأسلم اهي ... استمر يمكن تعمل حسنه في حياتك بدل السيئات اللي بتنط من وشك دي 

يارا : يابنتي الأشكال دي اصلا مبتعملش حسنات أصلا 

صلاح بشر  : انا بكرش وعجوز ... طب ماشي انا هوريكي العجوز ده هيعمل اي ... اشر يا اشرف 

مارينا  : هاتسيييييييي.

نرمين : يادي النيله مجبتوش علاج البت اللي عندها كورنا 

صلاح بصدمة : كورنا  😳

يارا : الله يخرب بيتكم دوا البت وهاتوا الأكسجين هتموت مننا .

صلاح : انتوا بتتكلموا بجد ولا اشتغاله منكم 

نرمين : لا اشتغالة ... اقولك تعالي بوسها خلي يجيلك كرونا وتموت ونخلص منك ومن شرك يا عجوز

صلاح : ماشي ماشي الكلام ده هحسبك عليه بس اما اتاكد اذا كان البت دي عندها كرونا فعلا ولا لا 

يارا : يادي النيله مهي قالتلك تعالي اتاكد بنفسك غلطنا معاك في حاجة يا جدوا 

صلاح : ده انتوا حسابكم تقل اوييييي بس مش وقتوا ...اشر شوف البنت اللي عندها كرونا دي انقالها في أوضه تانيه .

اشرف بخوف : يا باشا طب ما ننقل الاتنين الكويسن في اوضه تانيه ونسيب دي احسن تعدينا 

صلاح : ماشي تعالي هاتهم في الاوضه التانية 

اشرف : يلا يابت منك ليها 

نرمين بتحذير : إيدك متتمدش يا حيوان يا مهزء 

اشرف : طب يلا يا حُرمة منك ليها 

يارا : تحرم عليك عيشتك يا بعيد 

ونقلوهم اوضه تانيه وقفلوا عليهم 

يارا : يالهوي كده مارينا لوحدها خايفه يعملوا فيها حاجة 

نرمين : لا متخفيش كده انا ضمنت ان محدش هيجي جمها يابنتي دول بيترعبوا من الكورنا 😂😂

يارا : نرمين انا بجد خفت احنا كنا بنداري الخوف ورا الضحك بس بجد انا دلوقت خفت اوي دول عصابه يا نرمين عصابه 

نرمين : متخفيش عمر وسليم اكيد هيوصلولنا 

يارا : هيوصلولنا ازاي بس 

نرمين : متخفيش والله هيوصلولنا بس هو احنا بقالنا قد اي كده .

يارا : احنا داخلين في بتاع 4 ساعات من ساعة ما فوقنا 

نرمين بصوت واطي : ازاي ده هما ودونا فين دول 

يارا : بقولك اي يا نرمين في اي احكييييييي 

نرمين : بص يا ستي اما كنت في مكتب سليم 

Flash Back

سليم : ياستي عمر قال لازم نجيبلك عربية بسواق وحرس وحاجةكده كانك واحده مهمة عشان خايف عليكي 

نرمين : عموري ده حبيبي وبعدين انا مهمة غصب عنك مش كنت هتخطف لولا شجاعتي 

سليم بضحكة عالية : يعني مش عشان آسر كان معاكي وقوي قلبك ... تؤتؤ عشان انا شجاعة 😂

نرمين : طبعا طبعا اومال 😂😂

سليم : خلينا في المهم ... واداها علبه ... خدي دي البسيها ومتقلعيهوش ابدا اوك 

نرمين وهي بتفتح العلبه : اي ده واوا الخاتم ده جميل اويييي 

سليم : بصي يا نيموا الخاتم ده مش خاتم عادي بصي ده بيحد مكانك وموقعك يعني لو روحتي المريخ هنعرف انك في المريخ 

نرمين : يا ولا يا زعيم 😂

سليم بغرور : يا ستي احنا جامدين اوييييييييي المهم ميتقلعش ماشي البسيه من دلوقت 

نرمين : تمام يا بروا 

Back 

#إلا_رسول_الله

سليم : ده اللي حصل وبكدة هنجيب الموقع 

عمر :  ازاي يا سليم ناسي كل ده 

سليم : والله ياعمر انا دماغي كانت زي الواقفه 

آسر : مش وقتوا الكلام ده احنا نروح ليهم وانت وابراهيم روحوا لطنط ومتسيبوهاش 

سليم : تمام بس خلوا بلكم من نفسكم ورجعوهم بخير 

إسر وعمر ومينا : ان شاء الله 

سليم وابراهيم ركبوا عربيه سلبم واتجهوا للمستشفي ...وعمر ومينا وآسر اتجهوا للمكان اللي البنات مخطوفة فيه 

آسر اتصل بسارة : الوا ايوه يا سارة 

سارة : اي يا أسر وصلتوا ليهم 

آسر : ان شاء الله ... بقولك روحي انتي وماما مستشفي ... عشان ام نرمين تعبانه فيها وممعهاش حد وسليم لسه قداموا ساعتين ع ما يوصل 

ساره : تمام ماشي بسدخالي بالك انت من نفسك 

آسر : ادعيلنا بس انتي 

سارة : يارب ترجعوا كلكم بالسلامة وبخير.

آسر : المهم روحي انتي وماما وبابا لو فاضي المستشفي عشان هي لوحدها اوك 

سارة : متقلقش انت بس وخلي بالك من نفسك 

آسر : تمام سلام 

ساره : في حفظ الله يا حبيبي 

#إلا_رسول_الله 

عند نرمين ويارا 

يارا :  يعني ده اللي مطمنك مش كنتي تقولي يا نرمين عشان تطمنيني بدل ما انا مرعوبه كده 

نرمين : خوفت تكشفينا عشان انتي متسرعة وساعات بتخربيها 

يارا : ماشي ياختي ماشي بس خايفة يحصل ليهم حاجة من الطران اللي برا 

نرمين : ربنا يسترها بقا 

يارا : يارب 

               صلوا ع محمد سيد الخلق ♥️

#دعاء_الأودن

عند صلاح 

احد الرجال : الحق يا باشا كنت واقف عند اوضة النسوان وسمعتهم بيقولوا ... احنا لازم نمشي من هنا يا باشا بسرعه 

صلاح بضحكة شر : لا والله طلعوا مش سهلين طب كويس انهم هيشرفوا لا احنا مش هنتحرك من هنا وكمان هنسيبهم يدخلوا من غير ما حد يكون موجود

الحارس : ازاي بس يا باشا 

صلاح : يعني الرجاله كلها هتداري وهنسيبهم يدخلوا بسهوله وكمان يوصلوا للي بيدوروا عليهم بعدين نوجب معاهم .

اشرف : وبعدين نهجم عليهم من كل ناحيه عليا الطلاق دماغ متكلفة يا باشا 😎😂

صلاح : واه صحيح البنتين اللي مع بعض كل واحد حطوها في أوضه لوحدها 

اشرف : حصل يا باشا 

صلاح : عمر طاحون آسر العربي مينا اسحاق نهايتكم ع إيدي ... هات يابني شويه كحول اعقم نفسي من البت العيانه دي ... وانتوا يا بهايم جايبين واحده عندها كرونا معاكم .

أشرف : واحنا نعرف منين ياباشا انها عندها كورنا نكونش دكترا  😂😂 متخفش ياباشا كورنا مش هتجيلنا عشان احنا ماشيبن  في السليم وبنعمل خير كتير 😂

صلاح : اه طبعا طبعا أوماااأل 😂

#إلا_رسول_الله 

آسر في سماعة البلوتوث: عمر مينا انتوا معايا 

عمر : معاك 

مينا : سامعك

آسر : احنا هنمشي ع الطريق ده مده ساعة تقريبا وهنوصل المكان 

عمر : طب لو زودنا السرعة شوية هنوصل ف قد اي 

مينا : اهدا بس ياعمر تزود سرعة اي يابني العربيه تتقلب 

عمر : ياعم تتقلب ولا تولع لازم نلحقهم 

آسر : يا عمر مش محتاجة تهور احنا مزودين السرعة جامد أكتر من كده ممكن نعمل حادثة او العربيه تفرقع وكده مش هيلاقوا حد ينقذهم والله اعلم اي ممكن يحصل ليهم 

مينا : ده اللي عايز أقولوا بالظبط 

عمر بنفاذ صبر : اوووووووف ماشي تمام يك الطريق يخلص بقا وميتحركوش من مكانهم 

آسر : هما ثابتين بقالهم كتير شكلهم مستقريين في المكان ده 

مينا : كويس جدا ... المهم معاكم اسلحة 

عمر بزعيق : اه معايا ده انا هفرتك امهم بيه وهعرفهم ازاي يتجرأوا وييخطفوا اختي ولاد ***

آسر : إهدي يابني كده احنا مش رايحين مجزرة عايزين نخف دم لو ضرب يكون احسن عشان محدش يتصاب من البنات ولو هتستخدم سلاح نشن ع الرجل والإيد بس 

مينا : عمر الله يكرمك ابعد عن الدماغ 

عمر : سيبوها بقا بظروفها 

آسر : عمرررررررر اهدي وشغل دماغك وسيطر ع غضبك عشان متضيعش نفسك اهدي واتحكم فية شويه 

عمر : اوؤوووووووووف 

آسر بتحذير : عمرررررر مبهظرش 

عمر بنفاذ صبر : ماشي ماشي هحاول تمام كده 

مينا : ربنا يسترها بقا 

آسر : باقي نص ساعة ونوصل 

عمر : يا مسهل الحال يااااااارب 

#مقاطعة_المنتجات_الفرنسية 

صلاح : الحلوة بتاعة الكارتية اللي عامله فيها فاندام اخبارها اي 

نرمين : بتسلم عليك وبتقولك لو راجل فكها ... انتوا وديتوا يارا فين 

صلاح : لا لسانك طويل اوي وعايز يتقص بس مقدرش انكر انك عجبتيني اوي اوي ... ولو ع القطة ام عيون ملونة فأنا ودتها اوضه تانيه عشان اما اخوكي واخوها يجوا يتعبوا شوية 

نرمين بتوتر : واخويا واخوها هيجوا لي 

صلاح بضحكة شريرة : بلاش ياقطة تعملي فيها هبلة لان مش باين عليكي ... واه صحيح بلاش تقولي لحد حاجة في مكان مش ضمناه الحيطان ليها ودان نصيحة من شاب لشابه زيك زي القمر 

نرمين فهمت انهم سمعوها وهي بتحكي ليارا 

نرمين بإبتسامة مستفزه : اه مهو فعلا سايبة الهبل للأشكال اللي زيك يا عبيط ... وبعدين مسمهاش نصيحة من شاب لشابة ياعم انت معندكش مراية ولا حد ضاحك عليك ياعم قول نصيحة من جد لحفديتوا ... ولا أقولك نصيحة من ام لبنتها هتليق عليك اكتر اصلك عامل زي الست اللي مطلقة ☺️🥱😂

طرااااااااااااااااااااااااااااخ 

صلاح بعد ما إدي نرمين كف ع وشها : ان ماسك نفسي من بدري عنك انما توصل لكده لا يا حلوه ده انا راجل اوي ماشي 

نرمين بتبريقة مخيفة : انت ضربت مين انت اتجننت ... ده انت سنتك سوووووده ... وحوش الرجولة اللي بتصر ده انت هيتعمل منك شاورما وكرشك ده هيتعمل علية كنافة رمضان اصبر انت بس ع رزقك وانت عامل شبة الكورة اللي ماشية ع الأرض مش باينلك معالم اقولك انت شبه البطريق تصدق انا ظلمت البطريق ده هو احلا منك ع الأقل حاجة قمر كده انما والله انا ملاقيالك حاجة اشبهك بيها والله 

صلاح : ده انتي ...

اشرف مقاطعا : يلا يا باشا ده في تلات عربيات بيقربوا ع المكان وأكيد هما .

صلاح : تمام روح وانا جاي وراك... وانتي يا قطة هوريكي الرجولة قدام أخوكي وآسر اللي فرحانة بيهم 

نرمين : اخويا اللي علم عليك في شغلك ولا اسر اللي رجع ليك رجالتك مكسرين ها ها ها ها العب غيرها يا شاطر ولا اقولك روح اتداري ورا رجلتك زي النسوان عشان تعرف بس ان عندي حق 🙄🥱😂

صلاح وهو بيخرج  : ماشي وربي لهندمككوا كلكم 

نرمين ببرود : طب سلام انتي بقا يا ناديه 😂😂😂😎

بعد ما خرج 

نرمين بخوف : يارب يارب استرها يارب واحفظهم يارب 

#إلا_رسول_الله 

آسر : بس هنا وصلنا نركن بعيد شوية طيب عشان ميخدوش بالهم 

عمر :  لحظه يا آسر المكان معلهوش حراسه لا من برا ولا من فوق ادخل دول شكلهم مش هنا نشوف بسرعة عشان لو هما مش هنا هتكون خربتتتتتت

مينا : بقولكم اي الشكل ده مش مطمني خالص 

آسر : ولا انا بقولكم اي ليكونوا شافونا من بعيد الطريق صحرا زي ما انتوا شايفين 

عمر : هنعمل اي يعني هنفضل واقفين كده 

آسر : بقولكم اي انا هدخل الأول لوحدي وهنبقا ع تواصل بالبلوتوث وهتكونوا سامين كل حاجة لو الدنيا أمان تيجوا عادي لو مش أمان تشوفوا المكان كويس وتبقا تتصرفوا بقا اوك 

عمر : لا هدخل انا 

آسر : يابني هي مش مسابقة انا هدخل الاول لان ضامن ان ورايا ظباط رجالة هيعرفوا يتعملوا مع المهمات دي انما انا مهندس غلبان ده حتي مدخلتش جيش تأمن نفسك عليه 😂

عمر بإبتسامة : ياعم انت توب الرجوله معمول عموله ع قد جسمك 😂

آسر : الله يكرمك يارب 😂

مينا : الطم  اخلصوا 

آسر : اه صحيح طب بقولكم انا داخل 

عمر :خلي بالك من نفسك وعينك وسط راسك معاك سلاح 

آسر : ياعم متخافش عمر الشقي بقي ومعايا ياعم سلاح وكمان اسلحة سريه 😂😎 سلام بقا 

ودخل آسر المكان 

عمر : ربنا يسترها يارب وبص حوليه ع المكان ... مينا بقولك تعالي نشوف المكان ده كده ونأمن 

مينا : يلا 

      سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ♥️

#إلا_رسول_الله

داخل المكان .

آسر في السماعة وهو ماشي بحذر وبيبص حوليه  : بصوا المكان زفت من جوة بس مفيش ولا شخص موجود انا حاسس ان في غدر هيحصل 

عمر : وانا حاسس كده برضوا أسرر خلي باللك من نفسك شايف حاجة تانيه 

آسر : استنا في كذا اوضة جمب بعض استنا هدخل دي كده 

عمر : حرس يا آسر وبص كويس قبل ما تدخل 

اسر : تمام 

آسر دخل الأوضه لقاها فاضية بس في بواقي أكل وسجاير وازايز فاضيه 

أسر : الأوضه دي كان فيها حد ع فكرة دي بتاعة الحرس بقولكم اي في غدر بالثلث اجهزوا انا هدخل الاوض التانيه 

وراح أسر عند الاوضه التانيه لقاها مبتتفتحش 

آسر : بقولك البنات هنا اكيد الاوضه مقفوله بالمفتاح 

عمر : اضربها طلقة وافتح الباب 

مينا : لا بلاش ضرب نار دلوقت 

اسر : انا هكسروا من غير صوت اهدوا بس 

وحاول اسر يكسر الباب اكتر من مرة وتعب جامد سمع صوت من جوة 

نرمين : الحقنيييييي هيقتلونييييييي 

اسر اتفزع وبكل ما أوتي من قوة كسر الباب في ثانيه لقا نرمين قاعده ع الكرسي ومربوطة ومفيش حد معاها 

أسر : انتي كويسة فين اللي هيئذيكي 

نرمين : ياعم انا لقيتك مش قادر تكسر الباب فقولت اديك حافز 

اسر : المهم دلوقت يارا ومارينا فين 

نرمين : هما في اوض جمبي بس الزفت العصابه اللي هنا عرفة انكم جيين ونويين يعملوا كليكم هجوم فخلص فكني بسرعة 

اسر فكها بسرعة ولسة هيتحرك لقا 4 رجالة داخلين وقفلوا الباب وراهم وكلهم طول واحد ومعدديين ال190 سم وحاجة كده اي علف بلدي 🙂💔

آسر : اللهم صلي ع النبي ... عارفة يانرمين انا يانتبوني دلوقت إفية كلوا ضرب ضرب مفيش شتيمة خالص بالحبل وغمز ليها 🌚🙂😂... اي يا رجالة 16 ع واحد مش رجولة يعني 🤨

احد الرجال باستغراب بصوت ضخم : بس احنا 4 بس 

آسر : عيب عليك ياعم انت مش شايف نفسك ده انت تفلق 4 طول بعرض 😂 

راجل اخر : ده انت زمك خفيف بقا وبتقالش 

آسر بغرور :  لا ده انا أعجبك أوي اوي أوي اوي كمان مرة من عندي 

احد الرجال : هو انت بقا اللي عامل قلق ومضايق الباشا 

آسر : انا يابني ده انا غلبان انا العبد الفقير الي الله ده انا حتي نسمة انا معاكم بقالي بتاع 10 دقايق اهو دوست لحد ع طرف غلط في حد فيكم مديت إيدي ع حد فيكم قولوا كلمة حق 

رجل اخر : والله انت دمك خفيف بس احنا لازم نشوف شغلنا 

آسر : اه طبعا طبعا أومال لازم تحللوا الفلوس اللي بتخدوها ده 

راجل آخر : والله انا حبيتك 

أسر : أنا حبيتك وجرحتيني انا صُنتك لكن خُنتيني 🎶

الرجالة : انتي أكيد مش بتحبيني 🎶

آسر : لي من الأول عشمتيني🙂💔🎶

نرمين : مخلاص بقا يا نجم عايزين نشوف شغلنا 

اسر بسرعة شد الحبل اللي نرمين ربطتوا في رجليهم كلهم بعد ما آسر غمز لها وهي فهمتوا وهو استغل الوقت في انوا يلهيهم بالكلام  ووقع الرجالة كلهم في الأرض ونزل هو ونرمين ضرب فيهم وربطوهم كويس 

آسر : معلش يا رجالة بقا انا والله حبتكم بس الشغل شغل برضوا 😂 واه صحيح شكلكم نفخ مش عضلات حقيقية لا تيب ع المرجلة والله 😂 يلا يا بنتي 

نرمين بسرعة : يلا 

#إلا_رسول_الله 

عند عمر ومينا 

عمر اول ما سمع أسر دخل عند نرمين وان التانين في الأوض التانيه دخل بسرعة هو ومينا 

عمر :  بقولك عدي الأوضه الاول والتانيه وهندخل في اللي بعدهم

مينا : يابني حرس انا حاسس بغدر 

عمر : ياعم اخلص بقا مش وقتك خالص 

ودخل عمر بسرعة عند أوضة مقفولة راح ضرب الباب طلقة وفتحة ودخل لقا يارا مربوطه والدموع واقفه في عنيها  

عمر وهو بيفكها : اهدي اهدي متخفيش  انتي كويسة 

يارا : انا انا كويسة بس هما ناويين ... الحقققققق يا عمررر

عمر بيبص لقا اتنين نفس الأحجام اللي كانت عند آسر دخلوا وقفلوا الباب ومشيوا تجاه عمر 

عمر : اي يالا منك فاكرين نفسكم هتعلموا عليا ده انا ه*** 

وعمر زق يارا بعيد وراح مشنكلهم الاتنين في حركة واحدة ووقعوا ع الأرض وقعد يضرب فيهم الاتنين بعشوئية واحد منه قام مشنكله ع الارض ونزل فوقة ضرب والاخر راح تجاة يارا 

يارا : انت عايز اي يا حيوان يا مهزء انت بقولك اي انا مبخفش ... والراجل ماشي تجاهها بابتسامة مستفزه 

يارا : انت يعني ترضها ع نفسك انك تمد ايدك ع واحدة نسوان ... شكلك معندكش دم وترضاها بقولك اي انا مبخفش مش كل الطير يتاكل لحموا يا اخويا ... وكان الراجل قرد منها قوي ...

يارا : يالهويييييييييييي وقعدت تجري في الاوضة والراجل وراها 

وعمر كان بيتخانق هو الراجل التاني ووشوا جاب دم ومرة يضرب ومرة ينضرب ... يارا كانت عمالة تجري وتصوت 

يارا : يا لهوييييييييي الحقونيييييييييي يا خرابييييييييي اللطخ ده لو نفخ فيا بس هيفرمنيييييييي يا لهويييييييي قووووم يا عمررررررررررر 

الراجل اللي بيتخانق مع عمر :  اي الصداع دة ما حد يسكت البت دي بدل ما اقوم اخرصها خالص 

عمر استغل انشغالوا في الكلام وادالوا روسية جامده وقلبوا ع الارض بقا عمر قوق والراجل تحت وادالوا بوكسات متتاليه ع وشوا لحد ما الراجل ابتدي يدوخ 

عمر : تخرصها ده لو مكنش معاها راجل ده انا اللي هخرصك انت واهلك يابن ... وخبطوا جامد في راسوا واغمي علية وقام شد الراجل التاني ونزل فية ضرب وبرضوا يضرب مرة وينضرب مرة 🌚🙂😂  يارا بتبص لقت في طاسة زيت قديمة حبت تعمل فيها ريبونزل والطاسة وكده بقا 😂 مسكت الطاسة وجت تضرب الراجل اللي بيتخانق مع عمر ضربت عمر ع ماغوا 

والراجل استغل ده وضرب عمر وقعوا ع الارض 

 يارا : سوري والله كان نفسي اضربوا هو واساعدك 

عمر : ابوس إيديكي ابعدي بس انتي ومش عايز مساعدات وحاول يضرب في الراجل التاني 

يارا زعلت وحست ان هو كسفها والمفروض مكنش يقول كده ده بدل ما يشكرها 🌚🙂

يارا بتبص حوليها لقت الراجل التاني ابتدي يفوق راحت بالطاسه وع دماغوا قام مغمي عليه تاني 

يارا بصوت عالي : عشان تعرف بس اني استرنج ومبخفش من حاجة ... بتبص لقت صرصار قعدت تصوت وتجري في الاوضة عمر والراجل التاني بصوا الراجل اتصدم انها خايفة من الصرصار وعمر استغل كده وقع الراجل ع الأرض ونزل بوكسات في وشوا وبغل وراحت يارا بالطاسة ضربت الراجل ع دماغوا جامد واغمي علية 

يارا : هييييييييييه هييييييييييه هييييييه موتة 

عمر باستغراب : ده اغمي عليه بس كنتي اشطري ياختي ع الصرصار فضحتينا 

يارا : بس اي رائيك انت استغليت الموضوع لصالحك انكر بقا 🙄

عمر : بقولك اي يلا يلا قبل ما يفوقوا نشوفوا آسر ونرمين ومينا ومارينا 

يارا : استنا لحظة ومسكت الطاسة وضربت كل واحد من الرجاله ع دماغوا تلات مرات 

يارا : ايوة كده نأمن احسن يصحوا دول ميأثرش فيهم طاسه عارفة بس اللي موجود بقا 🙂

عمر استغرب في الاول بعدين ضحك جامد ع طريقة كلامها 

يارا : بيضحك ع اي ده يلا يابني احسن هيفوقوا 

عمر وهو لسه بيضحك : يلا ياختي 😂

#إلا_رسول_الله 

في المستشفي 

دخلت ساره ومامتها وباباها وسائلوا في الاستقبال عن اوضة مامت نرمين وراحوا عند الأوضة وعرفوا انها عندها انهيار والدوك اداها منوم 

سارة اتصلت بسليم عشان تطمنوا 

سارة : الو

سليم : ايوة يا سارة. 

سارة : حضرتك احنا عند ولدتك في المستشفي وهي كويسه بس الدوك مديها منوم 

سليم : رحتوا ازاي ... وعرفتي منين ... ومتاكدة انها كريسه 

ساره : اسر اتصل بيا وقالي ... والله هي كويسة متقلقش عليها 

سليم : شكرا جدا يا سارة بجد شكرا جدا انا عمري ما هنسالك اللي عملتية معايا دة بجد 

سارة : عملت اي يعني معملتش غير الواجب 

سليم : تسلميلي بجد ... انا في الطريق وقدامي ربع ساعة وأوصل 

سارة : تيجي بالسلامة ان شاء الله  ... مع السلامة 

سليم : تمام ...سلام 

             صلوا ع سيدنا محمد ♥️✨

عند مينا دخل الأوضة لقا مارينا مربوطة في الكرسي ومغمي عليها راح بسرعة فكها وحاول يفوقها وطبعا محدش من الحرس رضي يدخل الاوضة دي لأنهم معتقدين ان مارينا عندها كورنا وخافوا ع نفسهم ... مينا وهو بيحاول يفوقها لقا ازازة مايه جابها ورش ماية خفيفه ع وشها فاقت وكانت بتعيط 

مارينا بعياط وصوت ضعيف : هيموتونا هيموتونا 

مينا : اهدي بس اهدي متخافيش انتي في أمآن محدش هيقدر يكلمك 

مأرينا : بجد 

مينا : بجد يلا بقا عشان نخرج وسندها وخرجوا من الأوضة وكان عمر ويارا وآسر ونرمين لسة خارجين من الاوضة 

آسر : كده احنا كاملين 

عمر ومينا : اه كده تمام 

نرمين : انا مش مطمنة ع فكرة دول أكيد هيعملوا حاجة مهو مش معقول يعني هنمشي كده بالساهل ...

قاطعها صوت صلاح من وراهم ومعاه رجالة وسلاح  : الله الله يعني حلوة وكمان ذكية لا كده كتير عجبايني والله 

آسر : اي يا يابنات مقولتولناش ان في حريم تانين هنا متداريبن ورا السلاح 

يارا : معلش بقا آسر ما هما نسوان برضوا عايزين حاجة تحميهم

نرمين : وانتوا عارفين احنا مبنجيش ع الولايا 

عمر : بس لو النسوان دول قلوا أدابهم هنربيهم عادي يعني 

مينا : براحة عليهم يا عمر الله ده حتي أشرررف لسه واكل علقة سخنة وخاسرنين شحنه مخدرات بملايين ... يعني بجد الدنيا جايه عليهم ومسفلتاهم 

صلاح : اي الحلاوة دي ده انتوا بتغنوا وتردوا ع بعض بقا لا بجد عاملين شغل عالي والبت المسيحية اللي هناك دي مش هتقول حاجة 

آسر : اتكلم باحترام دي احين منك ومن نسلك الوسخ كلوا 

مارينا بصوت ضعيف : اهدي بس يا هندسه ... البت المسيحيةدي عندها كورنا وهتعطس في وشك تجيب اجلك انت وأهلك 

صلاح بصوت عالي : هات يا زفتت انت وهو الكحول وانشغلوا بإنهم يعقموا إيديهم واسر وعمر ومينا استغلوا ده واشتبكوا معاهم ونرمين كانت بتحاول تضرب معاهم ويارا شغالة تخبيط بالطاسة ومارينا طبع ميئوس منها عماله تعيط وخايفة وفجأه صوت ضرب نار ودم ملا المكان 

نرمين بصرخة عالية : عمررررررررررررررررررررر

يُتبع..
google-playkhamsatmostaqltradent