رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الثامن 8 بقلم بسنت أشرف

 رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الثامن 8 بقلم بسنت أشرف

رواية تزوجنا لمنع الثأر البارت الثامن 

رواية تزوجنا لمنع الثأر الجزء الثامن 

رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الثامن 8 بقلم بسنت أشرف

رواية تزوجنا لمنع الثأر الحلقة الثامنة

ف المستشفى
وقفناا الباارت اللي فاات ع خرووج الدكتوور من اوضة العملياات 
والكل جرى علية 
اسد: اي الااخباار ي دكتوور 
فرااس: طمني ي دكتوور مااما كوويسة 
حسين: ماا تتكلم ي دكتوور 
الدكتوور: ي جمااعة هو انتوا سايبنلي  فرصة اتكلم 
حسين: المهم ي دكتوور اخباارهاا اي طمناا 
الدكتوور: الحمدلله ي جمااعة هي العملية  كاانت صعبة جداا و القلب وقف مرتين بس قدرناا ننعشوا ودلوقت هنحطهاا ف العنااية 24 سااعة عشاان نطمن عليهاا اكتر و بعد كده هننقلهاا اوضة عاادية 
حسين: الحمدلله يااارب شكراا جداا ي دكتوور 
الدكتور: ولو ده واجبي 
اسد: الف حمد وشكر ليك يااارب ربناا يكررمك ي دكتوور 
فرااس: الحمدلله ياارب كلة بفضل ربناا عليناا 
الدكتوور: و نعم بالله العلي العظيم
********************
بعد فترة ف الااوضة اللي موجوده فيهاا ابرار 
دخل اسد وقعد ع الكرسي اللي مقاابل السرير 
اسد مسك كف ابرار بين ايدية الااتنين 
اسد: اناا اسف والله مش عاارف عملت كدة ازاااي اناا عمري ماا فكرت امد ايدي ع واحده ست ماا بالك بقى ب مرااتي بس انت استفزتيني جدااا خلتيني افقد اعصاابي ع الااخر بس اوعدك ان عمري ماا اعمل كده ابداا ساامحيني خلص كلاااموا و طبع قلبة ع بااطن ايدهااا 
ف الوقت ده كاانت ابرار صااحية و ساامعة كل حااجة و بتعيط وفي اخر حااجة رااحت جسمهاا قشعر وشدت ايدهاا ف هو اخد بااله ان هي صااحية و بتعيط راح مقرب منهاا وماسحلهاا دمووعهاا 
اسد: خلاااص بالله عليكي ماا تعيطي تااني 
ابرار: لااا وابعد عني انت وحش و شرير و شبة هركليز 
اسد: معلش ي ستي اناا و حش و شرير و شبة هركليز حااجة تااني 
ابرار بعيااط : اه شبة دركوالا كماان 
اسد بحناان و بيمسحلهاا دمووعهاا وقرب وطبع قبلة ع جبهتهاا: خلاااص بقى والله ماا هعمل كده تااني ابداا 
ابرار: ابداا ابداا اناا ف حيااتي ماا حد مد ايدو عليااا ابداا علفكرة.
اسد: يااارب ايدي كاانت اتقطعت قبل ماا تتمد عليكي 
ابرار: لااا ي عم بعد الشر متقوولش كده برضوا 
اسد قرب منهاا: خاايفة عليااا 
ابرار: اناا وانا هخااف عليك لية بس بس..بس 
اسد: بس اي علقتي ولاا ماالك 
ابراار: هووف مش بحب حد يدعي ع نفسة بسببي ي غبي 
اسد: لساانك طوول اوووي و محتااج قصه واناا ممكن اقصهوولك 
ابرار: اووبس اهوو رجعت شرير تااني 
اسد: بهزر ولاا انت مبتهزرش ي رمضاان 
ابرار: اي دا اي دا ده انت اخدت علياا اووي يعني 
اسد: اناا حااسس كده برضوا 
ابرار: حااسس مش متأكد 
اسد: اممم هتأكد قريب 
ابرار: لماا نشوووق اخرتهااا معااك ي عم الااسد انت كنت عاايزة اسألك سؤال 
اسد: اسألي براااحتك 
ابرار: مين سمااك اسد و سمااك لي اسد 
اسد بضحك: عاايزة تعرفي ليية 
ابرار: عاادي مش جووزي لااازم اعرف عنك كل حاجه 
اسد بخبث: كوويس انك عاارفة اني جووزك يعني ابوسك عااادي مفيهااش مشكلة
ابراار بكسووف: هوووف علفكرة انت قليل الااادب جدااا واطلع بررررة 
اسد: مش عاايزة تعرفي الاااجاابة 
ابرار: لاا يعم انا قليل الاادب اخرج برة احسن.
اسد:انت اللي خسراانة ورااح قرب منهاا وبااسهاا ع خدهاا 
ابرار: بررررررررررره 
اسد بضحك: طاالع اهوووو 
وبالفعل طلع اسد و بعد ماا طلع قعدت ابرار مبتسمة 
ابرار ف نفسهااا:يخربيت جمااال امو ده اي الحلاااااوة دي بس و اكملت بعيظ: بس منحررف اووووي وقليل الاادب وسااعاات كوويس و سااعت بيبقى شبة هركليز مش عااارفة اي التناااقض ده بس 
*********************
ف بيت حساام الاانصااري 
حسام: وبس ده كل اللي حصل 
حسن:كده ي اخوياا كل ده يحصل واحناا مندرااش 
حساام: معلش ي اخووي بس كل حااجة جت بسررعة زي ماا انت شاايف 
يوسف: لاازم تطلق ي عمي الجواز.غصب اسااسا
حساام: هي مشتكتش من حااجة وقاالت انهم كوويسين جدااا معااها 
يوسف: لماا نشووف ي عمي لوو مطلعتش مبسووطة هخلية يطلقهاا واناا هتجوزهاا 
ياسين: ماا تعقل شووية ي يوسف ي اخوياا مالك كده 
يوسف: ما اناا عااقل اه شاايفني بشد ف شعري  
مريم (مرات ياسين ): خلاااص ي جمااعة اللي حصل اهدوا انتوا بس 
********************
ف المستشفى 
هرع و فزع و هلع والدكااترة و الممرضين الكل بيجررري و محدش فااهم فية اي هي غير انهم طالعين دااخلين ف العناااية عند مرووة 
كلهم واقفين خاايفين ل تكوون مرووة جرالهاا حااجة 
بيدعوا و محدش رااضي يرد عليهم يطمنهم حتى 
وفجأه خرجت ممرضة تجري 
مسكهاا اسد من ايديهاا جاامد
اسد: قوووليلي اي الليييييي بيخصل جووووووة انطقيييييييييي
الممرضة بخووف: سيبني دلووقت بسررعة لاااان المريضة قلبهاا وقف و بنحااول نعملهااا انعاااش مش مستجيبة 
صدمة نزلت ع الكل شلت لسااانهم محدش فيهم قاااادر يتكلم ولااا يقووول حاااجة 
ياااترى مروووة هتعيش ولاا هتموووت 
يتبع..............

google-playkhamsatmostaqltradent