رواية انتقام الاخوة الفصل السابع 7 بقلم منة وائل

 رواية انتقام الاخوة الفصل السابع 7 بقلم منة وائل

رواية انتقام الاخوة البارت السابع 

رواية انتقام الاخوة الجزء السابع 

رواية انتقام الاخوة الفصل السابع 7 بقلم منة وائل


رواية انتقام الاخوة الحلقة السابعة

(الفصل السابع)
حسن بحب:كنت عارف انك هتقنعية يجي معاكي 
عاصم بأسف:انا اسف ي بابا 
حسن بدموع:ي قلب ابوك انت واحضنته بشوق جارف 
عدي بغضب:مفيش حضن لخوك وحبيب قلبك
عاصم ب لهفه:انت صاحبي قبل م تبقي اخويا 
عدي احتضنه حضن اخوي:وحشتني ي عاصم 
تماره بحب:ي حبايب قلبي انتو عدي شوف عاصم عاوز تبقي اوضتة فين 
عاصم:اي اوضة
عدي:لا طبعا هيبقي في الأوضه للي قصادي عشان عندي كلام كتير تافهه عاوز اشركه معاه 
حسن بحب:ربنا يخليكو لبعض ي حبايب قلبي
عدي:تعالي بقا اوريك اوضتك واخده وطلع 
حسن ب لهفه:متكلمتيش معاه علي فهد 
تماره:ي حسن اكيد لو يعرف حاجه مش هيخبيها هو اكيد 
ميعرفش حاجه ي حسن 
حسن:فعلا عندك حق
تماره بدموع:اكيد زي م ربنا دلنا علي عاصم هيدلنا علي فهد انشاء الله 
حسن:بأذن الله 
عشق بصراخ:انا جييييت ي بيت 
تماره بخضه:في اي ي بنتي اي الصوت دا كله 
عشق:سمعت أن ابن خالتشي وصل 
تماره بأبتسامه:اه مع عدي 
عشق طارت علي الدرو التاني وفتحت باب غرفت عدي 
عشق ب لهفه:عاصم 
عاصم بحنان: المجنونه جات اهي 
عشق ضمته بحب اخوي وهكذا فعل عاصم 
عدي بغضب حاول يخفاه:عاصم تعالي اوريك اوضتك
عاصم:طب تعالي معايا ي عشق عشان شكل عدي متضايق أن احنا قاعدين في أوضته
عدي بغضب:لا خلاص اقعدوا انا مش مضايق خليكو قاعدين
عاصم بخبث:لا انا مش مرتاح في الأوضه دي 
عدي بصراخ:عاااصم 
عاصم بضحك:خلاص كنتي عاوزاني في حاجه ي عشقي 
عدي بغضب:عشقي اي القرف والمحن دا 
عاصم بخبث:لو مش عجبك الكلام اتفضل انت 
عدي نظر الية بغضب وقعد علي الكرسي أمامهم
عشق بخبث:ريان خلاص جاي يخطبني
عدي بغضب:نعممممممم مين دا انتي لسه صغيره 
عشق بغضب:انت مالك انا بتكلم مع عاصم 
عاصم:مش صغيره ولا حاجه دا سنها مناسب جدا 
عشق تتحدث وهيا تنظر إلي عدي:مستني لما بابا وماما يجوا عشان يجيي يطلب ايدي وهنكتب كتب الكتاب علي طول 
عاصم بصدمه:لا دا تسرع انتو متعرفتوش علي بعض لسه 
عدي بسخرية:لا هيا هتتجوز علي طول أصل اكيد ماشية معاه من زمان 
عشق بغضب:انت قليل الادب انا مش زيك ي بتاع البنات 
عدي بغضب:انا مش بتاع بنات انتي للي قليلة الادب وبعدين انتي مالك انا راجل واعمل للي انا عاوزه 
عاصم بغضب:خلاص انتو الاتنين مفيش احترام لوجودي انت مالك عدي واحده خلاص لقت الراجل المناسب انت مالك 
عدي بغضب:ممكن بيضحك عليها عشان فلوس ابوها 
عشق:برضوا انت مالك 
عدي بغضب:تمم انا مالي في جيبي وسبهم وغادر من الغرفه 
عشق بدموع:معندوش دم ي عاصم والله 
عاصم بحنان:قلبة هيلين واحده واحده 
عشق بغضب:وانا مش عاوزه يلين طول عمري مقتنعه ب مقولة خودي للي يحبك متخديش للي بتحبية انا كنت بتكلم جد علي ريان دا زميلي في الكلية وهيجي يتقدملي خلاص انا هشيل حب الإنسان دا من قلبي اكيد لما هشوف اهتمام ريان بيا وحبة ليا هنجذبلة واكملت بمرح كدا تمشي ومتقولش كنت فين 
عاصم حب يخفف عنها:كنت في اسكندرية
عشق بغضب:كدا من غيري ادعي عليك اقولك اي دلوقتي 
 عاصم وهو ينظر اليها:هتعرفي تنسية
 ‏عشق بعند:هنسي ي عاصم هنسي
 ‏عاصم بسخرية:لو عرفتي ابقي قوليلي الزاي 
 ‏عشق بصدمه:بتحب 
 ‏عاصم:اه 
 ‏عشق؛مين 
 ‏عاصم بحب:بحب غزل بس هيا متغيره معايا
 ‏عشق بستغراب:انا كدا عرفت مين غزل بس اسمها جميل اوي 
 ‏عاصم بهيام:وهيا احلي 
 ‏عشق:يعيني يعيني مش مكتوبلنا الحب ي ابني 
 ‏عاصم:فقر زي بعض بس انتي هتسعديني
 ‏عشق:وانا مين هيسعدني
 ‏عاصم بضحك:المساعد ربنا 
 ‏عشق ضربته ب المخده:انت هتسعديني
 ‏عاصم بخبث:مش قولتي هتنسية
 ‏عشق:هنساه ي عاصم هنساه
 ‏عاصم:طب اقولك علي فكره 
 ‏عشق:قول 
 ‏عاصم:هو اي للي جه في دماغك انك ترطبتي دلوقتي 
 ‏عشق بخبث:أصل ريان دا صديقي من زمان وهو عارف اني بحب عدي اوي اوي اوي كمان وقالي أنه هيسعدني حتي لو هيجي علي نفسه بس يسعدني 
 ‏عاصم بإعجاب:مشاء الله كل دا وانا مش موجود
 ‏عشق بخبث:لا مهو انت هتبقي الطبلة بتاعتي 
عاصم بستغراب:امال اي هاخد للي بيحبني والكلام دا 
عشق بخبث:كان واقف بيسمع كنا بنقول اي 
عاصم بزهول:يخربيتك عرفتي منين وانا برضوا بقول البت قلبت علي صغيره علي الحب لي 
عشق:خياله كان علي الارض 
عاصم:طب قومي اتكلي علي الله بقا 
عشق:احنا جيران علي فكره انا اتنقلت هنا 
عاصم:في انهي بيت 
عشق بخبث:في الأوضه للي جنب دي 
عاصم:في أي بنتي مخوفاني لي 
عشق بضحك:هو انا عملت حاجه يبني انا هقوم أنام شوية وهصحي بليل نتفق علي الخطه خلصانه
عاصم بغمزه:بشياكه وغادرت عشق 
عدي بغضب:خلصتوا
عاصم:اه انا هروح اوضتي بقا 
عدي بغضب:مع السلامه ي اخويا 
عاصم بستفزاز:مع السلامه ي دعدع
#######
فهد بدموع:سبتيني لي ي روح نعم الفهد يبيكي ك الطفل الذي فقد أمه يبكي وكانه لعبته ضاعت منه ولاول مره يقف ليتحدث مع ربة لاول مره نعم يصلي أنه الفهد الذي لا يعرف شئ عن دينه يتحدث الي ربة ويتمني أن يلتقي ب والدية أن كانو مازلوا علي الحياة ليتقاسم معهم حزنه وفرحه وقطع خلوته صوت تلفونه 
فهد بصوت متقطع:ايوه مين 
المتصل:في حاجه مهمه لازم تعرفها 
فهد:مين 
المتصل:مش مهم مين المهم أن في حاجه تهمك لازم تعرفها قبل فوات الاوان 
فهد بخوف:اي هيا 
المتصل:عنوانك اي 
فهد اعطاها العنوان بخوف شديد هل حدث ل روحه شئ 
المتصل:الساعه 7 هكون عندك وقفل 
وظل فهد يفكر 
#######
عاصم بغضب:اصحي ي بنتي يلا هنروح الحاره 
عدي بغضب:انت بتعمل اي هنا 
عاصم بخبث:بصحيها
عدي بغيره:طب اطلع برا هصحيها انا 
عاصم بخبث:طب تمم وخرج 
عدي بغضب:ياااارب اعمل في حياتي دي دلوقتي بقا في عاصم في البيت وهيا جموسه ماشية عادي بهدوم البيت ومش بتقفل باب اوضتها وبعدين انا مالي طب م انا غريب عنها لا بس انا غير عاصم انا عارف انها بتحبني 
عشق بدموع:ولما انت عارف اني بحبك وبعمل كل دا عشانك لي بتعمل فيا كدت 
عدي بصدمه:انتي صاحية 
عشق بدموع:انا بحبك اوي ي عدي لي بتعمل فيا كدا واكملت بانهيار لي
عدي نزل لمستواها واكمل بحب: بتحبيني اوي كدا 
عشق بدموع وهيا تنظر الية:اه 
عدي قبلها بحب واكمل:انا بحبك وبغير عليكي اوي وانتي دايما بتحولي تستفزيني مين بقا ريان دا للي بتحبية 
عشق بصدمه:انت قولت اي 
عدي وهو ينظر إلي عيونها:ب ح ب ك 
عشق بصراخ:عاااااااااا قال بحبك ولسه هتروح تفتح الباب عدي مسكها وهو ينظر اليها:هتنزلي كدا 
عشق نظرت إلي نفسها ب استغراب واكملت بخجل:أخرج برا 
عدي بخبث:لا انا برضوا ابن خالتك منك وعليكي 
عشق بصراخ:عدي 
عدي بعشق:بحبك 
عشق بخجل:وانا كمان اخرج برا بقا 
عدي بغمزه:حاضر مسيرك ي ملوخية تيجي تحت المخرطه  وخرج 
عاصم بغمزه:سمعت كل حاجه 
عدي بخجل:كل حاجه كل حاجه
عاصم بخبث:اه 
عدي:بحبها 
عاصم:م انا عارف بتغير عليها مني ياض دا اختي 
عدي بغضب:بس برضوا بغير عليها من نفسي دي بنتي انا للي مربيها علي حبي
عاصم:ولما انت بتحبها كدا مخبي لي 
عدي:كنت غبي بس خلاص هعلنها ملكة قلبي 
عاصم بفخر:هو دا اخويا واكمل بفضول عدي انت كنت قولتلي قبل كدا أن انت عندك اخين للي هو انا وانت وفهد هو محدش عارف مكانه 
عدي بحزن:احنا متأكدين وواثقين أن زي م انت رجعت فهد هيرجع وكمل بدموع عشان نكمل مثلث
عاصم بحزن:انشاء الله 
عدي:انت هتروح بيتك تعمل اي 
عاصم:هروح اشوف حببتي
عدي:ولعه 
عاصم:اسفوخص عليك دا قبل م امشي قالتي أنها مش بتحبني 
عدي ببرود:بتكذب 
عاصم بلهفه:عرفت الزاي 
عدي:مش هيا للي انا أعطتها رقمي عشان ترن علينا لما تيجي اول مره شوفتها فيها حستها شبة تماره عاوزه تعرف اي خبر عنك عاوزه تشوفك وخلاص 
عاصم بغضب:مش بتبين لي حاجه 
عدي:خليك صحبها قبل متكون حببتك 
عشق بغضب:شوف مين للي بينصحه
عدي بحب:ي بنتي كنت بتقل عليكي 
عشق بدموع:تتقل عليا سنين ي عدي 
عدي بحنان:كنت بتأكد من حبي ليكي 
عاصم:وتاكدت
عدي:طبعا وجذبها لاحضانه
عاصم:طب هستناكو تحت 
عشق بخجل:لا يلا احنا جاين معاك 
عدي بخبث:لا اسبق انت ي عاصم 
عاصم بغضب:قدامي انت وهيا
وب الفعل ذهبوا الي بيت عاصم 
######
غزل بغضب:ابعد عني ب حيوان 
حسام بخبث:لي البعد ي جميل انت
غزل بدموع:انت حيوان وقذر 
حسام بغضب:وانا هوريكي القذاره ولسه هيقبلها جاء عاصم 
عاصم بغضب أعمي نزل فية ضرب من يتجرء أن يلمس حبيبته في غيابه
غزل بدموع:خلاص ي عاصم 
عاصم اول لما سمع اسمه مش شفتيها سابة وجرا عليها ب لهفه وعشق واحتضنها
غزل قبل متفقد الوعي:متسبنيش
ويتبع'''''''''''

google-playkhamsatmostaqltradent