رواية عشقت معاق الفصل السابع 7 بقلم نادين محمد

 رواية عشقت معاق الفصل السابع 7 بقلم نادين محمد

رواية عشقت معاق البارت السابع

رواية عشقت معاق الجزء السابع

رواية عشقت معاق الفصل السابع 7 بقلم نادين محمد

رواية عشقت معاق الحلقة السابعة

سليم:مراتي ياسهي

بصتله بصدمه انه قال عليا مراته وهو بصلي وغمزلي

سهي بدلع:وهنت عليك ياسيمو

ماسه بغيره:اي سيمو دي...ماتتعدلي يابت انتي بلاش دلع

سهي:وانتي مالك...انا بكلم سيمو مش بكلمك انتي

ماسه:لا ياحبيبتي...ميغركيش المنظر النضيف دانا اقتلك..اسكتي احسن بدل ما اجيبك من شعرك وامسح بيكي الارض

سهي بقرف:اي الشرشحه دي يابيئه 

ماسه:اهه..انتي شكلك عايزه تتربي من اول وجديد بقا ومسكتها من شعرها

سهي بصريخ:اااااااه 

سليم بزعيق: خلاص ياماسه..اسكتي

ماسه:ده علي اساس اني غلطانه يعني

سليم:مينفعش تضربيها كده وخد الرخمه قصدي سهي فحضنه 

بصتله بغضب وطلعت فوق قعدت فالاوضه اللي قابلتني وقعدت اعيط عالارض....

سليم:اي يانكدوو

مستمره فالعياط..

سليم: تصدقي بالله انك رخمه

ماسه بزعيق:اه رخمه....روح اقعد مع السنيوره بتاعتك انت عايز اي مني 

سليم:ودي اعتبرها غيره

ماسه بتوتر:ااا....لا مش غيره...وقوم امشي بقا

سليم: الغيره كانت باينه فعنيكي علفكره

ماسه:وانا اعملك اي يعني...ما تبان

سليم: يعني اعترفتي كمان...مشالله

ماسه:ولا انت بارد يلا...قوم امشي

قرب مني:ولو ممشتش

ماسه بتوتر:ابعد عشان انا لما بتوتر بيغمي عليا

قرب مني اكتر: والله؟!!

ماسه بتوتر:ينعل ابو شكلك يااخي...ابعد بقا

قرب مني اكتر وبقا وشه قريب من وشي اوي

وانا فساعتها اغمي عليا لاني قولت للغبي انه بيغمي عليا بس مفمهمش لانه غبي اصلا

سليم:دانتي طلعتي مش بتكدبي بقا..

شالني وحطني عالسرير وسابني ونزل 

(بعد شويه)

صحيت وانا مدروخه وافتكرت اللي حصل

ماسه:عيل بااااااارد

سليم:سامعك علفكره

ماسه بخضه:يما ان......

سكتت لما لقيتو طالع من الحمام ولابس شورت بس

ماسه غمت عنيها بسرعه:يييييي

سليم:في اي

ماسه:ماتقول احم ياعم مش كده..مفيش بيب قبل ما تخش حتي..

سليم:احم اهو

ماسه:والله انت هتستهبل...وبعدين اي اللي دخلك اوضتي يامحترم يا ابن المحترمين

سليم:ومين قالك انها اوضتك اصلا

ماسه باستغراب:اومال دي اوضه مين

سليم: اوضتي

ماسه بصدمه:نهارسود ومنيل...RUN وقامت تجري برا الاوضه

سليم ضحك جامد عليها وعلي جنونها وراح يلبس 

نزلت تحت لقيت المعفنه دي قاعده

سهي بقرف:اي ياماسه...اتأخرتي كده لي

ماسه ببرود: انا حره...عندك مانع 

مردتش عليا وكملت اكل

سليم بعد شويه نزل

سليم:اهلييين

سهي بدلع:ازيك ياسيمو..وحشتني

بصتلها بقرف ومسكت السكينه خبطت بيها عالطرابيزه

سليم:ماشي

اتحرجت هي وكملت اكل..

بعد خمس دقائق..

سهي بتمثيل:اااه...اااه

سليم: مالك في اي

سهي بتمثيل ودلع: رجلي وجعاني اوي ياسيمو

سليم قرب منها وقعد يدلكلها رجلها وهي بصتلي بانتصار

قومت بزعل وروحت وقفت فالجنينه...ه..هو انا بغير عليه لي...ده مجرد شخص دخل حياتي...ه...هو..انا...حبيته...معقول...لا لا اكيد انا بحلم...انا حبيته... طب ليه بغير عليه مادام مش بحبه

سليم:زعلتي لي ياقمر انا مش بحبها والله

ماسه بتمثيل:لا... انا مش زعلانه... هزعل لي اصلا

سليم بضحك:لا زعلتي

ماسه:بطل رخامه بقا...يلا انا هطلع اوضتي عشان انام

سليم:تمام

ماسه: تصبح علي خير

سليم بحب:وانتي من اهلي.

ماسه باحراج وكسوف:احم..ان...انا هطلع انام بقا

سليم:طيب يلا روحي

ماسه:اوكي

روحت عشان اطلع انام بس وانا عالباب اتزحلقت ووقعت علي راسي....مش فاكره حاجه غير أن سليم جري عليا وكان دمي سايح حواليا....

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent