روايات

رواية احببت قدري الفصل الرابع 4 بقلم Ana Oo Oo

رواية احببت قدري الفصل الرابع 4 بقلم Ana Oo Oo

رواية احببت قدري البارت الرابع

رواية احببت قدري الجزء الرابع

رواية احببت قدري الحلقة الرابعة

عندقدر ومحمد
قدر: الصعيد ازي طبعا مش هينفع
محمد : انا مش بعيد كلامي
قدر بدموع : والله مش هينفع انا في 3 ثانوي هروح ازي و امتحاناتي
محمد : انزلي معايا هاتي حجتك لان انا قولت هنروح يعني هنروح
قدر بدموع: ح حاضر
محمد نزل و قدر معا طلعو مصطفى كان مغمي علي هوا و كريم و سعاد بتحاول تفوق كريم
قدر دخلت جابت الورق بتاعها و كل حاجه تخصها
محمد بنفاذ صبر: خلصتي
قدر : ايوه
نزلو تاني
قدر : ممكن اقول حاجه
محمد : قولي
قدر : انا انا
محمد : خلصي
قدر اتنفضت : هعمل اي في المدرسه عليا امتحانات
محمد : متقلقيش نا هتصرف
هزيت رأسي و سنت راسي علي الكرسي
محمد : مش بحب لغت الاشاره
قدر : اسفه
فضلت اعيط بدون صوت سمعت محمد بيكلم حد ينقل مدرستي الصعيد بعدين محستش بحاجه ونمت
بعد وقت طويل وصلو
محمد : قدر قومي
قدر كانت في عالم تاني
محمد اتنهد بقله حيله و شالها ودخل جوا وكان كلو نايم دخل اوضه من الاوض و سابها علي السرير و حط حاجتها في الوضه و خرج
تاني يوم الصبح صحيت قدر بخضه : انا فين و افتكرت الي حصل و دخلت غسلت وشها بدموع وافتكرت الي حصل و نزلت تحت بسرعه
محمد كان في اوضه المكتب مع عثمان و حكالو كل الي حصل
عثمان : سيبها هنا يولدي دي اخت الغالي و انت هتعمل اي في مدرستها
محمد :نقلت كل حاجه و لاكن كان في صوت زعيق بره خرج محمد و عثمان
محمد بغضب : قدر انتي بتعملي اي
قدر: نعم ا انا أن
محمد : اي الي مخرجك هنا
قدر :لو سمحت مش حضرتك نقلتني لي مدرسه هنا لو سمحت عليا امتحان ونا في اخر سنه
عثمان بحنان : اهدي يبنتي متخافيش
قدر :لو سمحت عايزه أخرج
محمد بصوت جمهوري: خشي جوه
قدر : لو سمحت عايزه أخرج
عثمان : متاخفيش هتعيدي الامتحان حمد اتصل و اعتذر انك مش هتيجي
اتنهدت بارتياح و لقيت ست مسكت ايدي
وداد :تعالي نخش جوه يبنتي انا ام حمد
دخلت معاها بهدوء
وداد : تعالي افطري معانا يله
قدر : لا شكرا انا عايزه نام
محمد : مادام الوكل اتحت مفيش لا
وداد بهمس مش سمعت الي قدر : الكلمه الي حمد بيقولها لازم تتنفذ
قدر بتوتر: حاضر
رحمه كانت نازله جري على السلم : اسفه اني اتاخرت اي دا مين دي
وداد: دي قدر اخت عبد الرحمن صاحب اخوكي
رحمه : ازيك يا قدر
قدر بتوتر : الحمدلله
محمد بنفاذ صبر:يله
كلو اتجه الي السفره وقدر كانت متوتره جدا و خايفه لأنها بتوتر من اي حد
بعد شويه قدر حتت ادها علي قلبها و وشها اصفر
وداد : مالك يبنتي فيكي اي عاد
قدر :لا مفيش
وداد :ازي مفيش وانتي مش قادره تاخدي نفسك أكده
قدر بتوتر : ممكن اطلع انام
وداد : اطلعي يبنتي ، سعديها يا رحمه
رحمه : حاضر يا اما
طلعت مع رحمه ونا مش قادره اخد نفسي
❤️في مكان تاني في الصعيد ❤️
رقيه كانت بتستحما وهيا دايخه خلصت وهيا بتلبس وقعت ازازه عطر خصه لي امجد
امجد دخل عليها مره وحده
امجد بحده :هببتي اي عاد
روقيه بدموع: والله مكنت اقصد
امجد مسكها من ذراعها جامد : ثانيه وتلمي الازاز الي اتكسر فاهمه
روايه بدموع :فهمه
خرج و سابها وهيا فضلت تلم الازاز و انجرحت بس فضلت تلم خلصت و خرجت وكان امجد بياكل بهدوء
امجد:تعالي كلي
روايه :ل حاضر
امجد :شاطره يا روقيه اتعلمتي بسرعه
قعت معا وبعد شويه خلص ونا قمت الم الاطباق
لقيت حد حضني من ظهري اتخضيت
روقيه : ا امجد
امجد دفن وشه برقبتها: هششش
دموعي نزلت وهوا شايلني و اتجه الأوضه ووو

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت قدري)

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!