رواية رهف الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم ندى رأفت

رواية رهف الجزء الثاني البارت السادس

رواية رهف الجزء الثاني الجزء السادس

رواية رهف الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم ندى رأفت


رواية رهف الجزء الثاني الحلقة السادسة

#رهف_2
البارت السادس 
الكاتبه : Miyano Shiho  (ندى رأفت )
والده ياسين : التحاليل بتقول ...إنك مينفعش تجيب ... ولاد يا ياسين ...
ياسين : انتي بتقولي إيه ...
والده ياسين : زي ما سمعت ..انا لما  جاتلي النتيجه زعلت جدا  وقولت بلاش تعرف  ... لكن لما اتصلت بيا .. وقولتلي أن رهف حامل قلت ..لازم تعرف ..
ياسين : اكيد نتيجه  التحاليل دي فيها حاجه غلط .. 
والده ياسين : ازاي يا أبني ..
ياسين : رهف حامل يا ماما حامل ..يبقى النتيجه فيها غلط ..يمكن جبتي بتاعه حد تاني ..
والده ياسين : بص انا كنت فاكره زيك كدا بظبط بعد لما قولتلي ..حتى كنت هاتصل بالمستشفى لكن فجأه لقيت راجي خبط على الباب ..(راجي : يا هانم تسمحيلي بالدخول ...
والده ياسين : اتفضل يا راجي ..عايز إيه ..
راجي : انا كنت عايز اناقش معاكي حاجه تخص مدام رهف ..
والده ياسين : رهف مالها ..حصلها حاجه ..
راجي : لا الموضوع مش كدا ..
والده ياسين : أومال إيه اتكلم قلقتني ..
راجي : ماشي ..بس ..
والده ياسين بعصبيه : اتكلم في إيه ..
راجي : مدام رهف من بعد ما أتجوزت الاستاذ ياسين بفتره  ..كانت كل يوم العصر ..بتخرج وترجع قبل ما يجي الاستاذ ياسين  .. حضرتك لاحظتي حاجه زي كدا صح ..
والده ياسين : انا كنت بقول بتروح عند والدتها ..
راجي : انا كنت فاهم زي حضرتك كدا ..بس ..انا عرفت بعدها انها بتروح من غير شوفير ..  وإنهارده وهي خارجه في نفس المعاد  قلت امشي وراها ..اعرف إيه الموضوع ..لما رحت لقيت ..لقيت ..
والده ياسين : اتكلم يا راجي ..
راجي : لقيت مدام رهف راحت شقه وخبطت راح فتحلها الاستاذ يوسف ..
والده ياسين بصدمه  : يوسف ... 
راجي :  انا انصدمت زي حضرتك بالظبط  وحتى  صورت بعض الصور  قبل ما رهف تدخل البيت عند يوسف علشان تتاكدي بنفسك  .. )
ياسين بعصبيه : إيه ..إيه الكلام الي بتقوليه دا يا ماما ..انتي فاهمه انتي بتقولي إيه ..
والده ياسين : إهدى يا أبني ..
ياسين : فين راجي ..دا انا هوريه ...
والده ياسين : إهدى يا أبني ..ياسين ..
خرج ياسين وراح لراجي راح مسكه من قميصه وقال : إيه الكلام الي انت قولته على مراتي دا .. انا هوريك راح ضربه بوكس ..في وشه ..وقعد يضرب فيه ..
الكاتبه :Miyano Shiho (ندى رأفت )
في اوضه ياسين ..
رهف قفلت مع مامتها ..
وقامت وقالت : انا فرحانه اوي اخيرا هجيب بيبي ..افرح بيه انا وياسين ..راحت مسكت صورتها هي وياسين ..وقالت : هنكون ثلاثه في الصوره ..انا ..وياسين ..والبيبي ..
عند ياسين ...
راجي بينهج : والله ما بكدب يا استاذ ياسين وطلع وموبايله وقال : الصور أهيه ..
رمى ياسين راجي على الأرض ومسك الموبيل ...
وقلب في الصور لقى فعلا رهف واقفه قدام الشقه ويوسف الي فاتح الباب .. 
ياسين  إيده  بتترعش :  إزاي ..إزاي ..ورمى موبيل راجي على الأرض بعصبيه .. 
والده ياسين : إهدى يا أبني أرجوك ..
ياسين بصوت عالي : إزاي ..
في اوضه ياسين ..
وقعت رهف صورتها هي وياسين على الأرض من الخضه  وزجاج الصوره انكسر  وقالت : في إيه هو ياسين بيزعق ليه ..
ياسين تحت قال : .. رهف..راح طلع بسرعه لأوضته ..
والده ياسين والخدم : أهدى يا أستاذ ياسين ..أهدى ..دخل ياسين اوضته راح قفل الباب بعصبيه بالمفتاح ..رهف أتخضت وقالت : في إيه يا ياسين ..مالك متعصب كدا ليه ..
ياسين : ليه يا رهف ..ليه .. 
رهف : ليه إيه ..؟!
ياسين : انا حبيتك بجد .. وكنت حاسس منك كدا بردوا بس إظاهر  كنت غلطان ..وكان حب من طرف واحد 
رهف : ياسين في إيه .. الي حصل.. انت بتقول كدا ليه .. فهمني ..
ياسين : رهف ....الولد الي بطنك دا... أبن مين ..
رهف  بصدمه : نعم .....يتبع 

google-playkhamsatmostaqltradent