رواية شهد الفهد الفصل السادس 6 بقلم شهد احمد

 رواية شهد الفهد الفصل السادس 6 بقلم شهد احمد

 رواية شهد الفهد البارت السادس

 رواية شهد الفهد الجزء السادس

رواية شهد الفهد الفصل السادس 6 بقلم شهد احمد


 رواية شهد الفهد الحلقة السادسة

بدلع : جسورة وحشني 
سما بصتلها بقرف وصدمة في نفس الوقت 
جاسر مكنش طايقها بس حب يغيظ سما 
جاسر : ميرا عاملة اي 
ميرا : انا تمام الحمدلله بس فينك كدا معتش حد بيشوفك لي ومعتش بتخرج معايا 
سما بغيط وهي بتتكلم بإستهزاء : اخص عليك ي جسورة معتش بتخرج معاها
ميرا بإحراج : مش معايا انا يعني كنا بنخرج احنا والشلة 
جاسر : معلش ي ميرو عارف اني مقصر معاكوا بس وعد هخرج معاكوا المرة الجاية ابقي ابعتيلي معاد الخروجة بس وانا هاجي ع طول 
ميرا : اشطا هبقى اكلمك بس هو انت غيرت رقمك ولا لسة هو هو 
جاسر بغمز : لا هو ال معاكي
ميرا : اوكي ي جسورة باي 
جاسر : باااي .... احم كنا بنقو سما ! يخربيتك انتِ روحتي فين 
ودفع الحساب وطلع يجري 
جاسر بجري: سماااا سماااا 
سما : امشي وملكش دعوة بيا 
جاسر : طب اهدي بس معتش قادر اج ي يخربيتك اي مركبة عجل في رجلك 
سما بزعيق : قولتلك ملكش دعوة بيا انا هروح لوحدي 
جاسر واخيرًا وصلها : نف..نفسي اتقطع مش قادر اي ي بنتي دا انتِ لو في سباق مش هتمشي بالسرعة دي 
سما : محدش قالك تيجي ورايا روح للملزقة بتاعتك دي 
جاسر بضحك : اممم انني ارى عين تغار  
سما : انا هغير من البت الملزقة دي ...دي شبه البرص الجعان 
جاسر : دي صحبتي عادي والله مفيش حاجة و عادي يعني مشافتنيش من زمان و جت تسلم عليا 
سما : دي حضنتك ! ماهي لو سلمت بإحترام ماشي لكن اي قلة الادب دي لا وانت حنين اوي وكنت بتحضن بزمة اكن ال قاعدة معاك دي كيس جوافة وبعدين لما هي صحبتك رقمك بيعمل اي معاها 
جاسر بمرح : مش بقولك احنا صحاب ولما كانت بتحتاج حاجة كانت بتكلمني يعني دي بت بتاعة مصلحتها اصلًا وانا مبطيقهاش 
سما : ايوة باين جدًا فعلًا انك مبتطيقهاش 
جاسر بضحك : والله ي بنتي مبطيقها انا عملت كدا ع اغيظك بس وحصل 
سما : ها...انا مش متغاظة اصلًا 
جاسر : اومال لو متغاظة كنتي هتعملي اي 
سما : متوهش وتدخل في مواضيع تانية انت كدا مبتحترمنيش لما تحضن واحدة وانا قاعدة معاك دا اسمه اي يعني 
جاسر : ماهو انتِ لو سايباني احضنك مكنتش هحضن حد تاني الله
سما : تصدق انت واحد سافل ومهزأ وانا غلطانة اني واقفة اتكلم معاك اصلًا وبص احنا مننفعش لبعض ودبلتك اهي وكانت لسة هتقلعها
جاسر بزعيق : سمااااااا لو قلعتي الدبلة هزعلك 
سما : الله يفضحك الناس هتتفرج علينا وبعدين انا بهزر في اي اندمجت في الدور بس والدبلة المهزأة مش راضية تطلع اصلًا
جاسر : ايوة كدا اظبطي وبالنسبة للدبلة فأنا ال قايلها متطلعش بغمز وهي شطورة وبتسمع الكلام 
سما في نفسها : جتك القرف فيك وفي دبلتك 
جاسر : بتقولي حاجة ي حبيبتي 
سما : مبقولش وبعدين قولتلك متقوليش كلام حلو اي حبيبتي دي
جاسر : عندك حق اي حبيبتي دي انا هروح اقولها ل ميرا بتحبها مني اوي 
سما : ولااااا اتعدل كدا 
جاسر بضحك : مش بقول غيورة يلا تعالي ع نروح 
سما : لا انا عاوزة اتمشى 
جاسر : اشطا يلا وهبقى ابعت حد يجيب العربية 
_______________________
*_عند شهد*_
قاعدة في اوضتها بتقرأ رواية وخلصتها وكانت عطشانة بتبص جنبها لقت ازازة الماية ال في اوضتها فاضية 
شهد : ياربي مش قادرة انزل اوف ...سعدية ي سعدية ..مبتردي لي دي كمان هنزل تشرب بقا وامري لله 
نزلت المطبخ 
شهد : اي الضلمة دي نورت النور وفجأة ااااااااه 
فهد : اي مالك شوفتي عفريت 
شهد : ها لا انا اتخضيت بس ع الدنيا كانت ضلمة 
فهد :.....
شهد في نفسها : بني ادم بارد ومستفز وشربت ووقعت شوية ماية غصب عنها وكانت طالعة من المطبخ بس فهد كان طالع قبلها
فهد وهو طالع اتزحلق في الماية ال وقعتها : ي كسفتك ي حااازم شكلك بقا نيلة ي فهد 
فام وقف بسرعة وبص ع شهد بعصبية لقاها واقعة في الارض من كتر الضحك
شهد بضحك : مش قادرة والله هموت ههههههههههه
فهد : اسكتي 
شهد :ههههههههههه
فهد : قولتلك اخرسي 
شهد اتخضت وقامت وقفت وعيونها دمعت 
شهد : اسفة بس انت ال كان منظرك يضحك
فهد قرب منها وبصوت عالي : مانتي السبب انتِ السبب في كل حاجة حصلتلي ولسة هتحصلي انا بكرهك بكرهك من كل قلبي 
شهد بعياط : لي...لي بتكرهني كدا انا عملتلك اي كل دا ع شوية ماية وقعتهم عادي يعني غصب عني من ساعة ما شوفتني وانت مش طايقني لي بتعمل كدا 
فهد : انا بكرهك من قبل ما اشوفك حتى وهفضل اكرهك لحد اخر يوم في عمري 
شهد بعياط : انا ال بكرهك ي فهد وبكره اشوفك وعارف كمان النهاردة اوحش يوم في حياتي عشان وقفت واتكلمت معاك وطلعت تجري ع اوضتها 
فهد : والله لهندمك ي شهد 
_________________________
عند جاسر وسما كانوا وصلوا للڤيلا وطلعوا وكانوا واقفين قدام باب الاوض 
جاسر : عجبتك الخروجة 
سما : اممم مش اوي 
جاسر : ي راجل 
سما : ايوة وزي ما قولتلك اعمل حسابك معتش في خروج نهائي  
جاسر : لو مش هتخرجي معايا يبقى مفيش خروج خالص 
سما : وانت مالك اخرج ولا لأ ملكش تتحكم فيا اصلًا بني ادم بارد ومستفز وقليل الادب لا وكمان عاوز يتحكم فيا قال مفيش خروج خالص قال
جاسر وهو بيقرب : اممم دا انتِ طلعتي حلوة اهو وبتعلي صوتك
سما : انت بتقرب لي ارجع ع هصوت والم عليك الڤيلا كلها 
جاسر وهو مازال يقترب : هوريكي مين ال قليل الادب 
سما : مين قال كدا هو انت في في احترامك 
جاسر وهو مازال يقترب وسما تبعد : انا بارد 
سما وخبطت في الحيطة : اتقالت غصب عني انا ال باردة 
جاسر : ومستفز كمان 
سما : لا دي بصراحة اه ابقى كدابة لو قولت لأ 
جاسر : انا بتحكم فيكي  
سما : انت تتحكم براحتك مش خطيبي وهتبقى قرة عيني قريب 
جاسر : براڤو عليكي كدا احبك 
حد اجا من وراهم واتكلم بحدة : اي ال بيحصل هنا دا !!!!!!
يُتبع..

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية شهد الفهد)
google-playkhamsatmostaqltradent