رواية رهف الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم ندى رأفت

رواية رهف الجزء الثاني البارت الخامس 

رواية رهف الجزء الثاني الجزء الخامس

رواية رهف الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم ندى رأفت


رواية رهف الجزء الثاني الحلقة الخامسة

#رهف_2
البارت الخامس 
الكاتبه : Miyano Shiho (ندى رأفت ) 
نزلت رهف وراحت على العنوان الي قاله راجي..
رهف : دي شقه ..
راحت خبطت على الباب وقالت :افتح يا ياسين ..
واول ما فتح الباب 
رهف بصدمه :يوسف ..
يوسف بصدمه : رهف ..إنتي ايه الي جابك هنا ..
رهف :انا الي المفروض اسأل السؤال دا ..ياسين قال لي انه هيقابلني هنا ..
يوسف : ازاي يعني أنجي بعتتلي رساله وقالت ليا إني اقبلها هنا ..يمكن حصل سوء تفاهم بسيط 
رهف :مش مشكله ماشي سلام ..
يوسف :استني اوصلك 
رهف :لا مفيش داعي 
ورجعت رهف الفلا والموضوع كان شاغل دمغها جدا وفجأه راح رن تليفونها ..
بصت رهف لقته ياسين ..فردت 
ياسين :ازيك يا حبيتي عمله إيه ..
رهف بتوتر : ياسين إنت راجع من الشغل ..
ياسين : اه راجع بس انا اتصلت بيكي علشان تجهزي علشان هنتعشى برا انهارده ...
رهف :بجد ثواني واكون جاهزه ..وقفلت ..
رهف :هو أنا المفروض اقول الموضوع الي حصل معايا انهارده لياسين ..ولا ميستهلش ..لا هقوله انا مش متعوده اخبي عليه حاجه..
لبست رهف وجهزت ..
في المطعم ..
ياسين :مالك يا حبيتي ..مبتكليش ليه ..
رهف :لا باكل عادي اهو ...ياسين انا عايزه اقولك حاجه..
ياسين :اتفضلي يا حببتي ..قولي 
رهف : بص يا ياسين راجي دخلي الاوضه انهارده وقال لي ..وقال لي ..وفجأه حست رهف بدوخه ..
ياسين :وقالك إيه يا حبيتي ..
رهف قامت وقالت  : هو الحمام فين ..؟!
ياسين قام وقال : مالك يا حبيتي .. الحمام من هنا ..
وقبل ما رهف تمشي راحت ..وقعت على الأرض..
ياسين بخوف : رهف ..مالك ..رهف وخدها بسرعه للمستشفى..
وبعد فتره ....
خرج الدكتور ..
ياسين : رهف ملها يا دكتور ..
الدكتور : حضرتك جوزها ..
ياسين : ايوه.. في إيه يا دكتور قلقتني 
الدكتور :  .. ولا قلق ولا حاجه .. مبروك المدام حامل ..
ياسين بفرحه:  بجد يا دكتور ..
الدكتور : اه بجد الف مبروك ..
ياسين :الله يبارك فيك يا دكتور..
الدكتور:عن إذنك ..
ياسين: دا احلى خبر سمعته في حياتي ..انا هتصل بماما افرحها ..
اتصل ياسين بوالدته ...
والده ياسين : الو يا ياسين ..
ياسين : رهف حامل يا ماما...
والده ياسين : ......
ياسين : ماما ..يا ماما انتي مبترديش ليه ..
والده ياسين :ازاي يعني ..
ياسين : يعني إيه ازاي ..
والده ياسين : انت فين يا ابني ..
ياسين : في المستشفى يا ماما ..
والده ياسين :طب لما تيجي ..نتكلم ..وقفلت ..
ياسين : هي ماما مالها حاسس انها مفرحتش ..بالخبر ..
الكاتبه :Miyano shiho (ندى رأفت ) 
بعد فتره ...
دخل ياسين الفلا ..وطلع رهف لاوضتها ..
ياسين : متتحركيش من مكانك اي حاجه عايزه اطلبيها من الخدم او مني ..
رهف : مش للدرجه دي ...يا ياسين ..
ياسين : اسمعي الكلام ..
رهف : هو انت رايح فين ..
ياسين:ماما عايزاني ثواني وراجع ..
ياسين : ماشي يا حبيبي متتأخرش ..
ياسين :مش هتأخر ..ومشي ..
رهف : انا هتصل افرح ماما ..
رهف : الو يا ماما ..انا حامل ..
والده رهف بفرحه :بجد يا بنتي ..عرفتي منين ..
رهف : الدكتور قال لياسين ..
والده رهف : ازاي ..
رهف : هبقى أحكيلك بعدين ..انا فرحانه اوي يا ماما ..
والده رهف :  وأنا فرحانه ليكي يا حبيتي بس شوفتي .. كلامي طلع صح أهو .....
 رهف : يا ماما  ..بطلي ..دي صدفه مش اكتر ..
 وفي الاثناء دي ياسين ..راح اوضه والدته لقى الباب مفتوح ..
ياسين : ماما ..
والده ياسين : خش يا ياسين واقفل الباب وراك ..
دخل ياسين وقفل الباب وقال : مالك يا ماما ..
والده ياسين: انت عارف التحاليل..بتاعتك جاتلي من قريب ..
ياسين : وإيه المشكله ما انا عارف النتيجه..
والده ياسين : التحاليل بتقول ....انك مينفعش تجيب .... ولاد يا ياسين .. 
ياسين بصدمه : إنتي بتقولي إيه  .......يتبع 

google-playkhamsatmostaqltradent