رواية تزوجت سلفي الفصل الخامس 5 بقلم اسماء ابراهيم

 رواية تزوجت سلفي الفصل الخامس 5 بقلم اسماء ابراهيم

رواية تزوجت سلفي البارت الخامس

رواية تزوجت سلفي الجزء الخامس

رواية تزوجت سلفي الفصل الخامس 5 بقلم اسماء ابراهيم


رواية تزوجت سلفي الحلقة الخامسة

اسكريبت5
#تزوجت_سلفي
رحيق وهي في حضنه..هو هوو انا فعلاً اطلقت يا قاسم..
قاسم..ارتاحي دلوقتي وبعدين نتكلم..
رحيق بدموع..قاسم ارجوك قولي الحقيقه ادهم طلقني واتجوز عليا..
قاسم..يعني انتِ سمعتي كل حاجه..
رحيق بصريخ من كل ما فيها...اااه يا قاسم سمعت..سمعت كل حاجه..وقالت بهدوء..عملت اي عشان يعمل معايا كده..انا حبيته من قلبي..كنت مستعده اخسر حياتي عشانه وبس..طالما مش بيحبني اتجوزني ليه..ليه خدعني يا قاسم ليه....عيطت جامد دموع مش عاديه..دي دموع وجع و حزن علي عمرها الا ضاع بسبب شخص حبته بكل ما فيها..
قاسم قرب منها بحب و ضمه ليه..عيطي يا رحيق طلعي كل الا جوكِ..انا حاسس بيكِ..صعب تحبي شخص ويبعد عنك..انا جربت الاحساس ده..بس وعد منى اني هساعدك تخطي كل ده..اهم حاجه ان ضحكتك ترجع..
رحيق..قاسم انا عايزه امشي من هناا..
قاسم..حاضر هخلي الدكتور يكتبلك خروج..و رجعلك..
خرج وهو حاسس بيها..ما هو كمان موجع عشان الانسان الا حبها مش حسه بيه..يلا يا قاسم مهمتك ان ترجع رحيق زاي الاول..
*********
منصور..معلش يا ياسين يا ابني معرفتش ارحب بيك كويس..
ياسين..متقولش كده يا جدي..
منصور..طب يا ابني قولي بقا..اخبار رحلتك في لندن اي..
ياسين..اتعلمت حاجات كتيير اوووي يا جدي..و بفكر في مشروع جديد يكبر الشركه هناا..درست عليه كتيير اووي..و ان شاءالله ننجح فيه..و نقوي شركتنا..
منصور..طب كويس فيك تبدأ من امتا كده..
ياسين..اول الشهر يا جدي ان شاءالله و كمان تكون رحيق قامت بالسلامه عشان هي كمان شريكه في الشركه..
ورد..و انا كمان هنزل الشغل معاكم..
ياسين..دا هيبقا احلي مشروع..احم قصدي يعني هننجح كلنا..
ورد بحرج..جدي انا هطلع انام..
منصور..تصبحي علي خير يا حبيبتي..
طلعت ورد ومفيش ثواني..و ياسين اتكلم..وانا كمان يا جدي هطلع انام..
منصور ابتسم..روح يا حبيبي روح..
*******
ياسين..ورد استني عايزك في موضوع..
ورد..خير يا عم يا سين عايز اي..
ياسين بتوتر..اصل بصراحه في موضوع عايزك فيه..
ورد بخوف من نظرته..في اي..
ياسين..في واحده اعرفها من لندن اسمها الينا و كانت يعني..
ورد و الدموع في عينها..كمل يا ياسين..
ياسين..كانت عايزه تنزل مصر وهي ملهاش حد هنا..كنت عايزك تقنعي جدي انها تيجي هنا..
ورد..تمام الصبح ان شاءالله..تصبح علي خير..دخلت اوضته ملجأها الوحيد وهنا سمحت لـ دموعه تنزل منها..لييه..لييه يحب غير ليه..منا قدامه اهو..بس هو ملهوش ذنب انا الا حبته العنه علي قلبي..فضلت تعيط لحد ما نامت..
*********
قاسم..يلا عشان هنمشي..
رحيق..يلا..قامت وقفت حست بدوخه..قاسم جري عليها مسكها من معصم ايدها..انتي كويسه..
رحيق..اااه..اااه كويسه..جات تمشي تاني مقدرتش..قاسم قرب منها جامد..رحيق بستغرب..انت هتعمل اي..
قاسم من غير ما يرد..حملها بين ايده..نظر لها بحب..مقدرش اشوفك تعبانه..
رحيق و لاول مره تنظر له دخل عيونه..تعبتك معايا يا قاسم..
قاسم..تعبك راحه يا رحيقي..
رحيق..ياااه انت لسه فاكر..
قاسم..مقدرش انساا حاجه تخصك..
ابتسمت له ونظر في عيونه جامد..ياليتها نظرت له من قبل لكي ترا مده حبه لها..ارتبطت العيون ببعض هناك من يريد ان يبوح بحبه..و هناك من ينظر و لاول مره تحس بيه..كان يريد ان يتوقف الزمن بهذه الحظه..ها هي معشقته بين يديه..و لا يعرف كيفه يخبره بحبه..
نزلها عند العربيه و ركب ومشي..
*******
ورد..جدي عايزك في موضوع..
منصور قرب منها و ضمه ليه..سمعت كل حاجه يا بنتي خليها تيجي يا حبيبتي..
مسحت دمعها وقالت..هروح ابلغه قبل ما ينام..
منصور..روحي يا حبيتي. ربنا يريح قلبك يا ورد..
ورد..ياارب يا جدو..
********
في غرفة ياسين كان يتحدث بصوت عالي..يا حبيبتي خلاص انزلي بقا انتي وحشتيني....لا محدش هنا يعرف انك خطيبتي..وبيلف وشه وكانت الصدمه..ورد...
ورد؟؟؟
يتبع

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية تزوجت سلفي
google-playkhamsatmostaqltradent