رواية عشقت طفله الفصل الرابع 4 بقلم نورا محمود

 رواية عشقت طفله الفصل الرابع 4 بقلم نورا محمود

رواية عشقت طفله البارت الرابع

رواية عشقت طفله الجزء الرابع

رواية عشقت طفله الفصل الرابع 4 بقلم نورا محمود

رواية عشقت طفله الحلقة الرابعة

روح بخوف...فارس 

فارس... ايوه فارس يا روح فارس 

_روح طلعت تجري على غرفتها وفارس ورجالته وراها 

ساره و هاجر...في اي؟ 

فارس...انا جوز روح وجاي اخذها 

روح... ما حصلش والله ي ماما 

هاجر... ما تخافيش ي روح.. استنى لما فهد يجيء و يشوف الموضوع ده معك

ساره ... يستنى ليه يا ماما.. من ساعه لما جيت والمشاكل بتتحدف فوق راسنا 

_راحت تجيب روح لفارس

روح...ونبي ي ساره ما تعملي كده.. فهد لو رجع وميلاقينيش هيزعل مني 

هاجر... ساره انتي اتجننتى سيبيها 

ساره... ابعدي يا ماما..يلا خذها و امشي من هنا قبل ما فهد يجي 

فارس...يلا يا روحي 

روح ...ابعد عني مش عايزه اروح معك 

فارس لسه همسك يد روح فجاه حد مسك يده..

فهد(وهو بيوقف روح وراه) ... لسه ما اتخلقش اللي ياخذ حاجه بتاعه فهد الانصاري ..ماما خذي روح و اطلعوا فوق 

_هاجر اخذت روح وساره وطلعوا فوق 

فارس... ما تخشش معركه عارف انك هتخرج منها خسران يا فهد

فهد... انا على طول كسبان يا فارس وانت اكثر واحد عارف كده.. صحيح نسيت اقول لك اني بلغت بوليس ف يلا لم عصافيرك وامشي من هنا

 (فهد و فارس ما بينهم مشاكل كثير غير روح هنعرفهم بعدين) 

فارس... روح لي وهتبقى لي انا بس.. ومشي  

فهد بغضب... اتكلم كلام على قدك 

فهد طلع فوق وحاول يفتح الباب بس كان مقفول 

فهد...روح افتحي 

هاجر فتحت الباب و روح اول لما شافت فهد حضنته جامد 

روح بخوف... ا.ن.ت كو..يس ( انت كويس)

فهد...شششش اهدي انا كويس 

_هاجر اخذت ساره وخرجوا من الاوضه 

فهد... بس ما كنتش اعرف انك بتخاف علي قوي كده 

روح... بطل رخامه 

فهد... طيب انا هانزل ...(روح مسكت في جامد)

فهد نزل لمستوى روح... هاروح اطمئن على ماما و اديها العلاج وهاجي ع طول

روح...(هزت راسها بمعنى ماشي) 

.......................

ساره... خرجنا ليه وسيبنا هم لوحدهم في الاوضه 

هاجر... ايه اللي انتي عملتيه في روح ده.. ادعي ربنا ان فهد ما يموت كيش .. اهو فهد جاي اهه 

فهد... والله لو ما كنت بنت عمي ل كنت قتلتك حظرتك ميت مره انك ماتقربيش منها

ساره... انا ما عملتش..

فهد...ماما انتي محتاجه ساره في حاجه 

ساره... يعني اي؟

هاجر... يعني اكيد ابوك وامك وحشوك ! 

_ساره طلعت جري على غرفتها

هاجر... سبت روح لوحدها ليه زمانها خايفه دلوقتي 

فهد... جاي اطمئن عليك 

هاجر ... انا كويسه يلا روح لها بقي 

فهد... ماشي تصبح على خير 

......................

روح ضم رجليها بتعيط 

فهد بغضب...وانا مش قلت لك ما تعيطيش 

روح وهي بتمسح وشها بضهر ايديها زي الاطفال ... مش بعيط 

فهد بابتسامه...طيب يلا كلي 

روح...مش عايزه اكل

فهد... لا هتاكلي

روح... طيب كل معي 

فهد...ماشي 

....................

ساره...محمد

محمد... اي؟ 

ساره... ابعث لك صوره بنت عايزك تخلصي لي عليها في اسرع وقت 

محمد... كله بحسابه 

ساره... هاديك اللي انت عايزه وزياده كمان 

محمد... اعتبر الموضوع خالص 

.....................

روح... شبعت 

فهد... طيب يلا نامي 

روح... وانت

فهد... ما تخافيش هافضل معك لحد ما تنامي... ولو خايفه قوي يعني ممكن انام جنبك عادي 

روح ... قليل الادب 

فهد...طيب يلا نامي .. وفضل يلعبلها في شعرها لحد ما نامت 

.................... في صباح 

روح...صباح الخير

هاجر و فهد...صباح نور 

هاجر... اقعدي افطري يلا 

روح...ساره فين 

فهد...اهلها وحشوها فراحت تشوفهم .. طيب انا رايحه شركه 

روح... بصتله 

فهد... ما تبصليش كده هاخذك معي .. يلا اطلع البسي ولبس يكون محترم

روح بفرحه...ماشي .. وطلعت

هاجر... ربنا يخليكم لبعض

فهد... يخليك لي يا ست الكل 

.................................

فهد داخل الشركه و ماسك يد روح و روح وشها شبه طماطم

في مكتب فهد 

فهد... العصير والشوكولاته و الميه وكل حاجه هنا المحك بس بره المكتب ها علقت

روح... طيب هات تليفونك العب فيه 

فهد... خذي ي ستي 

_بعد مده 

روح نائمه وفهد شالها 

روح بدات تفوق لقيت نفسها بين احضان فهد... فهد نزلني

فهد...لا 

روح... عشان خاطري مش هينفع نخرج كده قدام الموظفين 

فهد... نزلها 

_محمد كان مستني روح تحت شركه و مجهز السلاح 

فهد و روح لسه هيركبوا العربيه فجأة..

روح...فهدددد 

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية عشقت طفله)
google-playkhamsatmostaqltradent