رواية احببتها رغم عني الفصل الأربعون 40 بقلم شروق والي

 رواية احببتها رغم عني الفصل الأربعون 40 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغم عني البارت الأربعون

رواية احببتها رغم عني الجزء الأربعون

رواية احببتها رغم عني الفصل الأربعون 40 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغم عني الحلقة الأربعون

ادم بلهفه : عامله ايه ي حببتي وحشتيني اوووي   وحضنها 

سمر : لو سمحت ي بشمهندس انا جاية لشغل مش للكلام الفاضي ده .....

ادم :  سبتيني لي ومشيتي 

سمر : انت عارف انا سبتك لي ، فهد. الغي كل حاجه. مش هنشتغل معاهم  ، 

فهد : ماشي

ادم : مين  فهد ده .... ....

جاسر :الصغير ده شبهك اووي ي ادم .... 

 اسر : ازيك ي بطل 

فهد الصغير : كويس ، مين انت 

اسر : اسمي اسر ، وانت 

فهد الصغير : اسمي فهد 

اسر : تعالي  نروح عند اطفال وتلعب انت وهما 

اسر : كملوا انتوا  شغل ....

جاسر : يلا نكمل شغل .

سمر : ماشي. 

نسيبهم ونروح عند الاطفال ....

ذهب اسر وفهد الصغير الي  مكتب ادم 

اسر : ادخل ي بطل ...

شروق : مين ده ي عمو ...

اسر : دا فهد 

اياد : ازيك ي فهد 

فهد : الحمد لله انت اسمك اي 

اياد : اياد ، ودي شروق ...

 فهد :  ماشي.

بعد فترة ......

سمر : كدا كل حاجه بقت واضحه ...... هنمضي العقود امته ....

ادم : بكرا ...

فهد : ماشي ...  سلام ....

ادم :  رايحه فين ي مدام .....

سمر : رايحه بيت فهد .....

ادم : وهو في واحده محترمه تسيب بيت جوزها وتقعد مع واحد غريب ...

سمر : احترم نفسك ي ادم ، لي شايفني زيك مقضياها .

فهد : دا بيقول جوزك ، صح الكلام ده 

سمر : ايوا وهنطلق ..

ادم : في احلامك ، يلا قدامي علي البيت  

سمر : شكلك بتحلم كتير 

ادم :  هات فهد ي جاسر ...

جاسر : ماشي  ....

دخل جاسر مكتب ادم .. 

جاسر : فهد بابا برا عاوزك 

فهد الصغير  : بجد 

جاسر : اه بجد 

فهد : نفسي اشوفه 

اسر : تعالي ي بطل وانت تشوفه ....

فهد : يلا ي اياد انت وشروق تعالوا ....

اسر : ادم ابوك ، يلا روح سلم عليه 

فهد :ماشي

........

فهد :انت بابا ....

ادم : ايوا ي قلب بابا  

فهد : وحشتني كتير يابابا 

ادم : وانت كمان ي حبيبي 

شال ادم فهد ....

فهد : عاوز اعيش معاك ...

ادم : ما انت هتعيش معايا انت وماما 

سمر بجمود : يلا ي فهد عشان تيتا مستنيانا 

فهد :لا ي ماما انا هروح مع بابا وانتي كمان تعالي معانا 

ادم : ما هي هتاجي غصباً عنها ، روح ي جاسر مع الاخ فهد هات حماتي وتعالي علي القصر ، وانت ي اسر هات فهد وتعالي 

وفجاءة سمر لقت نفسها مرفوعه من علي الارض 

سمر :عااااااااااا نزلني ي ادم 

ادم : اخرسي 

سمر: نزلنيييييييي 

فهد : شكلك حلو اوووي ي ماما 

سمر : ماشي ي فهد

ركب ادم السيارة هو وسمر  وانطلق الي القصر .....

في السيارة 

ادم : لي عملتي كدا ...

سمر : انت عارف انا عملت كدا لي 

ادم :  انتي واحده مبتحسيش  لي بتمشي من غير ما تعرفي السبب لي كدا حرام عليكي  تحرميني منك ومن ابني 5 سنين لي كدا ي سمر لي 

سمر : ومش حرام عليك لما تقولي رايح الشركه وانت نايم في حضن واحده ، اي شعورك لو كنت انا مع واحد غيرك كنت هتعمل اي فهمني 

ادم : كل حاجه ليها سبب 

سمر : خلي اسبابك. لنفسك معتش تنفع

ادم : انزلي ......

نزلت سمر  وادم دخلوا القصر 

سمر في سرها : وحشتني كل حاجه  

ادم : وحشتك كل حاجه صح 

سمر : لا 

ادم : طب ادخلي 

سمر : هنطلق امته 

ادم : في احلامك 

قاطع كلامهم دخول 

جاسر وفهد وسناء واسر وشروق الصغيرة واياد 

 شروق : هو فهد  يبقي ابنك ي عمو 

ادم : ايوا 

فهد : قمر شروق ي بابا انا هتجوزها 

جاسر :  انت يالا. ابعد عن البت احسنلك 

فهد : لي ي عمو 

اسر : ههههههههههههه 

ادم : لما تكبر ي حبيبي هجوزهالك 

فهد : ماشي

جاسر : يلا ي جماعه نمشي احنا وهاخد. خالتي سناء معانا 

اسر : يلا ....

ذهبوا....... الي قصرهم

يتبع..
لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية احببتها رغم عني)
google-playkhamsatmostaqltradent