رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الثالث 3 بقلم بسنت أشرف

 رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الثالث 3 بقلم بسنت أشرف

رواية تزوجنا لمنع الثأر البارت الثالث

رواية تزوجنا لمنع الثأر الجزء الثالث

رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الثالث 3 بقلم بسنت أشرف


رواية تزوجنا لمنع الثأر الحلقة الثالثة

رواية تزوجناا لمنع الثأر 
البارت الثالث 
بقلم الكااتبة  * باسنت اشرف  ********************
ـــــــــــــ نبدأ بسم الله الرحمن الرحيم  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
باارك الله لكم و باارك عليكم و جمع بينكم ف خير 
الجملة دي قاالهاا المأذون بعد مااا تمم جوااز اسد و ابرار 
العمدة سالم:  مبروووك ي ولاااد مبرروك ي حسين انت و حساام بقيتوا نساايب و هيبقى بينكم احفااد 
حسين:  الله يباارك فيك ي عمدتناا 
حساام بحزن:  مبرووك ي بنت قلبي كااان حلمي اني اشووفك عرووسة 
ابرار بدمووع: و اهو حلمك اتحقق ي باابا هتووحشني اوووووووي و عيطت و حضنت ابوهااا 
حساام: وانت كماان هتووحشيني مش عااارف هعيش من بعدك ازاااي ي بنت قلبي 
ابراار: ربناا يخليك ليااا ي بااابا 
مروة: مبروووك ي مراات ابني مبرووك ي اسد 
اسد: الله يباارك فيكي ي امي 
ابرار: الله يباارك فيكي ي طنط 
مرووة: لاا طنط اي بقى انت تقووليلي ي ماااما 
ابرار بحب لاانهاا اطمنت ل مرووة و حستهاا طيبة: احلى مااما ف الدنيااا 
العمده: يلااا ي عرسااان روحوا اوضتكم ارتااحوا شووية 
و بالفعل اسد و ابراار طلعوا الااوضة بتااعت اسد 
اول ماا دخلوا اسد زق البااب برجلة جاامد نفض ابراار 
ابرار: برااحة شووية ع البااب 
اسد: بصي ي بت انت تبعدي عني خاالص عشاان اناا مش طاايق اشووف خلقتك دي ف وشي 
ابرار: ع اسااس ان اناا اللي طيقااك اوووي اناا متجوزتكش عشاان جماال عيوونك لاااا انااا وافقت بس عشااان امنع التااار ده لااازم نخلص منة 
اسد: اتكلمي معااياا باسلووب احسن من كده عشااان معملش حااجة تزعلك.
ابراار بشجااعة: هوو انت فااكر اني هخااف منك لاااااا تبقى غلطاان مش ابراار الاانصااري اللي تخااف فاااهم 
اسد: مش عاايز اعمل عقلي بعقل عيلو زيك عشااان ممكن قتلك دلووقت 
ابراار: نينينيني مش بخااف 
اسد: غوووري من وشي  يلااااا 
بعد فترة دخل اسد يااخد شاااور و خرج عااري الصدر و لااابس بنطلوون و الفووطة حول رقبتة 
ابراار بصريخ: ااااااااااااااه 
اسد بخضة: ف اية ي بت بتصرخي كده لية 
ابرار بزعيق: روووح استر نفسك ب حااجة اية اللي انت عاااااملوا ده 
اسد بعصبية: اااه ي بنت ال ***** بتصرخي و عااملة الحفلة دي كلهااا عشااان كده 
ابراار بزعيق هي كماااان: يلاااااهوووي متغلطش فيااا كده اي انت رباااية شواارع ولااا اية الاالفااظ اللي بتقوولهااا دي 
اسد بعصبية و زعيق: انااا هوووريكي رباااية الشووارع هيعمل فيكي اية 
ي ****
ابراار بزعيق: هووو انت فاااكر اني ممكن اخاااف منك لااااااا يبقى اتجننت 
اسد رااااح مااسكهااا من شعرهااا و ضغط علية جدااا كااان هيخلعة ف ايدة: اهدي متخلنيش اعمل تصرف مش هيعجبك ولاا يعجب حد فااااااهمة ورااح رااميهااا و قعت ع الاارض وراااح هو راايح اووضة الهدووم و ساابهاا هي ع الاارض دمووعهاا نزلت غصب عنهااا ماا هوو خلع رااسهاا ف ايدية و بعدين زقهاا ع الاارض رااحت قاامت من ع الاارض و مسحت دموعهااا و قاالت لنفسهااا: لااا ي ابرار لااااازم تفضلي طوووول عمرك قووووية متهميكييش حااجه متخاافيش من حد ابداااا و لااا يفرق معاااكي لاااازم تبقى قوووية ل نفسك و عشااان ابوووكي لاازم يعرف ان هوو مغلطش و ميحسش بالذنب ابدااا لاان جوزك لاااابن السيوووفي 
*************
ف غرفة الملاابس عند اسد  واقف بيفكر: هووو من امتى بيمد ايدية ع وااحده ست بس هي اللي اضتطرتوا يعمل كده هي عنيدة اوووووي و مش بتخاااف من حد ولااا فااارق معاااهاا حااجة قوووية بزيااده ولاااا بتمثل القووة من امتى و في حد يقدر يتجرأ و يقف ف وشه هووووووف خلااااص بقى خليهاا تطلع من دماااغي اناااا مش عااارف بفكر فيهااا لية اطلعي من دمااغي و سيبيني ف حاالي كده 
و بعد كدة اسد خرج من اوضة الملااابس و اتصدم من اللي شاافوا 
يااااااترى اسد شااااف اية 
يتبع............

google-playkhamsatmostaqltradent