رواية صدفة مع صعيدي الفصل الثالث 3 بقلم شهد توني

 رواية صدفة مع صعيدي الفصل الثالث 3 بقلم شهد توني

 رواية صدفة مع صعيدي البارت الثالث

 رواية صدفة مع صعيدي الجزء الثالث

رواية صدفة مع صعيدي الفصل الثالث 3 بقلم شهد توني

 رواية صدفة مع صعيدي الحلقة الثالثة

كراميل :دخ بقلم علي وش اسد
اسد: انتي قد القلم ده
كراميل بتوتر :ايوا انته ازي اصلآ تعمل كده
اسد بخبث/احم وانا عملت اي عاد
كراميل بعصبيه :واللهي مش عارف عملت مراتك تمد ايدها عليه الصبح وانته تجي تبوسني بليل انا لازم امشي من البيت ده
اسد بعصبيه :مراتي و اتحسبت واللي عملتوا معاكي ده عادي كونت بتسأل
كراميل :انته واحد سافل ومش محترم
اسد والشرار طلع من عنيه :انا سافل ومش محترم وبيقرب عليها
كراميل وهيا بترجع لي ورها :احم ايوا
اسد قام مسكها من معصمها جامد :انا هوريكي الاسبوع اللي انتي هتقعدي اهني هيحصل فيكي اهي من السافل و المش محترم
كراميل والدموع في عنيها :سيب ايدي
اسد زاقها علي السرير وقرب منها جامد و أنفسهم طلعه مع بعض وبصص في عنيها
كراميل بتوتر وخوف :انته هتعمل اي ابعيد كده
اسد وهو باصص في عنيها :هو انتي عايزني اعملك حاچه
كراميل بتوتر اكتر :علي فكره مينفعش تقرب ليا كده 
اسد بكتم ضحكه :احم هو مش انا سافل و مش محترم 
كراميل :ممكن تبعيد بقااا شويه عشان كده ميصحيش
اسد :. ٍ. 
دق دق دق
كراميل :زقت اسد من قصدها جامد وقامت وقفت 
كراميل :قوم الباب بي يخبط 
اسد :مش هقوام
دق دق دق 
كراميل :ابوس ايدك مينفعش حد يداخل يالك نايم علي السرير كده هيفهمو غلط 
اسد بخبث :ما يفهمو انا مالي 
دق دق 
حسن من بره :كيرو انتي كويسه مش بتردي ليه 
قام أسد من علي السرير متعصب لما تسمع صوت حسن ومسك كراميل من معصمها جامد مين الواد المايع اللي كل شويه يقولك كيرو كيرو 
كراميل بخوف منو :انته مالك
اسد ضغط على معصمها اوي:حبيبك وله اي 
كراميل بدموع :اهي أيدي بتوجعني سيب ايدي
اسد:مش هسيبك غير لما تقوليلي ا لواد المايع ده يقربلك اي
كراميل بدموع :صديق ليا واللهي بس
اسد حس بفرحه جوه بس مش ما باين سيب ايد كراميل وراح فتح الباب
اسد بجمود:في اي دق دق دق دق 
حسن بستغرب :هيا فين كيرو وبتعمل اي عندها في اوضه 
اسد بعصبيه :اولآ اسمها كراميل +انا بمعمل اي اهني ملكيش صالح+كراميل مش هنا عند چدي
وقفل الباب في وشو 
كراميل :شكرآ عشان قالتلو اللي انا مش هنا 
اسد بجمود :قالتلو اكدي عشانك عشان محدش يتكلم عليكي نص كلمه 
كراميل باستغراب من طريقتو :طيب ممكن تخرج بقااا عشان هغير وي انزل
اسد بضحك :طيب ده الوحد حظو كيف القمر لما يچي فا الوقت ده وانتي تقوليلي انزل اسعدك طيب 
كراميل بعصبيه :انته سافل ومش محترم 
اسد شدها لي جامد بقااات قصد صدرو بظبط (هيا اوزعه شويه😂) قام بسها مش شفايفها جامد بعدان  بص ليها قوليلي بقااا كونتي بتقولي اي
كراميل وشها احمر من الكسوف وعنيها في ارض وضربات قلبها طلعه نزله 
اسدبضحك علي شكل كراميل :مش سامع رد يعني انا بقول اكمل اللي كونت بعملو
كراميل فتحت عنيها جامد قامت جريت من قصدو خرجت بره الاوضه
اسد بتسميه :مالك يا اسد اول مره تفرح من قبلك بعد موت حبيبتك ودعنيه دمعت اي يا اسد حد تاني هيداخل قلبك كفايه اللي حصول لي قبلك عاد 
فلاش باك من خمس سنين 
بحبك يا أسد وبموت فيك كمان وانا يا قلب اسد اتوحشتك جوي 
نور:بلايش تغيب عني تاني 
اسد:مش بيدي يا حبيت عيني
نور :ملايش صالح 
اسد:اكدي ماشي يا ستي انا چعان اوي
نور :انا عملك الوكيل اللي بحبو كالو غير ونزل وريا 
اسد بخبث:لااااع ما انا مش هكول الوكيل 
نور :اومال 
اسد قام شدها لي حضنو هكلك انتي 
نور :ههههه سيبني يا اسد بقااا 
اسد وهو بيبوس عنقها(رقبتها) :لاااع مش هسيبك يا قلب اسد 
دق دق دق دق 
اسد :مين ابن المركوب اللي بيخبط
امينه تبقااا من خدم البيت :الحق يا أسد بيه في حريقه في أرض 
قام أسد لبس ونزل جري و نور نزلت ورها اسد راح ارض لقيها النار مسكه في أرض كلها 
اسد بعصبيه :يا ابن الكلب هطلع عين اللي چبوك 
نور بطبطب علي طهره :معلش يا أسد ربنا يعوض عليك 
اسد بعصبيه مش هسيبو 
همام وله انا هسيبك يا ولد عمي زاي ما خد حبيبتي اتچوزتها 
اسد :حبيبتك مين يا ابن المركوب 
قام همام مطلع اله‍‍ حده (سكينه يعني) وهاجم على اسد قامت نور وقفت قاصد اسد ومن سعتها في بحر دم بين اسد وعايلة عمو وبعدها بسنتين چدو جوز اسد لي صفيه غصب عشان ابوها مات وها بنتو الوحيده ومن سعتها وهو مجبيش حد بعد نور
* '' '****************************************************
راجع اسد في الحاضر ومسح عينو اللي كلها دموع علي محبتتو سمع صوت صريخ جامد تحت اتحرك بسرعه نزل ليقها كراميل مسكه شعر صفيه
كراميل بعصبيه و وش احمر :هو انا عشان سكت ليكي يا روح امك هتخدي عليه لا يحبيتشي انتي متعرفنيش انا مش بتاعت بابي و مامي
اسد كاتم الضحك :اي الصوت العالي ده سيبي شعرها يا كراميل

صفيه بسهوكه :الحقني يا أسد بتضرب مراتك مرات كبير البيت اللي هيا قاعدها في 
كراميل وهيا بتشد علي شعرها اوي:انتي هتزيلتي وله اي يا ماما انا مشيه اصلآ 
اسد بصوت عالي حرك جدران البيت :باااس اي مفيش كبير لي البيت وله اي اللي يعقد هنا يحترم صاحب البيت ومش عايز اسمع حس تاني
كراميل سب شعر صفيه قامت صفيه بصت ليها بصه كلها شماته  قامت كراميل جريت علي اوضه و عنيها كلها دموع 
اسد في عقلوا:اي اللي انا هبيبتو ده 
اسد بصوت عالي :امينه يا امينه
امينه :نعم يا سعد البيه 
اسد:احكي ليا كل اللي حصل 
امينه :ست كراميل كانت جي تخد وكيل ليها عشان مكلتيش من الصبح قامت ست صفيه قالتها انا مشفتيش بجحه كده مش كفايه اللي انتو قاعدين و مستحملين قرفكم كمان جي تكلي ومش قامت ست كراميل مردتش عليه واللهي يا سعت البيه قامت لوموخده ست صفيه زقتها وهيا خرجه وقعت ست كراميل اتخبطت راسها جامد في أرض قامت حصلت العركه 
اسد والشرار طلع من عنيا من حديث امينه :اتفضلي انتى يا امينه 
**'' '' '' '' **'' '*****' *****"" **"*'****************
في الاوضه عند كراميل 
كراميل هستريا من العياط :خلاص انا مش قدها اقعد اكتر من كده هنا كفايه بقااا الهم وريا وريا
ملك:اهدي يا بنتي اي اللي حصل بس هو انتي في اي مكان تكلميني وانتي بتعيطي 
كراميل :عشان انا فقر و نحس 
ملك :بس يا روحي انتي كيرو العسل اللي مفيش منك اتنين 😂
كراميل بضحك ودموع :يخربيتك ضحكتني 
ملك :ههههه و اخرين احكي ليا اللي حصل من غير عياط
كراميل : حكيت كل اللي حصل لي صديقة عمرها 
ملك بحزن علي صحبتها :خلاص يا كيرو هحول ليكي فلوس تنزلي خمس تيام دول في فندق 
كراميل :لا طبعآ انتي ذنبك اي
ملك :بت مش عايزا عبط
كيرو:بقولك لا 
ملك:يستي اعتبرهم سلف لما ترجعي اشتغلي وادفعهم 
كراميل بعد تفكير كبير :اوووف طيب 
قفلت كراميل مع ملك جاهزت الشنطه بتعتها ونزلت لقيت حسن و إيمان صحبها في الكليه 
حسن:راحه فين يا كيرو
ايمان :وي الشنطه دي
كراميل :مش هقدار اقعد هنا اكتر من كده 
حسن :ليه حصل اي واحنا مش هنا
كراميل :حكيت ليهم علي اللي حصل بعدها سرحت مع نفسها ما هو اكيد كان هيقف في حق مراتو بعدين هو انا زعلانه ليه ما طبيعي يقف معها مشمعنا هو يعني وعيونها دمعت
ايمان:كيرو يا كيرو 
كراميل بصة ليها بتوهن :اه في اي
ايمان :انتي الي في اي بقالنا خمس دقايق عاملين نقولك هتروحي فين
كراميل :هنزل في فندق 
حسن:طيب ابقي طمنيني عليكي استنى هوصلك لحد هناك
كراميل هزت راسها با معنا طيب ومشيت كراميل هيا وحسن ودخلت الفندق وحجزت 5 تيام ودخلت الاوضه ترتاح وحسن روح السريا 
******************************************£************
صفيه لبسه جلبيه حمراء ملزقه علي جسمها و مسيبه شعرها علي ضهره ودخله بدلع عند اسد 
دق دق دق
اسد:ادخل 
دخلت صفيه قرييت من اسد وحضه ايدها علي ضدرو
صفيه :اتوحشتك جوي الحبه دول
اسد بص ليها بقرف:دخ ايدها قلم خليها تقع علي ارض انتي 
اسد:انتي ليكي عين تچي اهني 
صفيه :هو انا عملتلك اي يا ولد عمي
اسد:قلتي أدبك علي ضيفنا 
صفيه :قصدك علي البت مقصفة الرقبه دي دي عايزا ربايه 
اسد:انا مسك نفسي عنك تخرجي من الاوضه ومشفيش وشك اهني 
صفيه خرجت من الاوضه وبنعل كراميل في سرها 
اسد في نفسو :انا غلط الصبح باللي عملتو لازم اروح أطيب خاطرها دي ضيفه برضوا عندها واللهي شكالك يا أسد حبيتها وهيا كيف البدر المنور 
خرج اسد من الاوضه رايح محيت غرفة كراميل فضل يخبط يخبط مفتحتيش 
اسد في نفسو :يمكن نايمه او يمكن حصل ليها حاجه قام فتح الباب بسرعه بص في الغرفه كلها فاضيه طلع في الترس مش موجوده برضوا فضل يزاعق بصوت عالي جدا صحه كل اللي في البيت 
امينه:في اي يا سعد البيه 
اسد :فين كراميل 
حسن واستغرب :وانته عايزها ليه 
اسد بعصبيه :فين كراميل يا امينه 
حسن :كراميل مشيت
اسد:رايحة فين وازي تمشى وانا معنديش علم هو البيت من غير صحاب وله اي تمشي و تجي علي كيفها 
ايمان: بس هيا مش جايه
اسد بعدم فهم:قصدك اي
ايمان :بعد اللي الحصل الصبح كيرو قرارت انها تمشى تقعد في فندق 
اسد بجنون:خرج وركب العربيه بسرعه 
********************************'' '' '' '**' '' '' '**************
عند كراميل الساعه 2 بليل 
دق دق دق 
كراميل مين 
محديش بيرد
دق دق دق
قامت كراميل فتحت الباب 
كراميل :مين حضراتك وازي تخبط عليه في وقت زاي ده
انا غريب اسمي غريب يا قمر 
كراميل :وعايز اي غريب 
غريب بخبث:اصلي سمعت اللي في وحدها قمر جوي نزلت عندينا الفندق وانها مش من اهني قولت اجي اتعرف 
كراميل بتوتر :ماشى ينفع اقفل عشان الوقت اتأخر مينفعش كده
غريب و عنيا علي جسمها :هو انا لحقت اتعرف قام مسك ايدها
كراميل بخوف منو وعياط:عيب كده بعد اذنك سيب ايدي لما واللهي اكسرهلك 
غريب :هههههه تكسري يدي انا يا بنت المركوب
لا ما مش هيا اللي هتكسر يدك انا اللي هكسرها هيا و رجلك دخ ِ..
يُتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي فصول الرواية على (رواية صدفة مع صعيدي)
google-playkhamsatmostaqltradent