رواية احببتها رغم عني الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم شروق والي

 رواية احببتها رغم عني الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم شروق والي

 رواية احببتها رغم عني البارت الثامن والثلاثون

 رواية احببتها رغم عني الجزء الثامن والثلاثون

رواية احببتها رغم عني الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم شروق والي

 رواية احببتها رغم عني الحلقة الثامنة والثلاثون

في صباح يوم جديد
قام ادم ....من النوم لقي ::: نايمه 
ادم في نفسه:  مقكره انها هتضحك عليا ، لا عاش وله كان الي يضحك علي ادم السيوفي 
قامت جني 
جني : دمغاي تقيله اووي 
ادم : من اي 
جني : مش عارفه بعد ما شربت العصير. نمت علي طول 
ادم : وانا بردو ، كنتي حاطه اي في العصير 
جني : محطتش حاجه 
ادم :ماشي ، انا هقوم عشان هروح الشركه ، وانتي روحي شقتك 
جني: لي 
ادم : كدا 
جني : طيب
ادم :ههههههه ، ومفكرة نفسها ناصحه
باك 
رجع ادم القصر 
ادم : بتعملي اي هنا 
جني : انت سبتني ومشيت ف جيت هنا 
ادم : اه  ماشي 
جني : هروح اعمل عصير 
ادم : ماشي 
ذهبت جني الي المطبخ. 
وادم كان بيراقبها 
جهزت جني العصير وحطت فيه منوم 
ادم : اه ي بن ال.... عاوزة تستفردي بياا. 
طلع ادم الغرفه وكذلك جني 
جني : العصير اهو ... 
ادم : حطيه علي الكومدينو ، عاوز مايه  عشان مفيش  انزلي هاتي من المطبخ 
جني : ماشي 
بدل ادم العصير .
جني : المايه اهي ، مشربتش العصير لي 
ادم : ماشي اشربي انتي الاولالعصير 
جني : ماشي 
شربت جني العصير وغطت في نوم عميق 
باك 
ادم :ههههههههه  قال تضحك عليا ، لو سمر هنا كانت مسحت بيها القصر ..
جهز ادم نفسه وذهب الي الشركه 
عند جاسر 
شروق : جاسر قوم هتتاخر 
جاسر : سبيني انام شوية 
شروق : قوم بقاا انت بقيت كسول 
جاسر :مين الي كسول ي  بت 
شروق : انت ي حبيبي 
جاسر شدها لحضنه 
جاسر : ما انتي جنبي لازم ابقي كسول 
شروق : لي 
جاسر : عشان انتي معايا 
شروق  : بتحبني زي ما بحبك 
جاسر : واكتر كمان
شروق : بجد ي جاسر 
جاسر :طبعا ي قلب جاسر 
شروق : يعني مش هتخوني زي....
جاسر مقاطعا : انتي مراتي وحببتي  مستحيل افكر في كدا 
جاسر  : عاوز بيبي 
شروق : قوم هتتاخر 
جاسر : نفسي في بنوته شبهك واسميها شروق ...
شروق : اشمعنا شروق ما في اسماء كتير حلوة 
جاسر : انا بقي هسميها شروق ، عشان يبقي عندي اتنين شروق 
شروق : ربنا يخليك ليا 
جاسر : ويخليكي ليا ي قلبي 
شروق : انت حياة قلبي
جاسر : انا كدا مش هعرف اروح الشركه 
شروق : لي ....
جاسر: انا هقوم احسن ..
شروق : ماشي 
بعد مرور 5 اعوام  .....
سمر : قووم ي فهد يلا  هنتاخر علي الطيارة 
سناء : بردو مصممه 
سمر : ايوا ، جهزتي حاجتك 
سناء : اه ، هو فهد  هياجي معانا 
سمر : ايوا 
سمر : يلا ي فهد. عمو فهد جاي 
فهد : بجد ي ماما 
سمر : طبعا ي قلب ماما ...
فهد : انا بحب اقوله بابا ...
سمر : لا قول عمو 
فهد : ماشي 
سمر : يلا قوم بقاا هنتاخر 
فهد : حاضر 
سمر : فين بوسه ماما 
فهد :  قربي ...
طبع قبله علي خدها  وذهب الي الحمام .....
شروق : قومي ي شوشو  عشان تروحي الحضانه 
شروق الصغيرة : بس ي ماما انا مس عاوزة اروح 
شروق : لي 
شروق الصغيرة: عاوزة اخرج 
جاسر :شررروق 
الاتنين بصوت واحد :نعممم 
جاسر :هههههه 
شروق : انا مش عارفه انت بتنادي علي مين ، كنا نسميها روح احسن ..
جاسر : بس انا بحب شروق 
شروق الصغير : هو عمو ادم هياجي عندنا انهاردة 
جاسر : لي 
شروق الصغيرة : هيخرجني، انا واياد 
 جاسر :  طب يلا اجهزي عشان الحضانه 
شروق الصغيرة : لا مش هروح 
هخرج مع عمو ادم ومش عاوزة نقاش .....
شروق : شوف البت 
جاسر : خليها تدلع
عند اسر .....
اسر : اياد 
اياد : نعم ي بابا 
ليليان : يلا كفايه لعب هتتاخر علي المدرسه 
اياد : شروق قالت مش هنروح ، يبقي مش هنروح .
اسر :ههههههههه البت شروق بتمشي عليك  ي فرحه امك 
ليليان :هههههه 
اياد : لو قولتلها هروح ، هتموتني ، دي ادتني بوكس في وشي المرة الي فاتت 
اسر :ههههههه ، البت دي بتفكرني ب ادم  ، ايدو تقيله 
ليليان : هي سمر مش هتنزل 
اسر :مش عارف
ليليان :هو ادم عرف مكانها 
اسر :لا ...
سلام بقااا هروح الشركه  في صفقه مهمه انهاردة 
يُتبع..

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية احببتها رغم عني)
google-playkhamsatmostaqltradent