رواية احببتها رغم عني الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم شروق والي

 رواية احببتها رغم عني الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم شروق والي

 رواية احببتها رغم عني البارت السادس والثلاثون

 رواية احببتها رغم عني الجزء السادس والثلاثون

رواية احببتها رغم عني الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم شروق والي

 رواية احببتها رغم عني الحلقة السادسة والثلاثون

ادهم : عملت اي 
عاصم : كله تمام  هتروح ع العنوان 
ادهم : قول ل جني تحطلو حاجه في العصير ......
عاصم : ماشي 
علي جانب اخر 
ركبت سمر تاكسي وانطلقت الي العنوان ........
جني :خد العصير ده اشربوا
ادم : ماشي 
شرب ادم العصير
ادم :حلو اووي 
جني بدلع :هو اي 
ادم : قربي 
جني :لا 
ادم :لي 
جني : تعالي جو الاوضه 
ادم :يلا
حازم :ادم فين 
جاسر : عند جني 
اسر :ربنا يستر 
نزلت سمر من التاكسي  
سمر : لو سمحت ي عمو فين الشقه دي 
الرجل :في الدور الثالث ....
سمر :ماشي 
طلعت سمر لقت الباب مفتوح. .....
سمر في نفسها : مفيش حد استغفر الله مغير ظنيت فيه    لازم ارجع 
وهي خارجه سمعت صوت جني وهي بتضحك 
سمر : دا في صوت  ، هدخل 
فتحت باب الاوضه .........
سمر بصدمة : ادم 
ادم بخوف : اي جابك هنا 
سمر بزعيق : جاية اشوفك علي حقيقتك ي حيوان 
بقي انا تخوني ومع الجربوعه دي 
ماااشي 
مسكت سمر جني من شعرها ورمتها علي للارض وقعدت فوقيها 
سمر :اه ي كلبه ي خطافه الرجاله  
جني :هموت سبيني ، حوش ي ادم الحيوانه دي 
سمر : مين الحيوان ي وس.......
ادم : قومي ي سمر بقاا ، هتموت تحت ايدك 
سمر : انت تسكت خالص ي حيوان ، ليك عين تكلم 
سمر :وكمان خايف عليها ، ماشي 
وسابته ونزلت .......
نزلت بسرعه وركبت تاكسي 
......
سمر : عاوزة اروح العنوان ده 
الرجل :ماشي 
نزل ادم يدور عليها ...
ادم : اعمل اي انا دلوقت 
بعد شوية وصلت ..عند فيلا كبيرة 
سمر : لو سمحت عاوزة اقابل بابا 
الحارس : بابا مين 
سمر :ادهم 
الحارس : الباشا معندهوش بنات 
شوفي انتي رايحه فين
سمر : طب روح قوله. سمر واقفه برا 
الحارس :طيب 
داخل الفيلا ..
الحارس : في واحده برا بتقول انها بنتك ، مردتش ادخلها وقولتلها معندوش بنات
ادهم:دخلها بسرعه ي حيوان
الحارس بخوف :حاضر 
دخلت سمر  الفيلا ....
اول ما شافت ادهم  حضنته 
سمر : وحشتني ي بابا
ادهم : وانتي كمان ي حببتي 
مالك بتعيطي لي 
سمر :........................ 
ادهم : انا هعلمهولك الادب 
سمر : لا  سيبه ربنا يسامحه
سمر : انا مش عاوزة اقعد هنا عاوزة اسافر 
ادهم : لي طيب 
سمر : مش عاوزة اشوف وشه تاني 
ادهم :ماشي هجهزلك كل حاجه 
سمر : عاوزة ماما معايا 
ادهم :ماشي  
هحجزلك تذكرتين 
عند ادم ...
ذهب ادم الي القصر  ملقيش حد 
رن علي جاسر 
جاسر :الو 
ادم :سمر عندكم
جاسر :لا 
ادم :اسال شروق 
جاسر :مفيش حد  لي هي فين 
ادم : معرفش. تعالي المقر هحكيلك
جاسر :ماشي 
اسر :في اي 
جاسر :ادم مش لاقي سمر ، تعالي تروح المقر هيحكلنا كل حاجه
اسر :ماشي
وذهبو الي المقر
في المقر ......
حازم : في اي ي ولاد 
جاسر : مش عارف ادم مش لاقي مراته ....قاطع كلامهم دخول ادم 
اسر :في اي 
ادم : مش لاقي سمر 
جاسر : مش فاهم حاجه 
ادم انا كنت عند جني .....................وطلعت  وطلعت وراها ملقتهاش 
اسر :ههههههههههههههه مراتك دي مصيبه 
حازم :خاف علي نفسك بقاا ههههه 
ادم :انتو بتضحكوا انا مش لاقيها. 
جاسر : ممكن تكون راحت عند ابوها 
ادم : ممكن 
اسر :يلا نروح نشوفها 
ادم :يلا ... وانطلقوا الي فيلة ادهم
بعد شوية وصلو 
ادم : عاوز اشوف ادهم 
الحارس :  ماشي اقوله مين 
ادم : قوله جوز بنتك 
الحارس : ادخل 
دخل ادم وجاسر واسر 
ادم : فين سمر 
ادهم : ي مرحب  
ادم :فين سمر 
ادهم : سافرت 
ادم : هو اي الي سافرت 
ادهم : ايوا سافرت 
لسه هيهجم عليه مسكه جاسر 
جاسر : يلا نروح المطار 
ادم :  يلا ..
يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية احببتها رغم عني)
google-playkhamsatmostaqltradent