رواية احببتها رغم عني الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم شروق والي

 رواية احببتها رغم عني الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغم عني البارت الخامس والثلاثون

رواية احببتها رغم عني الجزء الخامس والثلاثون

رواية احببتها رغم عني الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغم عني الحلقة الخامسة والثلاثون

في صباح يوم جديد
عند ادم 
قامت سمر وفضلت تلعب في شعر ادم .......
ادم : صباح الخير
سمر :صباح النور 
ادم :بتعملي اي في شعري
سمر : مش بعمل حاجه
قام ادم وجهز نفسه وكذلك سمر ونزلو يفطروا 
بعد شوية خلصوا فطور 
ادم :انا ماشي ،عاوزة حاجه 
سمر : ماشي فين
ادم : المقر 
سمر :ماشي
عند جاسر. وأسر
قامو وجهزو نفسهم وذهبوا الي المقر 
في المقر ............
دخلو مكتب اللؤاء حازم وادو التحيه العسكريه 
حازم : عملت ايه ي ادم 
ادم : اتقابلت انا وهي في كافيه ،وقالتلي تعالي الشقه 
اسر:ههه‍ههههههه ،ي لهووي لو سمر تعرف ،لتنفخك 
جاسر : بس ي ظريف ،هتعرف منين هي 
حازم :هتروحلها امته ......
ادم : شوية كدا 
حازم :ماشي
عند ادهم 
ادهم :جني عملت ايه
عاصم : هيروحلها الشقه 
ادهم :ممتاز ،مش عاوز حاجه غلط 
عاصم :متققلش 
ادهم :هيروح عندها امته 
عاصم :مش عارف ،هرن علي جني واسالها 
ادهم : ماشي 
رن عاصم علي جني 
جني :الو 
عاصم :عملتي اي 
جني : هياجي الشقه 
عاصم :منا عارف ،هياجي امته 
جني :مش عارفه
عاصم :طب رني عليه وشوفيه 
ورني عليا عشان نبدأ ننفذ الخطه 
جني :ماشي 
ذهب جاسر وأسر الي الشركه ورجع ادم الي القصر 
ادم :  حببتي 
سمر : قلبي 
ادم : بتعملي اي 
سمر :كنت بشوف ماما 
ادم :مالها 
سمر :عاوزة ترجع بيتنا 
ادم :لي 
سمر :مش عارفه ،بس هي مصرة ترجع 
سابها وذهب الي غرفه سناء 
ادم :ازيك ي ماما 
سناء : كويسه 
ادم :يعني مجهزة الشنطه 
سناء : عاوزة اروح بيتي 
ادم : طب وده مش بيتك 
سناء :معلش ي بني ، انا عاوزة اروح الشقه وحشتني كل حاجه فيها 
ادم :هتقعدي يومين وهاجي اخدك 
سناء : ان شاء الله
ادم :تعالي اوصلك 
سناء : لا هخلي السواق يوصلني 
ادم :ماشي 
سمر :هتوحشيني 
سناء: يعني انا هسافر ، يومين وهبقي ارجع 
سمر : لو عوزتي حاجه ترني عليا 
سناء :ماشي  
ركبت السيارة وذهبت الي منزلها
ادم :وحشتيني 
سمر :بجد 
ادم :اه 
قاطع حديثهم رنين هاتف ادم 
سمر : مين جني ده 
ادم : هفهمك بعدين 
ادم :الو 
جني :هتاجي أمته
ادم :جاي في الطريق 
جني :اوك 
وقفلت الخط 
سمر بعصبيه : مين جني دي 
ادم : واثقه فيا وله لا 
سمر : هو اي واثقه وله مش واثقه لما الاقيك بتكلم وحده وتقولها جاي في الطريق. افهم اي انا 
ادم : تعالي هفهمك ، صلي على النبي
سمر :عليه افضل الصلاه والسلام 
ادم :بصي ي ستي ........................وانتي هتعملي كدا 
سمر :الا الخيانه ي ادم ، انا هصدقك ،بس لو اعرف انك بتخوني. لا تلومنا الا نفسك
ادم :سلام ،رايح الشركه
رنت جني علي  عاصم 
عاصم :عملتي ايه
جني :جاي في الطريق 
عاصم :اوك 
ادهم ؛ابعت بقاا الصور لسمر 
عاصم :ماشي 
 وصل ادم عند جني .....
جني : اتاخرت كتير 
ادم :الطريق زحمه 
جني : ماشي 
عند سمر 
لقت رساله من رقم علي الوتس 
سمر : مش ناقصه هي ، هيكون مين 
فتحت سمر :الرساله. لقت صور ل ادم وجني 
سمر بصدمه: ادم 
سمر :لي تعمل كدا وانا الي وثقت فيك 
جاتلها رساله تانيه  مضمون الرساله ((جوزك في شقه .........مع وحده ))
سمر : يمكن كدب 
 اتاكد طيب وله اعمل اي 
هروح والي يحصل يحصل  ،بقي انا يخوني ماشي ي ادم
يُتبع..


لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية احببتها رغم عني)
google-playkhamsatmostaqltradent