رواية في بيتي رجل اهبل الفصل الثاني 2 بقلم ميمي وائل

 رواية في بيتي رجل اهبل الفصل الثاني 2 بقلم ميمي وائل

 رواية في بيتي رجل اهبل البارت الثاني

 رواية في بيتي رجل اهبل الجزء الثاني

رواية في بيتي رجل اهبل الفصل الثاني 2 بقلم ميمي وائل

 رواية في بيتي رجل اهبل الحلقة الثانية

_صرخت نزلني نزلني 
عمرو_لما نتفق الاول 
_هنتفق عليه يلا هنتفق عليه ياعم انت نزلني 
_هتسكتي لاما قسما بالله هرميكي من الشباك 
_ندي بخوف حاضر 
عمرو _طبعا انتي سمعتي عني كلام ومش ولابد 
ندي _اه
عمرو _واني اغتصبت 
ندي _ايوه حصل
_قرب من ودني واتكلم بهمس  انا بقي مغتصبتش انا شاذ 
_يالهوي  اتصدمت ومن الصدمه وقعت على الأرض ضهري وجعني 
اتلهف عليا انتي كويسه 
اتكلمت بغضب ابعد عني ياشاذ اياك تلمسني وتقرب مني 
عمرو _ضحك علي فرض هموت واتجوزك يعني ده انتي مفكيش حاجه تغري خالص  هو بس وقرب مني خلاني اتوترت 
_بتوتر بس ايه 
عمرو _انتي خايفه مني ليه ده انا زي اختك  هش ابعد ضيعت عليا اللحظه 
ندي _هو ايه المجنون ده  انا هخرج منها 
عمرو _بحزم وغضب انتي لسه متعرفيش قواعدي الي هتمشي عليها واول قاعده خروج منها مش هتخرجي الا علي قبرك ان شآء الله
ندي _نهم هو ايه ده انا مش هنام جمبك 
عمرو _الي سمعتيه وسابني وخرج  
اهدي ياندي اهدي متخليش حاجه تضايقك كده هو شهر ان استحمل  واقتليه 
دخل يعني لسه مغيرتيش 
ندي _مش هغير 
عمرو _علي راحتك  طبعا مش هتزعلي لو قضيت ليله دخلتك علي حد تاني 
ندي _مش فاهمه 
عمرو _الو الو يابيبي 
محمد _بيبي مين ياعم انا محمد  
عمرو _وحشتك 
محمد _وحشك برص ماتتلم ياد
عمرو _لابس ايه هيء هيء هيء هااااي 
محمد _نهارك اسود  مين الي بيكلمني  
عمرو _يوووه ياحبيبي انا نفسي والله اجيلك وحشتني بس اعمل ايه بقي وبصلي الظروف النحس الي وقعتني في واحده مجنونه 
ندي _لا بقي كده كتتير 
محمد _ظروف ايه عمرو حبيبي انت كويس هي العروسه عملت فيك ايه لو مش قادر يااخويا اهرب بلاها جواز 
عمرو _اقفل يامحمد دلوقتي عشان شكلي هعمل قتيل دلوقتي
ندي _مين دي الي بتقول عليها مجنونه 
عمرو _انتي مالك 
ندي _هو اي الي انتي مالي 
عمرو _بحلم ندي  يلا علي سريرك 
ندي _بس.... 
عمرو _يلا علي سريرك  
ندي _اوف حاضر  رقدت ونمت وهو حه جمبي  
انت بتعمل ايه 
عمرو _متخفيش انا زي اختك  
شويه وباسني نهارك اسود انت بتعمل ايه 
عمرو _مقولنا زي اختك الله يحرقك ويحرق اختك نامى  قولت في سري صدق المثل الي قال جات الحزينه تفرح ملقتلهاش مطرح
يُتبع..

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية في بيتي رجل اهبل)
google-playkhamsatmostaqltradent