رواية احببتها رغم عني الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شروق والي

 رواية احببتها رغم عني الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغم عني البارت السادس والعشرون

رواية احببتها رغم عني الجزء السادس والعشرون

رواية احببتها رغم عني الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغم عني الحلقة السادسة والعشرون

وصلو القصر 

دخل ادم وسمر وجاسر 

ادم :هي الناس بتعمل اي هنا 

سمر :اي ده 

جاسر :عملنا حفله عشان رجوع ادم 

احد رجال الأعمال:الف سلامه عليك 

ادم :الله يسلمك 

اللواء حازم : الف سلامه عليك ي بطل 

اسر : في ضيف   جاي بنفسه عشان يشوفك 

ادم :مين 

مدحت :انا 

ادم : مدحت باشا (وزير الداخلية)

مدحت :الف سلامه عليك ي بطل 

ادم :الله يسلمك ي باشا. نورتنا

بدأت الحفله 

اسر :  لولو 

ليليان :نعم 

اسر: لو قولتلك اني عايز اعمل فرح هتقولي اي 

ليليان :ادم مش هيواافق

اسر :ملكيش دعوة ب ادم انا هتصرف 

ليليان :موافقه 

اسر :هو ده الكلام 

اسر :ازيك ي حبي وحشتني 

حازم:ههههه وانت كمان  

اسر :دا بجد 

حازم :اخلص قول انت عايز اي 

اسر :هههههه حبيبي الي فاهمني 

عايزين نعمل الفرح وادم بيقول لما تخلص 

حازم :والمطلوب 

اسر:تقنعه انت ومدحت باشا.  نعمله الاسبوع الجاي  مش هيرفضلكو. طلب

حازم :ماشي هشوف مدحت باشا 

اسر :حبيبي ي سطا 

حازم : انت متأكد انك ظابط مخابرات يلا 

اسر :لا ههههههه

حازم :  امشي بقاا هروح اكلم مدحت باشا 

اسر :ماشي

علي جانب آخر 

مجهول :اي الاخبار ي عاصم 

عاصم : للأسف ادم فاق وخرج من المستشفي انهاردة وعنده حفله في البيت 

مجهول : اممممم 

عاصم  : تأمر ب حاجه. 

مجهول : عاوز ملف مراته من اول ما اتولدت 

عاصم :تمم  حاجه تانيه 

مجهول :لا روح انت 

ي تري اي حكايتك ي سمر 

حاسس اني اعرفك  ودا مخليني مش راضي  اقرب من ادم 

في الحفله 

 حازم :بقولك ي باشا. عاوزك في موضوع 

مدحت : اتفضل 

حازم :الواد اسر  كاتب علي اخت ادم وعاوز يعمل الفرح  وعاوزك انت الي تقول لادم نعمل الفرح الاسبوع الجاي 

مدحت :حاضر 

اسر : حبيب قلبي 

حازم :اتلم بقااا هيبتي هتروح قدام الراجل 

اسر :هههههههه مخلاص راحت 

مدحت :يخرب عقلك ي اسر.  روح نادي ادم 

اسر :ماشي   

عند ادم 

كان واقف مع واحد من رجال الأعمال

اسر :عاوزك تعالي 

ادم :في اي 

اسر :عاوز اعمل فرح 

ادم :لا 

اسر :هعمل 

ادم :ابقي وريني 

اسر :من عنيا هوريك ي دومي 

ادم :غور من وشي 

اسر : لو مش عاجبك طلقني 

ادم :اسرررر 

اسر بخوف  :مدحت وحازم عاوزينك   

ادم :ماشي

عند البنات 

سمر :الحفله دي رخمه 

شروق :اووي 

ليليان :لي  دي حلوة 

سمر :لا 

ليليان :مش مطمنة ل اسر 

سمر :لي 

ليليان :بيقولي موافقه نعمل الفرح بعد اسبوع  قلتلو ادم مش هيوافق 

قلي انا هتصرف 

شروق :هههههه  هيجبرو يوافق انا عارفه

عند ادم 

ادم :خير ي باشا 

مدحت :خير ان شاء الله

حازم:عاوزين نعمل فرح اسر الاسبوع الجاي 

ادم بص ل اسر ب نظرة مرعبه 

بادله اسر ب ابتسامه نصر 

مدحت :ها ي بني 

ادم :الي انت عاوزو 

مدحت : الف مبروك 

اسر :الله يبارك فيك

حازم :الف مبروك ي اسر

اسر :الله يبارك فيك

ادم بغيظ:الف مبروك ي اسر 

اسر :الله يبارك فيك ي دومي

اسر :الف مبروك ي لولو 

ليليان : ادم وافق 

اسر: اه وافق 

ليليان : الله يبارك فيك

شدها اسر. ل مسرح الرقص 

اسر : مبسوط جدا 

ليليان : وانا كمان 

اسر :ي رب دايما 

ليليان :بس وافق ازاي 

 اسر :قولت لحازم ومدحت باشا  وهما  قالوله وهو مينفعش يرفضلهم طلب 

ليليان :دا هيموتك 

اسر :ههههه عارف 

عند ادم 

سمر :مالك 

ادم :اسر راح قال ل مدحت وحازم اني اوافق علي للفرح وانا طبعا مينفعش ارفض. لا و اي. كان بيتحداني قبل ما حازم ومدحت يكلموني. ويقولي هتجوزها 

سمر : طلاما اختك فرحانه يبقي خلاص وانت لازم تفرحلها

ادم :ماشي

جاسر :واحنا كمان فرحنا معاهم 

شروق  بفرحه:بجد 

جاسر :طبعا ي حببتي 

شروق:ماشي 

جاسر :تعالي نرقص زيهم 

شروق :يلا

سمر :هو انت متجيش من نفسك وتقول تعالي نرقص 

ادم :🙄🙄

سمر : كل واحد خد مراته وبيرقصو مفيش الا احنا عاملين زي المطلقين 

ادم : امشي ي ختي احسن تموتي لو مرقصتيش 

في ساحه الرقص 

جاسر :شوفي ادم. هيولع 

شروق:ههههه دا  اسر هيموتو ناقص عمر 

جاسر:انتي حلوة اوى 

شروق :منا عارفه 

جاسر:مغرورة 

شروق :بس عسل 

جاسر :لا 

شروق :بجد 

جاسر :لا 

نسيبهم ونروح ل ادم 

ادم : عارفه عاوز امسك اسر اربيه 

سمر :بدال متقولي كلمه حلوة  بتفكر في اسر 

ادم : ايوا  عندك مانع

سمر بذعل :ماشي.  مش قادرة ارقص كفايه  وسابته.  ومشت

ادم:شكلها زعلت   هبقي اصالحها بعدين  لما اربي اسر

فضلو يرقصو لحد ما الاغنيه خلصت

طلعت سمر الي غرفتها عشان تنام

انتهت الحفله  

كل المعازيم مشو 

مفيش غير ادم وجاسر وشروق وليليان واسر 

ادم :بقي أنا تتحداني  وكمان تعمل الي انت عاوزو وتجبرني اني اوافق 

اسر : ما انت مكنت موافق اعملك اي

ادم :متعملش حاجه انا الي هعمل 

مسك ادم اسر 

فضل يضرب فيه  واسر يصد الكمات

اسر :كفايه ي جدع  اه ي جسمي الي انكسرت 

ادم :عشان تتحداني تاني 

اسر :اشوف فيك يوم ي ادم ي ابن ام ادم

ادم :لحد ما تجوزو مشفش خلقتك في القصر ي ويلك لو لمحتك  هخلي بدال الفرح جنازة 

اسر :ربنا علي الظالم والمفتري 

جاسر :هههههه قوم ي خويا 

اسر :بدال ما تحوشه عني بتضحك ماشي ي جاسر 

جاسر : دي ايدو تقيله  ي جدع. وانت الي جبته لنفسك

اسر :وانتي ي ليليان مش عارفه تقولي حاجه 

ليليان :قولتلك ادم مش هيوافق. قولت هتصرف  اشرب بقاا 

اسر :حتي انتي 

ليليان :ايوا 

اسر :اضحكي ي ختي اضحكي 

شروق :هههههههه   تستاهل 

اسر :مااااااشي

اسر :امال فين سمر 

شروق :شكلها طلعت تنام 

 جاسر :يلا نروح 

اسر :مش قادر اتحرك. خلينا ننام هنا 

ادم :نعم. 

اسر : بهزر ي جدع 

جاسر :ههههههه جبان 

اسر :ما انا كنت شجاع مش شوية. واتنفخت.  ف خليني جبان

جاسر :يلا ي خويا قدامي 

وانطلقو الي القصر

عند ادم 

طلع ادم غرفته لقي سمر نايمه والدموع علي خدها 

ادم : اسف 

ادم:عارف انك صاحيه. بس غصب عني  

ادم:دا انا عطيته شوية ضرب لما مش قادر يتحرك 

ادم:طب ردي عليا

ادم :بحبك والله 

سمر :اقفل النور عاوزة انام 

ادم :مالك 

سمر :مليش 

ادم :متنكديش عليا بقاا  

سمر :وانا عملتلك اي 

ادم :زعلانه عشان حجات تافه 

سمر :مش زعلانه. 

ادم :عيني في عينك كدا 

لفت سمر وشها الجنب التاتي وادته ظهرها. ونامت 

ادم :حقك عليا 

طبع قبله علي جبينها وشدها لحضنه 

ادم :متزعليش بقاا 

سمر :وهزعل لي 

ادم :نامي واسكتي

وغطو في نوم عميق

عند جاسر 

جاسر :شوشو 

شروق :نعم 

جاسر :وحشتني 

شروق :دا بجد 

جاسر : طبعا 

شروق :ماشي 

جاسر :ماشي اي بس 

شروق :وله حاجه 

جاسر :هاتي بوسه 

شروق :لا 

جاسر :بقالك كتير مبوستنيش

شروق :لا 

جاسر :طب أنا زعلان 

شروق :ازعلك اكتر 

جاسر :لا بقااا   

وبسرعه اطبق شفتيه علي شفتيه 

شروق :انت قليل الاد...

جاسر اللتهم شفتيها بعنف 

شروق .........

جاسر :هههههههه مكسوفه 

شروق .........

جاسر :انا بحبك 

شدها جاسر لحضنه وغطو في نوم عميق

يُتبع..
google-playkhamsatmostaqltradent