رواية احببتها رغم عني الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شروق والي

 رواية احببتها رغم عني الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغم عني البارت الثالث والعشرون

رواية احببتها رغم عني الجزء الثالث والعشرون

رواية احببتها رغم عني الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغم عني الحلقة الثالثة والعشرون

في صباح يوم جديد

 عند جاسر 

جاسر :يلا ي شروق عشان الكليه 

شروق : ماشي 

جهزو نفسهم ونزلو للفطور 

وكذلك ليليان واسر 

عند سمر 

قامت اتوضت وصلت  وجهزت نفسها ونزلت للفطار 

فطرو. 

ذهب جاسر ليوصل ليليان وشروق 

واسر. خد سمر وذهب الي المستشفي 

دخلت سمر عند ادم 

سمر : اول صفقه ليا وانت كمان مش معايا. بس ان شاء هثبت نفسي  

وذهبو الي الشركه 

اسر : الاجتماع بعد ربع ساعة 

سمر : ماشي العملاء وصلو 

اسر ؛:اه في غرفه الاجتماع 

سمر :وجاسر فين 

جاسر :انا جيت 

وذهبو الي غرفه الاجتماع

بدأ الاجتماع 

 بدأت سمر تشرح في المشروع 

وجميع الحاضرين مصدومين من أفكارها الهايلة 

انتهت سمر من شرح المشروع 

وبدأ الجميع ب التصفيق لها 

احد العملاء : يلا نوقع العقد 

سمر :في شرط 

احد العملاء : اي هو 

سمر : احنا هناخد نسبه 75٪ من الارباح 

الرجل : كثير جدا 

سمر : براحتك 

الرجل :خلاص موافق. و مضو علي العقود

خلصت العمل 

وذهبت الي ادم 

سمر : مش هتقوم بقااا.   انهاردة. مضيين علي العقود  وكمان لينا 75٪من الارباح 

قوم بقا ي ادم وحشتني 

 مضت معه كثير من الوقت 

 وجه اسر خدها 

سمر :. عاوزة اروح دار ايتام 

اسر : لي 

سمر : عاوزة اقعد مع الاطفال شوية 

اسر : ماشي 

وذهب الي دار الايتام 

 بعد شوية وصلو 

قضت وقت كبير مع الاطفال  

خلص جاسر شغل 

وذهب ليحضر ليليان وشروق 

جاسر :الو 

شروق : الو 

جاسر : أنا واقف برا اطلعو 

شروق :ماشي 

شروق : يلا ي ليليان جاسر برا 

ليليان :ماشي يلا. 

خرجو من الكليه وركبو السيارة وانطلقو الي المنزل

ذهبو الي المنزل وكلو وكل واحد ذهب الي غرفته 

ظلت سمر تذاكر وتفتكر مواقف من ادم 

ولما كان بيذاكرلها. وهي تعمل نفسها نايمه عشان ميسالهاش 

وغطت في نوم عميق

بعد مرور شهر 

قامت سمر بهمه ونشاط 

سمر : الحمدلله ذاكرت كويس لازم اجيب امتياز. 

نزلت فطرت 

سمر : تعالي ي اسر وصلني. للمستشفي 

اسر : يلا 

جاسر : يلا ي بنات عشان اوصلكم 

شروق : يلا 

وذهبو الي الكليه 

دخلت سمر عند ادم 

سمر :  انهاردة اول يوم امتحان ليا  كان نفسي تكون معايا فيه وتذاكرلي 

بس بردو ان شاء الله هجيب امتياز 

خدها اسر وصلها الكليه 

اسر : انا هروح الشركه لما تخلصي رني عليا 

سمر :ماشي

خلصت سمر  الاختبار ورنت علي اسر 

اسر:الو 

سمر : انا خلصت 

اسر :تمم جاي 

بعد ربع ساعه 

وصل اسر وخدها وذهب 

سمر :عاوزة اروح ل ادم 

اسر :ماشي 

وصلو المستشفي. 

فضلت تكلم معاه. 

وخدها  اسر وذهب الي الشركه 

علي جانب آخر 

مجهول : هو ادم مات 

عاصم : لا دخل في غيبوبه نخلص عليه 

مجهول : لا سيبه 

عاصم : ماشي. 

مجهول : ومراته. عماله اي 

عاصم : رجعت الشركه وبقت احسن من الاول في خلال شهر 

خلت كل الناس تتمني. تعقد معاهم صفقات 

وشاطرة اووي. وذكيه محدش يقدر يضحك عليها 

لما خطفناها. كانت بتستهبل. والي يشوفها يقول هبله. بس طلعت ذكيه جدا مكنتش اتوقع منها كدا 

مجهول :ماشي روح انت ي عاصم

علي جانب آخر 

مجهول : هو ادم مات 

عاصم : لا دخل في غيبوبه نخلص عليه 

مجهول : لا سيبه 

عاصم : ماشي. 

مجهول : ومراته. عامله اي 

عاصم : رجعت الشركه وبقت احسن من الاول في خلال شهر 

خلت كل الناس تتمني. تعقد معاهم صفقات 

وشاطرة اووي. وذكيه محدش يقدر يضحك عليها 

لما خطفناها. كانت بتستهبل. والي يشوفها يقول هبله. بس طلعت ذكيه جدا مكنتش اتوقع منها كدا 

مجهول :ماشي روح انت ي عاصم

في الشركه 

سمر : جهزلي كل الملفات ي اسر. لحد ما امر علي العمال 

اسر : جهزتهم هاجي معاكي 

سمر بحده : اي اخبار الشغل ي امل انتي وندي 

امل  وندي: كويس

سمر : تمم. وريني الملفات الي كنتو بتشتغلو فيها. يلا 

امل :  الملفات اهي اتفضلي 

ندي :اهي 

فضلت تراجع في الملفات لقت اخطاء كتير 

سمر : اي الاخطاء دي 

امل :ي.....

سمر :طبيعي يكون في اخطاء ما انتو سايبين الشغل وقاعدين ترغو 

سمر : هيتخصم من كل واحدة 500 جنيه يلا علي الشغل.  ولو لقيت الاخطاء دي تاني هتترفضو 

امل وندي :ماشي 

امل : دي رخم اوي

ندي: خصمت 500 المفتريه 

امل : ادم مكنش بيعمل كده 

ندي :دي شايفه نفسها 

امل : قومي يختي احسن نترفض 

وذهبو الي العمل

سمر : اي اخبار الشغل ي عم  حمزة 

حمزة : الحمد لله ي بنتي  

سمر : وريني الملفات كده 

حمزة :اتفضلي 

راجعت سمر الملفات. 

سمر : كويس جدا

هو انت مش بتروح في معادك لي 

حمزة : بيبقي في شغل ب خلصو 

سمر : ي ريت كل الناس زيك 

سمر : من انهاردة. راتبك الشهري هيزيد  800 جنيه عشان ساعات العمل الي بتشتغل بعد معادك وكمان شغلك كويس جدا 

مرت علي كل العمال في الي زاد والي نقص 

ذهبت الي مكتبها وخلصت الشغل 

اسر : يلا هتروحي 

سمر : ايوا. يلا 

وذهبو الي القصر

يُتبع..
google-playkhamsatmostaqltradent