رواية همس العاشقين الفصل السادس عشر 16 بقلم ياسمين جمال السيد

 رواية همس العاشقين الفصل السادس عشر 16 بقلم ياسمين جمال السيد

رواية همس العاشقين البارت السادس عشر

رواية همس العاشقين الجزء السادس عشر

رواية همس العاشقين الفصل السادس عشر 16 بقلم ياسمين جمال السيد

رواية همس العاشقين الحلقة السادسة عشر

Yasmin💙✏️:
جلس طارق ووضع الكرسي علي قرب منها بخبث واردف
=بقولك ياهدي لا سيبك من الضغط ده خاالص تعاليلي ياروحي
نظرت له بعدم اطمئنان لكنها ذهبت تجااهه ليردف بمكر
=ماتقربي شوية مالك واقفه بعيد ليه
زفرت بشك لكنها تقربت ليسحبها علي فجأة ويجلسها علي قدميه.. شهقت بفزع وحاولت القيام لكنه احكم يديه علي خصرها واردف ببرود
=يلا
نظرت له بريبه واردفت
=يلا اي...!!؟ 
نظر لها بهدوء واردف بابتسامة 
=انتي مش كان نفسك تتعاقبي زي ليليان.. يلا
جخظت عينيها للحظه واردفت بصراخ
=لا لا لا لا الكلام ده مينفعش خااالص يبااابااا دي رواية كان فيها زين الرجال وهي رقيقه رقة نبات البردي مش هينفع نقلدهم خااالص 
اومأ بتفهم واردف ببرود
=خلصتي
نظرت له بخوف واردفت
=ممكن مش عار.. 
لثم ثغرها بنهم ورقه وبطئ شديد بتلذذ.. شعرت انها تكاد ان تذوب فقد تناست تماماً عالمها ولم تحاول ابعاده قط..! بينما هو استغل سكوتها وقربها إليه اكثر وهو يشدد علي قبلته حتي اشتعل جسده بحرارة لا مثيل لها.. ابتعد علي مضض عندما شعر بحاجتها للهواء وجدها مغلقه عينيها.. ليس من تأثرها لكنها تغمضهم بقوة وجهها بدأ بالتوهج من الاحمرار..! يا إلهي هل هذا خجل..! 
=دودة 
اردف بها طارق بخبث لجحظت عينيها وتردف بعنف وهي تضربه
=الدودة دي تبقا امك
ثم حدقت به واردفت بخوف
=اقسم بالله اقسم بالله ما قصدي بتتطلع غصب عني والله انت اللي بتستفزني صدقني 
ثم اكملت بتوتر وهي تتطالع لوجهه الخال من المشاعر
=وبعدين انا مينفعش اقعد معاك اكتر من كده.. جوازنا ده اصلا غلط
نفذ صبره ليحملها ويقذقها غلي الاريكة بعنف مردفاً 
=نعممم يرووووحمممككك
شعرت برجفه في جسدها لكنها تمالكت واكدت
=ايوة.. اهم شئ في الجواز الاشهار 
رفع حاجبه واردف بعنف وهو يعتليها
=بيتهئلي انك مراتي علي سنة الله ورسوله
ثم صمت لبرهه واردف بمكر
=تصدقي.. انتي عندك حق اهم شئ في الجواز الاشهار
قام من عليها بهدوء ونفض ثيابه لتردف هي بشك
=انت رايح فين
اردف بهدوء وهو يرتدي سترته
=رايح احجز قاعة
اومأت هدي بتفهم ثم صرخت
=اه اذ كان كده ماش... ايييييييييييههه....!!! 
نظر لها بتعجب مصطنع مردفاً 
=اي.. العروسه عندها عذر ولا حاجه
حدقت به وقفزت من علي الاريكة تتمسك به مردفه 
=انت راايح فييين يبنلمجنونه ودي قاصداها بقا علفكره
غمز لها ببرود مردفاً 
=وماله من حق العروسه علي عريسها انها تدلع
ابتسمت بتوتر واردفت
=طارق لو ده هزار فكانت معاك الكاميرا الخفيه وخلاص كفاية كده بجد
قفل اخر زرار في قميصه واردف وهو يعدل ياقته
=وانا ههزر معاكي ليه
جحظت عينيها وارجحته بقوة للخلف مردفه
=انتتتت عبيييط هتحجز قاعه اللي هو الفرح يبدأ كمان ساعتين
ثم نظرت لنفسها مردفه بصراخ
=هحضر بام الفستااان ده
تفحصها بجرائه مردفاً 
=ما الفستان قمر واللي لابساه قشطه مش فاهم فين المشكله 
ثم اردف وهو يذهب لباب الشقه
=خلاص خلاص نص ساعه وهبعتلك ميكب ارتيست باي فستان وتدهن علي وشك اي بويه معندناش وقت
امسكته من ياقة قميصه من الخلف وسحبته علي فجأة لتتعثر خطواته بينما اردفت هي
=لا تعلالي هنا بقا.. اقسم بالله لو ما هديت من جنان اهلك ده اقسم بالله
حدق بها بعينيه لتردف 
=اقسم بالله لاصوت هترتاح لما اصوت
مال علي اذنها واردف بوقاحه
=اجلي صويتك ده لبليل مش دلوقت
ضربته بكتلا يديها وهي تحاول بعنف مردفه
=اخرس ياساافل مسمعش حسك يا بني ادم براس كلبة انت
كبل يديها بيد واحده واردف
=يابت هزعلك
زقها لتترجح علي الكرسي من الخلف بينما هو خرج واغلق الباب جيدا من الخارج وهو يبتسم لانه سينال مراده
.............................. 
علي احد شواطئ اسكندريه كان جوز العصافير كما تلقبهم سناء في حالة من العشق الصادق.. كانت تجلس جنيه مقتربه من عامر تراقب النجوم والصواريخ وعينان عامر تراقبها هي..! اردفت جنيه بطفوله
=بص بص ياعامر كام نجمه حولين القمر انا وصلت ل42
اردف عامر وهو يطلع إليها
=ازاي بس انا شايف نجمه واحده بس حولين القمر اللي قدامي ده
اردفت جنيه باستغراب
=نجمة واحده ازاي يابني دي مجموعه نج... 
ثم فهمت مغزاه لتردف بتمايل
=لا ياولا ثبتني ياولااا
ردع صوت الصواريخ علي فجأة لتنتفض جنيه وترتمي باحضان عامر.. اردف الطفل اللذي قذف الصواريخ
=اي خدمة يامعلم
غمز له عامر مردفاً 
=متشكرين يارجوله
ابتعدت جنيه عنه بعنف مردفه
=انت كنت متفق معاه ولا اي 
نظر لها عامر ببرائه مردفاً 
=لا والله دي جت صدفه
نظرت له بعدم تصديق ثم نظرت امامها.. استمعت لصوت البحر يتدفق لتردف
=الله ياعامر سامع صوت البحر.. لا بص الرملة شكلها حلو ازاي
نظر لها عامر بشك واردف
=اه الرملة حلوة
امسكت بيديه بترجي واردفت
=ماتيجي ننزل ياعامر 
حدق بها واردف وهو يحرك بيديه امام ودنه
=ننزل فين انتي مجنونة
نظرت للرمال بتذمر واردفت
=ننزل من السلم اللي هناك ده ونكتب علي الرملة فيها اي دي
اردف عامر بعدم استوعاب
=اه انتي كمان شايفه ان الموضوع عادي.. ربنا يكملك بعقلك ياحبيبتي
رفعت سبابتها امامه واردفت
=لا بقوولك ايييه انا هنزل من السلم اللي هناك ده وابقي حصلني
وقبل ان يستوعب عامر كانت فرت جنيه ناحية السلم ليلاحقها عامر مردفاً 
=خدي هنا يابنت المجانين
دلفت جنيه تجري علي الرمال ليردف الرجل صاحب الشاطئ
=رايحة فين يامدام
نظرت له جنيه بغضب واردفت
=آنسه لو سمحت
اردف عامر وهو يرتب انفاسه
=عل اساس اني جوزين بطاطا واقفين.. ملكش دعوة بيها يسطا دي تبعي
اردف الرجل 
=تبعك يعني اي انت مين انت اصلا وزير الري..؟ 
تركتهم جنيه واكملت جريها ليردف عامر باحراج
=في اي ياعم الحج بنفك معاك.. تاخد سجارة
اوما الرجل مردفاً 
=آخد سجارة 
اردف عامر ببسمه
=منا مبشربش بقا اه والله فانت تاخد عشرين جنيه دي تجبلنا احنا الاتنين علبة سجاير.. تجبلك انت ياعم لوحدك ابسط بقا وسبني نعقد علي البحر شوية
اردف الرجل بعدم استوعاب
=مينفعش يا استاذ انت ممكن تحجز كراسي وشمسيه
نظر عامر حوله بغباء مردفاً 
=شمسيه ليه هو مفيش شمس ولا حاجه
لكنه زفر بضيق واردف
=طب ياعم الشمسيه بكام
=ب 120 جنيه
جحظت عيناه واردف 
=ايييييه يخربيت هرمونات اهلك اللي بتطفح وتدبسني
نظر له الرجل بجهل واردف
=بتقول عليا اي يخربيت اهلي..؟ 
اردف عامر بحنق
=باعم مش انت انت هرموناتك هتطفح ليه يعني ابن خالتي
ثم اخرج محفظته واردف
=خد ياعم 100 جنيه اهو 
اردف الرجل
=لسه في عشرين جنيه يا استا
اردف عامر ببرود
=لا معاك الحساب كامل العشرين جنيه بتاعت السجاير اي نستها.. ثم اكمل
=ووسعلي كده بقا عشان اشوف بنت الكلب اللي جايبالي الكلام دي 
جري خلفها وهو يوزع انظاره يتفقدها ليجدها تجلس علي الرمال وتكتب بتركيز ليردف من خلفها
=انتي بتعملي اي
شهقت بفزع واردف 
=يخربيتك ياعامر فجعتني
اردف بغيظ وهو يعقد ذراعيه
=ده علي اساس ان ابو الهول اللي هناك ده اللي هييجي يكلمك مثلا.. وبعدين وريني كده انتي بتكتبي اي.. 
حاول القراءة لكنه فشل ليردف بصراخ
=اييي دهه
اردفت جنيه بفخر
=ياجاهل دي لغة الفرانكو انا كاتبه ♡3amer&Genia يعني عامر وجنيه
قذف تلك الكتابه بوجهها مردفاً 
=طب خلاص خلصنا بقا بطلناها خلاص الشغلانه دي
صرخت بوجهه مردفه 
=يانهاااار ابوووك اسود انتتت عملت ايييييييه الكتابه
نظر لها عامر بغباء واردف
=انتي زعلانه عشان الكتابه مش وشك اللي في تراب
اردفت جنيه وهي تقذف كتله من الرمال بوجهه
=طب اهو
قذف عامر عليها بعد الميا واردف
=الميا حلوة استحمي
قذفت عليه كتله اكبر منه واردفت
=لما تنضف انت الاول
مسك عامر بيده صخرة واردف
=طب غباوة بغباوة بقا
فرت جنيه من امامه مردفه
=يخربيتك اهدي انا مبعرفش اجري
اردف عامر وهو يحاول ان يلحقها
=انتي كده ومبتعرفيش تجري.. ده انتي غزالة الله اكبر
علت اصوات ضحكاتهم بطفوله.. فعندما تتلاقي الاحبه يترجح العقل قليلاً.. حسنا ليس قليلا يترجح بالفعل..! وقفت جنيه تلتقط انفاسها واردفت
=استني استني متحدفش ه ه ه هدي بترن
اردف عامر وهو يلتقط انفاسه
=ابقي سلميلي علي وحش الكون
نظرت له باحتقار وردت مردفه
=الو.. اي هدي عامله اي.. طب بتصوتي ليه طب انا مالي.. بتقولي اي..!؟ طب يادبلة الخطوبة عقبالنا كلنا.. اييييه مش خطوبة ده فرح وكمان ساعتين.. لا طبعا انتوا بتهزروا انا مشترتش فستان سواريه
صرخت هدي حتي اقسم عامر انه سمع صراخها
=وانتييييييي مشكلتك فستان السواريه برووووحمممكككك بقوووولك بعتلي ميكب ارتيست بفستان الفرح عشان الفرح هيبدأ 8 اللي هو كمان ساعتين بالظبط 
اردفت جنيه بتوتر 
=طب خلاص اهدي.. اقولك انا لقيت حل خلاص
اكملت جنيه مردفه
=بما ان لسه في ساعتين فهعدي انا عامر اشتري فستان سواريه محترم واجيلك
صرخت هدي مردفه
=وانتي لسه مشكلتك فستان السواريييييه......!!!!!؟ 
اغلقت هدي الهاتف في وجهها لتردف جنيه بتذمر
=مش فهمه يعني انا عملت اي دلوقت
ابتسم عامر مردفاً 
=لا مفيش شليتي البت مش اكتر
.........
=يافندم ياريت تهدي الميكب هيسيح 
صرخت هدي مردفه
=مييييكببب وانا مشكلتييي في المييييكب 
ثم شاورت علي نفسها مردفه 
=في عروسه كامله اكتشفت ان فرحها النهارده من ساعة انتي معايا ياماما ولا لا
اردفت جنيه وهي تحاول تهديها
=طب فيها اي يعني ياهدي الصراحة انتي قماصه
اردفت هدي بعدم استوعاب
=قماصه 
اومأت جنيه بغباء مردفه
=لا وكمان قفوشه اوي مش فاهمه يعني ياستي اعتبري الراجل عملها مفاجأة 
اردفت هدي بابتسامة 
=ياريت الخنفسه متتكلمش كتير لأن الخلق يدوبك 
ثم صرخت في وجهها مردفه 
=عشان الهااانم بقولها انييي في مصيييبه تتأخر ساااعة كامله عشان تشتري فستان سواريه
اردفت جنيه
=منا قولتلك اني كنت محتارة بين الازرق والبنفسج
=طب يافندم بعد اذنك ممكن تتفضلي تلبسي الفستان
=لا مش ممكن الصراحه
اردفت بها هدي ببرود لتردف جنيه
=يختااااي.. بقولك اي ياهدي كلمة كمان وهنزل اجيب طارق يلبسهولك
رفعت هدي حاجبها واردفت 
=لا والله ده انتي قلبك مات بقا من بعد كتب الكتاب
=ايوااا ومبقتش بخاف كمان
اردفت هدي وهي تشمر يديها
=حلو اوي.. شكلك كده وحشتك علقات زمان.. تعليلي بقا
في الاسفل كان يجلس عامر بجانب طارق يتعارفون لتجري احد من فرقة الميكب مردفه
=الحق يا استاذ طارق مدام هدي ماسكة في عراك مدام جنيه وحالفة لتعملها علامة في وشها
هب الاثنان واقفين بفزعه وجريا للغرفه يلعن طارق اليوم الذي قابل به هدي...! 
=سيبووني سيبوووني عليها مش هعمل حاجه هعلمها غلطها بس
اردفت بها هدي وهي تحاول الوصول شعر جنيه لتردف جنيه 
=لا والله طب وحياة امي المرادي ما هسكتلك ياهدي 
اردفت هدي وهي تحاول ارجاح الفتايات التي تقف بالمنتصف
=وسعوووو وسعوووو دي ناوية علي موتها النهارده بنت سناء
اردفت جنيه وهي تردح
=وماالك بسناء يابنت الاسوووووود
دلف عامر وهو يلطم مردفاً 
=احيييه هي وصلت للاسود
جري طارق ناحية هدي وكتفها مردفاً 
=اهدي بقا بطلي فرك.. معرفش اسيب انسانة عاقله ابدا من غير مشاكل 
اردفت هدي وهي تحاول الفرار
=وسعلي بلاا وسع دي البيست بتاعتي وواجب عليا اني اربيها
اردفت جنيه بشراسه فهي تتحامي بعمار الان
=تصدقي بقا ده انتي اللي ناقصه تربيه
=سيبوني عليها سيبوني عليها
After 3 minute
=خلاص بقا يابت ده انتي اختي مكنوش كام شعرايه واتشدوا
اردفت هدي وهي تحتضن جنيه لتضمها جنيه مستنكرة
=بس انتي ضربتي بغل
ضربتها هدي اعلي رأسها مردفه
=خلاص بقا يابت متكبريش الموضوع ده انتي قفل صحيح
اردف طارق بحنق
=خلصونا بقا من ام المسلسل الهندي ده وممكن اعرف المدام مستنيه اي عشان تلبس الفستان
ابتسمت هدي ببرود مردفه
=مستنيه العريس
مسح علي فمه مردفاً 
=همد ايدي عليكي وربنا
اردفت جنيه بتعقل تحسد عليه
=خلاص ياطارق انزل انت واحنا هنلبسها وندهنها ونجيلك
اردف عامر بسرعه
=يا ياحبيبتي انتي هتنزلي معايا تحت 
سحبتها هدي بعند مردفه
=لا بقا جنيه هتعقد معايا هنا
اردف طارق بضيق
=ماتسبهالها ياعم هي هتاكلها
اردف عامر
=كانت من شويو هتاكلها والله
اردف طارق وهو يرجحه خارج الغرفه
=ماتخفش المرادي معاك ضمان يلا بقا سيبهم يخلصوا
اردف عامر من خارج الغرفه
=بت ياجنيه لو عملتلك حاجه رنيلي
اردفت جنيه بسرها
=علي اساس انك مكنتش مضروب منها قبل كده
......................... 
في اي زفاف عند رقصه العريس والعروس يتبادلو الحب والشغف لكن ابطالنا كانو يتعاركون..! 
=ما تتهد بقا انت والكعب الزفت اللي جايبه شبه وشك ده
اردفت بها هدي بحنق ليشد طارق علي خصرها ويردف
=يابت اقفلي بقك ده بدل ما اقفولهولك واكسفك كسفة عمرك قدام الناس
اردفت هدي بتحدي
=ااه منا متجوزه سوسن فهتعملها عادي
اردف طارق وهو يضمها ويهمس في اذنها
=استني بس نطلع ونشوف انا وانتي اتجوزتي سوسن ولا لا
نظرت له بضيق مختلط بالخجل واردفت
=سافل
ابتسم طارق وكأنها تجامله
=عارف ياروحي
ثم تذكر شيئا فضغط علي خصرها بعنف لتتآوه واردف
=الا قوليلي ياروحي كنتي بتعملي اي مع عدوي الاكبر والوحيد في المطعم اياه
اغمضت عينيها فهي تكره شكه فيها بتلك الدرجه لتردف
=علفكره انا مسمحلكش كفاية بقا لغاية كده هو بعتلي ماسج الصيغه فيها قولت انه انت ونزلت علي اساس اني اقابلك انت ولما لقيت انه مش انت مشيت 
رفع حاجبه واردف
=طب وبالنسبه لإيديك اللي كان ماسكها دي اي بيعديكي الشارع مثلا
زفرت بضيق واردفت بصوت عالي قليلا
=ما تبطل بقا طريقتك دي هو مسك ايدي عافية وانت شوفت ان... 
احكم علي خصرها جذبها إليه بقوة واردف بفحيح. كالافعي
=صوتك ميعلااش وانتي بتتكلمي مفهووم
ثم ارخي يديه قليلا واردف
=وبعدين انا مش قصدي اني اشك فيكي انا بستفسر منك
اردفت وهي تتمايل علي الاغنيه من بين اسنانها
=بس دي مش طريقه استفسار ده شك وعلني
قبل خدها بلطف وتمهل مردفاً 
=والله بحبك برضو
صدق من قال ان الفتيات يضحك عليهم بكلمة فردت عليه هي بعشق متنسايه عركتهم
=وانا اكتشفت اني بعشقك مش بحبك
علي الناحيه الاخري كانت تردف جنيه بتذمر
=انا مش عارفه انت ليه مخلتناش نرقص معاهم
اردف عامر بتملك وهو يحتضن خصرها
=انت عايزة الناس تتأمل في مراتي وهي بترقص وانا اكون فرحان صح ولا كأن ابني بيتكرم.. ااه ويكون في علمك مش هتقومي من جنبي في فرحك ان شاء الله بس سناء توافق 
نظرت له بعشق يشع من عيناها
=طب بحبك من زمان علفكره
ميل عليها بوجهه مردفاً بتسليه
=طب منا عارف من زمان علفكره
ابتعدت جنيه عنه بسرعه مردفه
=عامر احنا في فرح وحولينا ناس
اقترب منها عامر وقبل مقدمة صوابع يديها مردفاً 
=ماهو انا مش اعمي وشايف الناس اللي حوليا والله انتي فاكراني متخلف زيك
نفضت يديه واردفت 
=الكلام مش رايق علي المشهد خالص يا استاذ
احتضن خصرها مره اخري وهو يضحك مردفاً 
=مبعرفش اكون رومانسي ياقلب الاستاذ 
=مبروك عليك ياوحش لهط القشطه كلها لوحدك
استمع طارق لصوت مكروه علي قلبه وستقلب الان دماار
يتبع..
لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية همس العاشقين
google-playkhamsatmostaqltradent