رواية عشق الأيام الفصل السادس عشر 16 بقلم منار كريم

 رواية عشق الأيام الفصل السادس عشر 16 بقلم منار كريم

رواية عشق الأيام البارت السادس عشر

رواية عشق الأيام الجزء السادس عشر

رواية عشق الأيام الفصل السادس عشر 16 بقلم منار كريم

رواية عشق الأيام الحلقة السادسة عشر

صاحب حمزه الصور دي حقيقيه بس للبنت انما للي شخص اللي جنبها فا ده متركب وش حمزه علي جسم الشخص ده 

حمزه بفرحه = بجد انت بتتكلم بجد الحمدلله مع اني عارف ان مش انا بس كنت خايف 

آيام = الحمد لله يلا بقي يا حمزه 

حمزه = يلا يا حببتي شكرا يا ابو الصحاب مش عارف اودي جميلك ده فين 

صاحبة :متقولشي كدا يا عم احنا اخوات وربنا يسعدك 

حمزه = يا رب يا صحبي يلا سلام عليكم 

صاحبة : وعليكم السلام 

حمزه = سمعتي بنفسك أن ده مش انا صدقتي دلوقتي يا ايام أني بحبك 

آيام = حمزه انا كان قلبي بيقول انك مستحيل تعمل كدا بس تخيل انك تشوف قطعها حمزه وحط صابعه علي شفايفها 

حمزه = مش عايز اي حاجه وانا عارف ومقدر بس انا مستحيل يا ايام تبقي في يوم لغيري سامعه مستحيل 

آيام = طب اي مش يلا بقي تفسحني بدل شهر العسل اللي باظ ده ولا اي

حمزه = نعمل احلي شهر عسل غيره يا قلبي ولا يهمك 

آيام = حمزه انا بجد بحبك 

حمزه = وانا بموت فيكي يا ملكه قلبي 

_____________________________________

حسن = ها اي رايك يا مدام حنان 

حنان = والله يا استاذ حسين هو الرأي راي اخوها وهي في الاخر بس انا عن نفسي موافقه وان شاء الله خير 

حسن = اتمني توفقوا علي التاديم ده ادام احنا جاهزين وانتوا كمان جاهزين حتي حبيبة تلحق تفرح شوية قبل المذاكره انتي عارفه أنها هتبقي في صيدلة وليها مذاكره قطع كلامهم صوت الجرس 

حنان = حبيبة يا حبيبة 

حبيبة = نعم يا ماما 

حنان = شوفي مين يا حبيبتي بيخبط 

حبيبة = حاضر وراحت فتحت لقت حمزه وايام 

حبيبة = ده حمزه وايام يا ماما 

حسن = ابن حلال لسه بنجيب في سيرتك 

حمزه = سلام عليكم ازيك يا عمي يا رب يكون في الخير 

حسن = الحمد لله يا حبيبي خير ان شاء الله 

حنان = حمزه يا حبيبي عمك حسن كان جاي طالب أننا نقدم كتب الكتاب والفرح يكونوا الاسبوع اللي جاي علي شأن الدراسه قربت وحبيبة تلحق تفرح قبل المذاكره 

حمزه = والله انا معنديش مانع بس نشوف راي حبيبة الاول 

حبيبة = اللي انتوا شيفينه انا موافقه علية 

حسن = يبقي علي خيرة الله كتب الكتاب والفرح يوم الخميس 

آيام = ايوا بقي العروسه القمر بتاعتنا 

حبيبة = اسكتي بقي يا آيام انا مش متخيلة اني هتجوز واسيب البيت كدا 

آيام = لي يا حببتي خير ان شاء الله متخفيش ويلا بقي يا عروسه علي شأن نلحق نجهز بقي 

__________وعدي الاسبوع ويوم كتب كتاب عمر وحبيبة 

حبيبة وآيام ومعاهم الميكب ارتست 

حبيبة = انا متوتره اوي يا ايام 

آيام = لا يا حببتي متتوتريش كلنا معاكي اهو ويلا العريس قرب يوصل حمزه لسه متصل عليا 

حبيبة = تمام وبعد دقائق الباب خبط 

آيام= اكيد هما هروح افتح وراحت تفتح اتفاجات بحمزه علي الباب 

حمزه = اي دا اي القمر ده انتي هتطلعي كدا قدام الناس 

آيام = ااه انا اصلا طول عمري قمر. 

حمزه بغمزه = لا بس ماما اكيد كانت نحله علي شأن تجيب العسل ده كله وهوبا لقي كريمه وراه ومسكته من ودانه 

كريمه = يبقي انا نحله يا ابن حنان يا اهبل يا ابن الهبلة لا وبتعاكس مين مراتك اللي هي بنتي 

حمزه = انتي فاهمه غلط صدقيني يا طنط خفي ايدك بقي ايدك تقيلة اوي 

كريمه = علي شأن تغلط بعد كدا في النحله قصدي امها وضحكوا كلهم 

حمزه دخل لحبيبة = باس راسها وايديها حمزه بحب تعرفي اني بحبك جدا واني بعتبرك مش اختي لا انتي بنتي انا وحضنها 

حبيبة بعياط= ( طبعا يا جماعه مش عايزه اقول ان احنا كا بنات في فرح نعيط في حزن نعيط ربنا يهدينا 😂😂) وانت طول عمرك اكتر من اخ ليا يا حمزه ربنا يباركلي في عمرك واخدها ونزله وكان عمر مستنيهم علي شأن يروحوا يعملوا يكتبوا الكتاب علي شأن يعملوا السشن وبعدها الفرح  

عمر = سلم عليهم وشاف حبيبة بصي هو انا نفسي في حاجه واحده بس بعد كتب الكتاب يا اجمل من رات عيني 

آيام ضربت حمزه في بطنه با البوكس

حمزه بيتوجع = اااه يا بنت المجنونه في أي يا بت 

آيام = مين دي اللي بنت مجنونه والله اروح انده ماما تعرفك مين النحله ومين المجنونه دي بس سيبك شايف الرومانسية يا بتاع انچي شايف انت مقولتليش كدا لي ها بس لما نروح 

حمزه = هي ليله مش معديه اومال مين يا اختي اللي كل شوية يقولك بحبك خيالي صح 

آيام = لا ما انت مقولتليش يا اجمل ما رات عيني زي الاغنيه 

حمزه = صبرني يا مثبت العقل في المخ يا رب 

عمر = يلا يا جماعه نروح احنا بقي علي شان منتاخرشي اكتر من كدا وراحوا كلهم راحوا القاعه واتكتب الكتاب 

المأذون :

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير 

عمر راح جري لحبيبة حضنها وفضل يعيط في حضنها ( احم احم متتخيلوش بقي 😂😂) 

بجد انا مبسوط اوي اوي يا فرحه عمري بحبكككك 

حبيبة = وانا كمان بحبك يا عمر وهب حبيبة بقت في حضن عمر وهو بيلف بيها بين المعازيم وراحوا اتصوروا في السشن لان السشن في نفس القاعه وحبيبة طلعت لبست فستان الفرح وكلوا فضل يرقص وهيص وحبيبة وعمر بيرقصوا اسلو 

حمزه = تسمحيلي مولاتي انك ترقصي معايا 

آيام = يلا مفيش مانع وفعلا راحوا رقصوا مع عمر وحبيبة وخلصت الرقصه وقام حمزه شايل ايام ولف بيها كدا 

وخلص الفرح علي كدا 

حبيبة وهي بتودع أهلها 

حبيبة = هتوحشيني أوي يا ماما خلي بالك من نفسك يا حببتي ها 

حنان بعياط = انتي اللي هتوحشيني يا قلب ماما خلي بالك انتي من نفسك واد يا عمر عارف لو زعلتها انت حر 

عمر = راح بأس راس حنان انتي بتوصيني يا امي عيب في حقي وكلهم سلموا علي بعض واح عمر يسلم علي حمزه 

حمزه = انت بتسلم لي احنا اصلا مش سيبينك احنا جايين معاك يستا شرم 

عمر = جايين مين جايين 

حمزه = انا وايام ولا اي يا حبيبتي 

آيام = حمزه انت بتهزر احنا لسه راجعين من شهر العسل اهو 

حمزه بهمس = هو ده كان شهر عسل برضوا قولي كان شهر نكد وانتي الصراحه في النكد متتوصيش 

آيام = حمزه اتلم 

حمزه = يا اجمل حمزه 

حبيبة بفرحه = بجد يا حمزه هتيجوا شهر العسل معانا دا عمر عنده شالية نقعد كلنا فيه 

حمزه = لا يا حبيبتي انتي وجوزك مع بعض انما انا وايام هننزل فندق انا حجزته وهنتقابل كل يوم متخفيش 

بعد ما سفروا كريمه بضحك لحنان 

اهو بعد العمر ده كله قعدنا لوحدنا 

حنان = اهي سنه الحياة المهم ربنا يسعدهم ويرزقهم الزرية الصالحه 

كريمه = يا رب يلا بقي احنا نتوكل علي الله 

_______________________________

في شرم بعد ما كلهم وصلوا والحظ أن الشالية جنب الفندق اللي حمزه حجز فيه 

في الشالية 

عمر = بجد انا مبسوط جدا انك بقيتي معايا تعرفي اني حبيبتك من يوم ما شفتك في المستشفى 

حبيبة = وانا كمان بحبك برضوا من يوم ما شفتك في المستشفى 

عمر طيب يلا يا حببتي ادخلي اتوضي واصلي علي شأن نبداء حياتنا با الصلاه اول حاجه 

__________________

في اوضه حمزه 

حمزه = انا حاسس ان بجدد الفرح من اول وجديد شفتي عروسه بيتعمل ليها شهرين عسل في اسبوعين 

آيام بضحك = ههههههههه اه انا 

حمزه بحنية = طيب يا حببتي يلا بقي نتوضي ونصلي علي شأن نبداء حياتنا با الصلاه 

وانتهي اليوم علي الجميع با السعاده والفرح تاني يوم صحيت آيام علي منبه الفجر 

آيام = حمزه يا حمزه اصحي يا حبيبي يلا علي شأن صلاة الفجر 

حمزه بنوم = حاضر يا حببتي هقوم اهو وفعلا قام وصلي وبعد ما خلصوا صلاه 

آيام = حمزه كنت عايزه اقولك حاجه كدا 

حمزه = خير يا ايام 

آيام = كنت عايزه انا وانت كل يوم بعد صلاه الفجر نقراء ورد يومي زي ما كنت بعمل قبل ما اتجوز 

حمزه = فكره جميلة ويلا نبداء من دلوقتي كمان وفعلا قراءوا الورد اليومي وبعدها ناموا تاني 

تاني يوم 

صحي حمزه من النوم ملقاش ايام 

حمزه = ايام ايام انتي فين ودخل خبط علي الحمام ملقهاش 

يُتبع ..
google-playkhamsatmostaqltradent