رواية عشق الأيام الفصل الثاني عشر 12 بقلم منار كريم

 رواية عشق الأيام الفصل الثاني عشر 12 بقلم منار كريم

رواية عشق الأيام البارت الثاني عشر

رواية عشق الأيام الجزء الثاني عشر

رواية عشق الأيام الفصل الثاني عشر 12 بقلم منار كريم

رواية عشق الأيام الحلقة الثانية عشر

وعدي اليوم وكانت آيام منتظره حمزه  لانه اتاخر عن معاده جدا في الاوضه لقت مسدج علي الفون فتحته وكانت الصدمه

آيام بصدمه وعيون مليئة با الدموع= ازاي ده ازاي حمزه يبقي كدا اكيد مش هو انا عارفه انو مش هو هو قالي أنو بيحبني وانو عمره ما هيعمل حاجه تزعلني اكيد ايام في نفسها طيب المفروض الغي الفرح واطلب منه الطلاق ولا اعمل اي يا رب ساعدني وبعد وقت من التفكير حسمت أمرها علي شئ ثم فاقت من شردوها علي باب الاوضه بيخبط وزغاريط برا المكان يدل علي أن حمزه وصل 

حمزه = ايام حببتي جهزتي خلاص ادخل 

آيام وهي بتمسح دموعها وتحاول تداري جرح قلبها = ايوا اتفضل 

دخل حمزه وجد أمامه ملاك بمعني الكلمة 

حمزه با نبهار من جمالها = بجد انتي حقيقه يا انتي ملاك بجد حيث كانت ايام ترتدي فستان زفاف ابيض بأكمام طويلة وطرحه ولمسات بيسيطه من الميكب فا كانت أقل ما يقول انها حورية وظل يتأملها لوقت ثم قام بتقبيل جبينها بحب شديد ظاهر علي وجهه 

آيام في نفسها = ياااااااه يا حمزه دا انت طلعت بتعرف تمثل قوي دا انا كنت صدقتك ثم ضحكت بسخرية ما انا فعلا هابلة وبصدق اي حاجه 

حمزه لاحظ شردوها وبتسال= مالك يا حببتي انتي كويسه 

آيام بانتباه = ايوا ايوا كويسه يلا ننزل صحيح انت اتاخرت كدا لي  دا انا فكرت انك مش هتيجي خالص قالتها ايام بتسال وسخرية 

لاحظ حمزه نبرتها المتغيره معاه = انا بس كنت اتاخرت علي ما جهزت  وكمان وانا جاي كانت تقريبا في حاجه وقفه الطريق فا اتاخرت شوية انا اسف يا حبيبتي ثم غير لهجته للشك  ايام انتي كويسه بجد في حاجه ديقتك انا سيبك كويسه اخر مره اتكلمنا في أي 

آيام = لا مفيش متشغلشي بالك يمكن بس لاني مرهقه الفتره دي با التجهيزات يلا بقي علي شان منتاخرشي اكتر من كدا 

حمزه = ايوا يلا لسه هنروح السشن الاول انا حجزته وبا الفعل راحلوا السشن وكان معاهم عمر وحبيبة وكريمه وحنان في السشن بعد انتهاء السشن طلب حمزه من الفوتوچرافر انهم يتصوروا صوره جماعيه للعيلة وبا الفعل وبعد الانتهاء من السشن ذهبوا الي القاعه حيث كانت في قمه الجمال والروعه حمزه بهمس لأيام محضرلك مفاجاه هتعجبك ابتسمت له ايام مجامله وبعد دخولهم وجدت ايام في شاشه العرض الموجوده في القاعه تعرض صور لاسشن حمزه وايام ايام با انبهار ونظرت لحمزه 

حمزه = انا اللي اتفقت معاهم انهم يبعتوا الصور ويعرضوها عجبتك 

آيام متناسية الموضوع الاخر = ايوا جميله اوي اوي شكرا وبعد انتهاء عرض الصور علي الشاشه طلب الديجي من حمزه وايام القيام لأداء الرقصه السلو وأثناء رقصهم 

حمزه بفرحه وسعاده = ايام انا مش مصدق ابدا انك بقيتي ليا لوحدي بجد انا بشكر ربنا ديما علي النعمه دي 

ايام بتسال حمزه ممكن اسالك سوال 

حمزه بااستغراب للهجه ايام = ايوا طبعا يا حببتي اللي نفسك فيه قولية 

آيام = هو انت لو لقيت صوري مع راجل غريب ومبعوته ليك اي رد فعلك هتشك فيا فعلا 

حمزه بااستغراب لاسوالها = انتي بتقولي اي يا آيام انتي طبيعية يا حببتي حصلك حاجه وقطع كلامهم انتهاء الرقصه وقضوا الفرح بين فرحه حمزه الغامره هو و كريمه وحنان وحبيبة وعمر  توهان ايام في المسدج اللي اتبعتت ليها قبل دخول حمزه بدقائق 

&&&&&&&&&&&&& 

حبيبة وهي واقفه بعيد شوية اي ماله الجميل سرحان في أي قالها عمر لحبيبة 

حبيبة بصت وراها = عمر لا ولا حاجه مش سرحانه انا بس خرجت اخد نفسي القاعه جوا زحمه اوي 

عمر بمرح = برضوا عليا الكلام ده لا اكيد بتفكري في فرحنا وتقولي امتي بقي صح انا عارف 

حبيبة برفعه حاجب اللي هو كدا 🤨= لا بجد والله طيب يلا امشي من هنا بقي 

عمر بجدية = بجد انا بتمني اليوم اللي تكوني فية معايا واسمعها منك يا حبيبة 

حبيبة بغباء مصطنع لأنها فهمت قصد عمر = هي اي دي يا عمر اللي نفسك تسمعها 

عمر بتنهيده كلها حب = كلمه بحبك يا حبيبة بس انا مش عايز اسمعها غير لما نكتب الكتاب 

حبيبة بفخر = انت بجد طيب اوي يا عمر يلا بقي قبل الفرح ما يخلص 

$$$$$$$$$$$$$$$$$ 

الراجل / والله زي ما بقول لحضرتك كدا انا بعت الصور بنفسي قبل دخول حمزه بدقائق وكمان حاولت علي قد ما اقدر اوقف الطريق وأعطله 

الطرف الآخر/ بتساول وغضب شديد وازاي الفرح ده تم بعد الصور دي اكيد في حاجه غلط 

الراجل بخوف / والله انا عملت زي الخطه اللي انا اختها با الظبط 

الطرف الآخر/ طيب اقفل دلوقتي وبرضوا عينك متتشلشي من عليهم سامع ولا لا 

الراجل / ايوا سامع حاضر حاضر ثم الخط اتفقل في وشه الراجل في نفسه انا كان مالي ومال الارف ده مفيش غير الزعيق بس حاجه تقرف 

@@@@@@@@@@@@@@

وبعد فتره في نهاية الفرح وجدت ايام تورته الفرح وقطعتها هي وحمزه وبعدها لقت تورته تانيه بس عليها صوره حمزه وايام من السشن وفيها الشمع بيدل علي رقم ١٨ بصت ايام لحمزه 

حمزه با ابتسامه جميلة وساحره = هدية عيد ميلادك يا مولاتي طبعا مقدرشي اعدية كدا عادي وطلع من جيب البدله علبة قطيفه فيها سلسله دهب رقيقه مكتوب عليها Ayam & Hamza  ولبسهالها وسط صدمه ايام 

حمزه = اوعديني انك متقلعهاش ابدا 

آيام بفرحه = اوعدك 

وقطعوا التورته وسط فرحه الجميع وانتهي الفرح وطبعا بعد توديع ايام لامامتها اللي مخليتشي من الدموع وتوديع حمزه لمامته واخته وصاحبة  ايام بمرح اي يا ماما دي الشقه فوقنا علي طول في أي كريمه بعياط مش متخيلة البيت من غيرك يا حببتي حتي لو جنبي 

حمزه = طب يلا يا آيام احنا علي شأن ورانا سفر 

آيام = سفر سفر اي يا حمزه 

حمزه = هنروح شهر العسل يا حببتي حجزت في شرم الشيخ وبعد ما روحوا ووصل حمزه وايام الأوضه اللي حاجزها حمزه لشهر العسل وكانت كلها. بلالين جملية وورد 

حمزه = ها اي رايك بقي في المفاجاه دي 

آيام = لا مكنشي له لازم يا بشمهندس تعبت نفسك علي الفاضي الصراحه 

حمزه= ايام في أي انتي متغيره لي من ساعه ما جيت اخدك من الاوضه

آيام= لا طبعا هو انت بتعمل حاجه خالص 

حمزه بعصبية = آياااااام خلي يومك يعدي وقولي قلبة وشك لي من الصبح 

آيام بدموع = لانك كدبت عليا يا حمزه كدبت عليا ومثلت انك بتحبني فعلا ووهمتني فهمت في أي 

حمزه = انتي بتقولي اي انا فعلا بحبك ايام انتي عارفه انتي بتقولي اي 

آيام بعصبية ودموع زي الشلال = عارفه يا حمزه وفهمه اوي بس عايزه اطلب طلب واحد طلقني بس بعد كذا شهر علي شأن محدش يشك في حاجه 

حمزه بصدمه = اي ا ا اطلقك انتي بتقولي اي ومسكها من دراعها جامد وبداء يهز فيها بعنف اطلقك انتي انتي مجنونه انتي بتقولي اي انتي اكيد مش طبيعية حمزه وهو بينكلم مع ايام بص بخضه ........

يُتبع ..
google-playkhamsatmostaqltradent