رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسنت أشرف

 رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسنت أشرف

رواية تزوجنا لمنع الثأر البارت الثاني عشر

رواية تزوجنا لمنع الثأر الجزء الثاني عشر

رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسنت أشرف

رواية تزوجنا لمنع الثأر الحلقة الثانية عشر

ابرار بصدمة:  اي ده انت ي يووسف وحشتني اووووي ي جدع 

يوسف:  وحشتيني اكتر ي قمر الكوون 

اسد بغضب و غيرة:  مش هنتعرف ب حضررتك 

ابرار:  ده جو قصدي يوسف ابن عي حسن الكبير وده ي جو جوزي اسد 

اسد:  اتشرفت بيك ي يوسف

يوسف:  الشرف لياا طبعاا 

ابرار:  اقعد ي يووسف ده عمو حسين ابو اسد جوزي 

حسين: ازيك ي ابني عاامل اي 

يوسف:  تماام ي عمي 

فرااس جة من برره:  ي اهل الداار اناا جيت 

ابرار:  نوورت البيت 

فراس:  ده نورك ي مراات الغاالي 

اسد:  طب ادخل ي اخوياا الااول 

فراس:  اديني دخلت اي دا اي دا ده احناا عندناا ضيووف واناا معررفش مش نعرف هوو مين 

ابرار:  ده يوسف ابن عمي و ده فراس اخو جوزي 

يوسف بنفااذ صبر:  بطلي تقوولي زفت جووزي جووزي انت اي اناا جااي هناا عشاان اطلقك منو اصلااا 

ابرار:  يووسف انت اتجننت اي اللي انت بتقولوا ده 

يوسف:  بقوول الحقيقة ي ابرار انت بتااعتي اناا وحبيبتي اناا انت لياا اناا مش لحد تاا......... 

قاااطعة اسد ببوكس ف وشة خلاااة جااب دم من منااخيرة 

ونزل ف اسد ضرب بقى 

اسد:  انت اتجننت ف دمااغك عشااان تتكلم عن مرراتي كده انا هقتلك 

وبيضربوا ف بعض هماا الاتنين فرالس و حسين بيحااولوا يفصلوا بينهم و مش قاادرين

ابرار وهي بتمسك درااع اسد و بتعيط:  خلااااص و النبي ي اسد اهدددي و سيبة كفااااية ارجووووك 

اسد اول ماا شااف الدمووع ف عنيهاا سااب يوسف وقرب منهاا و مسحلهاا دموعهاا واخدهاا ف حضنة 

وهي بقت بتعيط و تشهق ف حضنة لغااية ماا هديت ف الاخر 

ابرار:  اطلع بررة ي يووسف و متجيش هناا تااني اناا احترمتك بس هو عشاان عمي يلااا اطلع 

يوسف:  همشي ي ابرار لكن الزمن بيناا طوويل وهرجعلك وهااخدك و هتبقي بتااعتي في الااخر 

اسد لسة هيقرب عشاان يضربة وقفت ف وشة ابرار وهدتوا و يوسف مشى لكن استحلفلهم اللاااول بانوا هيرجع تااني 

*************************

عند بيت نور عبدالسلاام 

الباب كاان بيخبط 

نور:  قوومي ي ناادو افتحي البااب 

نادين:  هووووف هو مفيش غيري هنا ماا تفتحي انت وقاامت ناادين فتحت

ناادين: نعم مين حضررتك 

شاادي:مش ده بيت نور

ناادين: اه هوو عاايز اي 

شادي: نااديهاا ي امورة 

نادين: نوووور تعاالي شوفي ف واحد عاايزك 

قاامت نور لبست الاسدال بتاعها و طلعت 

نور: مين اللي عا... 

قطعت كلاامها لماا شافت شاادي ف وشهاا

نور: انت بتعمل اي هناااا 

شاادي: جااي ل حبيتي فيهاا حااجة 

ناادين: وهي مين حبيبتك ان شاء الله

شادي: انت ي قمر 

نادين:عموو احترم نفسك لو سمحت

شاادي: اختك شبهك اووي علفكرة 

نور: ي عم انت عااايز اي مني 

شاادي: كنت جايبلك شغل 

نور: بجد فين 

شادي: سكرتيرتي ف شركتي 

نور: الاانترفيوو امتى 

شاادي: انت مقبوولة من غير انترفيوهاات علفكرة وتقدي تبدأي من بكرة كماان 

نور: شكراا 

شادي: ده العنوان

**********************

في بيت حسام الانصاري 

حسن: انت اي اللي عمل فيك كده

يوسف: والنبي ي بابا هي مش نااقصة 

ياسين: اي يااض اللي عمل فيك كده 

حكاالهم يوسف اللي حصل 

يوسف:ارتااحتوا لماا عرفتوا 

حساام قرب و مسكة من يااقة قميصة 

حساام:  عااايز تخررب ع بنتي ي يووسف عايز تخرب بيت بنت عمك 

يوسف: بالله ي عمي ابعد الواحد فية اللي مكفية مش نااقص 

حسن قرب من ابنو:  اوعاااك ي يووسف تقررب من بنت عمك تاااااني ابدااا فااهم 

ياسين:  خلاااص ي يووسف هي اتجووزت ابعد عنهاا 

نووال:  اسمع الكلااام ي ولدي بلااااش تخررب الدنياا 

يوسف:  مش هستسلم و ابرار هتبقى لياا غصب عن الكل فاااهمين

***********************

في اوضة اسد و ابرار 

اسد عمال راايح جاااي ف الااوضة 

ابرار:  ماا تهدى شووية ي اسد و تقعد 

اسد:  اسكتي خاااالص اناا مش طاايق نفسي حتى ف ابعدي عني 

ابراار:   هوووف اهوو بعدت ي عم الاااسد لماا نشووف اخرتهاا معااك وقاامت لبست اسدالهاا 

اسد:  راايحة فين 

ابرار:  هرووح اقعد ف الجنينة شووية 

اسد:  مااشي متتأخريش 

نزلت ابراار الجنينة وبعد فترة 

صررخت ابراااار بصووت عاالي خلى كل اللي ف البيت طلع يجرري يشووف في اي 

اسد اول مااا سمع صووت ابراار خااف عليهاا جاامد و طلع يجرري وكاان اوول واحد وصل فيهم 

اسد بخووف:  ابراار ماالك 

ولسة بيعدل وشة و اتفاجأ من اللي شاافة 

يااترري شااف اي 

يتبع..
لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية تزوجنا لمنع الثأر)
google-playkhamsatmostaqltradent