رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسنت أشرف

 رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسنت أشرف

رواية تزوجنا لمنع الثأر البارت الحادي عشر

رواية تزوجنا لمنع الثأر الجزء الحادي عشر

رواية تزوجنا لمنع الثأر الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسنت أشرف


رواية تزوجنا لمنع الثأر الحلقة الحادية عشر

اسد:  انت ي بت ي اللي اسمك مؤااتي مش المفرووض تقوومي الصبح تعملي لجوزك قرة عينك الفطاار 
ابرار:  تعرف تسكت بلااا قرة عيني بلااا طين وبعدين اناا بعمل الفطاار للكل 
اسد:  فطااري اناا يكوون مميز عن الكل 
ابرار:  تعرف تسكت و تخليني اعرف اعمل الااكل
اسد: بيرو اتكلمي بااحتراام شووية 
ابرار: ولو متكلمتش بااحتراام هتعمل اي 
اسد: هعمل كده 
وقرب منهاا وبااسهاا ويعد كده بعد عنهاا وحط جبينة ع جبينهاا 
ابرار بوجة احمر من الكسووف: يلاااهوي عليك طاالع قليل ادب كده لمين اللي حتى مااما مروة محترمة و عمو حسين كماان ده حتى اخووك الصغير محترم عنك 
اسد: ي بنتي انت مرااتي مش حد غريب 
بيتكلموا هماا الااتنين وهماا قريبين من بعض جاامد شبة حااضنين بعض 
فرااس:  احم احم مااذا تفعلون 
ابرار اتنفضت وبزقت اسد بسررعة ورجعت تعمل الاكل مع الخدم 
اسد  بزعيق:  انت يااض حد سمحلك تدخل من غير ماا تخبط 
فراس باستغرااب:  اخبط ع اي انت علفكرة واقف ف المطبخ ي فصيح 
اسد:  اي ده بجد 
فرااس:  اه ي اخوويا وقرب منه وهمس جنب ودنة:  لماا تحب تلعب بديلك العب ف اوضتك مش ف المطبخ 
اسد بعصبية:  اختفي من وشي حالاا عشاان مقتلقش
فرااس:  مش مااشي المطبخ ملك للجميع مش صح ي مراات اخوياا 
ابرار:  صح طبعاا سيبوا ي اسد براحتوا 
اسد:  هووف اناا جوزك علفكرة مش هو يعني تقفي ف صفي 
ابرار:  متعملش زي الااطفاال ويلاا انتوا الااتنين بررة يلاااااااا 
فرااس:  حااضر متزوقيش 
اسد:  حساابناا بعدين ف الااوضة مااشي 
وطلعوا هماا الااتنين 
وبعد فترة اتغدوا كلهم مع بعض و كل وااحد خرج ف مكاان 
********************
عند فرااس كاان مااشي بعربيتوا ولقى بنت بتجرري ووراهاا سااب بيجري ورااها وجت قداام العربية كاانت هتخبطهاا بس الشب شدهاا ع اخر لحظة و بقت ف حضنة نزل فرااس بسررعة من العربية
فرااس: اي اللي بيحصل هناا 
نور بصريخ: إلحقني ارجووك ده شخص مش كوويس بيحااول يقررب مني بطريقة مقززة 
فراس بصلهاا وقلبة دق فوراا
فراس ف نفسة: يلااااهوي هو في كده جماال يخرب بيت جماال امك ي شيخة 
قطع تفكيرة شاادي: بس ي بت بطلي كلااام فاارغ ويلاا عشاان نمشي و نسيب الااخ يرروح مطرح ماا كاان راايح ومسك ايدهاا وشدهاا وكاان مااشي 
وهي بتعيط و بتستنجد ب فرااس 
راح فرااس قرب منة و ضربوا بالبوكس ف وشه راح شاادي سااب ايد نور ورد الضربة ل فراس وفضلوا يضربوا ف بعض هماا الاتنين والنااس ف الشاارع اتلمت عليهم وفضوا الخنااقة 
راح اخد فرااس نور عربيتة ودخلهاا ودخل ولف من النااحية التاانية بس فرااس مستسلمش ورااح جررى و ركب معااهم ف العربية 
شاادي: انت فااكرني هسيبهاالك 
فرااس: بطل تفكيرك المتخلف دهوخليك طبيعي زي النااس اناا هاخدهاا اوصلهاا بيتهاا 
شادي: وانت فااكر اني هسيب حبيبتي تمشي معااك 
نور قلبهاا دق جاامد اول ماا قاال حبيبتي 
فرااس: حبيبتك اي و زفت اي وبعدين اي الكلاام اللي بتقولوا ده  فرااس معجبوش الكلام لاانوا اعجب ب نور وقلبوا دقلهاا 
شاادي: اه حبيبتي انت ليك شووق ف الموضووع 
فراس: اه لية 
شاادي: انت مين اصلاا عشاان تدخل 
وقعدوا فراس و شاادي يتخاانقوا لغااية ماا قطعتهم نور 
نور بصريخ:  ماااااااا تهددددووووا انتوا الاااتنين ونزلووني من هنااا اي القرف ده. 
فراس و شاادي ف نفس الوقت:  لااا مش هنسيبك طبعااا 
نور:  لية ان شاء الله 
فرااس بحب:  مش من اهلااقي اسيب واحده قمر زيك تمشي لوحدهاا 
نور:  ماا تحاررم نفسك انت كماان وسيبووني انزل 
شااادي بحب ظااهر من عينية :  عمررك شوفتي واحد سااب حبيبتة تمشي لوحدهاا وهو موجوود
نور كل لماا شاادي يكلمهاا قلبهاا بيدق بسررعة و بتتوتر جاامد 
وبعد شووية كاانت نور وصلت بيتهاا 
نور: شكرااا 
شاادي:هتووحشيني ي حبيبتي 
نور طلعت تجرري بسررعة و مشت 
*********************
ف عربية فراس و شادي 
فرااس: هو انت لية بتقوول حبيبتي دايماا 
شاادي بحب: عشااان هي حبيبتي بجد متتخيلش بحبهاا قد اي ده اناا بعشقهاا فوق ماا تتخيل 
فرااس مااسك اعصاابوا باالعافية لاانو للاسف حبهااا 
************************
عند نور ف شقتهاا البسيطة المكونة من اوضتين و صالة ومطبخ و حماام 
دخلت نوور 
نور: نااادو انت فين ي بت 
نادين طفلة تبلغ من العمر 9 سنوات 
نادين بتذمر: كده ي نوور اتأخرتي اووي كده لية 
نور: متزعليش ي روحي كتبتي Home Work  بتااعك 
نادين: اه كتبتوا كلوا 
نوور: شطوورة حبيبتي 
ودهلت نور تغير هدومهاا ولبست بيجاامة وقعدت ع السرير وكاانت بتفكر ف شاادي وملاامحوا وشكلوا هو و بيتكلم و هو بيتخاابس عليهاا وكاانت بتضحك ع طريقتة وافتكرت وهو بيقوول عنهاا حبيبتي وقلبهاا دق جاامد وابتسمت ابتساامة واسعة 
نادين: يلاا ي نوور عشاان جعاانة مووت 
نور: حااضر ي ناادو من عيووني 
وقاامت وجهزت الااكل واكلت هي واختهاا 
************************
عند اسد و ابرار ف اوضتهم 
كاان قااعد اسد ع الكنبة ومااسك كتفة و بيتألم 
ابرار قربت وقعدت جمبة: ماالك ي اسدي شكلك تعباان 
اسد: لاا ي ابراري مفيش حااجة نتشغليش باالك انت 
ابرار باصرار: لاا تعباان يلاا قوول ماالك 
اسد: عاارف انك عنيدة اووي ولاازم تعرفي 
ابرتر: اه يلاا قوول 
اسد: مفيش ي ستي بس كتفي واجعني شووية 
قاامت ابرار بسررعة و رجعت 
ابرار: اقلع التيشرت 
اسد بصدمة: هتتحرشي بياا ي بت 
ابرار: يلااهوي ع تفكيرك اقلع عشاان احطلك كريم 
اسد: اه بحسب 
وقلع اسد التيشرت و ابرار قربت منوا جاامد كاانت شبة حضنااه وكاانت بتحطلوا المرهم و بتدلكلوا كتفة وهو مستمتع بقربهاا منه جاامد 
بعد شووية كاانت خلصت ابرار ولسة هتقووم رااح اسد شااددها ف حضنة 
ابرار بشهقة: سيبني 
اسد بتسلية: لاا خليكي كده عاجبني الوضع وقرب منهاا وبااس ع راسهاا وبعد كده باسها ع خدودهاا ولسة بيقرب من شفايفهاا وهي بتحااول تزقة بس مش قاادرة لاانة حااكم عليهاا اووي ف حضنة وبسة هيبوسها البااب خبط هماا الااتنين كانوا ف شبة عاالم تااني فاقوا ع خبط البااب
ابرار زقتة بسررعة وقاامت لبست الااسدال بتاعهاا لاانهاا قااعدة ب بجاامة 
فتحت البااب 
الخادمة باحترام: ف حد تحت عاايز حضررتك 
ابرار: مااشي انزلي انت واناا جاية 
اسد قاام لبس تيشرتة و نزل هو و ابرار 
ونزلوا تحت ودخلوا الدواار 
ابرار بصدمة: اي ده هو انت 
يااترري مين اللي جااي ل ابرار 
يتبع..
لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية تزوجنا لمنع الثأر)
google-playkhamsatmostaqltradent