رواية روح فهدي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور

 رواية روح فهدي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور

 رواية روح فهدي البارت الحادي عشر

 رواية روح فهدي الجزء الحادي عشر

رواية روح فهدي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور

 رواية روح فهدي الحلقة الحادية عشر

وقفنا لما فهد اخد روح
وقفت العربيه أمام فله بجنينه واسعه خضراء وحمام سباحه (بما اني مش بعرف اوصف وكده فاتخيلو😂)  
روح بانبهار:واو
فهد :بحب عجبتك
روح :جميله جدا
فهد:مش أجمل منك
روح وخدودها احمرت:انت ان
فهد بضحك:خلاص اهدي وشك احمر كده ليه
روح بصت بغضب:فين ابني
فهد:جوا يلا نخش
روح بتاففف مصطنع:ماشي
دخلت الفيلا التي كانت تصميمها جميل للغايه
فهد :أيلول(الحوار مترجم مع العلم ان روح تعرف اللغه التركيه )
روح:مين أيلول دي
فهد بخبث:دي البنت الي هتساعدك وهتساعدني
روح بغضب:تساعدك ازاي يعني
فهد بضحك خفي:عادي تشوف طلباتي وكده اهي أيلول جات(أيلول ذات جيد رفيع كلعارضات بعيون زرقاء وبشره بيضاء وشعر احمر فهي كتله انوثه ) 
روح فمه يكاد يصل إلى الاسفل:ينستفنكلي
ضحك فهد عليها 😂
روح بغضب وغيره :انا مش عايزه الصفرا دي هنا شفلي غيرها 
فهد :هي عملتلك حاجه 
روح :معملتش اقولك انا هعمل كل حاجه لوحدي خليها تمشي
فهد :وتمشي ليه طالما شايفه شغلها كادت روح تتحدث لكن هو أنه النقاش :خلاص أيلول مش هتمشي ووجه كلامه لايلول :هاتي البيبي 
ايلول :حسنا سيدي
 تنزل أيلول بلبيبي تجري عليه روح بلهفه وتقبله :حبيبي مامي وحشوني
فهد  ينظر لهم بحب 
فهد:أيلول حضري الاكل
ايلول:حسنا سيد فهد
 روح:مش جعانه
فهد:روح بلاش تعاندي في الأكل
روح اوف طيب
فهد جدعه
روح بتردد:فهد هو انت وعلى يعن
فهد بغضب:متحبيش سيرتو انا وعلى انتهينا وهنهي شراكتنا
روح لا طبعا يا فهد هو مكانش يعرف اني في تركيا اصلا
فهد:بس هو الي ساعدك تسافري
ََروح:ايوه بس هو معملش كده غير لما لقاني انهارت وبعدين هو مكانش راضي بيقولي انك هتتدمر
فهد:بغضب:روح اقفلي على الموضوع
روح:هقفل دلوقتي لكن مش هقفل الموضوع خالص
فهد بصلها بغضب
تدخل ايلول:الاكل جاهز
فهد :حسنا أيلول يمكنك الذهاب
فهد :يلا بينا
روح:طيب
بعد انتهاء الاكل
روح:انا هطلع اغير. لعلي
فهد :ماشي
تطلع روح ويقعد يفكر في إلى قادم عليه حتى ينتشله من أفكاره صوت صراخ روح يجري بسرعه يدخل الغرفه ليري
فهد بخبث :ينستفنكلي
روح:فهد اقفل عينك بقولك اقفل
فهد :واقفل ليه
روح بغضب لتلك الواقفه أمامها بفستان أقل ما يقال عنه أنه قميص نوم
ايلول باستغراب:ماذا يحدث سيدتي انا لا افهمك
روح بغضب بلغه التركيه:غيري ملابسك الذي تشبه الراقصات
ايلول بحرج:ما بها ملابسي انا كل ملابسي هكذا
روح حاولت الهدوء عندما لاحظت حرجها:عزيزتي هذه الملابس أمام زوجي لا تنفع الستي مسلمه
ايلول:أجل
روح :أعلم انكم اغلبكم يرتدي هكذا ولكن انت كمسلمه يجب أن تغطي جسدك أكتر من ذلك
ايلول :حسنا سيدتي اسفه
روح:لايهمك عزيزتي انا اسفه لتكلمي معك بهذه الطريقه
ايلول :لايهم سيدتي انا سأذهب للنوم هل تريدون شيء
روح :لا يمكنك الذهاب
بعد خروج أيلول فهد باستغراب:افتكرتك هتاكليها في الأول بس بقيتي  هاديه ايه حصل يعني
روح:صعبت عليا اتحرجت واتكسفت
فهد:يسلملي حبيبي الطيب انا ماشي معايا شويه شغل وهرجع اه صح تلفونك الجديد هتلاقيه في الدرج بخط جديد
روح ماشي
بعد خروج فهد مسكت روح الفون وكلمت رقم تحفظه على ظهر قلب ها هي سمعت الرد
الشخص :الو
روح :حبيبي اذيك وحشتني
الشخص :روح فينك كل ده وحشتيني يا حبيبتي
روح :وانت اكتر يا حبيبي بس غصب عني
الشخص بقلق:ليه يا قلبي حصل ايه
روح :فهد
الشخص بقلق:ماله
روح:عرف مكاني واخدني ففيلا معرفش طريقها
الشخص :ايه وانتي كويسه عمل فيكي حاجه
روح :لا يا حبيبي متقلقش معملش حاجه.
الشخص:هحاول اعرف مكانك
روح بحب :متقلقش يا حبيبي انا هبقي كويسه
 سمعت صوت فتح الفيلا فعلمت انا فهد اتي
ررح:طب سلام دلوقتي يا حبيبي هكلمك بكره  ومسحت الرقم بسرعه
دخل فهد الغرفه لاحظ توتر روح لكن لم يعطي الأمر اهميه :فهد يلا يا حبيبتي قومي خدي شاور
روح بمواقفه :ماشي وجريت على الحمام وتطلع من الحمام تتفاجأ من المنظر😳
مين الي كلم روح
هل روح بتحب حد غير فهد
ياتري روح شافت ايه خلاها اتفاجات 💖.
بارت طويل عشان منزلتش ليا يومين، 

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية روح فهدي)
google-playkhamsatmostaqltradent