رواية فقدت عذريتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميساء عنتر

 رواية فقدت عذريتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميساء عنتر

رواية فقدت عذريتي البارت الحادي عشر

رواية فقدت عذريتي الجزء الحادي عشر

رواية فقدت عذريتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميساء عنتر


رواية فقدت عذريتي الحلقة الحادية عشر

البارت ال 11🖤🥀
فقدتُ عذريتي
هناء بفضول:ها ي حبيبتي اي ال حصل 
رحمه بخوف من رده فعل أمها: بصراحه انا انا 
هناء:قولي ي بنتي في اي 
رحمه:هقول اي يعني ي ماما 
هناء بنفاذ صبر:كله تمام يعني 
رحمه بكسوف:ايوا تمام 
هناء حضنت بنتها بحب:الف مبروك يروح قلبي 
رحمه:الله يبارك فيكي ي ماما 
هناء:يلا نطلع 
***
عصام:طب ي جماعه نستأذن احنا بقي 
ادم:لسي بدري ي عمي اتغدوا معانا 
هارون:هنمشي احنا كمان خلي بالكو من نفسكو يولاد
رحمه:نورتونا الشويه دول والله
ايهم وهو يقبل جبينها:عاوزه حاجه ي حبيبتي 
رحمه بحب:تسلم ي حبيبي 
عصام:يلا سلامو عليكم 
رحمه/ادم:عليكم السلام 
.......
ادم:يلا ناكل هموت من الجووع 
رحمه:حالا ي حبيبي الاكل يكون جاهز 
ادم بغمزه:اساعدك 
رحمه:لا اقعد انت وسابته دخلت
...
ف بيت هارون 
هشام: المهم انه كويس 
هيام:الحمدلله ووشه منور وحاجه قمر 
هارون:ربنا يحفظه مجتش لي ي هشام بس 
هشام : انتو عيله مع بعض اجي اعمل اي بس 
هارون:انت ابني التاني ي هشام خليك فاكر الكلمه دي كويس ابني التاني 
هشام بحب:ربنا يخليك ي عمي 
هيام:هقوم احضر الغداا 
هشام:هروح مشوار علي السريع كدا واجي 
هارون:ماشي ي حبيبي خلي بالك من نفسك 
هشام:حاضر وسابهم ومشي
هارون:يويو 
هيام:اي ي حبيبي 
هارون:ماتيجي اقولك حاجه 
هيام:هارون اتلم 
هارون شالها(اووبح):انتي عجزتي ولا اي بس 
هيام بضحك:بس ي هارون بقي 
هارون سكتها بقبله و سكتت شهرزاد...
***
رحمه واقفه تطبخ ومندمجه اوي 
ادم دخل براحه وحضنها من ضهرها:كل دا 
رحمه بخضه:خضتني ي ادم الاه 
ادم:سلامتك من الخضه يقلب ادم 
رحمه:طب ابعد عشان اكمل الاكل 
ادم:تؤ تؤ كملي وانا كدا
رحمه:ادم بقي 
ادم:يلا ي روحي 
رحمه:اووففف ماشي 
وكملت عمايل الاكل 
بعد فتره"
رحمه:خلصت اهو يلا ناكل 
ادم:يلا 
*****
ف بيت اسماعيل 
مي:بابا انا عاوزه ارجع بيتنا 
اسماعيل:ترجعي اي ي بنتي احنا اتفقنا أننا هنستقر هنا 
مي بدموع:ونبي ي بابا ترجع 
اسماعيل اخد بنته في حضنه:مالك ي حبيبتي حد زعلك هنا
مي : لا 
اسماعيل:امال 
مي:مش مرتاحه هنا ي بابا 
اسماعيل:اسمعي بقي ي بنتي اخيرا هعيش مع اخويا مش بعد العمر دا كله لما الفرصه تيجي ابعد عنه 
مي بعدت عن ابوها:تمام وسابته ودخلت اوضتها 
لقت ايهم قاعد 
مي بخوف:اي في اي 
ايهم ببرود:هتغوري من هنا أمتي 
مي بدموع:بابا بابا مش راضي 
ايهم بصوت عالي نسبيا:يعني اي هتفضلي بعد ال عملتيه دا 
مي:عملت اي عملت انت ال عملت كل حاجه 
ايهم ضربها بالقلم:محاولتيش تمنعيني لي ولا انتي الموضوع عااجبك 
مي بعياط:اخرس بقي اخرس حاولت كتير وانا مكنتش في وعيك 
ايهم : اصلا هتلاقيكي غلطي مع حد وقولتي دي فرصه حلوه وتلبسهالي 
وقام مسكها من شعرها:بس دا بعدك وزقها علي الارض ومشي 
***
ف كافيه علي النيل 
هشام:خير ي انجي عاوزه تقابليني ليه
انجي:مش ناوي تحن بقي 
هشام:احن لايه هو احنا في بينا حاجه 
انجي:في بينا ليله مش هنساها طول عمري 
هشام:يوووه الليله دي انتي عارفه انا قضيتها مع كام بنت 
انجي:بس انا بحبك 
هشام بحب:وانا بحبك بس 
انجي:بس اي ي حبيبي 
هشام بحزن:بس انا**
.....
ف بيت رحمه وادم 
كلوا وشالوا الاطباق 
ادم بغمزه:يلا 
رحمه بعدم فهم:يلا اي 
ادم:***
رحمه:ايييي 

يُتبع ..

لقراءة الفصل التالي : أضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent