رواية جوزي الدجال الفصل العاشر 10 بقلم دودا حوده

 رواية جوزي الدجال الفصل العاشر 10 بقلم دودا حوده

رواية جوزي الدجال البارت العاشر

رواية جوزي الدجال الجزء العاشر

رواية جوزي الدجال الفصل العاشر 10 بقلم دودا حوده


رواية جوزي الدجال الحلقة العاشرة

#زوجي الدجال 
#الحلقه الاخيره 
#بقلم دوداا حوده 
دعاء :انا فين 
اشرف :حبيبتي انتي في البيت 
دعاء :انت كنت عايز تموتني 
اشرف :انا معقول اي الكلام ده 
دعاء : ايوه انا شوفت مراتك في الاوضه 
ايمان :اللسان عصفور طلبتي مني بعدها نمتي 
دعاء :انا طلبت منك لسان عصفور 
ايمان:ايوه يا بنتي انتي نسيتي ولا اي 
اشرف :لا كانت بتحلم بس حلم رخم شويه بعد اذنكم 
ايمان :مالو ده 
دعاء :برضه عايز يقنعني ان انا بحلم 
ايمان :مش عارفه هو ليه بيعمل كده بقولك هو انتي 
غيرتي فكره انك بتكتبي الحاجه باسمي 
دعاء :لا طبعا بس بتسالي ليه 
ايمان :عايزه اشوف لما ميكونش معاكي حاجه برضه هيبقي 
كده ولا متغير اصل انا حاسه أن انتي مش بتحلمي حاسه ان 
هو السبب في كل اللي بيحصل ده 
دعاء :حرام الظلم وحش انا كنت بشوف الحاجات دي من قبل 
ما اتجوز اشرف 
ايمان:بس الموضوع ذات بعد جوازك 
دعاء :طيب وبابا وماما 
ايمان :انا شكه أن هو بيديكي برشام هلوسه 
دعاء : معقول لا انا ناويه انهارده  نروح لمحامي نخلص 
واكتبلك كل حاجه باسمك 
ايمان :وانا اوعدك أن هرجع كل حاجه ليكي بعد ما تطمني 
دعاء :انا عندي ثقه فيكي عمياء واثقه انك بتحبني 
ايمان:اه اه طبعا 
دعاء :ليه كل ما اجيب سيره حبك ليا بداري عنيكي 
ايمان:بكون محرجه منك مش اكتر 
دعاء :هقوم اجهز علشان اروح لمحامي 
ايمان:تحبي ان انا اجي معاكي 
دعاء :لا خليكي انتي 
ايمان :طيب انا هدخل الشقه عقبال ما تيجي 
دعاء :تمام يا حبيبتي ما أن مش  بغير انتي بتكوني مع 
اشرف والله 
ايمان :حبيبتي ده انتي اختي وهو جوز اختي 
ومشيت دعاء 
اشرف :هي راحت فين 
ايمان:معرفش نزلت 
اشرف :أن سمعت كل حاجه هي ناويه تكتب ليكي برضه 
الحاجه 
ايمان:وانا مالي هي اللي عايزه تكتب 
اشرف :وانتي ناويه علي اي 
ايمان:معقول هقولها لا 
اشرف :ده انتي بتحلمي 
ايمان:انت عايز اي يا اشرف اخرك الفلوس اللي يحيي 
قالك عليها هديهالك وارجع لمراتك 
اشرف :انتي فكراني عيل صغير ولا اي ده انا اقتلك هنا 
ايمان :بقولك اي اللعبه دي كلها تفكيري انا وانا اللي مخططه 
من اول المحامي اللي مكنش في شروط للوصيه اصلا لحد 
ما مراتك اللي خليتها ميته 
اشرف هقتلك يا ايمان 
ايمان:اتكلم علي قدك يا اشرف ومتلعبش بالنار 
اشرف جري عالمطبخ وجاب سكينه وقتل ايمان
ايمان :اه المفروض انت اللي كنت تموت 
اشرف : كلنا لازم نموت ده آخره الطمع وموت نفسه 
وجت دعاء بتفتح الباب شدتها نورا 
دعاء :اي في اي 
نورا :تعالي نتكلم في الشقه دي 
دعاء :ليه في حاجه 
نورا : ايمان وأشرف ماتو
دعاء :اااه مين اللي عمل كده 
نورا :اهدي كده اشرف قتل ايمان وموت نفسه 
دعاء :انا اللي هلبس الموضوع 
نورا :السكينه في ايد أشرف والكاميرا دي سجلت كل حاجه
صوت وصوره 
دعاء :مين اللي جاب الكاميرا في الشقه وعرفتي ازاي 
نورا :انا اول يوم رجعت فيه بصراحه كنت خايفه منك تقولي 
اي حاجه 
دعاء :طيب هنعمل اي دلوقتي 
نورا :هتتصلي بالبوليس وهتبلغي ولما يجوا هتقولي انك
غرفتي الكاميرات علشان تعرفي اي اللي حصل 
دعاء :طيب المفروض انا مركبه كاميرا ليه 
نورا :هنقول ان  احنا عايشين مع بعض وطبعا علشان احنا 
ضراير كنتي خايفه علي دخلك وحاجتك مني 
دعاء :انتي عرفتي منين أنهم موتوا بعض دخلتي الشقه 
ما اكيد الكاميرا صورتك 
نورا :لا لما صوتهم كان عالي بصيت من الشباك وشوفت كل 
حاجه المهم ادخلي واجري علي جوزك وصوتي وبعدين 
روحي هاتي الكاميرا علشان يثبت انك كنت لسه راجعه 
دعاء :انا خايفه 
نورا :جمدي قلبك بقي
دعاء :هو جوزك مش صعبان عليكي 
نورا :بعد ما حسن مات لا قلبي حمد 
دعاء :ماشي وفعلا دخلت عملت كده وبلغت البوليس وبعدها 
يحيي عرف اللي حصل راح المحامي 
يحيي :انا مش عارف اتصرف 
المحامي :وانا مالي 
يحيي :دعاء بتقول أن التسجيل ايمان قالت فيه انك كنت 
متفق معايا 
المحامي :انا هعرف اخرج منها ازاي المهم مش عايز اشوف 
وشك هنا تاني 
يحيي :انت لازم تخرجني من المصيبه دي 
المحامي :وانا مالي اخرك ميراثك هسلمه ليك وخلصت 
يحيي :يعني انت هتبعني 
المحامي :اطلع برا انا مش عايز اشوف وشك تاني
يحيي :كنت عارف انك ناوي تغدر بيا وطلع مسدس وقتل 
المحامي وتم القبض عليه وبعدها استلمت دعاء ورثها 
نورا :ناويه تعملي اي بالفلوس دي 
دعاء:هتبرع ب١٠,مليون للجمعيات الخيرية وهعمل مشروع 
نورا :ربنا معاكي ويوفقك 
دعاء :يوفقنا احنا هتفضل مع بعض 
نورا :تاني انتي مش بتحرمي 
دعاء :مش كل الناس زي بعضها وانتي وقفتي جنبي
نورا :وانا في ظهرك طول العمر 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية جوزي الدجال)
google-playkhamsatmostaqltradent