رواية مجنونتي ام لسان الفصل العاشر 10 بقلم شيماء ناصر

 رواية مجنونتي ام لسان الفصل العاشر 10 بقلم شيماء ناصر

رواية مجنونتي ام لسان البارت العاشر

رواية مجنونتي ام لسان الجزء العاشر

رواية مجنونتي ام لسان الفصل العاشر 10 بقلم شيماء ناصر

رواية مجنونتي ام لسان الحلقة العاشرة

بسمه : بااااس محمد انا لا بسمة حياتك ولا حاجه انا وانت صحاب وبس وانت يا احمد انت كمان صاحبي وبس 

محمد : قولي بقا اي طلعك ف الوقت دا برا لوحدك كده 

بسمه : هو اصل يعنييييييييي كووووونت مخنوقه شوية فقلت افك عن نفسي 

محمد بجديه : هو كل واحده تتخنق تخرج لوحدها كده ف اي وقت 

بسمه محاوله التهرب : الا قولي صحيح انتم عرفتم مكاني ازاي؟!

محمد : حاضر هقولك 

فلاش باك 

محمد لخالت بسمه : عامله اي 

الخاله بتوتر : انا انا الحمد الله بخير يا محمد انت اخبارك اي

محمد : انا تمام هي بسمه فين عاوز اطمن عليها 

الخاله بخوف : بسمه طلعت من ساعتين وماجتش لغاية دلوقتي وانا قلقانه عليها اوي 

محمد بعصبيه وقلق : طب هي قالت لك هي رايحه فين 

الخاله : قالت رايحه تشم هوا ع البحر ومن ساعتها مراجتعتش 

محمد : طب انا رايح ادور عليها ونزل بسرعه ع السلم ولكنه قابل احمد 

احمد : كونت عند بسمه صح 

محمد : مش وقت كلام بسمه خرجت ع البحر من بدري والوقت اتأخر ولسه ما رجعتش بسرعه معايا ندور عليها 

احمد بقلق : يلا 

باك 

احمد : وبس دا كل اللي حصل يا ام لسان انت 

بسمه وهي تتصنع الغرور : لا دا انا طلعت مهم ف البلد دي بقا 

محمد : هو الدكتور قال اخرج امتى 

بسمه : بكره ماقلقش يستا 😌

احمد : اي يستا دي انت بنت مش سواق تاكس

محمد : وانت مالك يا حشري انت قول برحتك يستا انا راضى وعجبني 

احمد : قرايب مستفزين زي بعض وقام بغضب 

عدة الايام ومحمد صحي وبقا تمام وعلاقته مع بسمه رجعت زي الاول هو واحمد بقو أصحاب ومعظم الوقت بيقضوه مع بسمه 

واخيراً امتحانات بسمه لنهاية السنه الدراسه 

بسمه وهي تجلس مع احمد ومحمد ببكاء : ما عتش قادره افتح كتاب خلاص تعبت ارحموني يا بشر 

محمد : مانت لو ذاكرتي من اول السنه اول بأول كان زمانك مرتاحه 

احمد وهو يكمل كلام محمد : بس انت تذاكري ازاي وانت لسانك اللي عاوز قصه دا مش مبطل رغي 

محمد : وكل شويه نجبها وهي بتلف من مكان شكل 

احمد : انت لو سنجاب مش هنلف وراكي كل دا 

محمد : عندك حق يا ابو الصحاب والله دي مفتريه 

بسمه بغضب : باااااااس اي انتم ما صدقتو مش عشان سكت يبقا تسوقوا فيها فوق منك ليه انا بس ساكته عشان زنقت الكلاب اللي انا فيها دي 

نام كل من احمد ومحمد من الضحك ع تلك الفتاة التى يحبها كل منها وع هيئتها فقد كانت بسمه تحاوطها الكتب من كل الجوانب يداها ووجهها مليئان بالشغابيط من القلم الذي تضعه ع اذنها كبائعي الالبان كلما وقفت معاها فكره سرحت وبدأت بحك رأسها بغباء 

انقضت تلك الليله وجاء الصباح لتذهب إلى اول يوم امتحان 

بسمه : احمد انا قلقانه اوي😐🥺

احمد : ام لسان عيب لما تقولي كده 

بسمه : بس 

قاطعها احمد :  مابسش يلا ادخلي امتحانك 

بسمه : حاضر بس محمد ماجاش لي 

احمد : هيجي لما تطلعي هتلاقينا مستنينك يلا ادخلي وماتخافيش

بسمه : حاضر 

احمد بضحك فهي ع غير المعتاد لا تجادل او تعاند : يا ساتر عليكي وانت مؤدبه 

بسمه : مالي🙄

احمد : بضحك اكثر : قمر 

بسمه بخجل : طب انا داخله سلام 

احمد : سلام 

مرت ٣ ساعات ولم تخرج بسمه بعد وبعد مرور ٤ خرجت بسمه اخيرا 

محمد بقلق : عملتي اي طمنيني 

احمد : مالك ساكته كده لي انطقي

بسمه :............... 

يُتبع..
لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent