روايات

رواية اوقعني الصعيدي في حبه الفصل الثامن 8 بقلم نوران أحمد

رواية اوقعني الصعيدي في حبه الفصل الثامن 8 بقلم نوران أحمد

رواية اوقعني الصعيدي في حبه البارت الثامن

رواية اوقعني الصعيدي في حبه الجزء الثامن

رواية اوقعني الصعيدي في حبه الحلقة الثامنة

مالك/يخربيتك حتى وانت تعبانه مجنونة
ثم اكمل بحنان وقال/ عامله ايه حاسة بوجع ولا اي
جميلة برفعة حاجب واندهاش/مالك يلا في اي انت سخن ولا اي
وكملت بحذر /مالك انت قولتلي حاجه وانا نايمه اي هي بقي عشان مكنش سمعت غلط
مالك بحب /بحبك
جميلة بهبل/وبتشاور عليه وعلي نفسها وبتقول انت بتحبني انا
مالك باستغراب/اهه. انت يبت هو انت اتجننتي ولا اي
جميلة بضحك/انت متأكد انا وانت
مالك /اهه يبنت الهبلة مالك
جميلة بتحذير/مالك كلو الا امي
مالك بحب /امك امي وبعدين نادية دي الحووب ي بت
جميلة باستغراب /مالك انت في وعيك
مالك بجدية /جميلة سيبك من الكلام الاهبل ده انا بحبكك بجد يجميلة معرفتش قيمتك غير لما مبقناش نتكلم اديني فرصه نكون اسرة وحياة جميلة وهادية
جميلة بتفكير /مش عارفه صراحه بس ممكن ماشي بس انت عارف اني مش بحبك الحب اللي هو يعني انا لسه عرفاكك هو انا اتعلقت بيك بس مش بحبك بس ممكن اديك فرصة
مالك بحب بيمسك اديه وبيوسها وبيقولها/وانا مطلبتش منك الحب خلاني امانك واول حد تجري عليه لما يحصلك حاجة واول حد تقوليلو علي اي حاجة تخصك
جميلة بتوتر /خخلاص بقي انت بترجرجني يخربيتك اسكت
مالك بابتسامة/ بحبك اوى
مالك /عاوز اعرف بقي حكاية سي باسم زفت ده
جميلة ابتسمت وقالتلو /هقولك
فلاش باك
~~~~~
من سنة فاتت
«»«»«»«»«»
كانت جميله مرتبطة بباسم (اول حاجه كده مفيش صداقة بين واد وبت حتى تحت مسمي الصحاب لانه حرام /نرجع إلي روايتنا)
كانت بتحبو اوي وهو كان عاوز فلوس باباها وراسم عليها الحب واستغل ان باباها مات وضحك عليها
وقالها/جميلة حبيبتي امضي علي الورقة دي بخصوص الجامعة عشان مكنتيش بتيجي الجامعة خدت جميلة الورقة ولسه بتمضي جت صاحبتها ندهت عليها
وقالت لباسم/معلش يباسم همضي في البيت واجبهالك بكره علشان لازم امشي
باسم بكره/ماشي يحبببتي متنسيش سلام
وبتمشي جميلة وبتيجي تقرا الورقة تلاقي ان هو حاطت ورقة قدام فيها كلام مش مفهوم والورقة التانيه مكتوب فيه تنازل عن الشركة والبيت بتتصدم جميلة وبتعيط جامد ومن يومها وهي بقت جامدة وقوية وبتروح الجامعة الصبح وبترمي الورقة في وشو
وبتقولو كلمة واحدة /ليهههه
بيتصدم هو وبيضحك وبيقول بخبث وشر/انت عرفتي طب اذا كان كده نلعب علي المكشوف انا ولا حبيتك ولا نيلة انا كنت بتسلي اه وكمان انت اه مش وحشه وجميلة اسم علي مسمي وبيبصلها بخبث وكنت كمان بعمل كده انا وصاحبتك ندي (دي كانت واحده بتكره جميلة عشان احسن منها في كل حاجه)
ضربتو بالقلم
وقالتلو /مش عاوزة اشوف خلقتك العرة دي تاني وقول للزبا’لة التانيه لو شفتها همرمط بكرامتها الارض اذا كان عندها كرامة
ومن ساعتها جميلة بتكره اليوم اللي حبيت في انسان قذر وحيوان زيه واصبحت قوية ومبتثقش في الناس بسهولة عشان كده مش قادره تثق في مالك
باك
~~
مالك بحب/عمري في يوم ما هخذلك ابدا يحبيبتي
بتبتسم جميلة بحب
في البيت بيرجع الكل البيت وبيفرحوا اوي انهم بخير ومالك بلغ علي اميرة بخطف مراته واتسجنت وخدت 5سنين سجن ورؤية اختها سافرت بلادهم ايطاليا
بعد 9سنين
جميلة بتجري وره بنتها صاحبة ال5سنوات بالاكل وبتقول بتعب/يملك تعالي بقي ههزعل منك
وبتمثل انها تعبت ووقعت علي الارض مش قادره تقوم تجري ملك عليها وتقول/يماما ماما انا اثفة مش اعمل كده تاني خلاص هاكل الطبق كلو بس متثعليش مني (متزعليش)
وبيجي عليهم زين صاحب ال7سنين وبيقول بصرامة/ملك انا قولتلك اي مش قولتلك متلبسيش قصير تاني ولا كلامي مبيتسمعش (صارم جدا وسنه لا يليق بكلامه وشخصيته)
ملك ببراءة وعيون قطط/مامااللي قالتلي البسوا ي زوزو
زين بغضب/ملك قولتلك متقوليش الاسم ده تاني انا مش صغير
ملك بدموع /انا اسفة
بيجري زين بفزع يمسحلها دموعها ويقول/متعيطيش تاني يحبيبتي وانا معاكى
بيجي عليهم مالك وبيحضنهم من الخلف ويقول /حياتي من غيركم ولا حاجه
جميلة بهمس /وقعتني في حبك يصعيدي
من دون الحب لا يوجد امان ♥
(1_الارتباط يجماعة من غير حاجه رسمي حرام و2_اختاروا ناس تكون قد ثقتكم ومتختروش اي حد توليه حياتك وخلاص )

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اوقعني الصعيدي في حبه)

‫3 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *