رواية وكنت لي العوض الفصل التاسع 9 بقلم هناء عادل

 رواية وكنت لي العوض الفصل التاسع 9 بقلم هناء عادل

رواية وكنت لي العوض البارت التاسع 

رواية وكنت لي العوض الجزء التاسع 

رواية وكنت لي العوض الفصل التاسع 9 بقلم هناء عادل


رواية وكنت لي العوض الحلقة التاسعة

البارت التاسع ( روايه وكنت لي العوض)
ضحى. :. مين قال إن مفيش مديره علاقات عامه اومال انا اكون اي 
مدير الشركه سالم :. مش هتعرفنا بالانسه 
سيف. بعصبيه مخفيه من ملابس ضحى :. دى المدام ضحى مديره علاقات عامه في الشركه
سالم : والله شوفتك جمالك بيخطى على انك مدام ويقوم يسلم عليها ولسه هيبوس أيده. لقى سيف مسك ايد ضحى وبيقول دى المدام بتعتى 
سالم بضحكه صفره : اهااا انت محظوظ أن عندك زى المدام بتاعتك 
سيف  بغيظ :. نرجع لموضوعنا 
سالم  بابتسامه : طبعا مفيش مانع وهو ينظر إلى ضحى 
سيف : وهو يدوس على أسنانه ويقول هاا مدام ضحى اى هو تخطيطتك للشركه 
ضحى : بداء شرح لازم نعمل حاجه نجذب بيها الزبون كل ما ارتفع الطلب الأسهم في الشركتين هتذيد بمعنى أن شركه الاستاذ سالم لو داعمتنا في الاعلانات هتزيد الاسهم عنده وكذالك شركتنا كمان ودعايه للزبون في الخارج والعملاء باحسن الجوده عندنا بأسعار بسيطه تخلي العميل يدفع الفلوس وهو مطمئن بس كده 
اي رائيك استاذ سالم 
سالم بتعجب : ثم وقف وصفق ليها وهو يقول برافو بجد انتى نموذج للفتاه الجاده بالرغم أن كل الشركات طالبانى بس شركه الاستاذ سيف فيها عمال بيشتغلوا بضمير وانتى فتاه ليها مستقبل 
سيف :  قولت اى استاذ سالم
سالم. :. موافق بس على شرط 
سيف بعدم استفهام : اي هو 
سالم : انا عامل حفله في البيت عندى ممكن تيجى انت والمدام 
سيف :. طبعا استاذ سالم. دا شرف لشركتنا 
سالم : عن اذنك بقا  ومشي 
ثم ينظر سيف إلى ضحى بعصبية ويقرب منها 
ضحى. :. سيف  حصل اى وتنظر يمين ويسار طب أهدى انا ساعدتك لازم تشكرنى بقا ( بتكبر وترفع وجها لفوق)
سيف بزعيق :. اعمل اي  اشكرك والملابس اللى جايه بيها دى
ضحى :. مالها ماهى حلوه 
سيف لسه بيقرب منها ضحى فتحت باب المكتب وجريت 
سيف :. وربنا هربيكى لينا بيت يلمنا
ضحى : نظرت ليه وطلعت لسان ومشت 
وجاء المساء ٠٠٠٠٠٠٠
سيف : اي يامدام ضحى كل ده بتلبسي
ضحى. :. ماهو لازم اطلع حلوه وتخرج وهى ترتب في الفستان كان اسود يصل بعد الركبه وشعرها الاصفر وميكب خفيف 
سيف واقف مبرق :. يخرب بيت حلاوتك كانت مستخبيه فين كله ده
ضحى :. احم احم 
سيف :. الروج اللى حطاه ظاهر اوى ادخلى امسحيه 
ضحى :. مش همسح حاجه هو عاجبنى
سيف.  : عاجبك ومقرب منها وعاطيها قبله
ضحى :. انت اى معندكش دم 
سيف :. علشان لما اقولك كلمه تتنفذ علطول يلاا بينا 
ومسك أيدها ونزل 
فتح باب العربيه ودخلت ضحى وجلست فيها 
وهو ركب وساق 
وبعد. مده من الوقت وصل الفلا بتاعت سالم 
ونزل وفتح باب العربيه ودخل وهو وضحى
سالم  : مرحب استاذ سيف ومدام ضحى 
سيف : اهلا 
ضحى  اكتفت بابتسامه 
__________
___بص بقا انت تاخد العصير ده تعطيه ل ضحى هناك 
الشخص  :. لو اتمسكت هبلغ عنك 
__  متخفش بس لازم تكون حريص 
الشخص :. اوك
اخذت ضحى العصير ومشي النادل وهو يعمل اشاره لذالك الشخص 
بعد مده من الوقت 
___________
سيف  :. احمد مشوفتش ضحى 
احمد :. لا  يمكن في أي  مكان هنا 
سيف :. اوك 
سيف بيدور عليها في الممر  ويبحث عنها في جميع الغرف 
وهناك ضحى ملقاه على السرير فاقده الوعى 
وشخص بيحاول يقرب ليها ويشيل خصلات شعرها من على وجهها 
وبيحاول يفتح  الفستان 
وفجاه دخل  الغرفه 
مازن :. 
وهنعرف بعدين اي اللى حصل بس بعد التفاعل
لو التفاعل زاد هنزل بارت فى الليل 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent