رواية احببت منحرف الفصل السابع 7 بقلم رشا محمد

 رواية احببت منحرف الفصل السابع 7 بقلم رشا محمد

رواية احببت منحرف البارت السابع 

رواية احببت منحرف الجزء السابع 

رواية احببت منحرف الفصل السابع 7 بقلم رشا محمد


رواية احببت منحرف الحلقة السابعة

آدم شدها من ايدها وحط ايده علي بوقها وقال : هششششش
أنا عايز أنااااااام وأخدها ف حضنه وناااااااام 
غرام : أنت بجد هتجنني ومش فهماك !!
وجت عشان تقوم شدها ليه أكتر بدون م يتكلم ظلت غرام
تتأمل وجهه وتفكر حتي ذهبت في نوم عمييييق 
في الصباح ♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤
استيقظت غرام علي صوت الهاتف تفحصته وجدته أحمد
أخذت الهاتف وخرجت من الغرفة حتي تتحدث بعيدا 
عن آدم 
غرام : ألوووووو
أحمد : ...............
غرام : أنا أسفة جدا علي اللي حصل وأسفة ان مسألتش
عليك بس آدم كان حابسني 
أحمد : ..................
غرام : لا لا لا خطة ايه أنت لسه محرمتش!! 
دا أنت مشوفتش جرالي ايه أنا خلاص مش هنفذ اللي 
اتفقنا عليه 
وفجأة غرام سمعت صوت بغضب وشر من وراها بيقول
أنت بتكلمي مين يا غرام ؟
وخطة ايه اللي متفقين عليها يا غرام ؟
غرام بتوتر : اااا اصل اااا 
آدم : أكيد دا أحمد ومتفقين تهربوا سوا !!
غرام : ايه !! نهرب سوا !! لاء طبعا أنت فاهم غلط يا آدم
آدم قرب عليها وهيا ترجع لورا ويقرب وهيا ترجع 
آدم : عايزة تسيبيني وتمشي يا غرام !!
غرام : لا والله يا آدم أنت فاهم غلط 
آدم : لا أنا فاهم صح يا غرام وبيقرب عليها وهيا ترجع
وفجأة غرام اتكعبلت ف السلم ولسه هتقع من ع السلم 
آدم لحقها وقربها ليه ومسكها من ايدها وأخدها ودخلوا 
أوضتهم وقفل الباب بالمفتاح وبيدور علي الحزام ويقول
أنت شكلك لسه متعلمتيش من غلطك 
غرام : هتعمل ايه يا آدم !! أرجوك بلاش ضرب تاني 
آدم مسك الحزام وبيقرب علي غرام ويقول عايزة 
تسيبيني ليه يا غرام ليه عايزة تبعدي عني 
غرام بعييط : صدقني يا آدم أنت فاهم غلط 
آدم : بيقرب عليها ويقول مش آدم الدمنهوري اللي 
واحدة تسيبه وتهرب منه وأنا هدفعك التمن غالي 
غرام لقت سكينة الفاكهة علي الكومود مسكتها وحطتها 
علي شرايين ايدها وقالت : لو ضربتني يا آدم أنا هموت
نفسي 
آدم : بتعملي ايه يا مجنونة!!
غرام : زي م أنت شايف يا آدم لو قربت خطوة كمان 
هموت نفسي 
آدم رمي الحزام من ايده وقال : طيب خلاص أنا سيبت 
الحزام سيبي أنت كمان السكينة 
غرام : لاء مش هسيبها وبتعيط أنا تعبت ومبقتش فهماك
وكل ثانية بحال أنا بجد تعبت وبتعيط جامد 
ف اللحظة دي آدم شد منها السكينة وأخدها في حضنه 
وقال خلاص خلاص بطلي عياط بقي عايزة تموتي 
نفسك يا مجنونة 
غرام : وأنت ليه عايز تضربني يا آدم أنا معملتش حاجة 
وأنت فاهمني غلط دا أحمد .....
آدم حط ايده علي شفايفها وقال : هشششش مش عايزك
تنطقي اسم راجل تاني غيري 
غرام : بس دا ابن عمي وهو اللي مربيني ومفيش بينا 
حاجة
آدم : ولو يا غرام بردو مش عايزك تقولي اسمه قدامي
تاني 
غرام : ليه يا آدم أنا بجد مش قادرة أفهمك 
آدم : مش قادرة تفهمي ايه يا غرامي 
غرام : أنت بجد هتجنني شوية عنيف وشوية حنين 
وشوية بتكرهني وشوية منحرف 
آدم : أنا كل دا !! علي كدا بقي ابقي مجنون 
غرام : أنا حاسة بكدا بردو 
آدم قربها ليه أكتر وقال بصوت حنون : حاسة ب ايه يا 
غرامي 
غرام : لو سمحت يا آدم ابعد شوية عشان كدا عيب 
آدم قرب أكتر وقال : ولو مبعدتش 
غرام بتزق آدم وتقول : ابعد يا آدم بقي بجد كدا عيب 
آدم باسها بحنية ف خدها وقال : مش هبعد 
غرام بتزقه جامد وتقوله: سيبني لو سمحت 
آدم حضنها أكتر وباسها ف شفايفها بوسة طويلة غرام 
قاومته ف الأول وبعدين استسلمت ابتعد عنها لحاجتهم 
للهواء وقال : وحشتيني وشالها ونيمها ع السرير وفجأة
فون آدم رن ....
آدم : ومين ابن الرخم دا !!
أوعي تتحركي لحد م ارجعلك
وراح يشوف مين بيرن 
آدم : أيوه يا زفت 
مراد : زفت بردو!!
آدم : اخلص عايز مني ايه دلوقت 
مراد : أنت يابني ناسي ان في ميتينج مهم النهارده ولا 
ايه
آدم : ميتينج ايه وزفت ايه دلوقت أجله 
مراد : مينفعش يا آدم أنت ناسي انهم جايين من ألمانيا 
مخصوص عشان الميتينج دا ولا ايه
آدم : خلاص يا زفت جاي وقفل السكة ف وشه
آدم : أنا هروح الشركة وجاي علي طول ومش عايزك 
تخرجي برا الفيلا ولا حتي برا الأوضة 
غرام : نعم ! برا الأوضة ازاي يعني أنت هتحبسني ؟
آدم قرب منها يتحسس شعرها ووجهها وقال أنا لو عليا 
اخبيكي جوا قلبي محدش يشوفك ابدا 
غرام : بس أنت كدا بتخنقني 
آدم : يعني أنت تكوني مدايقة وأنت جوا قلبي 
غرام : اااا لاء بس ااا 
آدم : مبسش ولا حاجة أنا بقول بلا ميتينج بلا بتاع 
وتعالي نشوف الميتينج بتاعنا احنا وضحك وغمز بعينه
غرام : أنت منحرف يا آدم 
آدم : منحرف بس بحبك وباسها وشدها ليه وفجأة الفون
رن 
آدم : لا دا الزفت أكيد مركب كاميرات هنا 
آدم : الووووو يا زفت 
مراد : كنت عايز افكرك ب الملفات بتاعت الميتينج عندك
ف المكتب والفلاشة كمان
آدم : حاضر يا زفت وقفل ف وشه 
قام آدم فتح خزانته وأحضر ملابسه وارتدي ملابسه 
وقال لغرام زي م اتفقنا يا غرامي 
غرام : حاضر يا آدم 
آدم فتح باب الغرفة ونزل عشان يروح الشركة
وفجأة غرام سمعت صوت آدم عالي وبيزعق مع حد 
جرت عشان تشوف في ايه لقت آدم بيزعق لواحدة
عمرها م شافتها قبل كدا وبيقولها اطلعي برا ....
يتبع ...............

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت منحرف
google-playkhamsatmostaqltradent