رواية لقد وقعت في حب جاهله الفصل السابع 7 بقلم سماح ابو زيد

 رواية لقد وقعت في حب جاهله الفصل السابع 7 بقلم سماح ابو زيد

رواية لقد وقعت في حب جاهله البارت السابع 

رواية لقد وقعت في حب جاهله الجزء السابع

رواية لقد وقعت في حب جاهله الفصل السابع 7 بقلم سماح ابو زيد


رواية لقد وقعت في حب جاهله الحلقة السابعة

روايه لقد وقعت في حب جاهله البارت 7
-اي دااا انت بتعمل اي هناااا...؟!!!! 😲
=اخيرااا جيتي ي هااانم....
-انت بتعمل اي هناا اصلااا واي اللي جابك ومين اللي قالك علي مكااني....!!
=لقيتك دايره علي حل شعرك قولت اجي المك.....
*وقبل ان يكمل كلامه تلقي منهاا صفعه قويه لم يحلم بهاا قط*
-انت حيوان وهتفضل طول عمرك حيواان 
=هعديهالك ي بنت ال.......***
-امشي اطلع بره وسيبني في حالي...!!!
_ورد مين دااا !!!!
-دااا اللي دمرني ي  ندي ونبي طلعيه بره اناا مش عاوزه اشوفه قدامي..!!
=ورد ......😬
تقدري تقوليلي مين داا اللي كنتي واقفه معااه..!!!
-انت مااالك سيبني بقااا في حالي..!
=لا ماهو انتي مش تسيبي مصر وتيجي تحبي هناا ي روح امك وترفضيني انااا عشان خااطر الصايع دااا ..!!
-قولتلك اسكتتتت 
اسكتتتت.....!!!!😢
=فهميني مين اللي كنتي واقفه معاااه داااا انطقيييي.....
قبل م اولع فيكييي....!!!😡
-عاوز تعرف اناا جيت هنااا ليههههه
انااا جيت هنااا عشان اتعلم .....!!!
=تتعلميي....؟!!!😲
-اه ي استاذ ادم اتعلم ومكونش جااهله ولا في نظرك ولا في نظر المجتمع اللي مرحمنيش....!!!
واللي كنت واقفه معاه دااا 
استاذي في المدرسه اللي بتعلم فيهاا وكنت واقفه مستنيه ندي تيجي تاخدني لان مبعرفش اروح لوحدي...
واهووو واحد غريب ولا اعرفوا ولا يعرفني مرضيش يسيبني اقف لوحدي عشان محدش يأذيني ووقف معاايا....!!
-انت بقاااا تقدر تقولي اي اللي جاابك هنااا وعاوز مني اي......!!
وااه كلامك اللي انت اتهمتني بيه داا 
هتدفع تمنوااا قريب جدااااا....
وهندمك علي كل جرح وكل كسره انت كنت السبب فيهاااا....!!!😡
=طب ي ورد تعالي ارجعيي معاايااا وانا والله العظيم هصلح كل غلطيي....
وهطلب ايدك تاني من خاالي واسف جدااا علي كل اللي قولته في حققك واتهمتك بيه....!!!
سامحيني ي ورد واديني فرصه واحده بس وهعوضك اناا كل حاجه شوفتيهاا وحشه في حيااتك...!!
وهعلمك اناا هعلمك كل حااجه بس ارجعي معاايا ونبي عشان ماماا 
امي حالتهااا بتسوووء ي ورد عشان عايزاكي جمبهااا...
وانااااا....اناااا ي ورد بحبكك ومش قادر اعيش من غيرك 
وعايزك  والله العظيم من يوم م شوفتك....!!
ارجعي معاايا ونبي ي ورد...!!
عشان خاطري سامحيني انااا ندماان علي كل حااجه 
اناا عارف ان اناا اذيتك كتير وجرحتك اكتر بكلامي بس ونبي اديني فرصه واحده بس 
اناا بحبكك❤ 
وعايزك ليااااا.....!!!!!
-خلصت ي استاذ ادم..!!
=سامحينيي...!!😢
-اخذت نفس عميق وتنهدت قليلااا ثم قالت اناا اسفه ي استاذ  ي ادم 
بس انا مبفكرش ان ارجع تااني 
وعلفكراا اناا مزعلتش من كلامك ولا اي حاجه انت زي اخويااا الكبير وقولت ليااا  رأيك 
=اخوكيييي....!!😲
-اااه وفتحت عيني علي حاجات كتير جداااا مكنتش واخده بالي منهااا ولو علي خالتواا ف اناا هكلمهاا وهفهمهاا كل حااجه 
واعتقد كداا ماعدش فيه حااجه تتكلم فيهااا....!!!
=ورد اسمعينييي...
اناا حقيقي ندماان...!!!
=معدش في كلام...!!!😔
*ورد هو اي اللي بيحصل هناااا *
_ماماا انتي جيتي....!!!
*اومااال خيالك اللي قدامك دااا....
ثم القت نظرهاا الي ورد *
ورد ي بنتي فهميني اي اللي بيحصل هنااا ومين دااا وانتي بتعيطي ليه 
ودا مالواا داا شكلواا بيعيط ليه كدااا 
فهميني انطقيييييي.....!!!!
-دا ادم ابن خالتيييي ي خالتوووا...!!!
*اااه ازيك ي ادم....
اتفضل ي بنيييي بس شكلك عامل ليه كداا انتوا كنتواا بتتخانقوا ولا اي...؟!!!
-مافيش حاجه ي خالتووا دا كان سوء تفاهم بيني وبينووا واتحل خلاااص ....
ثم نظرت الي ادم...!!!
اتفضل امشيي واعتقد كداا ردي وصلك...!!
*ورد انتي بتستهبلي بتطردي ابن خالتك 
-خالتوووا دا حقير وميستاهلش المعامله دي...!!
=عن اذنك اناا ي طنط انا لازم امشييي 
*تمشي اللي هو ازاي..يلاا اقعد عشان نتغدي سواا وبعد كداا نبقاا نعرف اي اللي بينكوووا 
-خالتوووا....!!
انتي بتعملي اي...!!!😲
*ي حبيبتي الراجل في بيتي ومن الاصول ان مينفعش يمشي كداااا!!
=لا ي طنط اناا تمام والله انا بس لازم امشيي....
*ماتقوولي حاجه ي ست ورد 
هتمشي الراجل كداااا...!
-اتفضل اقعد ي استاذ ادم مينفعش تيجي لحد هنااا ومتدغدااش...
ودي الاصول برضواااا...!!
=ابتسم لهااا ثم قاال شكراا ي ورد علي زوقك....
*طب بحيس كدااا عشر دقايق بالظبط وتلاقواا الاكل جاهز......!!!!!☺️
*بعد نص ساعه *😂
_لا ماهو واضح ي ماما ان الاكل هيجهز في عشر دقايق....😂😂
*ثم ضحك كل من ورد وادم....*
*لا انتوا شكلكوا متفقين عليااا وانا مش فاقيالكواا ف يلااا ناكل....!!!😂
"""""""
*اي رأيك بقااا في اكلي ي ادم ي بني انفع شيف مش كداا....!!!😂
=حقيقي من ناحيه تنفعي ف تنفعي جداااا وحقيقي اكلك بجد تحفههه ي طنط.....!!!
*لا ي ادم ازعل منك كداااا 
متقوليش طنط دي تاااني خااالص 
قولي خالتوووا زي ورد عاادي جداا ماعني نفسي والله اسمع كلمه ماما من ست ورد اللي حرماني منهااا....!!
ثم نظرت اليهااا...هستناااكي تجي تقولهالي...
=واناا مقدرش علي زعلك ....
حاضر ي خالتوااا
*شاطر ي ولاااااااا 
ثم بدأو الجميع بالضحك....😂😂
*بس لو مش فيهاا احراج ي بني ليه جيت اسكندريه...!!!
=الصرااحه ي خالتواا في سوء تفاهم بيني وبين ورد من اخر مره شوفتهاا فيها و جيت عشان اصلح غلطي واطمن عليهااااااا....!!!
-متبطل كذب بقااا انت اي مبترحمش ولا بتسيب رحمه ربناا تنزل....!!!
*ورد عيب كداااااا 
-خالتواا انتي متعرفيش هو دمرني ازااي 
*طب يلااا ي ورد قومي وخدي ادم معاكي واطلعواا اقعدواا بره في الجنينه شويه وحلوا سوء التفاهم اللي بينكووا..داا..!!!
-انتي بتقولي اي ي خالتوااا 
اناا مستحيل يجمعني اي مكان اناا والبني ادم دااا لوحدنااا...!
*بلاش كلام كتير ي ورد ويلااا قووومي *
-حااضر ي خالتوووا 
اتفضل ي استاذ ادم....!!!
.                             """""""""""
=جيتي اسكندريه ليه ي ورد...؟!!!
-اعتقد خالي قالك ان اناا جيت اغير جووو...!!
=بس انتي قولتي غير كدااا ليه بتكذبي...!!!!
-ملكش دعووه 
=طيب هتنزلي مصر امتاااا
-مش بفكر انزل 
=اللي هو ازاي 
-زي م سمعت 
لان نواياا استقر هنااا...
وزي مانت شايف خالتي طيبه جداا وست كريمه وصاحبتي جدعه...
وهماا عوضوني كتير جداا وفيه حاجات اناا كنت فقداهاا ولقيتها هناااا...
=طيب واناا ي ورد 
اناا بحبكككك..❤
-لا انسي معدش فيه الكلام داااااا...!!!
=انسيييييي يييي.....!!!!!
-ايواا  انسي لان اناا بكرههك 
بكرهكك انت فااهم...!!!!!
=بتكرهينييي....؟!!!!!😢
-ايواا بكرهك ي استاذ ادم 
=بلاااااش كلمه استاااذ دي...!!
-مينفعش حضرتك فرق المقامات محفووووظ!
=ي ورد مافيش فرق مقامات بيناااا 
 -لا فيه ي استاذ ادم 
حضرتك اكبر دكتور في القااهره بسم الله ماشاء الله وابن عيله ومحترم ومتعلم في امريكااا وعندك خبره في كل حااجه.....!!!
لكن اناا مين انااا البنت الجاهله....اللي مرحمتهاااش ولا رحمت ضعفهااا 
البنت المكسوره اللي ملهااش سند في الحياه دي يقف جمبهاااا ولا يقف قداام اللي كسروهااا ويجبلهااا حقهاااا....!!😢
=ي ورد اناا لما  قولت كداا كان غصب عنييي كانت ماما جبرااني علي الجوازه دي لكن من يوم م شوفتك وانتي سحرتيني مبقتش شايف غيرك ولا عارف اعيش 
بقيت بتخيلك في كل مكااان مبقتش شايف غيرك....!!
واحلامي كلهااا عباره عنك انتي 
بقيت بحلم بيكي وانتي حبيبتي وصاحبتي وزوجتي وام عيااالي...!!! 
ارجوكي سامحيني ي ورد...!!!! 😔
-للاسف ي استاذ ادم انا منفعش ولا هنفع زوجه لحضرتك ولا ام لاولادك لاني جااهله وزي مانت م حكمت عليااا انااا معرفش في اي حااجه 
ولا حتي اناسب مستواك وانت عارف الكلام داا كويس....!!!
=ي ورد ونبي افهميني انااا اسف علي كل الكلام اللي قولتهولك 
صدقيني اناا اسف.....!!!
اديني فرصه واحده بس واناا والله العظيم هثبتلك اني عايزك فعلااا 
وشاريكيي وعايزك زوجه لياااا 
انااا بحبك ❤
ي ورد افهميني بقااااا.....!!!!
-للاسف ي استاذ ادم طلبك مرفوض....
ثم قاامت وقااالت.......
اطلع برهههههههههههه.........؟!!!!!!!!

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent