رواية أنت حقي انا الفصل الخامس 5 بقلم دينا رضا

 رواية أنت حقي انا الفصل الخامس 5 بقلم دينا رضا

رواية أنت حقي انا البارت الخامس 

رواية أنت حقي انا الجزء الخامس

رواية أنت حقي انا الفصل الخامس 5 بقلم دينا رضا


رواية أنت حقي انا الحلقة الخامسة 

#هو_حقي_انا 
مراد بهمس: شوفتي ازاي خليتك ترجعي ل حضني تاني وتكوني بين ايدي بكل سهوله 
يارا بحده: انت... 
(يقطع كلامها صوت حد) 
جنا بصرخ وغضب: مراد
مراد يبعد فجاه وبتوتره: جنا انتي.. 
يارا تطلع عليهم وتبتسم بخبث: مراد حبيبي
مراد بتعجب وبهمس:حبيبي  
يارا تجاهلت مراد... و ابتسمت بخبث وتقرب من جنا و تهمس في ودنها: معلش بقي هفضيا انا الحب الاول والاخير واول ما يشوفني يا حرام مبيقدرش ميقربش مني اعمل ايه بقي...  علي العموم باي مش فاضيه وتروح عند مصطفي اللي واقف مش فاهم حاجه
_____________في بيت مراد وجنا
جنا بغضب: عجبك اللي عمتلوا ده يا مراد 
مراد بملل: قولتلك انا عملت كده علشان اضايقها وقبل ما تيجي كنت هسيبها وامشي
جنا: لا والله شايفني هبله عشان اصدقك يعني 
مراد: ده اللي عندي يا جنا تصبح علي خير 
جنا بشر: وربنا لوريكي يا يارا 
____________ في عربيه مصطفي 
يارا: شكرا ليك تعبتك معايا
مصطفي: لا عادي بس ممكن اسألك علي حاجه 
يارا: عارفه يا استاذ مصطفي وهقولك علي كل حاجه بس مش دلوقتي بكره هحكيلك 
مصطفي يتنهد بضيق: طيب يا يارا 
يارا تبتسم: شكرا تنزلها تدخل بيتها
___________
مصطفي: ياتري حكايتك ايه يا يارا وليه عندي فضول اعرف كل حاجه عنك 
'___'_________تاني يوم في الشركه
يارا قاعده قدام مصطفي
مصطفي: هاا اتكلمي 
يارا تاخد نفس عميق: انا ومراد كنا متجوزين من سنه واتطلقنا
مصطفي بضيق: كملي
يارا: بس
مصطفي: يارا انا زي اخوكي ياريت تحكيلي عشان اعرف اساعدك 
يارا بتردد: استاذ مصطفي لو كان في اي حاجه كنت هقولك... بعد اذنك وتروح مكتبها
_____________في مكان اخر
_عايزك تخطفها وتجبها لعندي
*تمام اعتبره حصل بس اخد عربوني الاول 
_خلص انت بس و هديك اللي انت عاوزه
*تمام اعتبره حصل
_________
عند الشركه
يارا تنزل من الشركه تقف تستني
 تاكسي:اوف بقي
 مصطفي في نفس الوقت كان خارج من الشركه:يارا واقفه كده ليه 
يارا بحترام: مستنيه تاكسي
مصطفي: طيب اركبي هوصلك
يارا: لا شكرا 
مصطفي: يارا يلا اخلصي مفيش تاكسي دلوقتي
يارا بتفكير: تمام وتركب
مصطفي يركب ويسوق
يارا تطلع علي شباك
مصطفي: سيلا بتسأل عليك
يارا تبتسم: سلملي عليها هي قمر اوي بجد..
مصطفي بدون تفكير: زيك كده
يارا: ايه؟ 
مصطفي: ايه؟ 
يارا تضحك: ع العموم ربنا يخليك ليها ول مامتها
مصطفي بغموض : يارب بس مامتها ربنا يرحمها
يارا بحزن: اسفه 
مصطفي: لا عادي 
يارا  تبستم: نزلني هنا شكرا
مصطفي يقف: العفو يا بنتي
يارا ببتسامه: تصبح على خير 
مصطفي: وانتي من اهلي 
يارا بتعجب: نعم
مصطفي: هاا ولا حاجه باي
يارا: باي وتدخل عماره البيت
مصطفي يسوق
يارا تفتح الباب وفجأه تحس بحد بيحط ايدو علي بوقها ويغمه عليها 
مجهول 1:كلو تمام ويشلها يلا ننزل قبل ما حد يشوفنا
مجهول 2:هشغل العربيه بسرعه... وينزلو
_________
مجهول 1:يلا انجز حطها
في نفس الوقت يكون مصطفي وصل ونزل  من العربيه ويشوفهم... يارا
مجهول 2:سوق بسرعه ويسوق 
مصطفي يركب ويسوق وراهم 
_______________
مجهول 1 يتصل علي شخص: الو في حد شايفنا وشكلو يعرفها وجاي ورانا
*حاول تهرب منه ب اي طريقه انت فاهم
مجهول 1:دي لعبتي ويقفل
بعد فتره
مصطفي يضرب علي الدركسيون غبي اديهم هربوا منك اوف
مجهول 2:اخير خلصنا منه
مجهول: اه احنا وصلنا 
______________بعد ساعه
يارا تصحي تلاقي نفسها  مربوطه وعيونها عليها رباط
.. 
يارا بخوف: حد هنا يا ناس ساعدوني
*هشش اهدي يا حبيبتي انا معاكي
يارا بصدمه: مراد
مراد يبتسم ويشيل الرباط من علي عيونها ايوه انا
يارا بصرخ: انت مجنون ازاي تخطفني
مراد بملل:انا اعمل اي حاجه 
يارا بغضب:  عايز مني ايه تاني يا مراد 
مراد:نرجع لبعض 
يارا بصدمه: نرجع لبعض 
مراد: اه يا يارا بس في السر.. يعني انتي  بتحبيني و متقدريش تبعدي عني وانا عايزك جنبي هاا اي رايك
يارا:.... يتبع

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أنت حقي أنا)
google-playkhamsatmostaqltradent