رواية ملاك عمو الظابط الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة مختار

 رواية ملاك عمو الظابط الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة مختار

 رواية ملاك عمو الظابط البارت الرابع 

 رواية ملاك عمو الظابط الجزء الرابع

رواية ملاك عمو الظابط الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة مختار

 رواية ملاك عمو الظابط الحلقة الرابعة

(ملاك عمو الظابط) لاخيره 
ده مين ده وزي يمسكك كده 
ملاك=اهدي يا زين ده العميد بتاعي 
العميد =وده مين انشالله وحد من الي بتمشي معهم 
زين بغضب جحمي=انا هوريك انا مين 
(وهتك فين يوجعك  بصراحه فرحنه في 😂😂)
ساره =هيييييييييييه فكره جمده بصراحه بجد بطل 
ملاك=احسن احسن 
زين بعض لما ضربه =مش يلا يا مدام زين عشان كتب كتابك 
ملاك=يلههههههوي هو انتو برصو حدتد كتب الكتاب تاني من غيره 
زين=يلا ماما يلا حبيبتي 
ملاك=خلاص مزقش 
ساره=همشي انا يا ملاك عوزه حاجه 
زين =ليه متخلكي ياقمر شويه 
ملاك بتبوص لي زين =لا استني انا مشيه معاكي 
مستنيتش زين يكلم ومشيت 
زين بصدمه=يابت المجنونه انا بهزر يلهوي يا رتني مهزرة
زين مشي يستنه في البيت 
ساره=مالك يا ملاك انتي زعلانه من زين 
ملاك=لا مفيش حاجه يلا انا وصلت سلام متسيش انهارده 
ساره=حاضر 
ملاك روحت البيت 
ملاك=مااااااماااااااااا انا جعانه ياماااااااامااااااا 
زين بضحك=يالهوي بحب مفجوع 
ملاك ببرود=نعم يازين انت هنا ليه 
زين =عشان تمضي علي الورقه 
ملاك=ورقة اي انشالله 
زين=ورقة الزواج 
ملاك=انت بتقول يعني ازي من غير فرحه ولا اي حاجه 
زين=مش انتي  عوزه فترت خطوبه 
ملاك مضت وهي زعلانه اني هو مش صلحه ودخلت تنام 
زين =تسمحلي يا بابا ادخل لي ملاك الاوضه 
ابو ملاك=ماشي بس بقى ادب هاه يازين ادب 
زين بضحك =حاضر انت تعرف عني كده 
ابو ملاك=لا خالص ادخل يا زفت ادخل 
زين دخل وفتح النور وعرف اني هي نايمه زعلانه 
زين بسرحن=يانهار السواد اده الجمال ده 
ملاك=اطفي النوررررر يامحمد مش عرفه انااااام 
زين= طب مش هطفي النور عوزه اي 
ملاك بصدمه=انت اي الي دخلك هنا يابابا 
زين =مش مراتي عادي 
ملاك=ومراتك مش عوزه تكلمك عوز اي انت 
زين رح وحضن ملاك 
زين بحب=والله بحبك وبحب الغيره مبتعتك وكنت بهزر معاكي 
ملاك=برضو الهزر مش كده وقفت مع جرنته وقالت ماشي  
زين=خلاص بقا المسامح كريم بقا 
ملاك بضحك=خلاص مش زعلانه وطلعني من حضنك انت استحلته 
زين بيحضنه اكتير=عمري مهطلعك من حضني
(ياعم ارحم امي انا سنجوله بائسه وانا اسفه للسناجل 😂😂)
ملاك بخجل=طب عشان محدش يشفنه 
زين=هبله هلبه انتي مراتي يعني عادي 
محمد دخل =هيييئيي انتو بتعملو اي سيب البيت يازين 
زين ببرود=لا اه صح كنت جي اقولك خبر حلو 
محمد= طب قول 
زين=طب يا سيدي روان وفقت وهنروح بكرا نخطبه 
محمد بفرحه =بجد حبيبي يازين هروح اقول لي بابا 
زين  بحب اخويه=حات حضن بقا 
عده اليوم بين هزار محمد وزين و ملاك 
تاني يوم الصبح 
محمد =يابتتتتت ياملاك 
ملاك. في اييييي 
محمد يلا البيسي 
ملاك بغبا.  ليه يعني 
محمد  لا عادي اصلي رايح اخطب 
ملاك اه صح هقوم البس 
ملاك لبست وخلاصت وزله لقو زين تحت 
ملاك  يلا 
زين  يلا انا مش هعقب دلوقتي علي الي انتي لبسه لما نروح 
ملاك  ماشي 
في العربيه 
ملاك قعده جمب زين والباقي قاعد وره 
محمد. اريك فيه يا ملاك 
ملاك بحب. قمر يقلبي قمر والله انت لو مش اخويه كنت اتجوزتك 
زين بغضب  اتلمي يا ملاك وعدي ليلتك علي خير 
رحو وحديدو اني فرح ملاك وزين ومحمد وروان 
عده شهرين 
--------------------------------------------------------------------------
ملاك =اي ريك في الفستان مظبوط 
روان =اه ياقلبي كل تمام وحلو اوي عليكي 
ملاك=وانتي فستانك جميل 
روان =حبيبتي طب يلا ننزل بقا 
ملاك= ماشي يلا 
ابو ملاك مسك ملام ونزل بيه 
ابو ملاك=خد يازين انا مش هقولك خالي بالك منه و الكلام ده انا هقولك كلمه ياريت مشوفش وشه عندنه تاني ماشي يازين 
زين بضحك=لا انا كده قلقت اتفضل يا عمي انل مش عوزه 
ملاك=مايلا بقل هات ايدك يا زين 
اليوم عده عادي حلو وروحو
زين =عوزه قولك حاجه 
ملاك=قول
زين=انا مس بحبك انا بعشق 
ملاك بحب = وانا بعشق ياعمو الظابط 
-------------------------------------------------------------------------
هوبا  خلاص   الفصل وكده الروايه مخلصتش هبدا الجزء التاني بكرا ولو لقيت تفاعل هنزلو انهرده 


لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية ملاك عمو الظابط)
google-playkhamsatmostaqltradent