رواية طفله ارهقت رجولتي الفصل الثالث 3 بقلم ملك ايمن

 رواية طفله ارهقت رجولتي الفصل الثالث 3 بقلم ملك ايمن

 رواية طفله ارهقت رجولتي البارت الثالث

 رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث

رواية طفله ارهقت رجولتي الفصل الثالث 3 بقلم ملك ايمن

 رواية طفله ارهقت رجولتي الحلقة الثالثة

تمارا: حاضر
مصطفى: شطوره يلا اشوفك بكره
تمارا: مستنياك
خرج مصطفى واخد سعد معاه 
سعد: انت اتجوزتها لي ومتقوليش صعبت عليا
مصطفى: مش عارف انا بس مش  عاوزها لحد غيري
سعد: واخيرا وقعت يابن عمي
مصطفى: شكلي كده
سعد: بصراحه شكلها ميدلش ع سنها
مصطفى: تحب اقول لمريم
سعد: لالا سيبنا في حالنا
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
تمارا: ماما انا مش عارفه اللبس اي بكره
جني: اللبسي اي حاجه ياروحي 
تمارا: مهوا مصطفى قالي حاجه مقفوله
جني: تعالي ياتمارا عايزه اتكلم معاكي
تمارا: نعم ياماما
جني: انتي اظن انك فاهمه يعني اي جواز الجواز يابنتي مش لعبه ده راجل وسؤليه وبيت يعني لازم تعقلي 
تمارا: انا فاهمه ياماما متقلقيش 
جني: انتي لي وافقتي ع مصطفى  بتحبيه
تمارا بخجل: بس بقا ياماما 
جني: ربنا يهدي سركو ياحبيبتي قومي بقا ننزل انا وانتي نشتري فستان 
تمارا: اشطا يلا وقامت لبست هيا وامها ونزلو
الحارس: حضرتكم رايحين فين
جني: وانت مين بقا
الحارس: انا تبع مصطفى باشا 
تمارا: رايحين نشتري حجات الخطوبه 
الخارس: طب ممكن خمس دقايق الو ايواه نزلين يشترو حجات للخطوبه 
مصطفي........ 
الحارس: مصطفي جاي وبيقولكو استنو بعد نص ساعه وصل مصطفى 
مصطفى؛ اي يا امي رايحين فين
تمارا: هشتري فستان
مصطفى: طب لو توافقي يا امي اخد تمارا وولله هنشتري وهرجعها فورا
جني: انا مسلمه بنتي للراجل روحو يلا 
مصطفي خد تمارا وركب العربيه 
تمارا: الو ايوا ياحبيبي عامل اي وحشتني مووووت
الدم غلي في دم مصطفى مين ده عشان تقولو ياحبيبي ووحشتني 
مصطفى بغضب يحاول يتحكم فيه: كنتي بتكلمي مين
تمارا: ده سمير
مصطفى بزعيق: ايواه مين عم زفت ده 
تمارا بخوف: ده ده ابن خالي و والمحامي الي م ماسك قضيه الورث
مصطفى: ايواه يعني عشان ابن خالك تقوليلو حبيبي وانا اااي هاااا
تمارا: ا..... انا...... ا... اس.... اسفه ممش ههتتكرر وولله 
مصطفى: حاول يتحكم في غضبو شافها بتعيط 
مصطفى في نفسو غبي خوفتها منك تاني ياغبي
قرب منها حاول يمسك ايديها سحبتها بخوف منو 
مصطفى: انا اسف ولله غصب عني اهدي متخافيش مني 
تمارا: ان انت..... هه... هتضربني... ز زي عمي.... هااااااااااا
قرب منها خدها في حضنو وابتدا يهديها 
مصطفى: هششش ولله مش هضربك متخفيش مش انا جوزك حبيبك هه 
تمارا بعد ما هديت ومزالت ماسكه فيه زي العيله لا عيا فعلا عيله 
تمارا: انا اسفه مش هتتكرر تاني
مصطفى: ياحبيبتي افهميني انا بغير عليكي من نفسي ولازم تعرفي ان انتي مينفعش تتكلمي بطريقه دي مع حد غيري فاهمه
تمارا: فاهمه انا عاوزه الفستان
مصطفى هههه طيب يلا ياروحي 
🖋️🖋️ببقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
في بيت العمري
صلاح: اميره فينو ولدك
اميره: معرفش 
صلاح: سعد
سعد: امرني ياحج
صلاح: فين مصطفى 
سعد: في المكتب بيراجع الميزانيه ياحج
صلاح: امممم طيب الكل يسمع كتب كتاب مريم هيكون مع مصطفى انشاء الله
سعد بارتباك: مريم ع مين ياحح
صلاح: ع ولدي حبيبي طوعي انت يابني قام سعد من مكانه حضنو 
سعد: ربنا يخليك ليا ياحج يارب ولا  يحرمنا منك
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
تمارا:هااااا اي رايك في ده
مصطفى:ضيق
تمارا:ده تامن واحد الله
مصطفى:وطي صوتك يابت
تمارا:انا تعبت ونبي
مصطفى:طب قيسي ده كده
تمارا:بس ده بتاع محجبات
مصطفى:منتي هتتحجبي
تمارا:بجد طب هاااات ودخلت قاستو عحبها بس مفرجتهوش عليها حبت تعملو مفجاء 
مصطفى:اي فين الفستان
تمارا:مفجاءه
مصطفى:لو طلع ضيق
تمارا:لالا ولله مش ضيق 
مصطفى طيب يلا 
ياوب ركبو العربيه وواحده خبتط ع ازاز شباك مصطفى
مصطفى:نعم رمتلو ورقه ومشيت تمارا خدت الورقه وفتحتها
تمارا:الحيوانه 
مصطفى:خدي هنا يابنت المجنونه راحه فين
وطلع بلعربيه
تمارا:مش شايف قليله الادب دي
مصطفى:خلاص سيبك منها 
تمارا:افرض راجل الي عملها معايا فرمل بلعربيه فجأة 
مصطفى:دنا اقتلو 
تمارا:شوفت ارجع بقا خليني اقتلها 
مصطفى:ولله انا حتي مشوفت شكلها اهدي
تمارا:بجد 
مصطفى:اه ولله نرجع بقا عشان اشوفها
تمارا:تشوف اي بقا كده 
مصطفى:ودي اسمها غيره
تمارا:اسمها الي اسمها بقا المهم مصطفى لتمارا وتمارا لمصطفي فاهم
مصطفى:فاهم ياسطا
تمارا: نينينيني رخم رود ع التلفون
مصطفى: ا اه 
 وصلها البيت ورجع هوا 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
تمارا: ماما انا جيت 
جني: اتاخرتو لي 
تمارا: ع ما شفنا الفستان استني هقيسو واوريكي
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
مصطفى: اسلام عليكم
الجميع: وعليكم السلام
صلاح: كنت فين 
مصطفى: كنت في المكتب ياحج
سعد: كتب كتابي ع مريم معاك😁
مصطفى: الف مليون مبروك 
صلاح: يلا كلو ينام عشان ورانا بكره مشوار
في صباح يوم جديد....... يتبع
google-playkhamsatmostaqltradent