رواية خيانه مشوه الفصل الثالث 3 بقلم بطوط

رواية خيانه مشوه الفصل الثالث 3 بقلم بطوط

 رواية خيانه مشوه البارت الثالث

رواية خيانه مشوه الجزء الثالث

رواية خيانه مشوه الفصل الثالث 3 بقلم بطوط


رواية خيانه مشوه الحلقة الثالثة

مسك بخوف:هيقتلني لا لا يا مسك متهنيش عليه هو بس هياكلك بسنانو ايحستي السوده ياني يامه مسكت بطنها بخوف الحمام عايزه حمام دخلت الحمام لقت مفيش ميه خرجت وندهت ل ياسمين
ياسمين بقرف:خير
مسك بخجل:مفيش ميه في ال
ياسمين بضيق:متجمعي كلامك عايزه اي
مسك بصتلها بضيق:الحمام مفهوش ميه
نور جت عليهم:الحمام بايظ وندهت حد يصلحو قبل ما استاذ فادي يجي
مسك بتذمر:يعني اي مش هدخل الحمام
ياسمين سكتت وبمكر:بصي الاوضه دي التانيه شايفهه
مسك بصت ل الاوضه:اه
ياسمين:ده الحمام بتاع السكرتيرات عارفه انو مش من مقامك بس
مسك ابتسمت:لا عادي كويس المهم مفيش رجاله جوه
نور بصدمه:بس
ياسمين مسكت دراع نور:لا ابدا ده حمام اتفضلي
مسك ابتسمت:شكرا ومشيت
بهاء:انا عايز الي عمل الملف ده
فادي لف لي بغضب:ده الي هو ليه
بهاء قام وهو بيضرب المكتب بايدو:عشان انا قولت عايزو
ايهم بتفهم:حقك ندي نادي ل الي لعب في الملف
ندي جت تكلم بس قطعها فادي بصرامه:الي عمل الملف ده انا عايز تجزي جزيني انا يا ايهم بيه
ايهم بصدمه:اي ايهم بيه دي هو
فادي قاطعو وهو بيسند علي التربيزه:مش ليك الحصه الاكبر في الشغل تبقا ايهم بيه وعتبر اني مسؤل عن الي حصل انهارده
ايهم بصلو بعتاب 
وفادي شاح بوشه النحيه التانيه
بهاء بحده:وانا بقول ان مش انت الي عامل الملف ده انا عارف مستوه تفكيرك ده اكبر منو
فادي بغضب وصوت عالي:يعني انت عايز اي دلوقتي
بهاء بنفس نبرت الصوت:عايز الي لعب في الملف وغيرو
:انا الي لعبت في الملف
بهاء بص ل مصدر الصوت كنت بنت بعيون زرقاءه فيها لمعه ولبسه واسعه وكنت جميله مشي نحيتها:انتي
فادي بص نحيت الباب هو وايهم واول مشافها وشاف نظرات بهاء اتملكو الغضب وقف قدامها وغطها بجسمو وهو بيبصلو بغضب:خير
بهاء بيحاول يبص ل مسك مش عارف من فادي:ممكن توعه عايز اتكلم مع الانسه شويه
فادي بغضب:قولتلك ملكش دعوه بيها
مسك مسكت في قميص فادي من وراه بخوف
فادي حس بيها اتجهلو ولف ليها بهمس:بتعيطي لي دلوقتي
مسك شدتو من مقدمت قميصو وبهمس وهي بتعيط:عايزه اخش الحمام وحمامك بايظ وانت عارف عندي السكر
فادي مسك ايديها وسابهم وطلع برا وراح نحيت مكتب ايهم
بهاء بضيق:هو مالو ده
ايهم بصلو بقرف:مراتو
بهاء بصدمه:هي مش انسه
ايهم وهو بيشيل الحاجه بتاعتو:لا مدام فادي واه نعتبر الصفقه ملغيه
بهاء بذهول:بس عجبتني
ايهم بصلو بغموض:عارف وعشان كده ملغيه فادي مبيحبش حد يعجب بحاجتو وسابو وطلع
قاعد بهاء علي كرسي بضيق
مسك خرجت من الحمام وهي لسه بتعيط
فادي قرب منها وهو مربع ايدو
مسك بعيط:انا بوظت الشغل
فادي:وضيعتي الصفقه
مسك بحزن:كان قصدي اسعدك ومسبش شغلك نقص و
فادي رفع وشها لي:واي جابك اوضت الاجتماع
مسك رجعت تعيط:كنت عايزه الحمام وتلغبط
فادي حضنها:خلاص متعيطيش
مسك رفعت عينيها لي:يعني مش هتضربني ودمي يترطش علي الحيط
فادي ابتسم:تؤ
مسك:ولا تعورني ويغم عليا وروح المشتشفي وحالتي تبقا خطر
فادي بضحك:خفي روايات ياحببتي
مسك:طب انا جعانه
فادب ابتسم:هروح اجيب صنيت الاكل وجي متطلعيش ولو ايهم ذات نفسو خبط متفتحيش
مسك هزت راسها
نور بغضب:لسه مرجعتش اعمل فيكي اي
ياسمين ببرود:وانا مالي
نور بعصبيه:عارفه لو مستر فادي عرف انك بعتيها هناك علي اساس اوضة الاجتماع حمام السكرتيرات هيعمل فيكي اي
ياسمين بغضب:ولو عرف هيعمل اي هي تستهل
فادي:من جهت هعمل ف انا هعمل
ياسمين لفت وراها بخوف:مستر فادي
فادي بصلها من فوق لتحت بقرف وسابها ودخل مكتبو
ياسمين بصت ل نور الي سبتها ومشيت عشان مستر فادي ميعقبهش معاها
مسك كنت قاعد بتعدل هدومها الباب خبط:ميين
نادين:انتي مين وبتعملي اي جوه افتحي
مسك:اسفه مقدرش افتح ليكي سوري
نادين بغضب:يعني اي متقدريش افتحي ايهم فين
فادي من وراها:في اوضة الاجتماعات
نادين بغضب:مين ال
فادي:مسك
نادين بضيق:طيب انا رايح لي
فادي:هو جي ممكن تستني جوه
نادين ابتسمت لي وهي بتبصلو بتفحص كان فادي اوسم من ايهم:انت داخل
فادي بصلها برفع حاجب:نعم
نادين:انا اقصد يعني هتقعد مع مسك
فادي وهو بيخبط:ايو مسك افتحي
مسك فتحت وبصت ل نادين بضيق وشدد فادي 
نادين دخلت وهي بتبصلها بضيق
فادي حط الصنيه:كلي
مسك شالت العصير ولسه هتشربو
فادي شد الكوبيه:تؤ تؤ الاكل الاول عشان السكر ميعلاش
مسك:بس
فادي حطلها السندوتش في بؤقها:مبسش اسمي الكلام
مسك:طب انت اكالت
فادي بيبصلها برفع حاجب
مسك بضحك:ماشي متبصش كده ومدتلو السندوتش
فادي:لو مكنتيش بس تحلفي وخد قطمها
مسك بضحك:ممكن تسيب ايدي وركز في السندوتش
نادين بتبص ل مسك بغيره وبعدين بصت ل فادي وتنحت
مسك بغيظ:فادي انت هتشربو
فادي بيدوق العصير:استني هشوف السكر
مسك شدت منو الكوبيه وبتشربها وهي بترقص حواجبها وبعدين حطتها في الصنيه
فادي ميل عليها ومسك المنديل:نفسي تبطلي تلحوسي نفسك
قاطعهم دخول ايهم الي ماسك ملف في ايدو:فادي كنت عايز توقيعك علي حاجه
مسك عدلت نفسها وبصت ل فادي
فادي:مش كنتي عايزه الحمام
مسك:بس
فادي بحده:علي الحمام
مسك بصتلو بضيق ومشيت دخلت ورزعت الباب
ايهم بصلو بتافف:هبصلها علي اي
فادي بضيق:عايز اي عشان عايز امشي هخرج مسك
مسك من جوه:احلف كده
فادي بغضب:اخرسي انتي
مسك:تبقا كداب كمل كنت بتقوله هخرج مسك ها هتخرج مسك
فادي ابتسم
ايهم:عايزك في موضوع بخصوص ال
فادي قاطعو:سلم علي نادين الاول
ايهم عقد حاجبو وبص وراه:اي جايبك
نادين باحراج:اي يا ايهم المقابله دي
ايهم ببرود:برا عايز فادي في موضوع
نادين بصتلو بغيظ وخدت شنطنها:ماشي يا ايهم خليك فكرها وطلعت
فادي:يابني مش كده اي ده
ايهم لف وضربو بالبوكس
فادي بغضب:اي ده
ايهم عدل بدلتو:عشان تقول شغال عندي حلو اوي
فادي بضيق:انت شوفت بيبصلها ازاي
ايهم بضيق:متيجي نسهر في حته انا مخنوق
فادي:اروح مسك طيب
ايهم:ماشي عشان عايزك في موضوع
فادي:مسك يلا
مسك طلعت من غير مترد عليه وطلعت برا
فادي بضيق:اهي سمعت منك لله
ايهم بضحك:احسن 
فادي طول الطريق بيبص ل مسك الي ساكتها:مش عوايدك
مسك مردتش عليه
فادي بستفزاز:وهبات برا
مسك ودت وشها النحيه التانيه وصلو تحت البيت
مسك خرجت وسابتو وطلعت ورزعت الباب
مسك بغضب:تسهر وكمان تبات ماشي يا فادي يا ابن تهاني
زين كان نزل ونادين طلعها وهي متعصبه وخبطت فيه لف ايدو علي وسطها قبل متقع
نادين بصه في عينيه الفيروزي بصدمه:انت مين
زين وهو لسه محوطها:شوفي انتي انا مين
نادين قربت منو:انت بتعمل اي هنا
زين بصلها بغموض:جي اقلب اللعبه وبهمس وباين المستخبي وشال ايدو وطلع
نادين بصت لي بستغراب:انا شوفتو فين
زبيده:ها يا مصطفي لقيتو
مصطفي بضيق:لا لسه كانو فص ملح وداب
زبيده بعيط:كل هذا بسببي
مصطفي طبطب عليها:متقلقيش هلقي
فادي بضيق:كفايه شرب عينك احمرت يا جدع
ايهم بسكر:لا مش كفايه اصلك مش عارف حسيت بي اي
فادي حط ايدو تحت خدو:بي اي
ايهم شرب الكلس علي بؤق واحد:حسيت بيها كان قلبي رجع يدق من تاني وكاني اعرف الشب ده
فادي:يمكن عشان وحشتك
ايهم بغضب:موحشتنيش انا بس
فادي بضيق:بطل تكابر
ايهم عينيه دمعة:انا بس قلبي استوحشها بس انا مبحبهش
فادي بصلو بحزن:مش يمكن ظلمتها عشان كده مش قادر تنسي
ايهم وقع الحاجه الي علي التربيزه بغضب:انا مظلمتهش هي الي خانتني
فادي:طب قوم اروحك
ايهم بص لي بنت معاديه:لا انا قاعد
فادي قومو بالعافيه:يا شيخ اتهد بقا وقوم
ايهم سند راسو علي كتفو:تفتكر حبتني قد محبتها
فادي بصلو بحزن وسكت وصلو لحد القصر:انزل ادخلك
ايهم فتح الباب وهو بيترنح:لا انا بخير وسابو ودخل
فادي شغل العربيه ومشي
ايهم دخل وهو بيطوح وبص ل صورة المتعلقه:اهلن بي مراتي الخاينه
زين كان نزل يشوف ايهم اتاخر لي لقي وقف عند الصوره ابتسم وسند علي التربيزين يبصلو
ايهم بسكر:تعرفي تؤتؤ متعرفيش انا قرفان اني حبيتك
زين عقد حاجبو وبص ل الصوره
ايهم بغضب:متطلعي من دماغي بقا كل السنين دي مش عايزه تسبيني في حالي لي 
زين بصلو بحزن
ايهم بمراره:غلطتي اني حبتك من الاول وشال فازه كرستال وحدفها بغضب لو كنت اقدر اطلعك من قلبي كنت نزعت حبك منو وبغضب عاملتي كده لي وبداء يكسر كل حاجه نفسي افهم ليييي ومسك تحفه كرستال ولسه هيحدفها علي الصوره
زين مسك ايدو:هتفش غلك في صوره
ايهم زقو بضيق:انت مالك
زين بصلو بشمئزاز:انت سكران
ايهم وهو بيلعب في شعرو ببتسامه:وكنت معاه بنات
زين حط ايدو في جيبو:ونستها
ايهم قاعد علي الارض بتعب:نفسي
زين قاعد قدامو:والي ينسهالك
ايهم بسكر:ايدي علي كتفو لا لا بص راسي علي كتفو
زين قام بضحك:طب قوم قوم
ايهم بسكر:لا مبسوط كده
زين ساندو:واضح يلا اوضك فين
ايهم بقرف:يع عند نادين لا شوف حته تانيه
زين:يبقا تعالي سند ايهم عالي وخدو عند اوضها
ايهم بص ل الاوضه وبص ل زين
زين دخلو جوه:تقريبا جاسر مش هنا معرفش فين
ايهم بضيق:انت مش قولت هتنسيني
زين طلع هدوم من الدولاب:مش لما تغير
ايهم رمه نفسو علي السرير وغمض عينيه
زين بخضه:انت كويس
ايهم شدو جانبو:انتي وحشتني
زين بصدمه:احيييه فوق يانهار اسود انا زين
ايهم حضنو:هششششش اسكتي
زين حاول يقوم بضيق:يعم عيب ده انا في مقام ابنك في حد يتحرش بي ابنو
ايهم:انا هتحرش
زين بصدمه:احييه يتحرش مش هبقا زين هيخليني زينه انا جذمه اني عايز اسعدك
ايهم مش بيرد
زين قام وهو بيتنهد:الحمدلله سليمه قام قلع ايهم الجذمه والشراب وعدلو فتح ازرار القميص عشان يغيرو
ايهم شدو وقعو عليه وبهمس:سبتيني لي
زين بيلطم:انا ابن كلب اني ما مشيتش يا عم انا راجل
ايهم دفن راسو في راقبتو:امال راحتك هي لي
زين:يمكن عشان هي امي
ايهم حضنو ونام
زين:هعتبر ده حضن ابوي مع ان انت نيتك مش تمام وبتسم
فادي فتح الباب ودخل سمع صوت اغاني رفع حاجبو:ده اي ده انشاء الله دخل جوه وقف في الصالون مبلم
كنت مسك لبسه فستان قصير وعريان اوي وكنت بترقص
فادي ابتسم:ده انا ليلتي عسل
مسك قربت منو وهي بترقص بدلع
فادي حوطها بحب: اي الدلع ده كلو
مسك:حلوه
فادي بيبصلها بتفحص:اوي وميل يبوسها
مسك حطت ايديها علي بؤقه:لا استني
فادي بصلها بتساؤل
مسك مسكت وشه بايديها وقفت علي اطراف صوابعها تشم بؤقه:شارب
فادي بتافف:حبه صغيرين
مسك لفت ايديها حولين رقبتو وبدلع:انا احله ولا البنات الي كانو هناك
فادي ابتسم وهو بيمشي ايدو علي رقبتها:هما حلوين مقدرش اكدب بس
مسك بمكر:بس
فادي قرب منها اكتر لتفصل بينهم سنتيمترات قليله:انتي احله
مسك:يبقا خاليك عارف ده يا نسوانجي يا خمورجي وسبتو ودخلت ورزعت الباب وراها
فادي بصدمه:وداه اسمو اي
مسك بصراخ:اسمو كهن يا محن افندي
فادي بيخبط بغيظ:افتحي نتفاهم طيب
لا رد
فادي:طيب اغير هدومي طيب
لا رد
فادي بغضب:انام فين طيب
مسك بغضب وعيط:في جهنم انا مالي
فادي بغضب:ماشي يا مسك وسابها ودخل اوضه تانيه
ايهم صحي من النوم وهو ماسك راسو بالم:مممممم فجاه لقي قلم علي وشه قام مخضوض وبص جانبو لقي زين
ايهم بغضب:انت بتعمل اي هنا
زين اتخض:اي حريق مين حرق البيت
ايهم قام بغضب:انت بتعمل ايييي في اوضي
زين ببرود:دي مش اوضك
ايهم شدو بغضب:انت اي نيمك جنبي
زين بصلو ببتسامه:انت متعصب عشان نمت جنبك ولا عشان اول مره تقوم مستريح
ايهم بغضب وهو بيبص في عينيه:مش عارف انت مالك بيا خاليك بعيد عني
زين ببرود:لي خايف تحبني
ايهم بصصلو بضيق
زين ابتسم بستفزاز:ولا خايف تثق فيا
ايهم بحده:مبثقش في حد وسابو وكان طلع
زين:ليك حقك الخيانه وحشه اوي
ايهم وقف مكانو بس مالتفتش
زين بوجع:بس انت عارف اي الاوحش انك تتخاله عن حد ملوش ذنب في الموضوع
ايهم لف لي:بطل تكلم بالالغاز وقولي تقصد اي
زين قرب منو:مقصدش انا واحد فاقد الذاكره
ايهم شدو بغضب وهو بيبص في عينيه:عينك بتقول غير كده
زين بص في عينيه:لو بتفهم لغة العيون كنت فهمت عينيها
ايهم بعصبيه وصوت عالي:هي مين
زين:مش عارف وطلع 
ايهم بداء يكسر الي يجي قدامو وقاعد علي الارض بتعب وهو بيفتكر كلام زين"لو بتفهم لغة العيون كنت فهم عينيها زمان" 
فلاش باك
 قامت من علي الارض وبصت ل السرير بحزن:انا اه غلط بس
لف ايهم ليها لقها بتبص ل السرير جن جنونه ورفع المسدس بتاعو وضرب رصاصه
انتفضت برعب وبصت ل ايهم:انت عملت اي
ايهم بصراخ:زعلانه عليه مانتي هتحصلي
قربت منو وهي بتهزو بعيط:متموتش لا ونبي وبصت ل ايهم الحقو هيموت
ايهم شد اجزاء المسدس وعينيه احمر من الدموع وصوب عليها:مش لواحده
بصتلو بذهول بصراخ:انت مجنون
ايهم بغضب:انا الي مجنون ولا اناي الي بجحه
بصتلو بعيط:دي مش بجاحه انت الي الغضب عميك
ايهم حط المسدس علي راسها:انا بكراهك انتي واحده خاينه
مسكت المسدس وهي بتبص في عيون ايهم بدموع وحطتو علي قلبها:مش هناك الي هتموت هنا يا ايهم انا خانتك بص في عينيها واضرب لو انت مصدقك نفسك
ايهم بصص في عينه بحيره
سابت المسدس وغمضت عينيها
وفجاه رصاصه طلعت من المسدس
بااااك
ايهم قام بغضب:مظلمتهش هي قالت انها غلطت هي الي خانتني وبداء يكسر كل حاجه قدامو
زين بضيق:انا اي الي عملتو ده وكاني بقوله شك فيا انا جي اصحي الي مات غبببببببي طلع تاني فوق وفتح الباب لقي الاوضه متكسره بص ل ايهم بصدمه وجري عليه:ايدك
ايهم سحب ايدو بغضب:قولتلك خليك بعيد عني
زين بغضب اكبر:لي كده انت مش قبلني
ايهم يهزو بعصبيه:عشان انت شباها كلها انت كل مشوفك بفتكرها ابعد عني وزقو بعيد
زين بصلو بصدمه:وانا مالي تخدني بذنبها لي
ايهم شدو من ايدو وبص في عينيه بحده:محدش بيتخد بذنب حد
زين بعد ايدو:لا في بص انت شايف دايما نص الحقيقه
ايهم بغضب وهو بيديلو ضهرو:انت متعرفش انا شوفت اي
زين لفو لي:هعرف لو انت قولتلي
ايهم بسخريه:ومين قال اني هقولك
زين بصلو بثقه:هتقولي عشان اكملك نص الحقيقه وسعتها التربيزه هتتقلب بس عليك
ايهم بغرور:انا دايما شايف الحقيقه كامله مفيش حقيقه ناقصه
زين سكت شويه وبعدين بصلو:بس في حقيقه مشوه ولو متعرفش الاسباب ممكن تكون ليها وجهين
ايهم بغضب:اسمع بطل تدخل في حياتي انت هنا عشان انقذت اخويا غير كده لا انت فاهم
زين قرب منو:اسمع انت انا ليا فيك حقك اكبر ما انت تتخيل وفينا حاجه مشتركه
ايهم بصص لي بسخريه
زين:اني مبسبش حقي بس وبصلو بحزن ممكن اسيبك انت لانك عمرك مكنت قد كلامك وسابو وطلع
ايهم قاعد علي السرير ومسك راسو وغمض عينيه بالم:ليييي عملتي كده
طلع زين برا الاوضه وبرا القصر كلو 
زبيده بعيط:لا انا مش هقعد كده انا لازم اروح اشوفو
مصطفي بضيق:هلقي متخفيش ورحمت امي هلقي 
الباب خبط
مصطفي بلهفه:اكيد هو
زبيده قامت بسرعه وفتحت
كان فعلن زين وابتسم بس اتلاشت الابتسامه من القلم الي وقع علي خدو
زين حط ايدو علي خدو:انتي بتضربيني
زبيده بعيط وعصبيه:قلقتيني عليكي اوعي تكوني فكره نفسك ولد بجد وهتعملي الي علي هواكي كنتي فيين
زين:انتي فكره نفسك امي
مصطفي بصدمه:تقصدي اي
زين وزبيده بصو وراهم بصدمه
مصطفي بص ل وشهم وبصراخ:انتو مبتردوش لي تقصدي اي
زين بص ل زبيده:انا......وهنعرف بعدين
ايو ايو هو الي بتفكرو فيه طبعا مش محتاجه اقولكم دلوقتي مين البطله 


يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent