رواية احببت طفله الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيره

 رواية احببت طفله الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيره

 رواية احببت طفله البارت الثاني 

 رواية احببت طفله الجزء الثاني

رواية احببت طفله الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيره

 رواية احببت طفله الحلقة الثانية


زين = اوكي هروحك البيت قومي 
زينه = يله بس الشنطه اللي كانت معايا فين 
زين = تحت فى العربيه يله 
زينه = تمام يله  
ـ في عربية زين
زين = العنوان؟
زينه =********* 
زين = تمام
زينه = شكرا لحضرتك مش عارفه كنت هعمل ايه لو مكنتش موجود ولا كان حصلي ايه 
زين = العفو بس ممكن سؤال
زينه = اتفضل
زين = انتي كنتي بتعملي ايه في حته مقطوعه زاي اللي كنتي فيه دي ولوحدك
زينه ="وهي بتبكي" وتفتكر كل اللي حصلها لم كانت طفله وبدأت تحكيله  
ــــــــــ باااك 
   ماما متبنيس 😭😭 مامااااا 
محمد = " باباها" اطلعي بره ي زينه 
زينه = " بغضب طفولي ممزوج ببكاء وحزن شديد " لا لا 😭😭 انا مش هسيب ماما 
محمد = اطلعي بره زاي ماقولت ي حببتي وماما هتبقي كويسه 
زينه =حاضي ي بابا
ــ مش فاكره حصل ايه فجأه ملقتش ماما في البيت بقيت 😭 لوحدي وكمان بابا اتجوز ومراته كانت شريره اوي كانت دايما بتضربني وبتخليني اشتغل خدامه عند الجيران لم بابا يروح الشغل وكانت بتمثل قدام بابا دور الام لياا 😭 كنت كل يوم ادعي عليها ومن كام شهر بابا مات وهي طردتني من البيت الساعه 12 بليل مكنتش عارفه اروح وقعت ف الشارع فجأه ظهرولي الشباب دول 😭😭  وانت انقذتني 
زين = ششش 🤫 متعيطيش " وكان بيمسح لها دموعها " اهدي 
زينه = وهي بترجع رأسه ل وره عشان تبعد ايديه " شكرا 
زين = طب انتي هتروحي فين دلوقتي ولا هتعملي ايه انتي عارفه الساعه كام دلوقتي 
زينه = مش عارفه  هي الساعه كام دلوقتي
زين = اممممم الساعه 3 الفجر
زينه =........ ط ط طب خلاص نزلني هنااا كانو قدام عماره 
زين = انزلك فين هناا وفي الوقت دا انتي هبله 😡
زينه= ما تحترم نفسك ي اسمك ايه انت " وهي ب تمد ايده بتفتح باب العربيه عشان تنزل "
زين شافها وهي رايحه تمد ايدها راح ضغط علي زرار في العربيه 
زينه= وهي بتحاول انها تفتح الباب لو سمحت افتح الباب عشان امشي 
زين = "ببرود " مردش عليها وشغل العربيه وبدأ يسوق 
زينه= 😡وقف العربيه دي وإلا هصوت ولم الناس 
زين = بص عليها ب طرف عينه وبتسم ابتسامه خفيفه وكمل سواقه 
زينه = ب عياط شديد 😭😭 انا كل حاجه بعملها غصب عني  انتو كلكم وحشين ليه بتعملو معايا كده 
زين ="وهو بيوقف العربيه " ششش انا اسف خلاص اهدي  
زينه = "وهي تبص عليه وعنيها مليانه دموع ب نظرات برئه"
يعني هتفتح الباب عشان انزل 😅
زين = لا 😝
زينه = 🥺 طب هو انت خطفني و مديني على فين كده 
زين = 😂😂😂😂 "وهو بيضحك  بصوت علياا" خاطفك!! 
زينه = 😅ياخي تبا ل ضحكتك اللي تخطف القلب  وه لا لا استغفر الله العظيم  غض البصر فين يازينه " كل دا وبتكلم نفسها زاي الهبله "😂😂  استني استني انت بتعكسني يااسمك ايه انت 
زين = اسمي زين ياا ي صغننه وانتي
زينه =  اسمي زينه ي عموو 🙄
زين = وصلنا ي زينه ي صغننه 😅
زينه =" بغضب طفولي"  
انا مش صغننه🥺
زين = 😂😂 ياختي كميله
زينه = انت بتكلم بنت آختگ يابا 
زين = زين وهو بيدخل طب يله ي كبيره عشان هموووت من الجوع 
زينه = 😂 مفجوع 
ودخلو الفيلا 
زين = داد
داد= انت جيت يابني  
 "داد ب ستغراب "اهلا ياحببتي انتي أسمك ايه صحيح 
زين= اسمها زينه ي داد وهي هتقعد معانا 
زينه = معلش بقاا هاديقكم شويه 
داد = دا انتي تشرفينا وتنورينا 
زين = مش يله ناكل بقا 
داد = الف هناا وشفا ي حبيبي 
زين = تسلم ايدك ي داد 
زينه = الله يهنيكي
داد= يله ي زينه عشان اوديكي اوضتك ترتاح
زينه = يله 
ـــــ زينه دخلت الاوضه ونامت بعد شويه اذن الفجر صلت وقرأت قرآن راحت تنام بس مش عارفه  قامت لبست درس لونه زهري وخمار ابيض  ونزلت  كانت بتمشي وبتبص وراها
 زينه = 🙄هي الفيلا دي مش ليها اخر ولا ايه بعدين سمعت صوت حد بيقرآ قرآن وصوته جميل جداً وفضلت  تمشي لحد ما وصلت ل الشخص اللي بيقرأ
ــــــــــ البارت اللي جاي نعرف مين الشخص دا 
يُتبع..
google-playkhamsatmostaqltradent