رواية اوقعتني في حبها الفصل الثاني 2 بقلم اية هاني

 رواية اوقعتني في حبها الفصل الثاني 2 بقلم اية هاني

 رواية اوقعتني في حبها البارت الثاني

 رواية اوقعتني في حبها الجزء الثاني

رواية اوقعتني في حبها الفصل الثاني 2 بقلم اية هاني

 رواية اوقعتني في حبها الحلقة الثانية


_ الله يا جمال المكرونه بالبشاميل وبتبتدي روز تشم ريحيتها و آدم واقف يبص عليها ويضحك.. 
= طب ايه هتقعدي تشمي فيها كداا.. 
_ يخربيتك خضتني يا أخي ربنا يسامحك.. 
= خلصي حطي الأكل عايز اطفح.. 
_ حد قالك إني خدامه عندك ولا حاجه المكرونه دي ليا عايز ادخل اعمل لنفسك.. 
آدم بعصبية وراح مسك ايدها والطبق وقع منها " ايوا خدامه عندي انتي فكرتي إني هتجوزك واسمع كلام بابا ولا ايه ".. 
روز بدموع" انا مش خدامه عند حد ولو هبقي خدامه ف مستحيل ابقي خدامه لإنسان زيك".. 
آدم ضربها بالقلم" القلم دا علشان متبقيش تقولي لآدم بيه كدا تاني يح.. 
_ آدم!!!.. 
التفت وراه لقي باباه واقف وبيبصله بغضب " ايه اللي انت عملته داا ".. 
روز جريت علي أوضتها ومهران خد آدم ف الصالون وبيزعق له.. 
_ ايوا يا أمير.. 
= هترجع امتي. 
_ النهاردة إن شاء الله مع إني كنت عاملها مفاجأة للكل بس يلا عرفتك اهو .. 
= اخيراا يا آسر ليك وحشه والله.. 
_ حبيبي تسلم.. 
= هستناك قدام المطار.. 
_ تسلم يا أمير يلا علشان انا هركب الطيارة دلوقتي.. 
= ماشي يا حبيبي سلام.. 
وقفل أمير وركب عربيته وراح المطار مستني آسر صديقه .. 
_ تطلع دلوقتي تتأسف ليها وإلا هتشوف مني أسوأ معامله.. 
= مستحيل انا اعتذر ليها ليه انا مغلطتش فيها ولا عملت حاجه انا بس نفسي اعرف انت بتحب البنت دي ليه ليه بتقف معاها قصادي. 
_ علشان هي مأذتش حد ومعملتش حاجه وحشة ف حد فهمت + كتب كتابكوا النهاردة علشان تكون عامل حسابك.. 
= كتب كتاب مين يا بابا انا لو هتجوز مش هتجوز البنت دي.. 
_ هتتجوزها يا آدم يعني هتتجوزها ومشي مهران وراح الشركه بتاعته.. 
وطلع آدم لروز وأول ما دخل وقف مكانه واتصدم.. 
كانت روز واقفة قدام المرايا بتعيط وبتسرح شعرها ولابسة وبيجامه باللون الوردي وكان شكلها جميل جداً روز خدت بالها منه.. 
_ عااااا انت ايه اللي جابك هناا وشالت الغطا اللي ع السرير وحطته علي جسمها.. 
آدم بخبث = ما انا شوفتك وخلاص.. بس جامدة علشان كده هغير رأيي واسمع كلام بابا واكتب عليكي النهاردة.. 
روز بشهقة وسابت الغطا " يالهوي تكتب علي مين انا مش هتجوزك مستحيل كدا ات خدت بالها انه مش مركز خالص لكلامها وبيبص لها بنظرات مش كويسة.. 
_ امشي اطلع برااا يا سافل.. 
آدم قرب منها " انتي لسه شوفتي حاجه ".. 
= انت بتعمل ايه.. 
_ بشم ريحة شعرك صراحه ريحته جميلة اوي.. 
= آدم اخرج براا مينفعش اللي انت بتعمله ده. 
_ ما انتي هتبقي مراتي بالليل مفرقتش يعني.. 
روز بتوتر من قربه" طب ممكن يعني.. تبعد شوية مش قادره اتنفس ".. 
= امممم..وفضل يقرب منها لحد ما خبطت ف حرف السرير. 
_ آدم مينفعش ابعد... 
= ليه مينفعش وقرب من شفايفها وباسها.. 
وبعد ثواني ليست بكثيرة كانوا بعدوا عن بعض وبدأوا يخدوا نفسهم بسرعه.. 
_ انت سافل علي فكره و.. 
= خدي بس نفسك الأول وبعدين ابقي اتكلمي.. 
_ متكررهاش تاني و يلا اخرج.. براا.. 
" خارج يا روز بس اوعدك مش هسيبك النهاردة بالليل ".. 
= انت بتحلم.. 
.. 
_ يا أهل البيييت يا قووووم... 
نزلت روز من فوق لما سمعت الصوت.. 
= ايوا مين حضرتك.. 
آسر بإعجاب" اوبااا انتي مين يقمر ".. 
_ انت اللي مين.. 
آدم خرج من مكتبه وشاف آسر" آسر!!! ".. 
= دوماااا وحشتني وحشتني اووي والله.. 
آدم بحب وبيحضنه" وانت كمان يا حبيب اخوك والله ".. 
_ مقولتش ليه إنك جاي كنت جيت اخدك.. 
= محبتش اتعبك والله اومال فين بابا.. 
_ ف الشركه هديله خبر اانك جيت... 
= الا قولي آدم مين الجامده دي.. 
آدم بغضب" لم لسانك".. 
= هي تخصك ولا ايه.. 
_ كتب كتابي عليها النهاردة.. 
= يا ابن اللذين وكنت هتتجوز قبل ما اجي طب عرفتها ازاي دا ولا حبيتها ازاي.. 
_ بعدين هحكيلك.. 
يُتبع..
google-playkhamsatmostaqltradent