رواية اغتصاب صالونات الفصل الثامن عشر 18 بقلم اية البدري

 رواية اغتصاب صالونات الفصل الثامن عشر 18 بقلم اية البدري

رواية اغتصاب صالونات البارت الثامن عشر

رواية اغتصاب صالونات الجزء الثامن عشر

رواية اغتصاب صالونات الفصل الثامن عشر 18 بقلم اية البدري


رواية اغتصاب صالونات الحلقة الثامنة عشر

اغتصاب صالونات ١٨
صحي غيث ملقهاش جنبه اتذكر البارحه 
تقرب منها والغريب انه لم يجد مقاومه منها غير مقاومه خفيفه جدا كان غيث سعيد في حضنها وهي ايضا 
قام وخبط علي الحمام لكن لم تجيبه فدخل ولم تكن هناك دخل ليستحم وهو ينفض خوفه بعيدا ويقنع نفسه انها ذهبه لشئ ضروري في الفندق وستظهر قريبا 
________________
في المساء 
غيث / يعني هربت 
سانجوا / وواللهي هي قالتلي حاتي مهاب وغيث مستنيني في العربيه بعدين انا قلت خلاص هي اتقبلتك بعد مسلمتلك نفسها البارح 
غيث بحزن /كله كان خطه منها 
سانجوا/ هتعمل اي دلوقت 
غيث /هي متعرفش حد غير ليث هنا بعت رجالتي يرقبوه وقالوا انه سافر من الصبح 
سانجوا / اكيد هترجع 
غيث / يبقي متعرفيش صبا 
___________________
في مصر اخيرا رجعت مصر تاني اخيرا هربت من سجن غيث 
ليث /هترجعي لفيله اهلك ولا
صبا / معرفش وشكرا لمساعدتك يا ليث انا كده تقلت عليك اوي 
ليث /ولا يهمك بس انا برضوا مش مصدق غيث لسه عايش مفاجاءه الصراحه
صبا/كانت مفاجئه ليا انا كمان والهي 
ليث / مش مهم يلا هنروح فندق 
صبا /لا انا ليا شقه هنا هروحها 
ليث / تعالي اوصلك 
/تفتكروا الكاتبه هتسيب صبا في حالها ولا هطلعلها نصايب من تحت الارض 😊/
في الصعيد عند دارين ويزيد 
اتكتب الكتاب 
في غرفتهم 
دارين / انا اسفه علشان ورطك معايا في كل ده 
يزيد 
دارين /لو عاوز ابقي طلقني 
يزيد قاطعها / كده كده هطلقك قريب وارجع لاروي وسعتها لو لمحت وشك هخفيكي يا دارين هخفيكي 
دارين قعدت تعيط هو نام 
يزيد بيفكر / نفسي افهم بس ليه عملتي معايا كده 
هي بتفكر /صدقني انا مظلومه زي زيك مكنتش اعرف ان اهلي هيطبوا علينا في بيتك وانا مغمي عليا .بنت خالتي هي الي قلتلهم مش انا انا مكنتش بمثل عاوزه اقلك الحقيقه بس انت مش مديني فرصه اقولك انا حبيتك ازاي اصلا وازاي انا الي استاهلك مش اروي . انا الي حبتها يا يزيد مش اروي .انت حقي انا مش هي 
____________________
في صباح جديد 
اخيرا رجاله فؤاد لقوا 
فادي كان في انتظاره في البيت فؤاد كان شارب وراسه مفتوحه ومتعور كتير من الحادثه 
فادي /انتوا لقتوه فين 
احد الرجال/ لقناه في بار قريب من الحادثه الي عملها وكان قاعد بيشرب كمان 
فادي اتعصب /طيب امشوا انتوا 
_____________________
في مكان غريب علينا جدا 
هادي / انتي يا زفته
روز / عاوز اي 
هادي / مالك بقالك اسبوعين من الجامعه للاوضه و من الاوضه للجامعه حصل اي 
روز /اي بقيت عاوز تعرف اخباري ليه 
هادي بغيظ /متغوري في سته وستين داهيه بس قلقان ليكون ده بسبب ولد والهي لو كنتي اتعرفتي علي حد يا روز ومقلتليش 
روز /هتعمل اي هتضربني تقتله 
هادي /هخلص عليكوا سوي فاااهمه غوري علي اوضتك 
/مين دول 🙂،؟/
_______________
في صباح جديد في مصر 
ليث خبط علي غرفه صبا 
ليث/ انا جهزت وجبتلك واحده توعد مع الاولاد 
صبا / يبقي يلا 
ليث/انتي متأكده يا صبا 
صبا بثقه /اه يلا 
ركبوا العربيه ومشوا 
_______________
عند فؤاد صحي وافتكر انها ماتت نزل وقعد يشرب وفادي جه من الشغل بعد فتره لقها واقع علي الارض 
فادي قومه /انت بتعمل في نفسك كده ليه بس ممكن افهم 
فؤاد مش واعي علي حاجه 
فادي وهما نازلين القبو لانه اقرب من غرفه فؤاد
فادي/ يعني هي كده هترجع مثلا فوق يا فؤاد فوق علشان ابنك يا فؤاد 
فؤاد لما سمع كلمه .ابنك . اتفجر في العياط وصرخ بصوت هز جدران الفيلا بأسم رغد 
/ الحب قاسي اوي وحلو اوي مهما عشت في حلاوته مش بتشبع ومراره حلاوته في الفراق الفراق اصعب مرحله فيه اصعب حاجه ممكن تعشها في العالم فراق حد بتحبه او حتي كنت بتحبه في يوم من الايام حاولوا متزعلوش بعض حاولوا متبعدوش علشان هتيجي علي حد فيكوا مرحله البعد الاجباري واحد فيكوا هيدفن تحت التراب والتاني مدفون في الهوا /
سوري اندمجت حبه🙂 نكمل 😊
_______________
في الصعيد نزلت دارين من غرفتها 
ابنت خالتها بشماته / مبرووك يا عرووسه 
دارين بغل / يبارك فيكي يا شييموو
خالتها/ ازيك يا دارين  معلش مشفتكيش البارح 
دارين بحقد / ازيك يا مرات ابويا 
خالتها رفعت حاجبها / شوفت بنتك يا شوقي بتقولي مرات ابويا هي نست اني خالتها ولا اي 
دارين / لا نسيت انك خطفتي ابويا من اختك 
شيماء بغل / متتلمي يا بت انتي مالك في اي صوتك ميعلاش علي امي 
شوقي ابوا دارين /  بت انتي وهي اسكتوا مالكوا بتتكلموا وانا واقف هي حصلت متشوفي بنتك يا عفاف في اي 
عفاف خالتها ومرات ابوها بعد توفي والدتها / يووه البت دمها حراق علي امها هو كده شيموا غلطت يا حج دارين هي الي محوقش فيها التربيه تربيه وسخه 
دارين اتعصبت / انا اتربيت احسن منك اتلمي وملكيش دعوه بتربيتي 
حسن اخو دارين الصغير ابن عفاف طلع وفتح باب غرفتها ودخل صحي يزيد
يزيد /في اي يا حسن
حسن /الحق ابله يا ابيه ماما وشيماء هيضربوها تحت 
قام يزيد بلهفه ونزل لقي عفاف بتقرب من دارين ومسكتها من شعرها وابوها قاعد بيتفرج 
عفاف /في اي يا روح امك انتي نسيتي روحك 
شوقي ببرود /ايوا يا عفاف البت دي محتاجه تربيه 
شيماء / هو اي ده يا بابي دي كمان ليها عين تتكلم بعد متجوزت من ورانا 
يزيد مستغرب بس نزل ومسك ايد عفاف وكانت هتتكسر من ضغضته عليها / دارين محترمه غصب عين اي زباله هنا انا مسمحلكيش تمدي ايدك علي مراتي 
شوقي /وه وه انت بتمد ايدك علي مراتي حماتك اي قلت الادب دي 
دارين بدموع / حماته انت ومراتك قتلتوها بالحيا 
شوقي رفع ايده في الهوا و كان ناوي يضرب دارين 
يزيد بعصبيه / لو راجل صابع منك يلمسها بس /ورمي عفاف علي الارض وشماء جرت عليها /
يزيد بهدوء/ روحي علي عربيتي يا دارين
 دارين خرجت 
شوقي / اي يا بيه هتضربني ولا اي 
يزيد /لوله انك حمايا كنت هزقتك يا شوقي يا انصاري بس انا هسيبكوا بس وربنا لو اتعرضتوا لمراتي تاني لهيكون دمار الاسره الوسخه دي علي ايدي 
وطلع جاب تلفونه وتلفونها والحاجات المهمه وساب اللبس حتي انه مغيرش بجامته وخرج 
شوقي /عجبك كده يا عفاف انتي وبنتك 
شيماء /وانا عملت اي طيب دنا الي قلتلك حتي انها متجوزه من ورانا 
شوقي /صحيح يا بت انتي انتي عرفتي ازاي بقي 
________________
في العربيه 
يزيد /مش عاوز اسمع صوت اتكتمي خالص 
حطت ايدها علي بقها علشان صوت عياطها ميخرجش 
يزيد بعد مده طويله جدا / انتي كلتي حاجه 
مكنتش مركزه اصلا 
يزيد وقف العربيه / انتي كويسه انا اسف انا نسيت اجبلك طرحه 
مكنتش مركزه 
يزيد / مطنتقي يا دارين مالك بعدين منا بهدلتهم وانتي الي غلطانه انك سكتلها 
...........
يزيد /طب نرجع واخيلكي تضربيها هي وبنتها الحربايه دي 
ضحكت بخفه 
يزيد /ايوا كده يا شيخه دنا فكرتها كسرت سنانك وانتي خايفه تورهملي 
ضحكت تاني / انا خايفه علي حسن اوي هو مش زيهم 
يزيد /انا مش فاهم مش دي كانت خالتك البارح 
دارين / مش مهم فكك انا حسن هيوحشني اوي 
حسن قام في الكرسي الي ورا بطفوله /انا هنا اهو يا ابله 
بصوله بذهول 
دارين / حبيب الابله انت جيت ازاي 
حسن /لما ابيه قالك روحي علي العربيه جريت انا الاول ودخلتها منغير متخدي بالك ومن ساعتها قاعد هنا كنت خايف ماما تعرف ان انا الي قولت لابيه علشان ينقذك فهربت 
يزيد بتفكر / طيب يا حبيبي بس انت كده مش هتشوف بابا ولا ماما ولا اختك شيماء 
حسن بطفوله /بس هفضل مع ابله صح  
دارين / ايوا يا حسن هتفضل معايا 
حسن بفرحه /هااااااااا انا موافق 
يزيد ضحك /طيب تفطر اي انت واختك بقي 
حسن / سندوتشات كبده
دارين /اه وانا يلا
يزيد استغرب /مااشي يلا بينا 
يذيد في افكاره / يا سلام علي الفضايح الي كانت هتحصل لو بوستها علشان ترد عليا كان زماني في ربع هدومي 
يذيد ضحك / اه والهي 
دارين/ في حاجه
يذيد / انا اطلاقا 
_________________
عند قيس في المستشفي دخل الغير متوقع 
ليث وصبا 🙂🙂🙂 البارت الجديد بقي امووووووه😂😂
أغتصاب صالونات أيه البدري

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent