روايات

رواية أحبني ظابط الفصل الثامن 8 بقلم مريم ابراهيم

رواية أحبني ظابط الفصل الثامن 8 بقلم مريم ابراهيم

رواية أحبني ظابط البارت الثامن

رواية أحبني ظابط الجزء الثامن

أحبني ظابط
أحبني ظابط

رواية أحبني ظابط الحلقة الثامنة

سليم.ساعه كده عشان اتاكد انك بخير
قمر بدموع لا عايزه اطلع دلوقت
سليم بعصبيه وانا قولت لا
قمر متزعقش واهدي عشان صحتك
سليم بضحك مفروض عشان صحتك انتي😂
قمر بضحك اومال مريم واخوك هيجو امتي
سليم مش عارف يالا عشان تمشي
قمر بفرح يالا ياعسل
سليم بحب قلبو
دكتوره . دكتور الحاله تحت رعايه ليه واخدها
سليم هي بتتخنق في مستشفي
دكتوره بتفهم تمام حضرتك دفع هون
سليم دفعت ينفع أخدها ادام مفيش خطر عليها
دكتوره تمام
قمر. بغيره هتفضلو تتكلمو كتير
سليم فهم ايوه

 

 

قمر بنرفزه يالا امشي هموت
سليم حاضر
عند مريم
مصطفي . اصحي يامريم وصلنا
مريم بنوم لا
مصطفي هسيبك
مريم لا قائمه اهو
مصطفي بضحك تعالي ندخل عند امي
عهد. اي ده مصطفي وحشتيني يابني
مصطفي بحب وانتي ياست الكل
عهد بحزن عايزه احكيلك عل حاجه انفراد
مصطفي بص لي مريم اطلعي فوق وهجيلك
مريم بتفهم تمام
مصطفي ها ياامي كنتي عايزه تقولي اي
عهد بحزن اخوك سليم قاعد مع قمر في بيت واحد
مصطفي بصدمه ازاي هو اتجوزها عشان يقعدوا مع بعض لي وحدهم
عهد اصبر قمر فقدت الذاكره حالتها صعبه خدها البيت وعرفها أنه مراتو وهو بيحبها هي كتب كتابها ازاي وهو نعرفها انو مراتو وانا زعلانه عل ابني بقالو اسبوع معاها
مصطفي . هي فقدت الذاكره طب هقول لي مريم اي بس ده أن عرفت هيغمي عليها
عهد مش تقولها المهم تفهم اخوك انو يتجوزها
مصطفي حاضر هطلع اريح ساعه كده وهكلمو
عهد تمام
مصطفي . مريم حبيبتي انتي نائمه
دخلت لقيتها نائمه غطيتها لقيتها بتقول قمر مش تسبيني

 

 

مصطفي بحط ايدي عليها سخنه مولعه نار نزلت جري وجبت دواء سخونيه وكمادات
مصطفي فوقها عشان تاخد دواء
مريم مش عايزه وبتعيط
مصطفي بزعل عشان خاطري خدي دواء
مريم شربتو
مصطفي اتسطحي عشان اعملك كمادات
وبدأت اعملها كمادات لي حد الصبح ماطلع وانا نايم عل كرسي
مريم صحيت قد اي بتحبني سهرت كتير عشان تعالجني افتكرت قمر وعماله تعيط جامد
مصطفي بخوف انتي كويسه طب فيكي حاجه طب اوديكي لي دكتوره
مريم بعياط لا
مصطفي اومال بتعيطي ليه ياحبيبتي
مريم انا عايزه اروح لي قمر اشوفها
مصطفي مش عارف يقولها حقيقه لا مش ينفع تروحي اختك تعبانه كمان يومين كده
مريم بزعل ماشي بس انا عايزه اكل
مصطفي انا اعرف ناس مش بتاكل لمه تزعل انما انتي ماشاءالله بتاكلي😂
مريم بضحك يعني ازعل ومش اكل ده حتي عيب في نفسي
مصطفي بضحك طبعا
مريم اي رايك اعملك تحليه
مصطفي هتعمليلي اي يعني
مريم هعملك مهلبيه الشيكولاته
مصطفي مش بحبها
مريم روح بس اشتري لبن وعلبه مهلبيه جاهزه
مصطفي روحت واشتريت الحاجه
مريم شكرا ياحبيبي تعالي اتعلم هي بتتعمل ازاي
مصطفي بضحك حاضر
مريم الله تحفه خلصتها وعبتها في أطباق وزينتها ودخلتها تلاجه
مصطفي. هي حلوه
مريم ببرود لا مش حلوه وبعدين مش هدوق منها
مصطفي بغيظ طب واللهي لي اكل وفتح التلاجه وبدأ ياكل

 

 

مريم بعياط سيب الطبق
مصطفي ببرود تصدقي طعمها تحفه يامريومتي
مريم بعياط واللهي رخم
مصطفي خلص كل الاطباق ومبقتش فيه.
مريم مليش فيه انزل هاتلي عيل طماع 😂
مصطفي انا طماع طب مش جايب
مريم ياحبيبي ياقلبي انا اسفه جيب لي مريومه حبيبتك
مصطفي بضحك مش تثبتيني انا مابتثبتش
مريم بضحك هو انا اقدر اثبتك روح جيب بقي
مصطفي هتاكليني
مريم بضحك طبعا ياروحي في سرها طبقي تقابلني ان كلت😂😂
مصطفي بتقولي ياحاجه ياقلبي
مريم لا ياكبدي😂
مصطفي مش قادر اتكلم من ضحك
مريم بضحك الف الف سلامه
مصطفي حاضر روحت وجبت
مريم عملتها ودخلت ونمت ومصطفي نام اسكت لا طبعا😂😂
دخلت وكلتها وسبتلو نص طبق
مصطفي صحي فتح تلاجه بزعيق مرررريم
مريم بخوف في اي
مصطفي فين طبقي هو طبق ده نص
مريم لتلاقي الفاره كالتو
مصطفي حاول كتم ضحكو فاره قليل الادب بس نعلمها اي عشان متاكلش من غيري
مريم بلعه ريقها متقربش انا بقولك

 

 

مصطفي هتعملي اي يعني
مريم بعياط هلم عليك الناس وهقول حررررررااامي
مصطفي بضحك يابت مجنونه اسكتي هاتلمي الناس
مريم تبقي اسكت بقي
مصطفي تسلم ايدك حلوه مهلبيه
مريم ماانا عارفه
مصطفي يخربيت ثقتك 😂
مريم بضحك ماشي😂
مصطفي.

يُتبع ..

اترك رد

error: Content is protected !!