رواية اغتصاب صالونات الفصل السابع عشر 17 بقلم اية البدري

 رواية اغتصاب صالونات الفصل السابع عشر 17 بقلم اية البدري

رواية اغتصاب صالونات البارت السابع عشر

رواية اغتصاب صالونات الجزء السابع عشر

رواية اغتصاب صالونات الفصل السابع عشر 17 بقلم اية البدري


رواية اغتصاب صالونات الحلقة السابعة عشر

اغتصاب صالونات 17
في صباح مشرق 
صحت صبا في احد غرف الفندق 
صبا بتدور حوليها / هو فين 
قامت ودورت عليه دخلت تاخد دوش وخرجت لافه علي جسمها منشفه تصل لفخديها خرجت واتجمدت مكانها لما لقته بيلعب مع ايهاب الي صحي 
غيث بصلها من فوق لتحت / انا غى غ غلطان اني دخ دد خلت هنا 
مكنش عارف ياخد نفسه وطلع يجري من ادمها 
صبا قعدت تضحك وبعد فتره خرجت من الاوضه لقته واقف ادام الاوضه 
صبا /ادخل ...هو انت كنت فين ؟
غيث /بعد منمتي روحت الاوضه الي جنبك علشان كنت تعبان ومش هقدر انام علي الكنبه 
صبا /ومنمتش علي السرير ليه؟
غيث/ لو كنت نمت كنتي هتزعلي فمرضتش انكد عليكي يلا البسي علشان هنخرج ونروح نركب سفينه وغمزلها  
_____________________
عند فؤاد ورغد 
رغد / ااااااه  اي ده /بصت لبطنها/ بترفس ليه دلوقت يعني انا عملتلك حاجه 
الوجع ذاد 
رغد ////اااامم ااااااه اااااتاه  لا لا انا هقوم انزل 
نزلت علي السلالم 
فادي / انتي كويسه
رغد/ اه ..هو جارق فين 
فادي /معرفش مش موجود 
رغد //مالك
فادي/ عاوز اكلم ابويا 
رغد /اااه فؤاد قالك لا 
فادي /اه
رغد /هو خايف عليك انت واختك
فادي /برضوا ماما وبابا مش هينفع الشغل واقع واصلا زمان الشركه فلست مطنش ينفع اسبهم دلوقت 
رغد/ كلنا عارغين ان ااااااااااااااااه باااطننيي اااااااااااههه 
فادي برعب /في اي يا رغد انتي كويسه 
رغد /لالا مش كويسه اااااااه اتصل بالدكتور 
فادي /رغد اي الدم ده تعالي هاخدك علي المستشفي 
_______________________
في السفيه في عرض البحر 
غيث /اي هتنزلي ولا لا 
صبا /وايهاب طيب 
غيث /سبيه مع الداده هو انا جايبها ليه يعني 
صبا /خايفه منها 
غيث مسكها من ايدها/  متخفيش هي بتعض بليل بس الصبح لا 
نزلوا البحر وكانوا يغطسون سويا ويخرجون سويا 
صبا //انا فرحانه اوووي 
غيث //وانا 
صبا // انا عاوزه اطمن علي مهاب 
غيث /لما نطلع ابقي كلمي سانجوا 
___________________
في المشفي عند رغد 
كانت ولاده مبكره فهي في اول اسبوع في السابع 
فادي كان بيكلم فؤاد بس مش بيرد وكلم جان وجيا وجم وفي انتظار احد الخبرين 
اما موتها او موت الجنين فالامر محسوم 
___________________
عند معتز ويذيد في الشركه 
معتز / انا تعبت 
يذيد /وانا مش قادر اي ده الحسابات متلغبطه بطريقه زفه اوي 
معتز / لو قيس هنا 
يذيد /ربنا يقومه بالسلامه بقلك انا مش هعرف اجي اسبوع كده 
معتز /ليه وازاي تسبني في وقت زي ده بتهزر 
يزيد / اصلي هاخد دارين وننزل الصعيد عند اهلها 
معتز //ااه ترجع بالسلامه 
يزيد /انا عاوز اقلك بس انا ودارين 
معتز /ميهمنيش في حاجه يا يزيد اوك 
يزيد /اكيد يهم اروي هي لازم تعرف اني لسه بحبها 
معتز اتعصب /لو كنت عاوزني افضل اعتبرك اخويا فملكش علاقه بأروي تاني وبالنسبه لدارين في بنات غيرها كتيير ودي دلوقت مرات اخويا ومش مسمحلي حته اني ابصلها خلص الكلام /وقام وقف/ انا هروح علشان اروي لوحدها في الفيلا سلام 
يزيد قعد لوحده حزين ومدايق 
_________________
في بيت يزيد 
دارين / يزيد انت رجعت 
يزيد /اه 
دارين /طب انا حضرت الاكل 
يزيد /مش عاوز 
داارين / انت شوفت اروي النهارده 
يزيد /اه 
دارين /واتكلمتوا في اي 
يزيد لخنقه /متكلمناش 
دارين بغييره / اه وبعدين هنفضل كده كتير يعني هتفضل كده مطنشني ولا كأني موجوده في الحياه 
يزيد/ اه واخفي من ادامي بقي 
دارين بعصبيه /انت بتعمل كدن ليه معايا وانت عارف اني بحبك 
يزيد بقرف /علشان واحده رخيصه وزباله وواطيه كنتي عارفه اني بحب صحبتك وهي بتحبني وحطتيني في دماغك برضوا عارفه ان اهلك مش ناقصين بهدله وبهدلتيهم وقليتي بقمتهم وفهمتيهم اننا متجوزين وانا زي الحمار دخلتك بيتي ونيمتك فيه مكنتش اعرف انها خطه وسخه منك علشان تدبسيني في الجواز الي لسه متمش اصلا لا وبتتعملي معايا كأني جوزك فعلا وولا لابسه طرحه ولا واخده بالك من دراعاتك ولبسك الملزق ولا كأنك بنت ليل وبتغريني كتك القرف في شكلك انا مش عارف ازاي هحط ايدي في ايد ابوكي  واكتبك علي اسمي اذا كنتي جبتيله العار هتجبيلي انا اي غوري يا بت من وشي مش عاوز اشوف خلقتك ولا اسمع صوتك بقيت بتقرف من البيت بسببك اصلا 
/دخل الاوضه وسابها بتعيط فكل كلمه كانت خنجر في قلبها من قسوته /
_______________€€€€€_____
عند رغد واخيرا طلعوا الطفل وفادي شاله 
جان /اختي كويسه 
الدكتور /للاسف متحملتش الولاده كانت صعبه جدا 
نزل الخبر عليهم تجمدوا اخرجهم من هذا التجمد بكاء الصغير اتت الممرضه واخذته
 فادي تلفونه رن برقم فؤاد /الو
فؤاد بيسوق العربيه / ٢٠ مكالمه في اي يا عم رعبتي 
فادي /تعالي علي مستشفي ****
فؤاد /اي ده هي رغد بتولد بدري ولا اي 
فادي /اه ولدت 
فؤاد بفرحه /بجد ولدت 
فادي الدموع غزه عيونه وصوته /اه يا فؤاد ولدت وجابت ولد شبهك 
فؤاد بنفس الفرحه / يا نهار دي هتبهدلني لو عرفت اني مكنتش معاها بص لو فاقت متقولهاش اني مكنتش جنبها قولها ده هو لسه نازل يطمن عليكي من الدكتور اي حاجه ماشي 
هنا صوت بكاء خرج من فادي فهي لم تعد موجوده حتي يخبرها هذا 
فؤاد بخوف /في اي يالا مالك الطفل كويس 
فادي / ا اي.. ملحقش يكمل 
 فؤاد /هي رغد حصلها حاجه يا فادي 
فادي صوت بكائه ازذاد لم يعد يستطيع علي الكذب 
فؤاد ادمعت عيونه /رغد ماتت 
صوت بكاء فقط 
فؤاد بصريخ //فااااااااديي انننطق رغد ماااتت وسبتني 
جان سمع فؤاد من التلفون بصوت باكي/ ايوا اختي ماتت وانت السبب زعلان ليه الي يشوفك زعلان كده يقول انك كنت بتحبها ميقولش ابدا انك سبتها 5 شهور لوحدها منغير حتي متطمن عليها وهي من كتر حبها فيك هي الي رجعتك منغير اي مجهود منك ارتاح معدش عندك مسؤوليه يا فؤاد رغد ماتت وارتاحت من عذابك كل شويه بتفراقها وترجعلها بعد فتره ولا كأنها جذمه من جذمك انت انسان حيوان وابنك انس....
مكملش كلامه وصدر صوت اصتدام قوي جدا من هاتف فادي 
فادي بقلق / فؤاد فؤااااد رد. 
_________________
في المساء عند صبا وغيث 
غيث / صباااا 
صبا /نعم 
غيث / احنا هنرجع بكره علي الفيلا اوك 
صبا /طيب ماشي 
غيث باس دماغها / ماشي يا قلبي ............
بعد الكثير من الوقت وهم جالسون يشاهدون التلفاز كان غيث ينظر لها خلسه وهي حسه بده 
صبا / طب انا هنام 
غيث / طيب وانا هرجع اوضتي 
صبا //ممكن تنام هنا عادي 
غيث /بجد 
وناموا الاثنان علي السرير. وايهاب كان في سرير خاص للاطفال
غيث معرفش ينام وكان بيتحرك كتير صبا حسه بتوتره 
غيث قرب منهها وحاول احتضانها ولكن 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent