رواية فرحة العمر الفصل العاشر 10 بقلم حمو حامد

 رواية فرحة العمر الفصل العاشر 10 بقلم حمو حامد

رواية فرحة العمر البارت العاشر

رواية فرحة العمر الجزء العاشر

رواية فرحة العمر الفصل العاشر 10 بقلم حمو حامد


رواية فرحة العمر الحلقة العاشرة

فرحه العمر.....الجزء العاشر
بعد مرور شهر
فرحه ..عمررر
عمررر...موررري...قللبييي😢❤❤❤❤
عمر.....  نعم يا فرحه في ايه
فرحه..هات حضن الاول😂❤❤😢😢
عمر....  فرحه انتي مش شايفاني مشغول
فرحه بزعل ..عمر في اي يعني التليفون اهم مني ...
عمر...  ياحبيبتي شغل والله حاجات عن المتهم الجديد يعني زي دلائل وحاجات من دي
فرحه ..في حاجه اهم من كل دااا ..اهم من الدنيا كلها😢
عمر...  وقفل التلفون...  ايه يا فرحه في ايه
فرحه ..حضننننن😑😑
عمر..  ابتسم وقام حضنها وقعد يبوس كل حته في وشهااا..
بعد مرور شهر
فرحه ..عمررر عمررر...موررري...قللبييي😢❤❤❤❤
عمر.....  نعم يا فرحه في ايه
فرحه..هات حضن الاول😂❤❤😢😢
عمر....  فرحه انتي مش شايفاني مشغول
فرحه بزعل ..عمر في اي يعني التليفون اهم مني ...
عمر...  ياحبيبتي شغل والله حاجات عن المتهم الجديد يعني زي دلائل وحاجات من دي
فرحه ..في حاجه اهم من كل دااا ..اهم من الدنيا كلها😢
عمر...  وقفل التلفون...  ايه يا فرحه في ايه
فرحه ..حضننننن😑😑
عمر..  ابتسم وقام حضنها وقعد يبوس كل حته في وشهااا..
عمر..  مال فروحتي بقا زعلانه ليه  وفرحانه ليه
فرحه حضنتو جامد وقربت من ودانه جامد ....هتبقي بابيي❤
عمر....  واقف اتخشب ومش عارف يقول ايه هو مصدوم وبص لفرحه...  عمر..  فرحه..  اانن.. انتي.. ب.. بتكلمي بجد
فرحه مسكت ايدوو..والله العظيم ما بهزر ..والله بتكلم جد❤❤
عمر....  اا. انا... مش مصدق.. دا حقيقه..  انا هبقى اب اخيرااا..  وشال فرحه وقعد يلف بيها هبقى اب هبقى اب اخيراااااااا....
فرحه حضنتو جامد وهو شايلها...اه يروحي ..اه هتبقي اجمل واحلي واعظم اب في الدنيا يقلبي ..اه😢😢❤
عمر....  انتي عارفه اني بعشقك صح..  لا ولا اقولك انا عديت مرحله العشق انا بقيت بدمنك يا فرحهههه ربنا يخليكي ليا ياروح قلبي يارب انا مش قادر اوصفلك فرحت عامله ازاي بجد
فرحه حضنتو وعيطت...وانا بعشقك والله ..والله بموت فيك وبدمن وجودك يقلبي ...انا بحبك اوي يقلبي والله ..ربنا يحفظك ليناا❤❤😭(وخدي بالك من لينا😂)
خلاص بصي هما شهر  بالضبط ومتجيش جمبي علشان انا ماسك نفسي بالعافيه اصلا وعارف انا شغل السهوكه دا هاااا بلاش معايا يا فرحه تمام.......
فرحه...  حاضر يا قلبي😚❤
عمر...  خلاص ماشي انا هااخد اجازه من الشغل واهتم بيكي
فرحه..تؤتؤتؤتؤ ..
خليك في شغلك يقلبي انا هبقي تمام
عمر...  لا طبعا انا مش هبقى متطمن
خلاص بصي انتي تنزلي معايا وانا رايح تروحي عند امك وانا راجع هااخدك معايا تمام
فرحه ..لي كل التعب دا بس
خلاص هروح اقعد عند ماما اول كام شهر
لا ما متستهبليش انا راضي يا ستي اتعب هااجي اخدك انا مبقتش اعرف انام من غيرك تقوليلي كام شهر
فرحه ابتسمت وراحت حضنتو ..حاضر يقلبي
كمل شغلك عقبال محضر الغدا
لا لا هنجيب دلفري ارتاحي انتي النهارده وكل يوم هندبس حماتي نيهاهاهاها😁😂
فرحه ..والله😂😂😂وراح قعد هوا راحت رايحه نايمه في حضنو
عمر...  فرحه انا قولتلك ايه بلاش سهوكه😒😂
فرحه ..عايزه انام والله
عمر...  نامي يا اخره صبري🙂❤
انتي عارفه انو انا كمان وربنا عايزه انام.وفي حضن حد دلوقتي🙂🙂🙂🙂🙂🙂
فرحه قامت من حضنه واتعدلت علي الجنب التاني من الكنبه وفتحت دراعتها
عمر....  راح حضنها ونام هو في حضنها
فرحه ..بحبك
عمر.....  اقسم بالله وانا يا بنتي طب بقولك ايه هو البوس مسموح صح  ...  راح قايم وقعد يبوسها كتير......  (بس بقا علشان كده عيب)
فرحه..خلاص ..خلاص ..الباب بيخبط😂😂
عمر.. ما يخبط ولا ينيل واحنا مالناا
الباب عمال يرن
فرحه ..يبني افتح هتفضحنا بس😂😂😂روح يحبيبي يمكن حد مهم
عمر..  لا انا عارف مين اللي بيفسد كل حاجه بينا الزفت اللي اسمه اسر ادخلي الاوضه يا بنتي
فرحه بعصبيه شويه صغيره..انت مش قولت مش هتخليه يجي هنا تاني ...وقامت دخلت
معلومه...  اسر خطب وبقى راجل في نفسه كدهه...
عمر..  يا حبيبتي هو اتاسفلي وقالي انو كان بيهزر وبعدين هو قالي انو جاي هااقوله ماتجيش يعني وبعدين انتي متطلعيش
فرحه ..تمام ودخلت الاوضه وهو خرج فتح ووشه متلخبط روج😂
اسر...  ايه يا عم....  اوبااا شكلي جيت في وقت غلط تاني...
عمر...  لا ماهو انت علطول كده بتفصلني😒
اسر..طب امسح وشك الاول طيب😂😂😂😂
عمر...  وشي متبهدل اوي يلا
اسر..اوي اوي😂😂
عمر...  احسن مش ماسح حاجه هو عاجبني كده
وكمان علشان تحس على نفسك وتمشي
اسر ..دنا جي اقعد معاك شويه كدا اصلا واحتمال اسهر😂😂
نعم...  ياروح امك لا يابابا انا مش فاضيه صحيح ياض انا مقولتلكش هتبقى عمو قريب
اسر...بجدد❤❤مبروك ي عمور والله فرحتلك ..الف مبروك❤ربنا يتمملك علي خير ي رب❤ويقومها بالسلامه ويجي هو بس بالسلامه ..طب طالمها هبقي عمو وانت بابا وهي ماما ..ما تتهدو شويييه😂😂😂
عمر...  اتلم ياض...  اسر..  خلاص ياهم اني اسف...  بس بقولك هتسميه اسر هاا
عمر..ان شاء الله غور بقا😂😂
بقولي كده..  وخلاص هاا بس صدقني هسميه اسر😉
عمر..مش لو ولد اصلا 😂😂
متقلقش..  انشاء الله ولد
وبعدها مشي
عمر....  فرحااااااه
فرحه 😴😴😴😴😴
عمر...  فرحه انتي نمتي تاني ليه قوميييييي بقاااا يا فرحااااااه..
فرحه بجد كانت نامت😂
عمر....  طب ايه موتي يعني ولا ايههه يلا قومييي
فرحه بنوم..اي يعمر..
عمر...  ايه يا عمر ايه بس يلا قومي انتي نمتي ليه يلا انا مصدقت اسر مشى
فرحه ..ادورت ..ينهارك ابيض😳😳😳انت طلعت لاسر كداااا😳😳
عمر...  ااه واحرجني😊😂😂
فرحه ..مهو لي حق طبعا ..في حد يخرج بالمنظر دااا
عمر...  علشان تعرفي اني مسيطر😉😂😂
فرحه ..الله يكسفك😂😂
عمر...  يا بنتي في ايه...  عادي هو قالي امسحيه وانا مرضيتش وغيظتوو
عادي احنا بالنسبالنا عادي😉
فرحه..والله😂😂
وعدت الشهور وفرحه بقت في اوضه العمليات واهلم برا علي نار
عمر......  رايح جاي ومرعوب ومش عارف يعمل ايه خايف اوي
وسمع صوت عياط طفل جوا😢❤🍓
لقى الممرضين طالعين يجرو ورايحين وجايين
عمر...  لو سمحتي هما كويسين.....  الممرضه الولد كويس بس الام جالها نزيفف
عمر...  يعني ايه مم.. مش فاهم هي كويسه فهميني اي حاجه طيب طمنيني
الممرضه وهي بتمشي..حالتها خطر نزفت كتير والنزيف مش رادي يوقف
هما ودو الولد في الحضانه وعمر مرضاش يشوفه الا لما يتطمن على فرحهه
وبعد كدا لقي دكتور فرحه خرج..محتاجين دم ضروري
عمر...  قاعد مرعوب مش قادر حاسس انو روحه بتروح منه...... عمر..  فرحه علشان خطري متسيبينيش هاا انا عارف انك قدهاا علشان خطري
عمر....  انا انا شوفو دمي ينفع معاها ولا لا
الدكتور ...تمام اتفضل معانا
عمر...  دخل معاهم ولقى فصيله دمه متطابقه واخده من دمه
عمر....  لقى الدكتور طلع....  عمر..  دكتور فرحه عامله ايه....  الدكتور الحمد لله وقفنا النزيف هنستنى ساعتين لحد ما تفوق وهنحطوها في العنايه المشدده
بعد ساعتين 
فرحه بعدم وعي...ع..مر...عمر
الدكتور طلع يجري على فرحه....  عمر.. في ايه في ايه يا دكتور...  الدكتور المريضه فاقت
عمر..   طلع يجري ورااه
فرحه بنفس حالتها...ع..مر😴
عمر...  حبيبتي انتي كويسه في حاجه تعباكي
فرحه ..الولد😴😴ف..ين
عمر...  متقلقيش يا حبيبتي الولد كويس انتي قومي يلا علشان تشوفيه يلا يا حبيبتي
فرحه 😴😴😴
الدكتور...  البنج لسه ماثر شويه كده وهتقوم متقلقش
احنا هننقلها اوضه عاديه دلوقتي
فرحه ..عمر..مت..سبنيش😴
عمر...  عمري مااسيبك يا حياتي قومي يلا علشان تشوفي ابنناا
فرحه بأبتسامه..حل..و ..شبهك..ص..ح😴😴❤
عمر...  انا كنت قلقان عليكي ومشوفتهوش اسر هيجيبو دلوقتي قومي انتي بس
ونقلوها اوضه عاديه وابتدت تفوق
عمر....  حبيبه قلبي حمدالله على السلامه كده تقلقيني عليكي كده..
فرحه ..يحبيبي..حقك عليا😢❤
عمر...  المهم انك بخير يا روح قلبي...  ولقو اسر داخل عليهم...  اسر تعالي يا حبيبي سلم على عمو اهو.....  عمر عمو مين ياض انتي اللي عمو انا ابوه....  اسر...  معلش متتكلمش مع ابني اسر كده....  عمر..  ومين قالك اني هسميه اسر...  عمر لا ما هو انت مقولتليش بس انا سميته اسر خلاص....  
عمر...  انت بتستهبل صح....  اسر لا والله سميته اسر...  اسر الصغنون ده قلبي اناا
فرحه ..هات ياض ابني بدل ما اقوم اجيبك من قفاك التشك قلم متعرفش وشك من قفاك فيه ..هاات ابني😐😐
اسر...  خد ياعم بس هيحبني اكتر منك علشان على اسمي نيهاهاهاها
فرحه ..مين قالك اني هسمي اسر اصلا
اسر...  هو انتو ليه مش مصدقين اني سميته خلاص اسر🙄
عمر..   سميته ازاي مش النفروض انا اللي اسميه حتى..  في تسميه ابني مخلتنيش اتهنى باللحظه دي
فرحه..دنا هنط في زماره رفبتك اقتمها
اسر....  القطط بدات تخربش يا عمر على فكره🙄😂😂😂
عمر...  ايه يابني البرود اللي انت فيه دههههه
فرحه ..وسعولي كدااااا😂
عمر...  هتعملي ايه بس يا حبيبتي اهدي انتي لسه والده......  اسر...  والنبي امسكها يا عمررر
فرحه ..دنا هعمل منك شاااورمااا
اسر....  شريره اوي يا فرحه انتي والله...
فرحه ..وحيات امك صححح
اسر...  خلاص بقا دا حتى بصي الولد شبهي حرام يعني وهو في احلى من اسم اسر 😉😂
فرحه ..شبهك اي يلااا انت ..ده شبه ابوه القمر😂
عمر...  الله انا بتتجاب سيرتي في الخناقه🙄😂😂❤
فرحه..ايوا ي روحي😂
عمر...  قلبي انتي...اسر...  احم احم انا واقف على فكر
فرحه ..ولا ..ولا ..خنقتني ..هات ابني
اسر هههههههه احسن....  خدو حبه صغيرين وهااجي اخدو منكو تاني هاا
فرحه ..اول لما حضنته راحت معيطه
عمر...  بتعيطي ليه بس يا روحي
فرحه وهي بتبوس اسر الصغير..بسم الله ماشاء الله😭😭انا فرحانه اوي ي عمر
عمر....  في منك على فكره بس في مني اكتر😁😂😂
فرحه ..وانا اطول انه يبقي شبهك يقلبي😢❤
عمر....  على فكره انتي قاعده عماله تعاكسيني وانا بؤحرج🙄😂😂😂
فرحه ..بتوحرج اه😂😂
عمر...  ايوه طبعا بؤحرج مش انسان ولا ايه🥺😂😂😂
فرحه ..اه طبعا يقلبي😂😂
قلبي يا ناس...  هاتي بقا الواد ده والنبي عايز اكلوو كده
فرحه..لا ونبي سبهولي شويه
عمر....  هاتي بقا اخدتيه كتير هاتيه شويه بقا
اسر...  احم احم لو سمحتو انا سبتلكو اسر الصغير كتير ممكن بقا اخدوو..
فرحه..امشييي بقاااا
اسر.... لا مش ماشي انا عايز ابني الله....
عمر...  انت لسه هنا ياض بتعمل ايه ما كلو مشى انت ممشيتش معاهم ليه
فرحه..انت صدقت ولا اي😂😂
اسر...  ااه اصدق يااختي ما صدقش ليه وبعدين انا عايز ابوسه علشان ماشي واقعد معاه شويه لو سمحتوو
وادته لعمر وشويه وادوه لاسر واسر مشي وهما روحو البيت ..وعدا 8 شهور
جه اتصال لعمر في شغله..
فرحه..اسرررر ....اسرررر ي عمرررر...ابنييي

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent