روايات

رواية حطمت قلبي الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي البارت الثامن والعشرون

رواية حطمت قلبي الجزء الثامن والعشرون

رواية حطمت قلبي الحلقة الثامنة والعشرون

مراد بدموع وهو واقف مصدوم عشق! !!!!!!!
عشق بخوف بعدت عن عمر بسرعه وعمر استغرب بس سكت
مراد وهو بيقربلها بدموع وصدمه اكمل بحده مييين ده يا عشق وبص علي بطنها ودموعه نزلت انتي حملتي امتي يا عشق وازاي تخبي عليا حاجه ازاي كده ازاي قلبك طاااااوعك تخبي عليا انك حامل ردييي علياااا
عشق بدموع ميخصكش مين ده انا طلعتك من حياتي يا مراد وملكش دعوه بحملي اعرفك ليه اصلا
مراد بدموع وصوت عالي انتي اتجننتي انا مطلقتكيش انتي مراااتي ويعني ايه مليش دعوه بحملك ومسكها من دراعها واكمل بدموع نجحتي انك تكسريني بانك تخبي عني حملك يا عشق حقيقي برافو وانا اللي زي الاهبل اربع شهور دايخ وقلبي اتقسم نصين وبضرب نفسي 100 جزمه اني زعلتك
عمر فهم فاكمل دكتور مراد حضرتك فاهم غلط
عاليه هي مدام عشق مرات حضرتك يا دكتور
مراد ايوه.
واكمل مراد و مسك عمر من تيشرته بعصبيه واكمل انت مين اصلا يا حيوان. وازاي تيجي مع مراتي عند الدكتوره وايه علاقتك بيهااا اصلاااا
عمر طب ممكن تهدي وانا هفهمك
عشق بعصبيه تفهمه ليييه اصلا يلا يا عمر
مراد مسك ايديها واكمل بحده هو ايه اللي يلا يا عمر انتي اتهبلتي صح هو انتي مش مقتنعه اني واقف ورايحه جايه مع واحد غريب ولا اكن ليكي راجل تحترميه في غيابه قبل وجوده يلا نروح ونكمل كلامنا في البيت
عشق بعصبيه نفضت ايديها منه واكملت بدموع مش رايحه معاك في حته انساني يا مراد وكمل حياتك من غيري احسن
مراد بدموع وهو بيقرب منها رفع وشها وبص في عنيها واكمل وانتي يا عشق نستيني
عشق بدموع وكدب اه نسيتك

 

 

مراد بدموع اكمل كدابه وعينك لسه بتفضحك واسمي اللي في رقبتك ده ايه
عشق بدموع يمكن فشلت انساك حقيقي ولسه بحبك زي الاول بس كان لازم ده اللي يحصل انت هنت كرامتي كتير يا مراد
مراد بدموع انا اسف بجد انا اسف يا عشق ومستعد اعتذرلك قدام الدنيا كلها علشان تسامحيني صدقيني انا ندمت وانتي عقبتيني اسوء عقاب مره لما بعدتي عني كل ده وسبتيني لعذاب ضميري ووجعي واشتياقي ليكي ومره لما خبيتي عني انك حامل واكمل لعاليه بدموع فرح ولد ولا بنت ياعاليه
عاليه بحب ولد يا دكتور
عشق بعصبيه ودموع ملكش دعوه بيه ده مش ابنك اصلا
مراد بدموع ووجع واضح عشق صدقيني مهما تعملي مش هشك فيكي تاني بس بلاش بجد تحرميني من دي ارجوكي قوليلي انه ابني وفرحيني وارجعي معايا ونبدا من جديد
عشق بدموع مش بهزر بس ده مش ابنك
عمر عشق
رايح يتكلم وقفته عشق واكملت استني ياعمر
عشق ده مش ابنك يا مراد عايز تموتني وتغسل عارك تبقي ريحتني انا مش عايزه اعيش اصلا
مراد بعصبيه وعينه مليانه دموع ده ابني وابني غصب عنك ومسكها من دراعها متخليش اعصابي تفلت عليكي قولتلك مش هصدق الكلام اللي بتقوليه ده كفايه اوي حرمتيني من اني اتابعكم الشهور اللي فاتت وكنتي هتحرميني من حلمي اني اجيبه علي ايدي كمان
عشق بدموع وانا مش هقدر ارجعلك يا مراد وكان نفسي فعلا احرمك من ده وانك تعرف اصلا بس النصيب. كان ليه راي تاني بقي

 

 

مراد بدموع قرب منها وباس راسها حقك عليا يا عشق وحضنها وهي حضنته وكانها مستنيه يحضنها وعيطت في حضنه جامد واكمل بدموع انا اسف يا حبيبتي اسف بجد مش هزعلك تاني ولا هضايقك صدقيني بعدك عني كسرني اوي يا عشق كفايه اوي عارف اني غلطت اوي وعارف اني جيت عليكي كتير وظلمتك وانتي استحملتي علشاني كتير اوي يا عشق واختارتي تضحي بنفسك مقابل اني اكون بخير انا عارف اني حقيقي مستاهلش كل حبك ده بس انا بحبك اوي وندمان واحساس الندم بيوجع اكتر بكتير من اي حاجه و كلمه ياريت ماعملت كده بتموتني اكتر بس والله وغلاوتك عندي ما قادر خلاص انا بموت في بعدك بجد يا عشق متحرمنيش منك ومن ابني وحياتي عندك
عشق بعياط حضنته جامد واكملت واحشتني اووووي اووووي يا مراد واحشتني مش قادره اقولك ان بعدي عنك كسرني قبل مايكون كسرك كان نفسي اجري في حضنك لما بخاف وبزعل زي عادتي بس كنت بعيط لحد مانام انا كنت بموت زيي زيك يا مراد وانت تستاهل اكتر من كده انت حبيبي وكل حاجه في دنيتي
مراد وهي في حضنه اكمل بعياط مش اكتر مني يا عشق انا بعدك عني كسرني وضميري كمل عليا وباس راسها واكمل روحي رجعتلي والله مش هبعدك عني تاني ابدا يا عشق مهما حصل
عشق بدموع ربنا يخليك ليا يا مراد
مراد بحب قلب مراد من جوه
عشق بهمس طب ممكن تسبني عيب بجد الناس واقفه
مراد بحب محدش ليه عندي حاجه انا ماصدقت لقيتك
عشق بضحك طب هحضنك بعدين براحتك عايزين نمشي
مراد بحب وهو بيبوس راسها ماشي يا ست البنات
عمر بدموع انا بجد مش هقول غير ربنا يخليكم لبعض وميحرمكوش من بعض ابداا

 

 

عاليه بدموع انا عمري ماكنت اعرف ان هي مرات حضرتك يا دكتور بس اي ان كان المشكله فاالحمدلله انها خلصت
مراد بحب تسلمي يا عاليه واكمل لعمر بحده بس حضرتك مين بقي
عمر بضحك قوليله علشان حاسس اني هضرب
عشق بضحك لا متقلقش جوزي مش عنيف
مراد لا عنيف انتي متعرفيش اني بقيت عنيف وشمر كم قميصه واكمل خصوصا لما حد يقرب لمراتي
عمر بخوف ايه يا دكتور انت فاهم غلط خالص متقوليله يا عششششق
عشق بضحك بس يا مراد ده يبقي ابن خاله عايده دي ست طيبه اوي لما جيت هنا من اربع شهور تعبت في الشارع فاودتني بيتها وجابتلي عاليه تكشف عليا ويومها عرفت اني حامل فبعدين ادولي شقه قصاد شقتهم بتاعت خال عمر بس مهاجر وقعدت فيها الشهور دي كلها وعمر وخاله عايده كانوا بيهتموا بيا وبللي في بطني وكانوا برغم ان ظروفهم علي القد بس مكنوش بيخلوني عايز حاجه وكل شويه كشف وادويه واكملت بضحك واللي انت عايز تضربه ده اكتر حد كان معاك وغلطني اني بعدت كده
عمر شوفت انت ظالمني ازاي وربي انا بعتبرها اختي
عشق اه زي اخويا
مراد وهو بيضرب كف في كف اخووكي تاني يا عشق
عشق بضحك انت لسه فاكر
مراد ضحك بعدين ضحكته اختفت بسبب تذكره لهشام وفكر عشق هتعمل ايه لما تعرف واكمل لازم نرجع يا عشق القاهره ماما تعبانه اوي وقلبها واجعها بسبب بعدك
عشق بخوف ماما مالها يا مراد طب هي كويسه

 

 

مراد بحب متخافيش كويسه بس تعبانه ومحتجالك ودخلت المستشفي مره
عشق بخوف يلا يلا نروحلها بس اسلم علي الخاله واجيب حاجتي
مراد يلا وشكرا يا عاليه
عاليه بحب ده شغلي يا دكتور
—————————–
في بيت الخاله
عايده بدموع هتواحشيني يا بنتي بس فرحتي برجوعك لجوزك اكبر بكتيير
عشق بدموع انتي اكتر يا خاله ومش عارفه اقولك ايه بجد علي كل اللي عملتيه معايا
عايده بدموع انتي بنتي يا عشق وهتفضلي كده
مراد بحب مش عارف اقول حضرتك ايه بجد علي اهتمامك بعشق واللي في بطنها حقيقي مدين ليكي كتير اوي علي كده وانت ياعمر متزعلش مني بس حقيقي انا غيرتي عاميه شويه بس بجد عايز اشكرك جدا علي اهتمامك بيها واكمل بضحك ووقفك في صفي طبعا
عايده بدموع يابني انا اعتبرتها بنتي اللي مخلفتهاش والله متقولش اي حاجه
عمر بضحك ولا يهمك مش زعلان بل بلعكس اتاكدت اكتر انك بتموت في عشق ومبروك رجوعكم وربنا ميحرمكوش من بعض ابدا
عشق بحب اللهم امين يارب
مراد بحب الله يبارك فيك يارب واكمل بس علشان اللي عملتوا واحنا في الطريق لهنا انا كلمت مهندس صاحبي وجبتلكم فيلا جمب فيلتنا علشان تقدروا تشوفوا عشق وقت ماتحبوا بعد رعايتكم ليها بقيتوا خلاص اهلي واهلها وكمان شغل لعمر في شركه محترمه وبكده اكون رديت جزء من مديني ليكم بس انا هفضل تحت امركم طول العمر

 

 

 

عايده مكنش ليه لزوم يابني بجد حقيقي ليه يعني كل ده بقولك دي بنتي وانت تعتبرنا اغراب وتدينا مقابل
مراد بحب ياست الكل وعلشان هي بنتك فبقولك تقربي منها
عمر بس مش هينفع كده يا دكتور بجد كتير اوي
مراد اهتمامكم بعشق واللي في بطنها مهما اديكم مش هوفي حقه لانه حاجه كبيره عندي جدااا بجد
عايده بحب ربنا يخليك ليها يابني يابختها بيك ويابختك بيها
عشق بصتله بحب وابتسمت
عمر خلاص يا مراد بيه هنيجي
عشق بمرح انتوا تلموا شنطكم وتيجوا دلوقتي وهعمل انا العشا في البيت وناكل سوا كلنا
عايده دلوقتي ?!
عشق اه يا خاله ولا هتزعليني
عايده بحب مقدرش يا نن عيني
مراد طب يلا هنستناكم تحت ولمت عشق كل حاجتها من الشقه ونزلوا
قدام العربيه عشق واقفه وعماله تحاول تدخل ومش عارفه تدخل
مراد من جوه العربيه ايه يا حبيبي هنفضل سنه لحد ماتدخلي
عشق بدموع مش ابنك اللي مخليني شبه الكرومبه مش عارفه اتحرك ولا ادخل العربيه.من بطني
مراد فرح بكلمه ابنك ونزل وسندها ودخلت وبعدين هو دخل قعد قدام في مقعد السواق جمب عشق مستنين عايده وعمر واكمل بحب يعني ابني اهو ليه طوله اللسان
عشق ده انت مركز بقي

 

 

مراد بحب اومال اركز مع مين غيرك ياقمر انت وحط ايده علي بطنها فا البيبي ضربها لما حس بيه
اكملت عشق بضحك اه اه طب انا مالي ولا بترحب بيه يعني ده بابا يا اسر بيقولك انه بيحبك اوي
مراد بدموع انتي اختارتي اسر
عشق بحب مش عجبك يا حبيبي فا قولتلك وعد مني هسميه
مراد بحب يابت ااحبك اكتر من كده ايه. واكمل بضحك ومتقوليش حبيبي دي واحنا برا اوضتنا علشان منتمسكش اداب هناا
عشق مرااد
مراد وهو ماسك ايديها باسها قلب مراد وعيون مراد وحياه مراد كلها
عشق ابتسمت.بحب واكملت بحبك
مراد بضحك تاني وبيقرب منها واكمل لا انتي مش ناويه علي خير انهارده وباسها
عشق بكسوف مرااد لو حد شافك دلوقتي
مراد بحب مراتي براحتي اعمل اللي يعجبني بس انتي اسكتي علشان منتمسكش زي ماقولتلك
عشق ضحكت واكملت حاضر امسك. ده
مراد ايه ده
عشق بحب كنت واثقه اننا هنرجع فكتبتلك 120 صفحه بعدد الايام اللي بعدت عنك فيهم بكل حاجه تخص اسر والسونار والاشاعه وكانك كنت معايا
مراد بحب عينه ادمعت مع اني كنت اتمني اكون من الاول واعيش ده فعليااا.بس هقرا كله ونكمل سوا
عشق بحب هنكمل سوا وللابد
مراد طب اكلم العيله اعرفهم بقي
عشق اه وهات ماما
مراد اتصل بيهم

 

 

مراد الو ايه يا ماما
ايمان بتعب ايه يا حبيبي
مراد في حد عايز يكلمك
ايمان مين ده
عشق خدت الفون واكملت بدموع ده انا يا ماما
ايمان بصدمه ودموع عشششق وسمعها اللي كانوا معاها ادهم ندي ياسمين حسام مازن اسراء بس عزه وهشام كانوا برا
ايمان بدموع فينك يا قلب ماما تعالي يا قلبي واحشتيني
ادهم علي الاسبيكر
عشق بدموع انتي اكتر حقك عليا وهاجي اقولك كل حاجه
ندي بدموع واحشتيني يا عشق
عشق بدموع انتي اكتر بجد
ادهم بحزن كده يا عشق وتقوليلي انت اخويا طب متكلمنيش كل ده
عشق. بدموع سامحني يا ادهم بجد حقك عليا
مازن بدموع واحشتيني يا نورعيني اتكسرنا بعد غيابك
عشق بدموع حبيبي واحشتني ايه اخبارك واخبار اسراء
اسراء بدموع كلنا بخير ومستنينك يا مرات اخويا
ياسمين بدموع ماشي يا كلبه لما ترجعي هربيكي
عشق بضحك ماشي ياست ياسمين ربوني براحتكم
حسام بدموع هونا عليكي يا بنت خالتي
عشق حقكم عليا حقيقي
ايمان لقيتها ازاي يابني

 

 

مراد حكالهم كل حاجه وحكالهم عن عايده وعمر ماعدا ان عشق حامل قال يسبها مفاجاه وقال انها تعبت فكشفولها
ايمان عملت الصح يا حبيبي يجوا ينوروا ده كتر الف خيرهم يلا بسرعه بقي تعالوا بنتي واحشتني
مراد بضحك الله وانا لا
ايمان بضحك هتغير من عشق لا وانت يا حبيبي واحشتني بس واحشني مراد القديم اللي هيرجع انهارده برجوع حبيبته
مراد بحب والله عندك حق ياست الكل يلا هقفل معاكي علشان هسوق
ايمان بحب تيجوا بالف سلامه باي
مراد باي
ودخلت عايده وعمر وانطلقوا للبيت
وبعد 3 ساعات وصلوا الفيلا وعشق دخلت واتفاجئوا من بطنها
ايمان بدموع انتي حااامل
عشق بدموع حضنتها واكملت اه يا ماما لما مشيت عرفت اني حامل حامل في اسر مراد السيوفي
ايمان بفرح ودموع يا منتا كريم يا يارب ايه الخبر الجميل ده عشت وهشوف خلفتك يا مراد يابني وحضنت عشق جامد بفرح كبير
ايمان بحب مش عارفه اقولك ايه يا مدام بجد انتي وابنك علي الي عملتوه مع بنتي
عايده بحب بنتي زيك بلظبط ربنا يخليكي ليهم يا ست يا اصيله حماه بحق وحقيقي اللي يشوفك يقول امها الله يرحمها ربنا يخليكي ليهم
عمر بحب احنا معملناش حاجه اي حد اصيل كان هيعمل كده ياام مراد
مازن بدموع واحشتيني

 

 

عشق حضنته جاامد واكملت وانت كمااان يا نورعيني واحشتني اوي يا مازن
مازن بدموع ليه يا عشق كل دي غيبه وحط ايده علي بطنها وراجعالنا باجمل هديه بجد مبروك يا حبيبت قلبي
عشق بدموع حقكم عليا متزعلش مني والله يبارك فيك يا حبيبي
ندي وياسمين حضنوها بدموع واكملوا واحشتينا اوووي يا عشق
عشق وهي بتضمهم ليها اكتر وانتوا اكتر والله
اسراء بدموع وانا مواحشتكيش
عشق حضنتها انتي نورعيني انتي واحشتيني
اسراء بفرح هبقي عمتو اخيراا
عشق بضحك بس خدي بالك عمتو بتبقي عقربه
اسراء بضحك تشكري مش هرد عليكي بس اكراما لاسور حبيب عمتو
حسام بدموع واحشتيني اوي
عشق حضنته بحب وانت اكتر يا قلب اختك
ادهم بدموع نورتي بيتك يا اصيله ومبروك علي الحمل اخيراااا هبقي عمو واكمل بابتسامه حققتي حلمي اهو
عشق بحب مش عارفه اقولك ايه يا ادهم غير انك عوضت مكان اخويا الكبير اللي فضلت ادور عليه سنين وقفت قصاد مراد وكنت حمايتي ربنا يخليك لينا بجد
ادهم بحب ويخليكي لينا يا مرات اخويا وتقومي بالف سلامه انتي اختي يابت متقوليش كده تاني
مراد بغيره وقف جمبهم واكمل احممم احممم
عشق بضحك عايز ايه
ادهم بضحك بداانا

 

 

مراد بصله وقاله ده انا هنفخك بس مش وقتك واكمل ها وانا
عشق وانت ايه
مراد بضحك حضنتي كله اشمعنا انا ايه ده مواحشتكيش مثلا
كلهم فضلوا يضحكوا عليهم
عشق بضحك انا حضنتك اكتر حد و اول واحد
مراد بتمثيل حزن بتعديهم عليا يا عشق خلاص مش عايز منك حاجه
عشق بضحك تعالي بس انت هتمثل عليا عارفه الحركات دي
مراد بخبث لا زعلان صالحيني
عشق اصالحك ازاي
مراد همس بضحك حاليا احضنيني في اوضتنا اقولك ازاي
عشق بضحك ضربته واكملت اتلممم هااا وهمست بصوت منخفض انا حامل يا دكتورر ولا نسيت
مراد بحب بنفس الهمس لا منستش بس بردو انتي حامل في الرابع يا دكتوره
عشق بضحك طب بس اتلم
مراد بضحك حاضر هتلم
عشق حضنته جامد وهو ضمها ليه اكتر وباس راسها
مراد بحب اخيرا حسيت براحه بعد كل ده يا عشق بجد
عشق بحب وانا اكتررر حقيقي
وكلم ادهم بحركات بوقه من غير صوت فين هشام
ادهم فهم وقاله بهمس مع عزه بيخرجوا
مراد ثواني يا حبيبي اطلع التليفون من جيبي
مراد الو فينك

 

 

هشام علي باب الفيلا عندكم ليه
مراد طب ادخل انا جوا
هشام انت جيت اصلا
مراد اه يلا بسرعه اخلص وقفل
عزه في ايه
هشام بقلق معرفش بس مراد جوا وعايزني
عزه طب يلا ندخل نشوف
في الفيلا
عشق مين ده يا مراد اللي جاي
مراد بصلها بحب واكمل انتي بتثقي فياا صح
عشق بتوتر اه بس في ايه
مراد عينه دمعت واكمل يعني عارفه اني مش هقرب منك حد وحش
عشق بقلق اه عارفه في ايه يا مراد
مراد بدموع انا عرفت اخوكي الكبير

 

 

عشق اتصدمت وكذالك عايده وعمر لانهم كانوا عارفين منها
عشق بدموع ولهفه اازاي لقيته ازاي ها قولي يا مراد
وهنا دخل هشام واكمل بمرح ايه يا ابو نسب عايزني في ايه واتصدم من جود عشق وحس بخوف شديد من رده فعلها
عشق شافته اتصدمت واستخبت ورا مراد واكملت بخوف هو هو ايه جابه هنا يا مراد ومين مين ابو نسب ده بيقولك كده ليه
مراد لفها واكمل بدموع متخافيش انا جمبك
عشق بعصبيه ودموع هشام بيقولك كده ليييه انت اتجوزت عليااا يا مراااد حد من اهله نهارك اسود
مراد بدموع انتي بتقولي ايه بس انا مبحبش غيرك ياعشق مقدرش اعمل كده
عشق بانهيار اومال الحيوان ده بيقولك كده ليه
مراد بدموع علشان انا فعلا نسيبه واتجوزت اخته
عشق بصدمه وعياط اخته مين يا مراد
هشام من وراها بدموع بص في الارض واكمل انتي يا عشق انا اخوكي اللي دورتي عليه لسنين يا حبيبتي
عشق بصدمه ووجع دموعها نزلت واكملت اييييه! !!!!!!

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

اترك رد