رواية الماء والنار الفصل السابع 7 بقلم شهد سيد

 رواية الماء والنار الفصل السابع 7 بقلم شهد سيد

رواية الماء والنار البارت السابع 

رواية الماء والنار الجزء السابع 

رواية الماء والنار الفصل السابع 7 بقلم شهد سيد


رواية الماء والنار الحلقة السابعة

#الماء والنار 💧🔥(ب 7)
ورد:هو انت ممكن تزهق منى 
كمال:حد يزهق من بنتو
ورد بابتسامة:بحبك 
كمال:بعشقك 
ورد:بدمنك 🤤
كمال بضحك:اوب اوب 😘
انتى حياتى يبنتى يلا سلام رايح الشغل
ورد بقلق:م بلاش تروح النهاردة انا قلبى مقبوض خليك معايا
كمال:معلش يروحى عليا شغل كتير اوى وحرام اخلى جاسر يبقا وحدو ف الشغل 
ورد :خلى بالك من نفسك 
باسها كمال بوسة رقيقة :
حاضر سلام 
وخرج كمال من البيت ولسة هيركب العربية ظهرت عربية فجأة وضربو بالرصاص ف قلبو 
ورد ووقفة مصدومة :كمااااااااااااااال
وصحيت ورد مزعورة وبتنده باسم كمال
:كمااال اى دا انا فين ايه دا كان حلم الحمدلله كان حلم انا بازم اطمن على كمال اكيد هو محتاجنى 
ومسكت الفون ولسة هتبعت رسالة لكمال جاتلها رسالة من رقم غريب ومش مصرى فتحت الرسالة واتصدمت ......
لقت صورة كمال ومعاه وحدة 
ومكتوب تحت الصورة 
جوزك حبيبك سافر عشان يتجوز.عليكى وقريب هيبعتلك ورقة طلاقك 
ورد بدموع.وصدمة:لا مستحيل مستحيل يعمل كمال فيا كدا وفضلت تصرخ وتنده باسم كمال 
---------------------------------------
ف مطار فرنسا 
جاسر:انت مجنون اى اللى انت عملتو دا ورد هتتأذى ي كمال
كمال: عشان كدا لازم الحقها 
جاسر:هنلحقها ان شاء الله بس مكنش ينفع اللى عملتو عند العزيزى دا 
Flash back.....
جاسر بصدمة:مونيكا 
مونيكا :اى مستغرب لى هو انت متعرفش ان بابي هو اللى باعتنى اشتغل معاكو واعرف تفاصيل شغلكو 
كمال: يعنى انتى اخت نصار 
مونيكا :اها اختو ولو متجوزتنيش انا اللى هقتلك بأيدى 
كمال:امم باين عليكو عيلة كلها اوساخ 
وفجأة خرج كمال مسدس من جيبو وضرب طلقة وكانت تكة وهتبقى ف راس العزيزى ومسك مونيكا من شعرها وضربها بالقلموقال
:المرة اللى جية هتبقا ف راسك ي العزيزى  وكدا هكون قتلتك انت و ابنك وهقتل بنتك ي عزيزى ومشى ع المطار ع طول 
Back......
كمال:حط نفسك مكانى ي جاسر كنت هتعمل اللى انا عملتو وبزيادة
وركبو الطيارة للوصول لمصر
-----------------------------------------
عند ورد 
كانت بتلم هدومها عشان تسافر لباباها وبتعيط واعصابها فالتة
:لى كدا ي كمال لى لى عملت فيا كدا اااه يقلبى 
ولسة بتفتح الباب عشان تمشى لقت واحد ف وشها ضخم اوى وشكلو مرعب وشو وش اجرام 
ورد بخوف: عااااا انت مين 
ولسة هتقفل الباب كان زق الباب ووقعها ع الارض ولسة هتقوم شدها من رجلها عليه وهى فضلت تصوت وتنده باسم كمال 
وفجأة مسك المجرم فازة وكسرها ع راس ورد وورد نزفت دم كتير وفقدت وعيها واخدها المجرم ومشى 
----------------------------------------
ف مطار مصر 
كمال اول م نزل من الطيارة فضل يجرى وجاسر وراه 
واخدو تاكس وبسرعة وصلو البيت وفجأة..........
لقو باب البيت مفتوح والبيت متبهدل وفى دم ف الارض لحظة وحدة دممممم
اتصدم كمال من المنظر ودخل البيت وفضل ينده على ورد ويعيط وجاسر واقف مصدوم 
كمال بعياط: ي ورد انتى فين ارجوكى متسبينيش ي واااااارد 
لقى فون ورد مرمى ع الارض وكل ما يمسكو يقع منو لان ايدو بتترعش ف مسكو جاسر وفتحو واتصدم لما لقى الفون مفتوح ع صورة كمال ومونيكا وكأنهم ف فرح بيتجوزو واتصدم من الكلام اللى مكتوب تحتو شافو كمال وفضل يعيط :
اه ي ولاد الكلب هضيعو مراتى منى 
وخرج جاسر وكمال وكلفو رجالة تدور ع ورد ورجعو فرنسا تانى وراحو لفيلة العزيزى بس ملقوش حد 
كمال اترمى ع الارض وفضل يعيط ويشهق زى الطفل اللى فقد امو 
دور كمال ع ورد ف كل حتة بس للاسف ملهاش اثر
-----------------------------------------
ف مكان مجهول 
ورد بدأت تفوق :اه كمال اه انا فين ولقت نفسها ف مكان ضلمة ومربطة ايدها ورجليها ومش عارف تتحرك وفضلت تصوت :
حد يلحقناااااااااى ارجوكو حد يلحقنى انا فييين 
وفجأة اتفتح الباب والنور وظهر العزيزى وبصلها من فوق لتحت:
ههه لا زوقو حلو برضو 
ورد:انت مين وانا فين انا عايزة اروح لكمال 
العزيزى شاور للمجرم اللى خطفها والمجرم قطعلها هدومها وفضل يضربها وهى فضلت تصوت :
عااااااا لا ياربى انا تعبت الحقنى ي كمال ي كماااااااااال
-----------------------------------------
كمال بالم:اه يقلبى اه ورد وؤد اكيد حصلها حاجة ي ورد انتى فين بقا انا م صدقت لقيتك 
عدا اسبوع من اختفاء ورد 
كمال شكلو اتغير اوى بقي متبهدل ومربي دقنو وعينو مرهقة وتحت عينو اسود 
جاسر بحزن:حرام عليك نفسك ي كمال 
كمال بصوت مبحوح :عايز ورد 
وفجأة جات رسالة فتح كمال الرسالة فجأة 
كمال بصدمة :وررد

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية الماء والنار
google-playkhamsatmostaqltradent