رواية انثى الصقر الفصل السادس 6 بقلم ملك ايمن

 رواية انثى الصقر الفصل السادس 6 بقلم ملك ايمن

 رواية انثى الصقر البارت السادس

 رواية انثى الصقر الجزء السادس

رواية انثى الصقر الفصل السادس 6 بقلم ملك ايمن

 رواية انثى الصقر الحلقة السادسة

~روايه انثي الصقر~🦅
(بقلم ملك ايمن) 
البارت السادس moka🔥
دخلت ليلي الي غرفتها وشغلت اللاب توب واشتغل الفديو وكان محتواه هو صور لها هي ومالك في وضع مخل للاداب وقتها اتصل رقم وهي ردت عليه
ليلي: الو مين
العتال: اي رايك ياحضره الظابط حلو مش كده
ليلي: كل ده فبركه كلو فيك
العتال: منا عارف بس مش باين يعني الفديو ده لو اتنشر مش هيحصل حاجه غير انك هتخسري شغلك وسمعتك ياااا هه انثي الصقر
ليلي: هتندم  ياعتال وافتكر اني حذرتك
ليلي: الو مالك تعال فورا انا مستنياك في الاوضه
مالك: حاضر
دخل مالك الغرفه بعد ما اذنت له بلدخول
مالك: في اي
ليلي: اتفرج ع الفديو ده بكتيرو اوي بكره هيتنشر
مالك اتفرج ع الفديو ومانو مش هوا الي في الصور
مالك: ليلي ده محصلش انا مش فاكر حاج... 
قطعته ليلي: مالك الصور دي فيك مش حقيقيه 
مالك: طب ومين هيصدق الكلام ده
ليلي:  لازم نفكر هنعمل اي
مروه بصوت عالي: ليلي مااالك انزلو يلا الغدا جاهز
ليلي: يلا ننزل
مالك استغرب من برودها وسالها
مالك: انتي بارده كده لي النوضوع كبير
ليلي: دي مش اول مره يتعمل عليا مؤامره ده شئ عادي يلا ننزل
نزلو الي تحت واجتمعو حتي يشرعو في الطعام قاطعهم رنين هاتف ليلي
ليلي: الو عامل اي وحشتني
يوسف: انتي اكتر ياحبيبتي وحشتيني اوي انشاء الله انا جاي بكره
ليلي: اي ده جاي لي بكره انت كويس حصلك حاجه
يوسف: اهدي ياقلبي انا كويس بس وحشتيني
ليلي: هستناك في المطار سلام ياحبيبي
مروه: مين ياليلي
ليلي: ده يوسف ياماما جاي بكره
مروه: يجي بسلامه
ليلي: انا شبعت عن اذنكم
كل هذا تحت نظرات مالك الغاضبه من كلامها ع الذي يسمي يوسف
مالك في نفسه: هوا انا لسه خلصت من عمر عشان يطلعلي يوسف ده كمان
مالك: هو مين يوسف ده ياطنط
مروه: ده يوسف اين عمها قريبين جدا من بعض وهوا الوحيد الي عارف ليلي الفرفوشه والي بيعرف يهديها عكس الكل
مالك بضيق : اه 
..........(بقلم ملك ايمن)
في اليوم التاني 
مروه:ليلي مش رايحه الشغل 
ليلي:لا ياماما هقعد انهارده عشان يوسف
مروه:ماشي ياحبيبتي
بعدها بساعه ليلي ماما انا رايحه المطار ماشي
...........(بقلم ملك ايمن)
في المطار
خرج من المطار شاب ذو قامه طويله عيون خضره شعر اسود بشره بيضاء كان يرتدي طقم كاجول (الواد جااحد ياجماعه)
جريت عليه ليلي وحضنها بقوه مش شده اشتياه لها
(انا يوسف حسين السيوفي ابن عم ليلي ٣١ سنه من اصغر رجال الاعمال سننا واكبرهم 
نجاحا) 
يوسف: وحشتيني يامجنونه
ليلي: انت اكتر احترم نفسك بقا الله عيب ع النجوم الي ع كتفي😂
يوسف:طب يلا نروح انا مش قادر عايز اناام
ليلي:اه صح احنا عندنا ضيف تبع بابا وماما وقعدين عندنا فتره
يوسف:ومالو نتعرف يلا
..........(بقلم ملك ايمن)
في قصر عائله السيوفي دخلت ليلي هي ويوسف وكان يسوف يضع يديه ع كتفها ويداعب شعرها وكانت تضحك بشده ع الذي يفعله
مروه:اهلا اهلا عامل اي ياحبيبي
يوسف:ازيك ياخالتي انا الحمد لله
عامر:ازيك يايوسف ابوك عامل اي 
يوسف:الحمد لله مش تعرفونا
مروه:ده فؤاد ومراتو داليا وابنو مالك
يوسف:اهلا وسهلا اتشرفت انا يوسف ابن اخو عمي عامر
فؤاد:اهلا بيك يابني
داليا:اهلا وسهلا يابني اتشرفنا(بقلم ملك ايمن)
كان مالك ينظر الي يوسف بغضب ويوسف لاحظ ذلك وابتسم ابتسامه جانبيه 
يوسف:انت مالك مش كده عامل اي
مالك:الحمد لله
مروه:تعالو يابني استريح جوه
يوسف:لا انا هطلع انام شويه تعبان
مروه:طب الاوضه بتعتك  مالك قاعد فيها
يوسف بخبث:ومالو انا اساسا هنام مع لولتي اصلها وحشتني اوي مش كده يالولا
ليلي بهمس:اسكت هيبتي طارت الله يخرب بيتك
عامر:طيب يابني اطلع ارتاح
مالك غضب وبدون وعي قال
مالك:اي ده ازاي يعني بنت وولد في اوضه واحده مينفعش
ليلي:ده شي ميخصكش
يوسف بهمس:يامسيطره😂
وصعدت ليلي ويوسف الي الغرفه 
مالك في نفسه خلاص مفيش حل غير كده ايواه هكون اناني بس مفيش حل تاني


لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية انثى الصقر)
google-playkhamsatmostaqltradent