رواية احببت خديجه الفصل السادس 6 بقلم اية هاني

 رواية احببت خديجه الفصل السادس 6 بقلم اية هاني

رواية احببت خديجه البارت السادس

رواية احببت خديجه الجزء السادس

رواية احببت خديجه الفصل السادس 6 بقلم اية هاني


رواية احببت خديجه الحلقة السادسة

البارت السادس من رواية "أحببت خديجه" 🦋💙.. 
_ انا مش عارفه والله ايه اللي وقعني مع واحد زيه متفهميش له حاجه شوية تحسيه أهبل وطيب وساعات تحسيه زي الوحوش كدا وقاسي .. 
= مين دي بقااا اللي قاعدة تكلميها بقالك ساعتين..
_هاا دي دي أميرة صحبتي.. 
= صحبتك بردوا ولا مصطفي.. 
_ انت ليه بتشك فيا دايماا.. 
= عايزاني اصدقك ليه.. 
_ علشان مش دي الحقيقة.. 
= وايه هي الحقيقة.. 
_ هتقعد وتسمع مني براحه.. 
= هقعد بس اقفلي الزفت اللي مفتوح وشكلها صحبتك سمعتنا.. 
_ أميرة شوية كدا هكلمك.. "هاا اتفضل اقعد بقاا".. 
جه نوح وقعد قصادهااا ع السرير وبصلها جامد.. 
= احكي يستي.. 
خديجه بتوتر من نظراته وعيونه اللي بتسحرها.. 
_ هقولك بس متفهمش غلط ومتزهقش و.. 
= انجزي قولي.. 
_ مصطفي دا يبقي ابن عمي وانا يعني كنت.. كنت.. 
= كنتي ايه اياكي تقولي بتحبيه.. 
_ ليه بقاا مقولش كدا .. 
= علشان الحب دا ليا انا وبس متحبيش حد غيري..ثانية واحدة انتي قولتي كنت يعني دلوقتي مفيش حب ولا حاجه صح. 
_ صح.. 
= وبتحبيني.. 
_ انت عايزني أحبك يا نوح بعد اللي عملته معايا انت اغتصبتني يا نوح.. 
= انا آسف بس لما سمعتك بتقولي مصطفي الف سناريو جه ف بالي وحصل اللي حصل.. 
_ والمفروض إني انسي.. 
= مش قدامك حل غير دا.. 
_ انا هقوم اعمل غدا تحب تاكل ايه.. 
لقيته مسك ايدي وباسها" اللي تعمليه بإيديكي هااكله".. 
= وه انت بتعمل ايه يا جدع.. 
نوح بنظرة استغراب وبعدها انفجر ف الضحك من جملتها" جدع"😂😂😂😂.. 
_ لا بجد انت عملت ايه من شوية.. 
= بوست ايد مراتي ايه فيها حاجه دي.. 
_ اما اقوم احسن لياا.. 
ودخلت خديجه المطبخ وكل شويه تفتكر نوح وهو بيبوس ايدها وتضحك. 
وفجأة.. 
= نووووووح اااااااه.. 
نوح جه بسرعه لقاها واقعه ف الأرض ووشها محمر جدا.. 
_ اطفي الغاز يا نوح اااااه.. 
= طفيتيه يا حبيبتي نوح دمع لما شافهاا موجوعه وشاالهاا بخوف وخدهاا ع المستشفى .. 
_ نوح خليك جمبي متسبنيش. 
= انا جمبك علي طول يا حبيبتي متخافيش.. 
- ممكن تخرج براا.. 
_ لا هفضل معاهاا واديلها مسكن ولا اي حاجه تخفف الوجع عنهاا.. 
= حاضر.. 
وبعد شوية.. 
_ الحمد لله هي مش هتحتاج تجميل لإن الولعه ممسكتش فيها والمرهم دا هتحطه مرتين والف سلامه علي المدام.. 
وخدهاا وخرج.. 
_ بتعيطي ليه يا حبيبتي لسه موجوعه.. 
= وشي بيحرقني اووي.. 
_ الف سلامة عليكي ياقلبي يارب انا وانتي لاا... 
= ولا انا ولا انت ولا اي حد يا حبيبي.. 
_ ايه قولتي ايه يا خديجه.. 
= مقولتش حاجه وبعدين هو دا وقته.. 
_ اما تروقي نشوف الكلمه دي بعدين.. 
في المساء. 
_ بس اهدي هجيبلك تلج دلوقتي تحطيه علي وشك.. 
خديجه ببكاء.. 
= لا التلج غلط هات المرهم بسرعه ااااه وشييي.. 
_ هروح اكسر البوتجاز دلوقتي..وراح جاب المرهم.. 
= انت بتعمل ايه.. 
_ هحطلك مرهم.. 
= لاا انا هحط لنفسي.. 
_ ششش اقعدي ساكته خاالص.. 
وقرب منهاا وأول ما ايده لمست وشها جسمها قشعر.. 
_ براحه يا نوح ونبي.. 
= حاضر والله هوووف شوفتي حطيتت براحه ازاي.. 
_ حساك طفل اوي ف آخر جملة.. 
= بقاا كدا يعني من شوية كنتي بتعيطي وهات ينوح المرهم والنبي دلوقتي قويتي واتكلمتي كويس.. 
_ هتجيب لياا أكل ولا لااا انا جعانه. 
= انتي فصيلة.. 
_ معلش.. 
_ هتاكلي ايه..
= انت بتحب ايه. 
_بحب البيتزا والكنتاكي.. 
= وانا كمان علي فكرة.. 
_ طيب انا هروح اجيب واجي بسرعه.. 
وراح جاب اكل لهم وجاب كانز وشيكولاته وحاجات كتير ( يبختهم ااااع الواحد جااع والله) 🙂😂.. 
_ خديجاااااه.. 
=ايوااا.. 
_ جبت حااجات كتيرة. 
= تسلم جبت ايه.. 
_ جبت البيتزا والكنتاكي تمام.. 
= تمام. 
_ وجبت كانز نشربه بعد الأكل. 
= اهم حاجه يكون اسمر.. 
_ مبحبوش الا اسمر اصلاا وجبت شيكولاته.. 
خديجه فرحت جداا وراحت حضنااه.. 
نوح حضنها اكتر " لو كنت اعرف كنت جبت شيكولاته من زمان".. 
خديجه اتكسفت وجت تخرج من حضنه هو فضل ماسكها.. 
_ خليكي كدا شوية.. 
= والأكل. 
_ مش مشكلة.. 
= مترخمش يا نوح.. 
نوح سابها وخد كل حاجه.. " ماشي شوفي هتاكلي ازاي ".. 
_ ايه يسطاا انت قفوش ليه كده تعالي بس تعالي.. 
= فظيعه انتي والله.. 
_ طيب هناكل بقااا. 
= حاالا.. 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت خديجه
google-playkhamsatmostaqltradent