رواية ولاد العم الفصل السادس 6 بقلم اسيل حسام

 رواية ولاد العم الفصل السادس 6 بقلم اسيل حسام

رواية ولاد العم البارت السادس

رواية ولاد العم الجزء السادس

رواية ولاد العم الفصل السادس 6 بقلم اسيل حسام


رواية ولاد العم الحلقة السادسة

#ولاد_العم [6] اسيل.. شرطتى الطلاق طلقني يا زياد خلاص كده كله عرف اللى فيها وانت مش مضطر تفضل متجوزنى 
زياد.. ايه؟ طلاق اى بس  يلا تعالى نروح شكلك تعبانه 
اسيل.. وسع  كده انا مش تعبانه  ومش همشي من هنا غير كده تطلقني  
زياد.. اسيل  انتى عارفه انتى بتقولى ايه!  يلا نروح وبطلى هبل  بقا 
اسيل.. مش مروحه معاك اتفضل امشي أنت 
زياد  افتكر كلام جده والشركه.. خلاص  لما نروح هطلقك يا اسيل 
اسيل.. بجد؟ 
زياد.. آه بجد  يلا بقا 
~قمور  اوى 
زياد.. استغفرالله  اى النااس دي بنت  وبتعاكس 🙂
اسيل.. هه بنت وبتعاكس  قال  من حلاوتك يعني  😒 وبعدين  م تقفل  زرار القميص ده  
زياد.. تؤتؤ  مخليني جذاب 😎
اسيل.. جتك  نيله 
زياد  .. اركبى  اركبى بملافظك  دى 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زياد  واسيل دخلو البيت بعد  العشا لسه داخلين  لقوا الصحافه  في  وشهم 
اسيل.. اى ده في ايه 
زياد.. تعالى  بس  ومسك  ايدها  ودخل  
&استاذ  زياد  ترد تقول ايه على النااس اللى بتقول  على  حضرتك  انك  ماشي  في اجراءات الطلاق  وفي  مشكله كبيره بسبب مدام  اسيل 
زياد.. اعتقد  دى مشاكل شخصيه  ومفيش طلاق ولا حاجه  وزى م  انتم  شايفين  داخل  أنا ومراتي قدام  مع  بعض  اهو  عادي  وحط  ايده  على  وسط اسيل  قربها  منه  
اسيل  بتبتسم للكاميرا  وبتقول  لزياد  بصوت هاي  .. انت  بتهبب  اى  
زياد.. اتهدي  شويه  بقا 
الصحافة مشيت  بعد  م خلصو الحوار  واسيل  وزياد  دخلو  الفيلا  لقوا  الكل  مستنيهم 
العربى  .. اخيرا  رجعتو  قلقتونا  عليكم  
زياد  .. أنا  عايز  اعرف  مين اللي عرف  الصحافه  الحوار  ده  
العربى.. مش عارف  والله  بس الحمدلله أن اسيل  كويسه  كنتى يا بنتى 
اسيل.. كنت في البيت القديم  يا جدو  وهرجع  بكرا  تاني  خلاص  مليش  عيشه  هنا  هروح  بيتنا  
زين.. انتى  بتقولى ايه  يا اسيل  
العربى.. بيتكم اى  وده  مش  بيتكم  يعني  لأ طبعا مش هتمشي من هنا  وبعدين  حصل ايه  للكلام  ده  
اسيل.. انا و زياد هتتطلق  دلوقتي  اتفقنا على كده  
الكل  اتصدم  .... 
العربى.. طب ودي حاجه  تخليكي  تسيبى  بيتك  خلاص  انفصلو  واقعدي  هنا  ده بيتك  
زياد  .. بس انا مش  هطلق  يجدى 
اسيل.. نعم؟  انت  وافقت  عشان كده جيت معاك  
زياد.. بس انا مش عاوز اطلق  أنا  عاجبك  عاجبك  مش عاجبك  خلاص  
زين.. انت بتقول ايه  يا  زياد  هو بالغصب 
العربى.. اسكت  يا زين  
اسيل.. يعني ايه  أنا عايزة اتطلق  مش عايزة اعيش معاك  أنا  عايزة  اعيش حياتي براحتي  
زياد.. طب  وانا منعتك 
اسيل  .. ايوه  لما اكون متجوزه  مش  هعرف  اعمل اللي انا عايزاه مش هعرف  اتصرف بحريه  وحتى مش هعرف اشوف حياتي  واعيشها مع الشخص اللي انا عايزاه 
زياد  .. أنا  هفضل  متجوزك  لغايه  م تشوفي  الشخص  ده  ساعتها  هطلقك واسيبك  تتجوزي  وتعيشي حياتك  وانا  برضو  كده  يعني  كل واحد  ليه  حياته  ملوش دعوه بالتانى 
اسيل  بزعيق.. طب وفرقت اييييه  م تطلقني  يا اخي  بقا  انا بكرهك  
زياد  .. أنا  قولت  اللى  عندى  أنا  طالع  يجدى  عن  اذنك  
زياد  طلع  واسيل  راحت  اوضتها  وكانت  متضايقه جدا  وعماله تخبط ف كل حاجه  
زين.. يا جدى  أنا مش هعرف  اشوف  اسيل كده 
العربى.. كده  احسن أنا عارف ان زياد  اكيد في دماغه حاجه  وبعدين انت مالك انت  متخليك ف سلمى  وريح نفسك 
زين.. ههه عندك حق يجدى 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاني يوم ع الفطار  اتجمعوا  وفطروا  وزياد  كل شويه يبص على أحمد اللى مركز مع اسيل 
زياد.. مش وراك جامعه يا احمد 
احمد.. هروح ازاى بوشي دا مانت عجنتنى خالص  
زياد.. طب اطفح  وانت ساكت  وبص ف اكلك 
العربى  ضحك  لانه فاهم زياد 
زياد  راح  الشركه  واسيل  خرجت  تشترى  هدوم  وسلمي  راحت  معاها  
راحوا اتسوقوا وهماا  راجعين في عربيه  رخمت عليهم  والعربيه  اتقلبت  بيهم..... 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ولاد العم
google-playkhamsatmostaqltradent