رواية احببت توأمه الفصل الثالث 3 بقلم أسيل حسام

 رواية احببت توأمه الفصل الثالث 3 بقلم أسيل حسام

 رواية احببت توأمه البارت الثالث

 رواية احببت توأمه الجزء الثالث

رواية احببت توأمه الفصل الثالث 3 بقلم أسيل حسام


 رواية احببت توأمه الحلقة الثالثة

هى  مين دى اللى مراته؟!! 
... حماتى؟! 
يوسف.. تيته!! 
~آه تيته يا بن الكلب انت  متسغرب ليه  بقي تتجوز من  ورايا يا واطى 
اسيل  واقفه  مستغربه  وبعدين  لقت بنت داخله عندها يجي ١٧سنه كده  
يوسف.. يا تيته والله  أنا.. 
~أمال  يوسف فين  يا اسماء  
.. ماهو ده يوسف يحماتى 
يوسف.. سلامة نظرك يا تيته  
~ فالحه يختى  راحه جايبلنا تؤام  هو انا مخى دفتر  يعني  أنا بتلغبط بينكم  أمال  سيف فين  ومرات مين اللي بتتكلمو عليها  دى  
دخلت  البنت  اللى جايه  معاها  وجاره شنطة سفر معاها  
يوسف.. ملك!!  ازيك  
ملك: الحمدلله  يا يوسف  وانت  
يوسف..  كويس  وعمى عامل ايه  
~ انتو  لسه  هتلكوا  بقولك  مرات مين دي والواد سيف فين  
يوسف.. سيف مسافر  يا  تيته  ودى  مراتى 
~ آه  ماشاء الله  ماشاء الله  اسمك يا  عسوله  
اسيل.. اسمى  اسيل  
~ايه؟! غسيل 
يوسف  ضحك بصوت  واسيل  خدت باله منه  وهو  بيضحك  ركزت معاه  (طبعآ م إحنا عارفين انها  هتقع  بس مش دلوقتي  😂)  
يوسف.. احمم  اسمها  اسيل  يا  تيته  ا س ي ل 
~ طيب  انا  مش عارفه اى الاسامي دى  يا بنى  تعالى  طلعني  الاوضه  اللى جمب  اوضتك  مفيش غيرها  فاضي  ناس  فقر  فيله طويله عريضة مفيهاش غير  اوضه واحده  للضيوف  
يوسف.. عييب يا تيته  انتى  مش  ضيوف  وخدها  هى  وملك  للاوضه  اللى  هى  اوضة  اسيل  🙂 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  
اسيل.. ماما  هو  لى يوسف  خبى  على  تيته  وفاة  سيف  
... تيته عندها  القلب  يا حبيبتي  ومينفعش  تزعل  في  سنها ده  مش  معقول  يعني  اول م تدخل  يقولها  الخبر   
اسيل.. ربنا  يشفيها يارب  .... يلهوى يا ماما  
.... اي يابنتي  ؟!!  
اسيل: تيته  راحت  اوضتي  أنا مش  مرتباها  وهدومى  هناك  المفروض  أنا  قاعده في اوضة  يوسف  صح  
... آه  صح  طب  اطلعى  بسرعه   
طلعت  جرى  على  السلالم  وحرف  الدريس  جه  تحت  رجليها  اتكعبلت  
يوسف  .. حاسبى  على مهلك  في حد  يطلع  السلم جرى كده  
اسيل  .. ملكش دعوه  أنا  حره  وسع كده  
يوسف  . طيب براحه شويه  
~ واااد  يا يوووسف 
يوسف... نعم يا تيته  
~هدوم  مين  اللى هنا دى  
يوسف  ... هاه  اقولها  اى  ؟!  
اسيل.. معرفش  
يوسف  .. متعرفيش  ازاى  يعنى مش حاجتك  دى  
اسيل  .. يعني اعمل ايه انا دلوقتي  معرفش  بقولك  
~ انتو  بتتوشوشوا  ف ايه  خدي  يا غسيل  هدومك  دى  من  هنا  وبعدين  هما  بيعملوا اى  ف اوضة سيف  
يوسف  ضحك  على  سته  وهى  بتقول  غسيل  وملك  كمان  
اسيل  .. مفيش  يا  تيته  كنت  حطاهم  هنا  لغايه  م  يوسف  يفضي مكان  في  دولابه  
~ طب خديها يلا  عايزة انام شويه  
اسيل  .. حاضر  لمت  هدومها  وخرجت  ويوسف  خرج  بعدها  
يوسف  .. ياعيني  يا غسيل  اتطردتى من  الاوضه  
اسيل  .. على فكره  دمك  تقيل  ورخم  انت  و... 
يوسف  .. انا  ومين؟!!  تييته 😲
اسيل  ... هوووف  بقا  اودي  الهدوم  دى  فين  
شاور لها  ببرود  على  اوضته  ونزل  
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  
اسيل  حطت  هدومها  ونزلت  بليل  كانو  قاعدين  في  الصاله  ويوسف  برا  سمعتهم  وهي  على  السلم  
... لأ لأ يحماتى  مش  متخانقين ولا حاجه  دول  يبحبوا بعض  
~امال  مالهم كده  محدش  طايق  التاني  
.. شباب بقا  وكدا   
~آه  يعني متاكده  ان مفيش  حاجه  وحياتهم  ماشي  عادي 
... آه والله  مفيش  حاجه  
~ طيب  هصدقك  الساعه كام دلوقتي 
... تسعه  
~ماشي  انا  هقوم اصلي العشا وانام  
.. وانا  برضو  
اسيل  نزلت  وكانت  لابسه  حجاب برضو  
~ انتى لابسه حجاب ف البيت لى  مفيش حد غريب  
.. مفيش  يا  تيته  عادي  يعني  الخدم وكده 
~الخدم  حريم  مفيش  راجل  هنا  غير  يوسف  وابوه  وابوه  في الشغل  يأما مسافر  واعتقد مش حرام يعني  
.. آه  مش  حرام  
~طيب اما نشوف اخرتها ايه  
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
اسيل: يووه بقا  اى  النااس  الرخمه دى  م  يسيبونى  براحتى  
يوسف  من  وراها  .. سمعتك  
اسيل  .. انت مش هتبطل  غباء بقا  أنا  اتخضيت  
يوسف  .. معلش  
يوسف  طلع  اوضته  وهى  خدت ميه وطلعت  لقته  نايم على الكنبه  
اسيل.. نام  على السرير  
يوسف.. لأ  مينفعش  نامى انتى  
اسيل  بقولك  قوم  
يوسف  .. هتنامي  جمبى  
اسيل  .. ده  بعينك  أنام  جمب مين  قوم  بقا  خلص  
يوسف  .. يعني مش ذوق انك  تنامي  على الكنبه  
اسيل.. مهو  مش  ذوق برضو انك  تنام على  الكنبه  في  اوضتك  مش  هاجي اقومك من سرير  يعني  
من  هنا  لهنا  هو  نام ع السرير   
يوسف  ... ممكن  تخلعى  الحجاب عادي يعني  أنا  هكون  نايم  مش هشوفك وانتي قاعده بشعرك   🙄
اسيل  .. لأ  ملكش دعوه انا مرتاحه كده  
يوسف  .. طيب  
اسيل  فضلت  صاحيه  لغايه  الساعه  واحده  بتتقلب  لقت  ظل  قدام  الباب  بيتسحب  براحه  .... 


لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية احببت توأمه)
google-playkhamsatmostaqltradent